- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38097 üzenetére
Váltó kódot nézd össze simán jó lehet, mert a motor ugyan az csak más a hengerfej meg egy két apróság.
(na jó ez így túlzás, de simán jó lehet a váltója).Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz hotibi #38103 üzenetére
Üdv!
Vizes csiszolás géppel 80-as koronggal, 500-as csiszolóval, vizes csiszolás kézzel 1200/1500/2000.
Csiszolásnál mindenképp az egész felületnek egységesnek kell lennie, minden fázisnál, különben foltos lesz a végén.
Polírozás két lépcsőben, kemény szivacs, durva paszta, közepes, vagy finom szivacs, finom paszta.
Valamilyen wax az UV védelemre, Én nano kemény viaszt használokHa nincs gép akkor lehet kézzel is a csiszolást csinálni, csak a felső matt, sárgult, karcos részt lassabb, nehezebb lecsiszolni. Ha még nincs elegendő gyakorlat akkor érdemesebb 1000-el kezdeni, mert az 500-al lehet jó mély karcokat csinálni, amit aztán el kell tüntetni.
-
Hugo85
aktív tag
Na megrendeltem végre az ELF 900 SXR 5w30-as olajat, MANN olajszűrőt és VASCO lég és pollenszűrőt a kocsihoz. Szegény olajban már 15.000 km van és kb. 14 hónap (eddig egyszerűen nem volt időm lecserélni és hely sem), néha már hallom a hirdrotőkéket (fáj is a szívem).
Két kérdésem van hozzátok:
- Adnak az olajszűrőkhöz (MANN) réz alátétet általában vagy külön kell venni?
- Milyen feje van a Clio 2 olajleeresztő csavarjának? (még nem láttam alulról a kocsi ezen részét )Gondolkodtam rajta, hogy a "túlfutás" miatt kellene-e öblíteni a motort valamilyen motormosóval, de olyan sok rosszat hallani ezekről, hogy inkább majd hamarabb lecserélem az új olajat most.
-
-
Megane2000
aktív tag
Van itt valaki aki foglalkozik tolatókamera beszereléssel vagy hifi rendszer beépítéssel?
-
norbert1998
veterán
válasz #42667776 #38077 üzenetére
Bilív it or nát!
Egy hete ugyanezt csináltuk, ugyangy a Thalia, ugyanaz a lámpa és járműszín (nem, nem lestem innen )Kérdésem:
A kilóméterórát még nem csekkoltuk. Az autó néha érdekesen és erőteljesen rángat, máskor meg nem. Ma rájöttünk, és én is megtapasztaltam. A motor rángatása motorfék használatbavéteekor(gáz felengedése utáni pillanatok), és ha viszonylag alacsony fordulaton megy az autó. Ez elég irritáló, ma megbizonyosodott, hogy ez csak akkor van, amikor a sebességmutató nem működik, ha működik az, soha nem fog rángatni, ellenben abban a pillanatban, ha megáll az óra, máris előidéhető a rángatás.
Lehet bármi köze egymáshoz? -
bandi94
tag
Sziasztok!
1.6 16v (K4M7xx) '99 es Mégane coupe-hoz milyen motorolajat ajánl a gyártó? Gondolom valamilyen ELF lesz Renault-ból kiindulva.
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
bandi94
tag
válasz norbert1998 #38114 üzenetére
Valami probléma lesz a hajtásláncban-difi, váltó-.-szerintem. vagy lefékezi a kilométeróra
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
ThodEE
őstag
válasz bandi94 #38117 üzenetére
Nem renault de anyós Nubirájába a jeladó rosszalkodik ami a váltóba van felvillan a check engine, 0lát mutat a kilométer óra és fuldoklik a kocsi, szervíz szerint ez a jeladó a hibás mert a motor úgy érzi hogy nincs fordulat, aztán ha elmúlik minden megy a rendes kerékvágásba, 12k az alkatrész 40k a szerelés
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
bandi94
tag
válasz rob210 #38119 üzenetére
Az igazából (bizonyos határok között) szabadon választható, az a viszkozitási fokozatot jelöli.Az ACEA és API (amerikai) jelöli a terhelhetőségét a kenőanyagnak.Igazából nem látom benne a logikát, hogy miért csak a viszkozitást írják elő a gyártók.
[ Szerkesztve ]
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
bandi94
tag
válasz ThodEE #38120 üzenetére
A szerelés, ami kb abból áll hogy kicsavarnak egy gombát a helyéről, aztán vissza az újat.Esetleg egy kábelt bekötnek.Nem tudom pontosan, hogy hogyan működik, de kétlem hogy annak a kedvéért szét kellene barmolni az egész váltót.
Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set
-
gergelyk3
csendes tag
Sziasztok,
Most keszulok megnezni vasarlas celjabol egy 2005-os Megane 2 Berline-t.
Elvileg minden ok lesz vele kiveve hogy a szerviz led vilegit es a legzsakra panaszkodik.
A tulaj azt mondta egy automosaskor azott be vlami elektronika es azota vilagit de ettol nincs baj.Erdeklodnek hogy van-e erre valami megoldas vagy mennyibe kerulhet a javitas?
Ettol atmehet az auto a muszakin?koszi
-
Tosee
őstag
válasz gergelyk3 #38127 üzenetére
Üdv!
Műszakin addig nem foglalkoznak az autóval még bármelyik visszajelző led világít a műszerfalon! Legalábbis mikor én voltam ezt mondták! A légzsáknál valószínűleg csak a vezető ülés alatti kábelt kell széthúzni és egy kis kontakt sprével befújni! A motor visszajelzőre, hibakód kiolvasást tudom javasolni!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
gergelyk3
csendes tag
válasz PeterPH #38131 üzenetére
Kozben beszletem ujra a tulajjal, penteken vagy hetfon nezem meg az autot.
Azt mondta hogy azota vilagit a service es az airbag led, amiota takarittattak az autot es az ulest mozgattak.
Ellenben viszont mondta, hogy valami szerelo megnezte es nem tudta kiszedni a szerviz jelzest de mondta hogy minden rendben van.
Lehet hogy nem kontakt sprayzte meg? Lehetseges hogy egy computer restart megoldja a gondot?Esetleg valami jotanacs h mit nezzek meg rajta? (azon kivul h vigyem el szerlohoz :-))
koszi
-
Hugo85
aktív tag
válasz gergelyk3 #38134 üzenetére
Azt is fontos eszben tartani hogy amig vilagit a legzsak es a service lampa, addig le van kapcsolva az autoban a teljes rendszer igy egyik legzsak sem nyilna utkozeskor.
Amugy szerintem M2nel is ugy van mint a Clio 2nel, azaz azonnal elalszik mindket led amint megszunik a problema. -
Tosee
őstag
Közben leírom én is mi történt velem a minap...
Elvittem az autót (M 2, ph.1) klíma tisztításra és utántöltésre! Egy óra alatt végeztek is vele! Eljöttünk, a szervízből és arra lettem figyelmes, hogy halványan pislákol menet közben a service és a stop kozötti piros led! Félreálltam, majd leállítottam az autót kivettem a kártyát, majd újra elindítottam és elmúlt! Erre megállunk a városba, zárnám az autót és semmi sem történik! Gondoltam no para, elem ki lepucol, vissza a kártyába, ugyanúgy semmi! Kipróbáltam új elemmel, továbbra sem jó! Visszamentem a szerelőhöz, közlöm velük a problémát, amire az volt a válasz, hogy semmi köze a klíma tisztásához, de megnézik géppel, hátha van hibakód! Nincs... Azt tanácsolta, hogy vigyem el a hivatalos márka szervízbe, ők jobban tudják! Felkaptam a vizet, majd egyből rohantam is oda, mert lassan közeledtünk a záráshoz! Már láttam magam előtt, hogy repkednek a 10 ezresek (de úgy voltam vele, hogy így nem maradhat) Odaértem, kiszálltam a kocsiból majd megszokásból ismét nyomtam a lezáró gombot, és láss csodát lezárt!! Kicsit paráztam, hogy vajon a nyitás is működik e, de mióta megálltam a parkolójukba azóta újra a régi!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Savanya
addikt
Ugyanígy jártam klímatisztításnál . Oka egyszerű : a baloldali rostélyt nem szabad tisztítani mert azonnal beázik az utastéri komputer . Nekem fél nap száradás és totál áramtalanítás után jött rendbe . Valamelyik idióta mérnők csatival felfelé pont alá tette az utastéri komp.-ot .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
hotibi
aktív tag
üdv! clio MK2 re keresek gyári alufelni garniturát ha van valakinek irjon privátban! köszi előre is.
-
laca.1
aktív tag
Hali.
Segítség,tanácsok kellenének.
Autóm 1.9dci schenic 2000evj problémám 1.nem méri a fogyasztást csak villogo - - - - ilyen ikonok vannak.
2. Ha átlepi a 30km/h sebességet és gurulok üresben elkezd ingadozni az alapjárat viszont ha fékre lépek azonnal helyreáll. Ha bármilyen tanácsot tud valaki ezek ügyében adni szívesen fogadnam. -
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38143 üzenetére
Első körben nézd meg a csatlakozó nem tört-e el nem ázott-e be.
Aztán ha az nem segít, akkor kilométer óra jeladót kell cserélni.
Ha minden igaz ez kell neked.DE A DIESELHEZ NEM ÉRTEK!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38145 üzenetére
Szerinted?
Ha leírod a pontos hibajelenséget akkor lehet mást tanácsolok.
De ha nem méri a fogyasztást és csak a ----- villog az nálam azt jelenti nem megy a kilóméter órád.
Nincs amiből a computer kiszámítsa az értékeket, illetve az ingadozó alapjárat 30 km környékén is erre utal, addig ugyanis vészmódban van a kocsi.Aztán lehet hülyeséget írok, de benzinesnél már találkoztam ilyen hibával.
A másik lehetőség, hogy a fedcomp meghalt, de akkor mással is problémád lenne.Renault power
-
laca.1
aktív tag
válasz rob210 #38146 üzenetére
Nem mutatja: a pillanatnyi fogy.mennyi km elég az üzemanyag,átlag fogy.minden más kijelzés működik ahogy váltom a kijelzést e három adatnál csak ---- ez jelenik meg és villog.Amúgy lehet igazad lesz most olvastam valahol hogy("A modern, fedélzeti számítógép által működtetett pillanatnyi fogyasztásmérők általában úgy működnek, hogy megmérik vagy kiszámolják az egy hengerbe benyomott üzemanyagmennyiséget, aztán ezt összevetik a sebességmérő jeladójától érkező jellel és ebből lesz a l/100 km adat.).van olyan jeladó is ami a befecskendezést méri?de ha az lenne rossz lehet a kocsi nem is menne.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38147 üzenetére
A befecskendezést nem méri hanem impulzus alapján adagolja.
Érdemes lenne rátolni egy diagra, sokkal okosabbak lennénk azonnal.A lendkerék rovátkái alapján ciklikusan adja a jelet, hogy mikor van befecskendezés és mikor nincs.
Összetett komplex dolgok ezek amikben ha egy alkatrész megborul borul az egész rendszer.Továbbra is azt mondom a te esetedben először diag.
Aztán mehet a hiba orvoslása vagy a keresés tovább ha nem dob semmit, de azt kétlem.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen