Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Aztán hacsak nem verseny céllal tolja, akkor egy idő után megunja a bő 15L/100km-es+olaj (hasonló erejű 4T motorokhoz képest kb dupla) fogyasztást, és hogy ő tankolni jár, míg a haverok motoroznak, és végül vesz egy 4T-t ő is.
Megint hatalmas tévedésben élsz, semmivel nem evett többet mint haverom XR600R-je ami előtte az enyém volt.
Mivel nincs szükség rá hogy pörgesd a gépet, nyomatékból megold mindent.
Elhiheted nekem egy 4T 450 ami egy kategória a 2T 250-el, ha húzod neki, magas fordulaton használod az is megeszi a 10L/100km.
Mint ahogy az EXC 250 is, nálam annyi volta fogyasztása 120 kilométeres terepezés közben.
Mint ahogy neki is az XR-el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86401 üzenetére
Nalam ugyanez, a dt 200 nak koppra ugyanaz a fogyasztasa volt, mint a drz 400 nak, ugyanolyan sebesseggel, illetve banyafalra maszassal egyutt, ami tudjuk, hogy nem egy kimelo uzemmod.
A kulonbseg az volt, hogy a drz 400 kisvakond modjara elasta az elejet. Kb fejest ugrott a homokba es sarba, es onnan nem moccant, mig en vidaman mentem a konnyu dual purpose 2T mel. Erdekes modon a haverom a 4T t kopkodte, es eldontotte, hogy vesz egy 2T -t mert a toke tele van ezzel a hatalmas sullyal. Csak aki nem motorozik, az ezt ugye nem tudja
A ttr600 is ugyanannyit evett egyebkent, annak jobb volt a futomuve, de ha valami elallitodott, vagy tele volt a legszuro, az gyonyoru volt berugni. Ezt a 15 literes fogyasztast nem tudom honnan veszik az emberek. Akkor eszik ennyit egy 2T, ha felreszelik az atomloit, es a tunernek fogalma sincs mit csinal, csak mindennek a keresztmetszetet megnoveli, mert az ugy jo. Nah akkor rengeteget zabal, es nem nagyon megy jobban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
1990-es.
Az oldal amit linkeltél jó is lenne, csak nincs igol olaj, amit a szakik ajánlanak bele.
Majd este segítenek AT tagok, hogy mit honnan érdemes.
Motulra gondoltam, de azt állítólag csipegeti.Mosquito34 Most volt próba. Nem megy fel. Nagyon kiáll a tanksapka, ezért csak olyan jöhetne szóba, ami szíjakkal van rögzítve, de olyat meg nem szeretnék. Marad a zseb, meg hátul a doboz, esetleg hasitasi.
Most nem szívesen költenék GPS-re, fizettem eleget tegnap, meg vár rám egy csomó kiadás.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
válasz vendingo #86403 üzenetére
Bocs, csak ezért fordulhatott elő mert erről az olajról még nem is halottam, legközelebb majd jobban figyelek.
És ha olyan olajat tennél bele ami kapható, és van is készleten?
Kiöblíted vele a gépet, aztán 1-2 hónap múlva teszel bele másikat.(#86405) persuader
Neked motordoktor blogot kellene írnod.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Aah, nem. Kobajkeres lenne
Pl aki ilyet ir, hogy a motult csipegeti...
Egy markat. Aminek nem egyetlen egy olaja van, hanem tobb minosegben, es tobb viszkozitasosztalyu olajat gyart.
Ezek utan hogy kuldenem el az embert "az edzo valaszol" stilusban?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86402 üzenetére
Valahonnan ezt is biztos hallotta, meg 100% hogy meg is tapasztalta!
Lehet nagyobb neki a tapasztalata fotelből mint nekünk akik ki is próbáltuk, használtuk őket.
Ez van el kell ismerni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #86402 üzenetére
Gyári motorról beszélünk. De ugye tudjuk, Te mindent úgyis jobban tudsz.
(#86408) Gaboman: Kemények vagytok, hogy kipróbáltátok. Igen, én csak a krosszos haveromtól hallottam, akinek ez a 2T-je volt. Végülis, csak durván 20 éve krosszmotorozott, mikor ezek a témák előkerültek...
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #86389 üzenetére
"Szerintem még én is fogok tenni rá pár sérülést..."
Erről van szó! Sőt, jobban belegondolva ha patent fényezése lenne ebben a korban az lenne gyanús.Az olaj témához: én ezt a szakira szoktam bízni, csak odagurulok tavasszal a többit ő intézi. Így biztos(abb) lehetek benne hogy az kerül bele aminek kell.
Tanktáska: ha a mágneses kiesett a tanksapka miatt és szíjasat nem szeretnél akkor ott vannak még a tanklock rendszerek, melyeket egy adapterrel a tanksapka gyűrűjére lehet rögzíteni. Igaz drágább mint a mágneses, de ránézni ingyen van, hátha...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
Ezt az összehasonlító tesztet ajánlom neked, és itt a 125cm3 2T gépről beszélünk ami többet eszik mert állandó fordulaton kell használni hogy menjen.
Egy 2T 250 nem enne többet mint a 4T 250 mivel nyomatékból megold mindent, a többi fenntartása sokkal kedvezőbb.
Az az összesen nézed akkor egy 2T fenntartása, felújítása sokkal de sokkal olcsóbb.
Saját és más motoros ismerőseim tapasztalatai is ezt bizonyítják, meg hát Honda szervizelőm tapasztalatai is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86413 üzenetére
Állat vagy!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
-
Gaboman
nagyúr
Elég ha azt látod hogy amiről beszélünk ha az összképet nézed nem azt igazolja amit te mondasz.
Ennyi, de felőlem hihetsz bárkinek is, megtanultam/tuk már azt hogy amit te állítasz az nagyon sok esetben szemben van a valósággal.
Te ilyen vagy úgy sem lehet mit kezdeni vele, akit érdekel meghallgat amit mondasz neki, nálam hitelét vesztette.
Ennyi, szerintem felesleges kommunikálni egymással.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86416 üzenetére
"Ennyi, de felőlem hihetsz bárkinek is, megtanultam/tud már azt hogy amit te állítasz az nagyon sok esetben szemben van a
valósággal."
Vagyis szemben van azzal, amit Te valóságnak gondolsz. Remélem világos, mi a különbség a kettő között.Mindenkinek megvan, kinek a véleményére ad jobban, vagy kevésbé. Számomra meg hitelesebb a kedves barátom, aki éveken át tolta azzal a vassal, mint hogy itt a fórumon mit mondanak az emberek a motorja fogyasztásáról úgy, hogy azt sem tudják milyen típus.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Nekem van tapasztalatom, nem kevés ezekben a dolgokban is mind a két típussal.
Te mit tudsz felmutatni?
Semmit, csak amit hallasz, akkor kinek van valóságalapja.
Ennyi hidd el felesleges ezen vitázni mint a többi dolgon is amit a fotelből teszel másokkal szemben akik meg is élik.
De tényleg fejezzük be, mert veled felesleges megosztani bármit is, úgy is jobban tudod hiszen megélted, megtapasztaltad.
Az a baj rád is igaz ami az aláírásomban szerepel![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86392 üzenetére
"Nem ertem hol a problema"
Amikor én írtam hogy nem vagyunk egyformák azt válaszoltad de. Aztán te írtad hogy nem vagyunk egyformák, megcáfolva a korábbi állításod. Szóval probléma sehol, most már tisztán látunk veled kapcsolatban.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
veze
őstag
válasz vendingo #86385 üzenetére
Én olajat, olajszűrőt évek óta innen rendelek, kocsihoz, motorhoz ( a Total Quartz Ineo ECS 5W30 olajat pl mindig hologramos matricával lezárva küldi, a Motul 5100 10W40 nem hologramos, de ettől függetlenül rendben van )
[link]
Egyedül motorhoz valo levegőszűrője nem volt eddig
Ez csak egy lehetőség, nyilván mindenkinek megvan a sajat bejaratott forrása.. -
canniball
nagyúr
válasz Gaboman #86418 üzenetére
A vita berekesztését támogatom. Egyrészt már semmi köze az eredeti kérdéshez, másrészt ez megint olyan se vége se hossza cicaharcba kezd átcsapni mint amilyenre már volt itt precedens...
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az olyan nyomásmérők mint ez vagy ez mennyire pontosak? Érnek annyit mint a kutakon található mérők vagy ablakon kidobott pénz lenne ilyenre beruházni?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86418 üzenetére
Mar kezdem erteni. Tobb ponton felreertheto a sztori. Most kezd kibontakozni nalam. Szoval a srac, akivel nem lehet beszelgetni, a tudodkicsoda. szerintem versenycelokra gondolt. Itt van egy kis tevedes, mert ott a fogyasztast nem kmben adjak, hanem uzemoraban. Mivel 100 km ben adta meg, nekem automatikusan a mi felhasznalasunk ugrott be. Azt meg nem tudhatja, mert ezt sem probalta, de ott sem dupla a fogyasztas
krossz felhasznalasnal sem duplaannyit eszik, mint az kiderult a cikkbol. Es ha felmesz palyara nem ez az uzemanyagkoltseg miatt fogod lecserelni 4T re, mert nem eri meg. Mint az a cikkbol kiderult. Szoval nem ertem mar megint min vitatkozunk ez imad vitatkozni, ennyi, el kell fogadni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86424 üzenetére
Én már kész vagyok tőle, megmondom őszintén utálom az ilyen embereket!
Nem elfogadni kéne, inkább csak olvassa a topikot vagy még azt sem kellene.
Ha én lennék itt valaki és tudván az előzményekről is, hányszor de hányszor csinálta már, rég nem lenne itt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz canniball #86423 üzenetére
Általában a kézikönyvükben szokták specifikálni, milyen pontos mérésre alkalmas.
(#86424) persuader: Üzemórás krossz gépnél nem létezik olyan, hogy duplaannyit jársz a kútra, mint akik veled tartanak 4T gépekkel? És nem lehet 100km-re levetíteni, mennyit kért enni? Nem hiszem el, hogy nem érted....
(#86425) Gaboman: Ez esetben szerencse, hogy nem rajtad múlik.
Igen, gyakran vagyok más véleményen, mint a topik nagyobb többsége. Lehet ezért utálni, nem negem minősít.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86428 üzenetére
Ideje lenne!
FIREBLADE78 Bizony, nagyon szuper kinézetük van, élőben meg minden részlete fantasztikus, csak lestem hogy ez egy 125-ös motor.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #86427 üzenetére
Ha nagyon akarod, megoldhato.
RS vazba lc4 blokkot szoktak epiteni pl.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86430 üzenetére
De úgy le is papíroztatják vagy csak pályagépnek szokták megcsinálni?
Azért az eléggé ütős kombináció lehet, mondjuk egy 660-at belerakni, FCR 41 MX karbit, nyitott rendszert és kapásból 70-75 paci, biztos sz@r élmény lehet vezetni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86430 üzenetére
Találtam Mitot amibe 660 blokkot tettet, kicsikét szokatlan ez a hang hozzá, valahogy jobban illik a 2T vonyítása.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #86434 üzenetére
Igen, nekem sem jött át, ennél hallottam sokkal szebb hangot nagy cm3 1 hengerestől.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #86436 üzenetére
Igen, néztem én is, úgy képzelem hogy a megalkotója azért az LC4 blokkot választja mert időtállóbb mint a CR500.
Természetesen nem olyan filigrán vele mint a Honda 500 cm3 erőforrásával, de felújítani sem kell annyira sűrűn.
Meg a hangja sincs sehol sem a nagy cm3 2T-től.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Normális az, ha fellazulnak leömlő bilincs csavarjai?
Mintha vhol olvastam volna, h ezeket is illik ellenőrizni minden X km után.
Ma traktor hanggal jöttem haza, de szerintem nem három hengerezik. Az ereje megvan, a járása egyenletes. A hang a leömlők felől jön.
Holnap szétszedem.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83684 üzenetére
na hali!
( ha visszaolvasol, karbiról beszéltünk)
a motor szépen indul, meg pörög, van alapjárat, minden okés, de mindehhez kell egy minimális szivató. ha teljesen visszaveszem, akkor megemelkedik az alapjárat és egy idő után leáll. szerintem benzinszint a probléma. nem tudod milyen benzinszintet kéne belőnöm ?
phbh 28 dellorto
-
vendingo
veterán
Mitől lehet, hogy váltáskor csattan a váltó, illetve egy hangyányit ránt is. A pici rántást csak álló helyzetben vettem észre, menet közben nem érezni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Elvileg friss olaj van benne az eladó szerint (repsol), de most rendelek bele igol olajat.
Remélem olajjal megjavul a probléma, mert közbe kiderült, hogy a kipuff se húzza sokáig, belülről rohad az a fémhálós cucc benne. Sebaj, amúgy is szeretnék rá egy arrow paris dacar replica kipufogót.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #86442 üzenetére
Mert a motorok kuplungja ilyen
Te figyu. Ha mondasz egy olajmarkat, azzal semmifele informaciot nem tudunk meg az olajrol. Az hogy milyen markat raksz bele, teljesen mindegy. Az a nem mindegy, hogy milyen teljesitmenyszintu, milyen viszkozitasu, es jaso micsoda.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #86447 üzenetére
A tulaj csak annyit mondott, hogy repsol 10w40. Most ezt reneltem : Az Igol PROPULS ROADSTER 4 T felülmúlja a nemzetközi szabványokat. API (American Petroluem Institute) és JASO (Japon Automotive Standard Organisation)
NORMÁK: API SG JASO MACsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs