Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mattb
senior tag
válasz Topiccsendőr #95147 üzenetére
Tapasztalatból én még csak SM motorról tudok beszélni, elképzeléseim szerint egy SM fordulékonyabb mint egy sportmotor.
De javítsatok ki ha tévedek. Mindenféle tanácsot szívesen fogadok.
Pro-kontra érvek Városi szaladgálás a lényeg, -
-
Gaboman
nagyúr
Jól gondolkozol, egy speed gép nem városi szaladgálásra való.
A testtartásod sem ideális városi vezetéshez, alacsonyan ülsz, előredőlve, egy enduron vagy SM-en sokkal magasabban helyezkedsz el, jobban átlátsz az autókon, fordulékonyabb is vagy, ha egy padkára fel kell menni simán megteheted, ezt egy speedel nehéz lenne.
Rugalmas, könnyen terelhető alacsony tempónál is, mindenképpen ilyen típust választanék ha a célom az lenne mint a tied.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
En varosban mindkettovel toltam, igaz, drz 400 az enduro volt, nem sm, az sm viszont alacsonyabb lesz, ami szerintem jobb kis sebessegu kerulgetesnel, mert ha centizgetni kell, akkor az enduro az hompolyog es az zavaro. Az, hogy magasan ulsz, es magas a motor, szerintem pont hatrany ilyenkor, mert lassan nem tudsz olyan stabilan menni, mint egy sportgeppel, a szeles kormanya nekem akadaly volt a kocsik kozott. Osszevetve nalam mindket fajta motor ugyanolyan hasznalhato vagy hasznalhatatlan varosban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
válasz tboldi #95154 üzenetére
Köszi. Nem találtam nagyobbat, ahova meg van ajándékutalványom, ott meg nem igazán jó értékelésű darabokat találtam, úgyhogy ez a Yuasa lett.
Majd veszek töltőt is, és akkor nem kell kínlódnom."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95155 üzenetére
alacsony sebességgel bármivel lehet szépen menni helyes hátsófék használattal, és a tekintetünk megfelelő helyre helyezésével, de ezt szinte minden tréningen megtanítják (kivéve a jogsiszerzést persze).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95155 üzenetére
Az baj ha valaki nem tud lassan stabilan menni, de ott nem a motor a hibás.
5-10 km/h-is atom stabilan lehet fűzni egy endurót vagy sm-et kocsisorok között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #95160 üzenetére
Persze mert az SV-d jóval könnyebb volt, most képzelj el egy széles kormányos, 130 kilós gépet, mennyivel egyszerűbb irányítani lassú tempónál.Mint egy biciklin úgy lehet irányt változtatni, súlyt sem érzel a lábad között.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
zgospel
őstag
Budapestre mindegy milyen motor, sportkipu kell rá és nyílik a sor
Szerintem azt vedd amelyikre jobban feláll a cerka. Ha 600as gixxert akarsz akkor azt vegyél, ha a DRZ-t akkor meg azt.
Volt már hogy Harleyt két táskával az oldalán alig bírtam követni a sorok között úgy ment vele az ember. Sportmotorosokat is ritkán látok szenvedni az autók között.Egyébként szerintem attól is függ Bp-n hol mászkálsz. Mert ha csak a belvárosban, mondjuk a Teréz körúttól befelé levő területen rengeteg a szűk utca, a gixxerrel biztos kényelmetlen lenne De mondjuk a Váci út, Dózsa Gy, Hungária krt, meg ezektől kifelé bárhol már nem igazán számít.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
Persu! Egy félkész projekt-motor nem érdekel?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95166 üzenetére
Amúgy a körúton inkább a villamossíneken látom a mocisokat mint a sorok közötthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz zgospel #95165 üzenetére
engem nem tartanak fel sehol se ha haladsz, mindegy milyen motor van, de ha már megálltál, akkor valami kisebb fordulóívű motor tényleg szerencsésebb. olyan ritkán volt eddig, hogy két álló sor között mentem valameddig, majd utána egyik autó előtt/mögött átvágtam a másik sor közé, ehhez túl kis szögben fordul a kormány
-
Gaboman
nagyúr
Vagy a legjobb ha vesz egy ilyet, azt nem kell kerülgetni senkit!
Vezetési élmény is megvan, jól belátja a forgalmat, könnyen felmegy a padkára, elmegy a kocsik fölött is, sőt még a busz/villamos sem akadály.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Mattb
senior tag
Köszönöm sracok a sok infot.
A terez korut, bél-belváros a legfőbb hely, de kifele is attol függően mennyire van dolgom. 6-7-8-11-13. kerületek.Eleg siralmas a mostani felhozatal DRZ-bol vagy csak en erzem igy? Hol erdemes nézelődni? (Van Ausztriában is ismerősöm, de nem ismerem a kinti hirdető oldalakat.)
-
vendingo
veterán
Nekem pl. ezért jó az AT. Ha gond van, átmegy árkon bokron, nem gond a padka, bucka.
Legutóbb hatalmas útlezárásvolt, több autó összement, állt a kocsisor, mentő, tűzoltó száguldott mindenfelé.
Fogtam magam, kimentem a szántóföldre és végignyargaltam a sor mellett. Mondjuk megállított egy árok, amiben azt hittem ott ragadok, de sikerült kikászálódni belőle. Mondjuk nem utcai gumival kellett volna kacsázni a frissen boronált talajon.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
baboss
őstag
Ma reggel motorral mentem be BP dolgozni, most értem haza, hát nem izzadtam le az biztos. A héten minden nap be kellene mennem. A hétvégéig folyamatos melegedést jósolnak, viszont, kedd, szerda, csütörtökre esőt ígérnek.
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #95175 üzenetére
Itt is esik valami xar. pedig már nem kellene, a héten szeretnénk elhozni a motort de úgy néz ki, hogy szombatig várnunk kell.
Hiába mondott melegedést, esik havas eső ami éjszaka megfagy.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
Nálunk is szemét idő van, itt a hó is jóval nagyobb, ez nem is lenne baj de hideg is és fúja szél is, én már puhány vagyok ilyen időben, 5 éve nem számított, ráadásul esik az ónos eső!
Egy kicsikét ha melegedne már mennék is kifele, a sár nem számít csak menjünk kicsikét plusz felé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #95179 üzenetére
csinálok belőle fasza trike-t és horror áron adom tovább,csak az alapkoncepció hiányzott...
de,hogy ne legyen sértődés szerelheted majd felügyelettel...Mr.Brightside
-
ath
senior tag
Elgondolkodtato kepek es tortenet, hogy meggondolando kormanynal lehuzni a motorr [link]
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Motor: Kawasaki Z750 2004
Téma: bőr, szövet, farmer nadrág.Tavaly októberben lett meg a jogsim, gyorsan amit tudtam időközben be is szereztem, sőt a vizsgákat, meg gyakorlatot már a saját cuccaimban csináltam. Egy Probiker bőr szettet vettem, meg hozzá csizmát, a Louisban. Sokat nem motoroztam bennük, de a bőrgatyával azóta sem tudtam megbarátkozni, ezt szándékomban áll leváltani, mondjuk egy protektoros farmerra. Egyrészt mert abban érzem jól magamat (azt gondolom), meg jobban tetszik, mint a szövet. Azt jól sejtem, hogy védelem szempontjából a farmer a leggyengébb? Nyilván függ márkától is, de ha mondjuk egy márkát veszek figyelembe. Van ajánlott strapásabb farmer márka ezen a téren? Vagy inkább maradjak a bőrnél? Megmondom őszintén a probiker felirat is eléggé feszélyez a gatyán, mert hatalmas. Lehetne egy kicsit szerényebb a márkanév. Na mindegy.
Illetve közben kiegészült az utasok listája is a motoron, és ő is a farmert preferálná. Persze tudom, hogy ez nem divat, és inkább adnék rá biztonsági okok miatt bármit, mint hogy hogy néz ki. Szóval a másik kérdés, hogy adható-e a farmernadrág erre a motorra (tudom, esni bármivel lehet nagyot, de na...)?
És akkor a motorról. Egy felkészítés hogy néz ki? Gumikat szeretném cserélni, mert amikkel vettem, azok már elég régiek, olajat lecserélem, mit kell még? Az összes folyadékot cserélitek szezonkezdéskor? A lánc a vétel előtt nem sokkal lett cserélve, szóval az marad. Gumit honnan érdemes venni? Preferált márkák?
Minden segítséget szívesen fogadok, és köszönöm.u.i.: a múltkori Tuonos kipufogó margójára: végül ez a kipu lett megrendelve. SC Project. Köszönjük a segítséget és ajánlást.
-
canniball
nagyúr
válasz z123456789 #95183 üzenetére
Hogyan válassz motoros farmert
A tavaszi felkészítés nálam úgy néz ki, hogy évente olaj+szűrő, két évente emellett a többi folyadék és légszűrő, a lánc és gumi pedig amikor az állapotuk indokolja. De mindez attól is nagyban függ, hogy mit ír a könyved és mennyit mész egy évben.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Polemius
aktív tag
válasz z123456789 #95183 üzenetére
Ahogy írták, olaj, szűrők évente (vagy gyakrabban, ha úgy jön ki), többi folyadékot erősen ajánlott kétévente.
Plusz valószínű, hogy telóolajat sem cseréltek mostanában.
Valamint nézd meg a kézikönyvét, hol és mit kell olajozni/zsírozni.
Közben közelről jól megnézhetsz mindent, nem szorul vagy éppen kotyog-e, nincs-e elrepedve, javítgatva valami, nem rozsdásodik-e. (fék- és kuplungkar, váltó, oldaltámasz, stb mozgó részei, meg csavarok mindenhol) -
seadrone
őstag
sziasztok!
tudtok most olyan helyet, ahol még téli akciók vannak sisakra meg ruhákra?
vagy már tavasz van?
-
V.Stryker
nagyúr
Az ilyen 700 ccm-es gépekből miért nincs kardános? Mármint túra enduróknál. Költségcsökkentés miatt vagy más miatt?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
z123456789
addikt
válasz canniball #95184 üzenetére
Köszönöm szépen. Akkor lényegében, van az a farmer amit felvehetek egy 100 km+-os túrára is akár. nem hinném, hogy a jelenlegi probiker bőrgatyám többet védene, mint egy a videókban említett középkategóriás farmer.
Ja, igen, olaj, olajszűrő. Lehet akkor nekem is tiszta lappal kellene kezdenem az első igazi szezonomat. Új folyadékok, olaj, szűrők, gumik. Fogalmam sincs mennyit megyek egy évben. Meg azt sem, hogy hogyan. Ez majd remélem idén kiderül.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #95189 üzenetére
Mondjuk nem tudom, mit fogsz csinálni hűvösebb időben a farmerban, egy hosszabb túrán: a cordurákhoz azért jár általában egy eső/szélálló és egy thermo bélés is....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95189 üzenetére
"nem hinném, hogy a jelenlegi probiker bőrgatyám többet védene, mint egy a videókban említett középkategóriás farmer"
Nem tudom hogy pontosan milyen a nadrágod, de ezt kicsit nehéz elképzelni. A bőrnadrágokban általában van egy baszomnagy keményhéjű térd és sípcsont protektor, plusz csípőnél puha ütésre keményedő. Ha csúszol a bőr az mindenhol véd, nem fog kiszakadni.Ezzel szemben a farmerokban általában egy relatíve pici térdprotektorral letudják a védelmet, szerencsésebb esetben van benne a csípőnél is szivacs. Továbbá általában csak néhány részén erősítik kevlárral, szóval bizonyos helyeken szét fog szakadni fél másodperc alatt a farmer és utána már a bőrödet fogja darálni a talaj.
Mit értesz az alatt hogy nem barátkoztál meg a bőrnadrággal? Kényelmetlen, nyom? Ha igen akkor valószínűleg rossz a méret.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz Bogyó bá' #95190 üzenetére
Ah, megjártam a motorosok Don kanyarját, ne aggódj! Na jó nem, de a télen mentem éjjel 2kor hószállingózásban is. Annál nem lehet hidegebb semmi.
A z750-nel azért amúgy olyan nagyon nagy túrákat nem tervezek.(#95192) zgospel
Hát ebben szerintem semmi ilyesmi nincs.
De jó a méret. Nem kényelmetlen, egyszerűen feszengve érzem magamat benne. Totál idegen tőlem a testhez feszülős ruha.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz z123456789 #95189 üzenetére
Félreértettél valamit, egy farmer sosem fog olyan védelmet adni mint a bőr. Kivéve talán a felső kategóriás példányok, amelyek teljes anyaga kevlár, viszont (bár ilyenhez még nem volt szerencsém, de a neten összeszedett infók alapján) ezek se nem olcsóbbak, se nem kényelmesebbek mint egy cordura nadrág. A közép kategóriás farmerek csak néhány helyen vannak kevlárral erősítve, ott ér valamit a védelmük, másutt csak "sima" farmer anyag van.
Nem akarok álszent lenni, én is farmer nadrágban tolom nyáron, de tisztában vagyok vele hogy közel sem véd annyit mintha bőrben lennék (azt viszont nem tudnám elviselni).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
Itt egy tisztességes teszt a farmerokról, motoros farmerokról. Jól látszik, hogy azért ezek nem mindenhatóak, de hát valamit valamiért ugye:
Motorcycle Jeans vs Regular Jeans - Crash TestedSzerk.:
Azért én imádom a motoros farmerom, és most is ezt venném!
A térdprotektor hagyományos, a csípőprotektor pedig SAS-TEC, de ezt lehet az előző tulaj rakta már bele, aki egy szezon alatt kifogyott belőle![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz canniball #95194 üzenetére
Akkor félre.
De egyébként a sorrendet akkor jól állítottam fel? Bőr, cordura, farmer?
(#95195) geresics
Kösz.Gumiban valaki még tudna segíteni? Azt látom, hogy egy Bridgestone (ami nálam a gyári volt valaha) jóval drágább mint egy Pirelli. Autóban viszont egy szintre tenném a két márkát.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #95196 üzenetére
Gumi terén én márkabuzi vagyok (Continental), és eddig 100%-ig elégedett vagyok autón és motoron egyaránt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz canniball #95199 üzenetére
Nagy hidegben nem motorozok. Ha meg túrán lesz hirtelen nagy hideg, az jellemzően a hegyekben, esőben volt az elmúlt külföldi túrák alatt, és olyankor meg úgyis felhúzom az esőruhát, az pedig már minimum 3 réteg úgy, hogy a szél sem fúj át rajta! Motoroztam Bulgáriában a hegyekben 2 napot esőben, hidegben. Nem volt leányálom, de most is ebben a farmerben csinálnám végig, nem változtatnék rajta!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest