- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Meglepett a kis huncut, a változatosság kedvéért most a jobb hátsó, ha már az elsőket cseréltettem tavaly.
Voltam futóművesnél, mondtam neki, hogy nézze át a kocsit, mert nekem fura a hátulja, hogy amikor kiengedem a kéziféket a kocsi az egyik irányban megbillen. Azt a választ kaptam, hogy kézifékkel kipróbálta semmi baja.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #50455 üzenetére
Még ha csak azzal lenne így. De motorikus problémával se nagyon van kihez fordulni.
Apám lerohadt a Thaliával, két műhelyben volt, de elhajtották, nem tudnak segíteni.
Balassagyarmati Renault szervizeseket próbáltam felkutatni, hogy nem e maszekolnak.
Sikerült is, de kiderült annyi munkájuk van, hogy maszekra már nincs idejük. A szerviz árak meg elég borsosak.Valamire való szerelő aki, ért motorikusan dci-hez meg csak Pesten van.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Wiz Khalifa
addikt
Ma a kocsit egy akna felé állítottam és alámásztam.
Hát... Az oké hogy a katalizátor cserés. Viszont felmerült még egy két "extra".
A hátsó dob felett (pont a dob felett) a hővédő lemez fele leszakadva (rádől a dobra), a középső dobnál meg hiányzik is.
Plusz extra hogy a középső dobnak a csővégénél (ami hátra fele megy a hátsó dobba) eléggé tákolt lett a felfogatás.
Ezt a felfogatást helyrehozom, meg a hátsó hővédőt valahogy helyreaprítom és meglátom fog-e még csörömpölni. Ugyanis amikor ennél a felfogatásnál megpüföltem a kipufogórendszert akkor a katalizátor felől hallottam csörömpölést.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz orosziem81 #50458 üzenetére
Szerintem renaultnál ez a rugótörés dolog már-már szériatartozék.
Megane1,2 kombi laguna3-nál, mindenkinél elő jön előbb utóbb.Gumitémához: tavaly continental pc3 volt rajta, így a laufenn-eket lesz mihez hasonlítani. Illetve az elvárások is megvannak velük szemben...majd meglátjuk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sanyo77
tag
válasz orosziem81 #50459 üzenetére
Nekem 15k lesz a monroe, plusz munkadíj. Mennyi idő kicserélni ezt?
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio2, 1.4 16V
Beszéltünk már többször, trafócsere, gyertyacsere megoldotta a dadogást, gyújtáskimaradást, ami főként a hidegebb téli időkben jött elő: [link]
Azonban szerintem a kocsi most sem tökéletes, lehet csak nekem vannak nagy elvárásaim vagy én vagyok túl kukacos.
Indul rendesen, jól fogyaszt, de a "kényelmes" vezetést valahogy csak kb 5-10 km után éri el, addig olyan bizonytalan az egész, de mindenképpen más a működés nem üzemmeleg motorral, ez 100%. Már asszony is mondta hogy tök bénán vezetem a kocsit a korábbiakhoz képest.Ugye írtátok, hogy nagyobb gáz kell induláskor, vagyis legalább 1500-ig pörgessem fel: [link], [link] és [link], ez rendben is van, megszoktam, nincs gond, de van amikor ugyan felpörög és jól is kuplungulok hozzá, mégis visszaránt. Tényleg olyan mint ahogy írtátok, szőke női indulás. Vagy van hogy pörög majd nem pörög és ezáltal berángat.
Van hogy egyébként jó minden és nem érzem ezt.
Amit beszéltünk a kb 1-2 másodpercenkénti rezzenés se múlt el, de azt is megszoktam: [link] és [link]
Ma volt lehetőség kipróbálni Clio2 Campus 2006 1.2 asszem ebből csak 8V-s van és teljesen más az egész, abban a kocsiban semmi ilyesmit nem tapasztaltam se a fura indulást se a rezzenést. Az is rezgett persze de máshogy. Lehet nem jó összehasonlítási alap, ezt majd megmondjátok.
Van valami ötlet?
Ha esetleg Győrben ismertek valakit akinek szintén ilyen a kocsija, jó lenne ha kipróbálnánk a másikét.Köszi előre is
Impossible is nothing
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok
megelőzésképp felhoznám a tavalyi szitut(azóta csak lightos)
Szóval tavaly nyáron nyári nagy melegben adom rá a gyújtást müszefal villog sok visszajelző , és kattogó hangot ad(mintha kiégett volna az egyik index),olyan is egyben mintha tiltana immobiliser (kattogó relé hang müszerfalból)
Ha hagyom kicsit(kihűl talán ) Akkor pöccröff, vagy ha leveszem az akksi sarut és vissza akkor is simán indult.
És utána pedig ha váltok pl emelkedőn lemegy a fordulat és kap egy határozott gázadást akkor kattan egyet( az mai napig előfordul a lényeg hogy lemegy a fordulat és kattan egyet ha ,,erőlködik,, a motor.Kipróbáltuk tavaly a pótkulccsal is azzal is tiltott a melegben, olyan 3x 4x fordult elő, azóta 10.es kulcs a saruhoz a kesztyűtartóban van.
Valaki találkozott már ilyennel?
immobiliser lehet cserélni vagy javitani? Érdemes új kulcs?A másik dolog mikor megy a rádió és nem megy a motor gondol egyet és ki kapcsol majd ismét bekapcsol a rádió, mintha áramszünet lenne, járó motornál ilyet nem tapasztaltam, csak álló helyzetben.
Biztik jók.
Jön a jó idő , van műszerész gyakorlatom(hifi,pc,tablet,mobil),de autó villanyaszattal idáig nem kellett foglalkoznom(autótól 12v hátra, erősítők puffer.. már kötöttem autóba,és autórádiókat is buheráltam már ha valaki előttem kokányolt a kábelekkel) de szeretek tanulni[ Szerkesztve ]
-
-
meroly
veterán
válasz rob210 #50466 üzenetére
A 8 szelepes járása sokkal marconább, hangosabb, erőteljesebben rezgő volt mint a 16 szelepesé.
Az enyém szépen halkan ketyegett ahhoz képest.
Lehet ezt rosszul fogalmaztam az előbb, bocs.A "vezérlés elrakva egy foggal" részt kifejtenéd mert nekem latin, köszi
Eddig ilyenről nem beszélgettünk.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50465 üzenetére
Nézd át a testkábeleket, tisztítsd meg őket.
Illetve ha nem múlik el akkor az nyomásszabályzó szelep lesz. Főleg ha tényleg csak melegben csinálja.Renault power
-
roseane2004
csendes tag
válasz rob210 #50468 üzenetére
Műszerfalban van kattogás, és ha leveszem a sarut és vissza nem kattog és villog a kijelző nagyon gyorsan 2-5ms (megjegyzem ez tavaly volt a 40 fokban)
Tehát ez a nyomásszabályzó tudna ilyet?
Én valami kontank hibára tippelek, vagy valami fedélzetire ami felhevül a melegben Amúgy most hogy kapott új motort, sűrűn nézem a motorteret és rengeteg kábel log(plusz minusz) a levegőben.(de ilyen vékonyabbak 0,5 - 0,85es vastagságúak(max valami érzékelő kábelek lehetnek)
Ami nem tetszik, de sajnos nem tudom a motor minden alkatrészének a pontos nevét, csak most kezdtem tanulmányozni, és tanulgatni, főként a ti tanácsaitokból, és visszábbolvasva memorizálni az alkatrészeket és szerepüket. -
üszök
őstag
válasz roseane2004 #50465 üzenetére
A rádió nekem is ezt csinálja ha egyet fordítok a kulcson.Nekem néha még fel is hangosodik magától utána kikapcsol. De mivel ritkán hallgatom a rádiót állóhelyzetben így nem különösebben zavar.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50471 üzenetére
Az akkor a befecskendezésért felelős relé.
Amit ki kéne cserélni, mert ezek szerint az rosszalkodik.
Próbáld meg, hogy nem áramtalanítasz csak a biztosítékot veszed ki meg teszed vissza.
Így tudod lokalizálni a hiba okát.Renault power
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Az alany egy 1.4 energy motoros megane, ami valszeg falsot szív (ingadozik az alapjárat) és szeretném kicserélni a pillangószelep és a légszűrőház közötti gumitömítést, ami már eléggé odavan... Kérdésem az lenne, hogy hol találok ilyet, mi a cikkszáma, vagy hogy találok rá, mert eddig semmi eredmény nem volt se az unixnál, se a kovácsautónál...
Előre is köszi!*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #50474 üzenetére
Javaslom a pasztát, ezek ha tudsz rendelni horror áron vannak.
Én mindenkinek pasztázni szoktam.Egyébként ha falsot szív akkor nem azzal a tömítéssel lesz baj.
A dadogást az injektor utáni tömítések valamelyike okozhatja.
Azaz a szívosornál lesz a bibi ami az injektor után van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
meroly
veterán
válasz rob210 #50469 üzenetére
Még egy dolog jutott eszembe, 4-ben 2200 fordulat környékén ráz a váltó, vagyis remeg. A többi fordulaton és sebességben csak a normális módon, de itt erősebben. Nem tudom van-e köze hozzá.
Ja, vezettem az előbb egy 1.4 16V Clio3-at, igaz ebben már 110ezer km van, megintcsak teljesen más, nem jó összehasonlítási alap. Az egész kocsi hangosabb volt sokkal, mint az enyém.
Impossible is nothing
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Ez a felni felmegy a megane 2-re?
Valamint hány l váltóolaj megy bele? -
eTrade
tag
válasz Gabady #50474 üzenetére
Ha erőteljesen ingadozik és kizártad az alapjárati motort/szelepet, akkor bizony esélyes, hogy a pillangószelep "O" tomítőgyűrűi eldeformálódtak.
Én az eredeti gyáriakat vettem kb. 2 éve, akkor darabja 2-3 ezer volt (márkakereskedés). Ezek a gyári azonosítójuk:
8200068566 + 8200068583 (Pillangószelep tömítések)[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz salieri. #50477 üzenetére
Persze rámegy, gyári mérete.
Nekem megane 2 gyári felnik közül a Steppe vagy a Nervasport adja nagyon.
Esetleg még a Louxor, bár ez utóbbi picit modernebb design (meg nekem olyan visszafogottabb).
No meg nem gyári megoldásból a kétszinűekért vagyok oda (fekete-alu): [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, valoszinuleg valami univerzalis duda lehet ebben.
Nos motor csere tortent es nem talalom a duda csatlakozojat.
Hol lehetne megtalalni?Honnan jon? Nem dugtak vissza..
(az a vekony kabel piros saruval az menne a dudaba,de a masik fele egy testre van kotve, a pozitiv kabelnek nem talalom a helyet,es annyira rovid a kabel hogy nem lehet messze meg se talalom:/
Es a masik amit nem gyozok utan tolteni,mikor feltoltottek a rendszert futes bekapcsolva mimumra esett a hutoviz, felraktam maxra, par nap esett a szint annyira mint most.
Es par napja toltottem ismet maxra,olyan 50-100ml.
Hova tunik a viz?:/Es lenne egy kabelem ami nem tudom micsoda:
[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
Kepet nezve az olajszuro felett,es a narancssarga csati kozott van egy aljzat, az micsoda lehet? Sajnos nincs sok ill semmi szakertelmem az autok irant, es mar bizalmam sem valami ami a szereloket illeti de ezek a kabel be nem dugasok irritalnak, felemre intenek.
Az legzsak erzekeloket meg se emlitem,vajon azok bevannak e dugva.. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz roseane2004 #50481 üzenetére
Én nem ismerem a Dci elrendezést de nekem az 1.4 8v-s Thaliaban a vezetőoldalt van és ha a kocsi alá fekszel akkor látod mert a ködlámpánál van.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
forceberg
veterán
válasz roseane2004 #50482 üzenetére
Nekem egy belerohadt kopogásérzékelőnek tűnik...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
Tudja azt valaki, hogy a kocsi rejtett szervíz menüje milyen célt szolgál?
Arra gondolok amikor a mutatók öntesztbe kezdenek, minden piktogram világít, kiirja a szoftververziót stb. -
Wiz Khalifa
addikt
Végre megszűnt a recsegéses csörömpöléses hang a verdába.
Kicseréltem gyárilag odatervezett Bosal-ra. Az egész kipufpgórendszer ott vagy 3-5cm-rel feljebb került, ahogy nyomtam felfelé a csövet csak úgy recsegett a fémhang elöl. Kicseréltem és egyből megszűnt. Nagyon minimálisan így is hallani méha de az olyan pici hogy szinte nem hallani. Szerintem a leömlö hővédője lesz a ludas az rezonálhat be mert az egyik csavarnál laza. De egyenlőre örülök annak is hogy nem szekér hangja van többé.
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
válasz orosziem81 #50487 üzenetére
Az csak egy sima műszerfal visszajelző teszt. Talán arra jó, hogy megbizonyosodj róla, hogy minden visszajelző működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz roseane2004 #50482 üzenetére
Èn olajnyomás visszajelzőre tippelnèk, a lagunán is van ilyen, a kábelkötegben meg is van a helye.
-
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #50492 üzenetére
Az a szar hogy ma újra elkezdett előjönni a hang. Nem durván de most már erősebb mint tegnap mikor kicseréltem. Én arra gondolok hogy nem-e az egész kipufogórész megfeszült míg lejeb volt és hogy most hogy eredeti pozícióba került nem-e az a baja.
Nem tudom már komolyan mondom.
Azt tudom hogy a hátsó dob amúgy 2015-ös.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #50493 üzenetére
Ilyenkor a többi rögzítés is ki szokott nyúlni.
Át kell nézni az egészet, főleg a hővédőknél, mert azt ha lehúzza és utána az új pozícióba eneli akkor beleér.Renault power
-
moriak
tag
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy Megane II esetén mi a menete egy ajtó beállításnak? Jobbos ajtó egy csöppet szorul és eléggé zavaró. Köszönöm.
-
forceberg
veterán
Nyári kerék felrakás után kissé jobbra húz a gép, mi okozhatja?
Nem rázza a kormányt, se más bármi hibára utaló jel.
Mindenesetre leveszem és újra felrakom az első kerekeket 1-1 lyukkal odébbforgatva.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zsizsef
senior tag
Urak!
Hogy lehet kinyitni a motorháztetőt, ha nyitó kar nem nyitja? Szabadon mozog.
Kezdem unni a kocsit, ebből piac lesz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs