- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #92650 üzenetére
A különbség csak annyi hogy, ehhez sem hülyének, sem állatnak nem kell lenned hogy megcsináld vele a felsoroltakat.
Itt tényleg elég egy rossz gázadás és a videóban látottak következnek bármely sebességben, egy nem eléggé gyakorlott pilóta hipp-hopp fel vagy elkenődött valahová.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #92652 üzenetére
Nagyon nem mindegy, milyen gép van a hátsófeled alatt.
Egy sor4 legyen akár egy nagy ezres 200 lóerős sportgép, nem fog kiugrani alólad, főleg nem ha nem pörgeted. Hosszú a váltó, és nem éppen harapós a karakter. De vannak olyan motorok, ahol a rövidebb áttétel, illetve alacsonyabb fordulatú nyomaték révén egy nagyobb úthiba is elég egy alapos rántáshoz, pedig a gázmarkolat alig mozdult meg.... -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92654 üzenetére
Kivéve ha profi és a padka is elég neki!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #15692 üzenetére
Több helyen is említed, hogy a meleg oldali viszkozitást be kell tartani. Viszont itt meg azt írtad mehet bele vékonyabb és vastagabb is.
10w40 nekem a gyári és 0w30-ason filózom (na meg a hideg éghajlati viszonyok). Gondolom kárt nem teszek vele. Vagy igen?Amúgy táblázatok szerint nincs nagy különbség, 2-4 cST 100 fokon. Vagy ez soknak számít?
Vagy a 30-as 70 fokon tudja azt, amit a 40-es 80 fokon. Nem tűnik nagy különbségnek. Sőt nekem úgy tűnik a 30-as jobb ha feltételezem, hogy 10-20 cST volna az ideális a motornak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92654 üzenetére
Mondjuk megcibálnám a bajszát, még nem éreztem milyen amikor tőből akarja kitépni a karjaid a motor.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #92649 üzenetére
Te inkább arról beszélj hol van az új 1.2-es, mert képet még itt nem lehetett látni róla!
KisTé: köszi!
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #92656 üzenetére
A meleg oldali viszkozitast a gyarto megadja a kulso homerseklet szerint. Ha hidegebb idoben hasznalod, akar le lehet cserelni higabbra.
Kart elmeletileg nem tehetsz, de fugg az olajpumpa allapotatol, hogy uzemmelegen mit kezd a higabb olajjal, alapjaraton. Fordulaton semmi baj nem lehet. Sima korulmenyek kozott ez nem okozhat gondot, de amikor kinyomod a szemet, akkor felmehet az olaj 150 fokra is. Itt mar szinte nincs kulonbseg sem a 60 as, sem a 30 as olaj viszkozitasa kozott, csak nehany cst, tehat elviekben nem tudsz kart tenni.
Nehany cst nem szamit. Indulj ki a hideg olaj cst es a meleg olaj cst ertekeibol.Mod.
Olaj topik es en nem vagyok ott?
Latom bekerult az alacsonyfordulatos gyilkolas is. Az kedvencem. Kar, hogy nem olvasta sem a harley sem az egyhengeres rotax. Mert akkor tudna hogy el kell kopnia[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Sziasztok, a fenti képeken elvileg egy Nikko Ducati Desmosedici RC látható. Ajándékba kaptam, egyelőre nem sikerült működésre bírnom. Kidobni nem szeretném és a lányaimat sem igazán érdekli. Ha valahol van kis/nagy gyerek akit érdekel annak szívesen odaadom. Elvileg minden alkatrész meg van a távirányító akku fedelét leszámítva.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92662 üzenetére
Hideg oldallal nem nagyon tudok mit kezdeni, még nem láttam egy tesztet sem, hogy valós körülmények közt mennyi idő alatt jut el az olaj oda, ahova kell. Elképzelésem sincs erről, vegyes kopás van néhány másodpercig, vagy akár ennek az időnek a többszöröséig is? Vagy szignifikáns kopás keletkezik egészen amíg melegedni nem kezd a motor (5 perc)? De minél közelebb van az üzemmeleg viszkozitáshoz, nyilván annál jobb.
Ezek alapján az a meglátásom alakult ki, hogy 0W olajat mindig mindenbe!mod:
pont most olvastam az odavonatkozó cikket. Elvileg az alacsony fordulat is akkor probléma a cikk szerint, ha már csökkent a szivattyú szállítóképessége és cserére érett az olaj.mod2:
Inkább ne menj át oda!
Mielőtt megint felmegy a vérnyomásod.
Ahogy beleolvasgatok miről megy ott a diskurzus, ott még eléggé gyakran feljönnek a level1-es hitre és népi megfigyelésekre alapuló téveszmék. Az itteni közösség legalább már szintet lépett az évekre visszanyúló olajozás(od) miatt.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #92664 üzenetére
A meglatasod jo.
En abbol indulok ki, hogy egy teljesen szetszedett, elmosott blokkot ha osszerakok, es bekenem olajjal a siklocsapagyakat. Az olajfuratokban 0 olaj van. A pumpaban 0 olaj. Elso inditasnal kevesebb mint 1 masodpercig sir a csapagy, utana azonnal kussol. Azaz ennyi ido kellett alapjaraton, hogy felnyomjon mindent olajjal. Elmosott blokkrol van szo, 0rol osszerakva. Saccolom kell egy ev allas, hogy mindenhonnan kifolyjon ennyire, mint a fenti szitu.
Amikor nyikrog a csapagy, az vegyes kenes. Miutan ezt tobbszor tapasztaltm, nem ertem mit ertenek emberek azon, hogy az olajnyomas nem epul fel.
A kenes dinamikajaban keresnem a problemat. Egy siklocsapgyat ugy kenunk, hogy aramoltatjuk az olajat. azt nyomassal tudjuk. Surubb olaj nem fog annyira gyorsan aramolni, a nyomasa meg nagy. Ezert nem a nyomassal lesz a problema. Akar levegovel is el tudod valasztani a ket alkatreszt ezen az elven, baj csak akkor van, ha a ket alkatresz osszeer. Sajnos annyira melyen nem tudok a temaba menni, muszerek hijan, amennyire szeretnek, de arra is kivancsi lennek, hogy a terfogatkiszoritos pumpa egy masodperc alatt hanyszor pumpal mondjuk alapjaraton, es ez is mennyire befolyasolja a kenest.
Lenyeg, hogy a surubb olajat nem tudod annyira konnyen odapumpalni, de kiszoritani sem tudja olyan konnyen a ket alkatresz. Tippem az, hogy valamennyire ez ellensulyoz hideginditasnal. De vegyes kenes kialakulasa... Hogy 20-30 e km alatt ne legyen egy puha aluminium csapagyban egy karistolas... Es ilyeneket latok. Nem mondom azt, hogy nem letezik, de ha ket alkatresz osszeer, az kurvahamar rotty. Az nem olyan, hogy nem epult fel rendesen az olajnyomas, de 100 e kmt azert elmesz...Mod:
Nem megyek, eleg nekem egy topik. Meg az embereknek is eleg belolem ennyi[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92665 üzenetére
Akkor erről ennyit.
Köszönöm a felhomályosítást! -
Gaboman
nagyúr
válasz imibogyo #92667 üzenetére
Igen, sokkal sokkal durvább.
Egy 300 cm3 2T nem szabad összehasonlítani egyik 2T 500 cm3 típussal sem.
Lehet az a (KTM, Honda, Kawasaki,) palettájáról, amikor a KTM MX 500-at próbáltam a saját EXC 250 után hát az teljesen más világ.
A szembetűnő különbség az a hatalmas nyomaték.
Ott tényleg csínján kell bánni a gázzal, alapról bődületes nyomatékod zúdít rád, aminek az eredménye ha rosszul kezeled hamar eldob a vas.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #92649 üzenetére
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Egy sor 4-en a karbi szinkron kb. mennyibe fajhat? Koszi!
-
Geresics
addikt
válasz -Mike- #92672 üzenetére
Van még egy webshop is, aki ugyan ezt a narancssárgát használja. Egy időben zavart, de már lesz@rom, úgy sem tehetek semmit. Az alapötletet amúgy nekem egy LEGO kiállításról jött, ahol egy a logóhoz nagyon hasonló felhőkarcolós építmény volt...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #92674 üzenetére
Ez nem a vw topic, de azért jöhet a 40 kép.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
KTM 790 Duke - 2,9 millió Ft
Azt hittem, drágább lesz. -
nagyúr
Sziasztok! Segítséget kérnék. Motorline webshopba takaróponyvára nincs valakinek kuponja esetleg? Vagy ahol még árulnak Tucano Urbano motorponyvákat? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92682 üzenetére
A prototípushoz képest csúnya lett.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz tboldi #92687 üzenetére
Valahogy nem tudok azonosulni a KTM új formaterveivel, a vadság elveszik bennük mint ami régebben jellemző volt rájuk.Én a 2010 KTM Duke 690R, 990 DukeR, SMR 990, formavilágánál ragadtam le.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #92682 üzenetére
Azt hiszem a japán mérnököknek most megremegett a kezük. Ez egy brutál ár ahhoz képest amit tud Fasza futómű, kanyar ABS, gyorsváltó fel-le, supermoto mód, pályamód, meg még pár "apróság". Az MT-09 elbújhat a 'csába
Ezt tavasszal muszáj lesz kipróbálnom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
Meghívtak az új Arica Twin zártkörű bemutatójára, én meg nem érek rá
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92697 üzenetére
Ha Te odamész, és letrollkodod, akkor én is megyek, és csinálok belőle videót!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #92697 üzenetére
Na ezt nem tudom.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest