- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Mikrofon topic
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz z123456789 #95196 üzenetére
Michelin Pilot Road 4 , Kékhold
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
AndrewTdi
addikt
válasz z123456789 #95196 üzenetére
Én le nem cserélném a Metzelert. A mostani M7rreket nagyon szeretem. Előtte M5 volt, azzal sem volt bajom.
-
canniball
nagyúr
válasz z123456789 #95196 üzenetére
A sorrend jó, persze figyelembe véve hogy minden kategóriában vannak jobb és rosszabb minőségű termékek (pl. egy top kategóriás farmer lehet több védelmet ad mint egy olcsó cordura).
Ami a gumit illeti: mindenki arra fog esküdni ami neki van. (Mod. Na mit mondtam!
Má' megint igazam van! ) Én amondó vagyok hogy nincs tuti márka, ha megnézed az autógumi teszteket abból minden világos lesz. Döntsd el milyet szeretnél (sportosabbat vagy túrásabbat), nézd meg a nagyobb márkákból mi a kínálat a te gépedre, aztán olvass utána azoknak.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Horvi
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
Azt irja, hogy a gyarto megallapitotta, hogy ezt a fajta kormanyt mar visszahivtak, es a visszahivas keretein belul le lett cserelve.
Csak feltetelezik, hogy a kormanyon keresztuli lehuzas miatt tort el, nem tudjak biztosan.(Mondjuk ez eleg extrem pelda, mert ez egy kikonnyitett versenykormany, alubol. Ugyanezt a menetes megoldast - nem is ugyanezt, de legalabbis nagyon hasonlot - hasznalja az aprilia, csak acel kormanycsutkaval. Az pl nehez, de lehuzhatod 10 even keresztul 2 tonnaval, nem fog a menet kiszakadni. Gyari megoldasoknal nem jellemzo ilyen hiba)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95192 üzenetére
Milyen farmerekről is beszélünk pontosan, amik fél másodperc alatt szétszakadnak?
Az utcai farmer talán, de egy valamire való aramid szálas motoros farmer aligha.
Egy közönséges Denim divatfarmer is 3 másodpercig bírja. 3 másodperc azért nem kevés az aszfalton csúszva.
Ez a teszt egy 8 m/s sebességű 60-as csisz. papírral történik a ruházatra vonatkozó EN 13595-1:2002 szabvány szerint. A teszt akkor sikeres, ha az anyag kibír 4 másodpercet az 1-2 zónákban (a legveszélyeztetettebb területek, mint a térd, sípcsont, csípő, fenék) első szintű védelemnél, valamint 7 másodperc a második szinten. Fortnine videójában látható aramidszálas farmer az 1. zónában 7 másodpercig bírta, ugyan nem laborteszt volt, de jól láthatóan tovább bírta, így talán oda lehet ítélni a kettes szintű védelmet annak az Icon farmernek. Bokánál ugyan nincs benne aramid, de az 4-es zóna, alacsony kockázattal, amire a szabvány 1,5 másodpercet ír elő 2-es szinten.Szóval kérdezem én ki mire alapozza azt a sületlenséget, hogy a motoros farmerek nem nyújtanak jó védelmet?
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #95183 üzenetére
Magyar a tuono-s srác?
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95209 üzenetére
Megfogtad a lényeget, bocs hogy nem mértem le csak mondtam közelítőleg valamit De ok, akkor hasogassuk a szőrszálat. Az lett volna a lényeg hogy nem az egész nadrág van megerősítve, általában csak térd és fenékrészen szokták, pl a drága Alpinestars farmerokat is ha megnézed csak térdnél és fenéknél kevlárosak.
Én estem kb 20-25-tel Simsonnal aszfalton, utcai farmerban, kb semennyit se bírt, a lábam lehorzsolódott a farmer meg mehetett a kukába.A videókat most nem tudom megnézni, majd este megnézem őket.
"Szóval kérdezem én ki mire alapozza azt a sületlenséget, hogy a motoros farmerek nem nyújtanak jó védelmet?"
Szerintem olvasd el mégegyszer, mert ezt te magyarázod bele (vagy túl).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95211 üzenetére
Már bocs, de pontosan megfogtam a lényeget, mert az egész állításod erre vonatkozik.
Nevezhetjük szőrszálhasogatásnak is, de akkor a fentebbi állításokat is nevezhetjük baromságnak.
Azok a farmerek amiken szerepel ez a piktogram, "általában" mind megfelel a szabványnak. Ergo kellő védelmet kell nyújtsanak.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95212 üzenetére
Ezt most már nem értem Nem kell megsértődni.
Legközelebb ha azt írom valamire hogy 5-10 perc azon is fel fogod magad húzni? Mert kb ilyen jelleggel írtam a fél másodpercet. Pont nem érdekel hogy fél, 1 vagy 3 mp-et bír ha 130-nál elesek, aznap este már szar lesz fürdeni ígyis úgyisVagy te ha elesel motorral akkor csak a térdeden és a seggeden csúszol ahol bevarrták kevlárral?
Melyik állítás a baromság? Komolyan kérdezem, nehogy felhúzd magad rajta.
Vagy te most azt hiszed hogy én lefitymáltam a motoros farmereket? Mert akkor rosszul hiszed.A kellő védelem meg kb olyan hogy a motoros cipőm is megfelel a szabványnak, meg a sportcsizmám is, mégsem kérdéses egy másodpercig sem, hogy a csizmám sokszorosan (direkt nem írok számot most már ) jobb védelmet nyújt. Farmer vs bőr ugyanez.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #95214 üzenetére
Ezen lehet rögeszmét cserélni!
Melyik a jobb bukósisak? A Schubert C2 kényelmes és csendes, de csak 3*-os a töréstesztje. A Caberg Duke 5*-os, de kényelmetlenebb és sokkal zajosabb. Amíg "nincs rá szükség", addig a Schubiban jobb motorozni - eséskor viszont jobb szeretném, ha az olcsóbb, de 5*-os Caberg lenne rajtam. Na?
Ergo: a motoros farmer biztosan sokkal jobb viselet - amíg nem esel benne....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A Caberg is pinlockos, ha jól választod meg a méretét, akkor a zajosságon kívül igazából nem is kényelmetlen, szóval nem biztos, hogy miatta többet fogok balesetezni.
A motoros farmerre viszont a nyári kényelmén kívül nincs semmi mentség.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #95218 üzenetére
Nekem csak a szélzaj sivítása az egyetlen bajom vele, így kénytelen voltam rászokni a füldugóra, bár eleinte azt nagyon utáltam. Megszoktam, már minden hosszabb úton használom őket. A plexin nem tűnt fel (vagy legalábbis nem zavar) a torzítás, a napszemüveg valóban nem az igazi. Viszont tetszik a naphemiben, hogy kétféle magasságig engedhető le. (Teljesen leeresztve hozzá ér az orrom hegyéhez, na az zavar. de rájöttem, hogy előtte 5-6 mm-rel is stabilan megállítható. Azóta jó).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #95155 üzenetére
"mert lassan nem tudsz olyan stabilan menni"
Ezért kell elmenni vezetéstechnika tréningre (pl Honda), ahol megtanulhatod, hogy hátsó fék használatával milyen szépen lehet gyökketőben haladni _bármilyen_ motoron vagy robogón.
Szerk: látom, már a Vándor is leírta.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #95183 üzenetére
A bőr akkor jó, ha csúszol, egyébként elég kényelmetlen viselet, ezért nem használják pl túramotorosok.
Ilyenkor jó a bőr: [link]
Ilyenkor meg a szerencse fontosabb: [link]Amikor az ember elkezd motorozni, akkor nagyon figyel a biztonságra, ilyen térdvédő, olyan gerincprotektor.
Aztán ahogy haladnak az évek, egyre inkább leszarja."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95220 üzenetére
Ez hulyeseg. Nem minden motornal alkalmazhato agysebeszkem. Pl kivancsi vagyok, hogy oldod meg az en crossplane motoromnal, ami szetrangatja a lancot, mert 150 tart az 1. Lefulladsz vele mint a szar.
Amugy olvass tovabb is.
Miota vettel ki a tiltott statuszbol? Nem tudnek valahogy visszakerulni?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #95222 üzenetére
A te motoroddal nem lehet, csak minimum 150-el menni?
Valami baja lehet annak, vidd el szervizbe.
Nem kell visszakerülnöd, továbbra is ott vagy, csak a többieknek akartam írni, nehogy komolyan vegyék azt a hülyeséget amit leírtál.
Legközelebb figyelni fogok, hogy ne a tiédre válaszoljak, mert a végén még megszólítva érzed magad. Bocsi."önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #95214 üzenetére
Sértődés? Kinek nézel, vmi 8 éves kislánynak aki bevágja a durcit?
Én érvelni szoktam ha vitát indítok és úgy gondolom elég érthetően szoktam fogalmazni.
Nem sérült itt be senki. Leírtál egy baromságot én meg kiigazítottam.
Mielőtt a kolléga feljebb erre a hozzászólásodra alapozva vonna le messze menő következtetéseket.
(#95221) etnies által linkelt videóban is autópályán 4 másodpercig tart kicsúsznia a srácnak száraz aszfalton azt az esést - szóval nyugodtan elhiheted nagyon sokat jelent az a pár másodperc. Egy utcai farmer van rajta ha jól láttam. Ettől az eséstől a szabvány szerint egy level 1-es motoros farmer éppen megvéd, de a level 2-es szinte 100%.
A zónákra bontott védelmi szintek meg szerintem elég logikusak, nem feltétlen a spórolás céljából vannak így kialakítva, lehet teljesen más okai vannak, pl praktikum. A személyes véleményem meg, hogy a 4-es zónára én se tennék extra védelmet, mert minek? Nem a bokámon fog csúszni a testem, de még csak nem is a belső combomon. Ott ahol a legnagyobb szükség van rá, ott meg van erősítve. Protektort se raknak mindenhová - nem birodalmi gyalogosok vagyunk -, hanem csak a kritikus helyekre.
Tanulság: utcai ruhában nem motorozunk. Az, hogy a Simson-on a te utcai farmered mennyit ért, az teljesen irreleváns és semmit nem von le az értékéből egy motoros farmernek.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95223 üzenetére
Mint mondtam, ha te 5-10 nel hatsofeket nyomsz, es gazt huzol, szetcsapkodja a lancot, es lefulladsz.
A 150 et azert irtam, hogy hatha elkezdesz gondolkodni, hogy milyen attetelrol beszelunk, es vajon hogy viselkedhet ennel az attetelnel egy 1200- at forgo motor 5 nel.
Amugy imrufo TL jen is bemutathatnad nekem, hogyan kell ezt csinalni, jot rohognek, ahogy lerohadnal ezzel a teljesen egyertelmuen minden motoron mukodo technikaval. (Igen, en mar mentem tl el is )En sportmotor utan ultem fel endurora rogvest, mert el kelett hoznom egy klx300 ast a haveromnak, aminek nalam szakadt el belvarosban a kuplungbovdenje, de akkora kiraly vagyok, hogy megoldottam a problemat valahogy. Drz vel is rotyogtam egy kicsit varosban, meg ttr 600 al is, mondjuk azzal faluban. Ahogy raulsz sportmotor utan, erzed a kulonbseget. Ezt irtam le. Bocs, de ezt kurvara lehet erezni.
Amugy sem tudok motorozni, mert nem ugy fekezek, mint a safetysek. Ugyhogy pont leszarom igy is imadok motorozni.Oh igen, milyen enduroval mentel varosban, es milyen sportmotorral, hogy hozzaszoltal? Meg a motorvandor vajon mire tette a segget fel, hogy ennyire tudja?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #95224 üzenetére
OK, akkor jó
Az az érzésem hogy te nem olvasod el amit én írok, vagy csak átfutod, vagy ilyesmi. Te írtad hogy a közönséges Denim divatfarmer, arra írtam hogy az már azt se bírta hogy 20-szal elestem, tehát releváns. Vagy ezalatt nem utcai farmerre gondoltál?
Nem írtam baromságot, a térdnél és a fenékrésznél van kevlárerősítés a motoros farmerekben, ott faszán fog védeni. Ahol nincs erősítés csak a sima farmeranyag az miben különbözik az utcai nadrágtól?
Egyébként a kamion alatt átcsúszós videón pont a térdén és a seggén csúszik végig a faszi, szóval tökéletes lett volna neki isTe fennakadtál az időintervallumon amit hasraütésre leírtam, meg hogy ahol nincs megerősítve az anyag ott nem lesz túl nagy védelem. A kontextuson és a többin meg átsiklasz és lovagolsz azon hogy "baromság". Nehogymár baromság legyen hogy egy bőrnadrág jobban véd mint egy motoros farmer
És ne szerkeszd már át mindig a hsz-ed mert hozzáírsz egy csomót az eredetihez
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95225 üzenetére
Nem akarok nagyon belevau-vau, de nem volt szó csúsztatott kuplungról?
A lassú menetelést mindig is gáz/fék/kuplung trióval oktatták. Én tudok menni 1-3 mph-val viszonylag stabilan, pedig 70 mph-ig lehet kihúzatni az 1-est.(#95226) zgospel
És ne szerkeszd már át mindig a hsz-ed mert hozzáírsz egy csomót az eredetihez
Muszáj, különben 1 hsz. helyett állna itt vagy 10.(#95228) Ferdzsoo
Meg tudnád mutatni azt a tesztet?[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #95189 üzenetére
Lényegében a farmer mindegy milyen márka kiszakad kb 1-2 másodpercen belül. A leggagyibb bőrruha sem szakadt ki a német tesztben 100km/h esésnél. Nemigazán helytálló még összehasonlítani sem a kettőt védelem szempontjából.
A kényelem az megint más kerdés."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95227 üzenetére
Ha egy kocsisor koze bemegyek, meg ne haragudj, de nem fogom 3000 nel csusztatni a kuplungot es hatsofeket huzni, mert marpedig igy kell bemenni a kocsisorba, mert igy tanitja a safety es ez van kobe vesve, es ha nem igy csinalod, akkor nem tudsz motorozni. megoldom egyensulybol.
Tudom, hogy bolyat kerulgetni igy a legjobb, amit alairok, de az utakon nem bolyak vannak. Es hozzateszem, hogy vannak utcan szituaciok, amikor hasznodra valik. De nem 5-10 nel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #95228 üzenetére
Én is így gondolom: mindenki azt hord amit akar, de legalább ne gyártsunk hamis ideológiát hozzá....
(#95231) etnies: ne zavarjon az sem, hogy egy néhány éve még aktívan motorversenyző valakivel próbálsz meg kötekedni....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
őstag
válasz Teasüti #95224 üzenetére
A személyes véleményem meg, hogy a 4-es zónára én se tennék extra védelmet, mert minek? Nem a bokámon fog csúszni a testem, de még csak nem is a belső combomon.
ha beszorul a labad a motor es az aszfalt koze akkor mi fog tortenni?vagy szolsz neki hogy ne a bokamon csusszal mar es a belso combomrol is ugorj le?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95229 üzenetére
Már nem tudom honnan indult a vitátok Geresiccsel, de ha 3000-el mész be, az nem gyalogtempó. Akkor nyilván nincsenek egyensúly gondok.
(#95233) dellfanboy
Régen sokat játszottam ilyen ragdoll játékokkal, ott voltak érdekes testhelyzetek. Hasonlóan kreatívnak kell lenni hozzá, ha az aszfalt a belső combomat fogja lereszelni, gyanítom nem ez lenne a legnagyobb problémám milyen nadrág volt rajtam.
Ha a motor esik rá a combomra, az meg nyilván nem reszeli le a farmert. Ha meg a motor tömege nyomja oda a lábam az aszfalthoz, na az szopás. Ugyan nem találtam szabvány koptató tesztet cordurára, de nehezen tudnám elképzelni, hogy bármilyen textil ellenállna 100-200 kg-s összeszorító erőnek aszfalton csúszva.
De még talán a bőr se nagyon. Ilyen esetben megint nem az lenne a legnagyobb problémám milyen nadrág volt rajtam.
Nem kell átesni a ló túloldalára! Ahogy sisakból is teljesen mindegy mi volt a fejeden, ha az leesik a nyakadról.Ellenben a legtöbb esetben, amikor csak egyszerűen kicsúszod az esést - mint a videóban is -, qrva sokat számít az a farmer egy egyszerű divatfarmer, vagy aramid szállal erősített motoros cucc.
Első esetben új bőrt növeszt az ember, második esetben meg felkel és leporolja magát.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #95234 üzenetére
3000 nel csusztatott kuplunggal. Hatsofekkel √2 vel. De tokmindegy.
Sajnalom ilyesmire a kopolamellamat, nem erzem szukseget, hogy igy menjek be ket kocsisor koze, mert minek?A vita onnan indult, hogy ez a ket tokfilko eleteben nem ult fel endurora sportmotor utan, mert nem lenne vita. En csak annyit mondtam varosban haladaskor, hogy a sportmotort egyszeruen stabilabbnak lehet erezni.
Erre mindketto elkezdett okoskodni ugy, hogy fotelben ultek: hat az nem ugy van, mert ha csusztatod a kuplungot, es hatsofek nyomassal mesz be a kocsisorok koze, akkor ez nem igy van.sportmotornal erre nincs szukseg, annyira lent van a sulypont, es annyira nem csinal semmit a futomu, egy himbilimbi enduronal, meg hompolyogsz, amint hozzaersz valamihez. Ezt a kulonbseget mereszeltem leirni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #95209 üzenetére
Tessék.
Ez egy sokkal inkább valós körülmények között végrehajtott teszt. Mint az hogy egy karon 0,5kg ránehezedő nyomással valamit végigdörzsölnek egy csiszolópapíron.
Amit te nézel az az, mint a VW-él a laborkörülmények között mért dízel fogyasztás/károsanyag kibocsátás.
A teszten persze átmegy meg lehet mutogatni, de a valóságban meg dupla annyit fogyaszt az autód. Köszönőviszonyban sincsen a valósággal.
Ha abban a farmerban benne van az ember súlya is (mint itt a baba súlya 70kg), semeddig nem bírja ki. Csak nézd meg a videót, még a legdrágább cordurák is szakadnak mindenhol. Nem csak egy, több is. Akkor szerinted ezek a sz@ros farmerek mit védenek?
Míg meg lehet nézni a legolcsóbb bőr is átmegy a teszten.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #95235 üzenetére
Ezzel szemben az igazság az, hogy ezt írtad:
"mert ha centizgetni kell, akkor az enduro az hompolyog es az zavaro. Az, hogy magasan ulsz, es magas a motor, szerintem pont hatrany ilyenkor, mert lassan nem tudsz olyan stabilan menni, mint egy sportgeppel, "
Utána jöttél, hogy a te sportmotorod 150-el megy egyesben és csapkod meg minden. Jó Isten nem tudja, hogy került ez elő
Mi azt írtuk, hogy enduroval, megfelelő technikával atomstabilan lehet menni a sorok között. Sőt, bármilyen motorral atomstabilan lehet menni, kivétel a te motorod, mert az 150-el megy egyesben, meg amúgy is ciki kuplungolni.
Most döntsük már el először, hogy a te motoroddal nem lehet atomstabilan menni a sorok között vagy az endurókkal mert már nem bírlak követni
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95237 üzenetére
Eleg hamar elejtetted a kanalat edesapa
Ha iranyt valtasz, tokmindegy hogy allsz a feken, az attol meg hompolyogni fog egy sportmotorhoz kepest, de valoban nem annyira, mintha nem huznal hatso feket.
Geresics elvtarsad azt irta, hogy megfelelo tekintettel es hatsofekkel. Erre irtam en, hogy ezt bizonyos sebesseggel nem tudod minden motoron megtenni. Tudod, ekkor hoztam fel a motoromat, hogy huzzal hatsofeket, aztan meglatod milesz. Aztan bejott a kepbe a kuplungcsusztatas. Igy mar kivitelezheto.
Ettol fuggetlenul a ket motorfajta kozott meg mindig van kulonbseg
Szoval. Kerlek mondd azt, hogy ultel mar sport es enduro motoron, es nem azert kormoltem ezt le neked, mert lovesed sincs az egeszrol, csak kotekedsz, mert agysebesz vagy?
De nem ultel, mert nem vitatkoznank ezen most is. Baszki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz z123456789 #95238 üzenetére
Azt tudni kell hogy a bőrruhának kell kb egy szezon hogy kényelmes legyen. Mert ha jó amikor megveszed akkor iszonyat szűk, aztán szépen lassan rádidomodik. De ez idő. És nem 1500km-es motorosszezonról beszélek hanem 7-8ezresről...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz etnies #95237 üzenetére
Cifrázzuk a dolgot. V2-es enduro...
Szopás lassan menni vele. Vagy én nem tudok motorozni, vagy nem tudom.
3000 környékén/alatt csapkod, rángat. Városban 1-2 sebességfokozatban szoktam közlekedni, csak ott meg buta a gázreakció és emiatt nehezebben kormányozható, mert ugrik. Azt nem mondom, hogy egy kerékre áll, de pont annyira tehermentesül az első kerék, hogy szar legyen manőverezni, arról nem is beszélve, hogy hangos a gép, hamar gyorsul, v2 motorfék miatt, hamar vissza is lassul. Ha tehetem kerülöm a várost, mert borzalmas araszolni az africaval, nem erre való. Hátsó fék szart se ér lassú haladáskor, folyamatosan meg a tököm se kuplungol.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #95239 üzenetére
Biztos mi vagyunk a balf@szok, akik tréningen voltunk, de az elmúlt 2 évben volt ott kérlek nagy csoppertől kezdve a robogón át GSXR-ig minden. Persze én béna vagyok, így a saját bénaságomra figyeltem, nem a többiekére (még akkor sem, amikor kameráztam, mert az sem megy túl jól), de úgy gondolom mindenki megtanult lassan, hátsó fékkel, messzire előre tekintve (egy bójára - ami nyilván nem életszerű, de mi már csak ilyen életszerűtlenek vagyunk) araszolni szűk helyen.
Tudom, hogy Te úgyis jobban tudod, mint egy ilyen tréningen amit a mazsoláknak tanítanak, de félve kérdezem meg, hogy hány ilyen tréningen voltál? Nem, nem a "hogyan menj gyorsan pályán" tréningre gondolok, hanem a "hogyan menj lassan a forgalomban" tréningre.
Meg sem fordul a fejembe, hogy motorozni (vagy bármit a motorral kapcsolatban) jobban tudnék, mint Te - ezért szoktam én kérdezni Tőled, és nem fordítva - csak kíváncsi lennék...(#95242) vendingo
Volt a tréningen egy régi AT is, neki is sikerült minden feladat. Amúgy én voltam az egyetlen, akinek egy hengere volt (leszámítva a 2. évben egy nénit az 50-es robogójával), és nekem is sikerültek a feladatok. Állítólag 1 hengerrel még nehezebb. Nem tudom, még másom nem volt, így csak ugatok a vakvilágba mások (az oktató) használhatatlan véleményére alapozva, aki lehet, hogy csak azért mondta ezt, hogy el ne sírjam magam...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #95243 üzenetére
Nem azt mondom, hogy nem lehet, csak hogy: "Szopás lassan menni vele.", "folyamatosan meg a tököm se kuplungol."
Lehet vele csorogni, csak nem erre való. Már visszaszereltettem gyári áttételre, mert korábban inkább országútisabb lánckerék volt fent, na azzal nagyon szar volt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #95243 üzenetére
A balfaszsag az volt, hogy azonnal gondolkodas nelkul ravagtad a safety naci szoveget. Semmi mas.
Az hogy voltal ilyen treningen, az nagyon jo, nem tudom jobban, mit tanitanak.
Minden informaciom a haverjaimtol vannak, akik elmeseltek, mit tanitottak nekik ott, es tobbek kozott kiprobaltuk a fekezest is, amit itt is megbeszeltunk, hogy en azzal nem ertek egyet. Akkor sem kerdeztel tolem, csak hulyenek neztel, hogy en nem ertek egyet olyanokkal, akik oktatnak mas embereket. Akik nalam jobban tudjak ezt, hiszen ezt csinaljak egesz nap.
Mindenfele nagykepuseg nelkul. Azokon a treningeken, ahol voltam, minden informaciot megkerdojeleztem, kerdeseket tettem fel, es ha nem tetszo valszt kaptam, vagy nem tudtam illeszteni koherensen az eddigi meglevo tudasomhoz, azt nem fogadtam el, akarki tanitott. Igy lehet az informaciot feldolgozni szerintem.
A tobbi jo araszolaskor, ketsegen felul.
A ket fajta motor kozott erezheto kulonbseg van, vezetesben, akarmit csinalsz.
Meg lehet oldani? Meg. En sem furodtam bele semmibe, mig a varosban voltam.Pontosan annyi safety treningen voltam, ahany drz-t hajtotattok varosban sportmotor utan. Tehat ugyanannyira lehet igazam minimum.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #95238 üzenetére
De ha a te nadrágodban tényleg nincsenek benne a protektorok ahogy írtad, akkor cseréld már le egy normálisra
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #95240 üzenetére
Amíg meg nem állsz az első lámpánál.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
imrufo
tag
válasz Geresics #95243 üzenetére
A vita valahonnan onnan indult, hogy minden motorral lehet szépen lassan menni hátsófékkel, stb.
De egyszerűen nem lehet minden motorral ezt megcsinálni. Javarészt nagyköbcentis speed motorok ezek, amiknél kifejezetten rohadtul nem érdekelt soha senkit, hogy milyen szépen lehet vele szüttyögni. Mert száguldásra vannak gyártva.Amúgy meg egy szép szüttyögés kifejezetten kuplung használata nélkül működik, ha valaki rángatja hozzá a kuplungot, akkor az egésznek nincs is semmi értelme.
-
Geresics
addikt
válasz imrufo #95248 üzenetére
2016-os GSXR-t láttam megcsinálni a lassú haladást, a lassú körözést, és a lassú 8-ast is megcsinálni, mindet hátsó fék segítségével.
"Amúgy meg egy szép szüttyögés kifejezetten kuplung használata nélkül működik"
+1 - de ezt már nem is mertem írni, mert így is én vagyok a hülye*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs