Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
Magyar rendszám van az autón? Mert itthon hivatalos műszakin nem fog átmenni vele.
Hiába néztem én is német TÜV papíros maszkot a lámpabúrára, mutattam műszakin a képet, azt mondták, felejtsem el. Vagy az első rendőr, vagy a következő műszakin le fogják szedetni velem."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
gixxergabi
senior tag
válasz LamerGyuri #60754 üzenetére
Nekem tizenX éve Calibrán karosszériás csinált egy kis morcosítást motorháztetőre dupla lemezből, a külsőt ráperemezve. Mintha csak a gyárból így jött volna ki, baromi jól nézett ki... persze azt nem tudom későbbi gazdának volt e baja ebből...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #60754 üzenetére
Az autószínének megfelelő, külső , memóriavesztős, vízálló fólia az egész lényege. Amit felszabok 5 perc alatt és letépem 5 másodperc alatt. Nem kell ide semmilyen maszk...
------------
(#60753) orosziem81
Most, hogy itthon vagyok ennyi ideje, már nagyon nincs is kedvem ezek után menni, de sehova.
-
#47205632
törölt tag
Meg nem mondom pontosan, de 3-4 ezer Km-t ment a kocsi az elmúlt fél évben. Ezalatt a háromnegyedről kétharmadra ment le az olajszint. Az akkor normális fogyás alapvetően.
Az olaj most már barnásabb enyhe feketeség is van a világossárga óta, de nem olyan korom fekete mint amit az ember ismer, 8 ezer lehet benne kb. Ennek most vagy örülni kéne mert tiszta a motor vagy nem örülni, hogy szar az olaj és nem szedi be magába a koszt. Bár ha szar lenne az olaj már recsegne, ropogna, csattogna mindene a motornak.
Október környékén lesz olajcsere. Addig még kb. 500 Km-t megy.[ Szerkesztve ]
-
GeRbo_92
csendes tag
Sziasztok!
R19 1.9 szívó dízelhez F8Q 742 milyen márkájú hengertömítést szabad megvenni? Ha lehet az Elring-et elkerülném.
Előre is köszönöm! -
Tosee
őstag
Sziasztok!
Sajnos engem is utol ért ez a "beázásos" klíma (manuális) betegség az autómnál, ami egy Megane 2 ph1 2004 1.4 16V. Azt vettem észre, hogy az anyós ülésnél a gumi szőnyeg egy kicsit vizes.... Gondoltam semmi baj, ki lesz pucolva a gumi cső amin keresztül távozik a kondenzvíz. Ezt megcsináltuk, viszont ma ismét volt pár csepp víz a kárpiton! A víz kifolyik alul, dugulás nincs! Levettem a műszerfal oldalsó burkolatát, és azzal szembesültem, hogy a klímahűtőnek a háza, a kesztyűtartóba menő cső, és a pollenszűrő körül jelentkezik a pára, és az csepeg le! Tapasztaltatok már ilyet? Lehet kezdeni vele valamit? Általában akkor jelentkezik ha hosszabb úton megy a klíma.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Szüleimnek van egy Twingo 1 gépsárkányuk. 1.2 16V azt hiszem, évjáratot hirtelen nem tudok mondani. Elmondásuk szerint, van egy hiba, ami aggasztó. Menet közben, minden előjel nélkül fullad, (szinte megáll) majd nagyobb gázadásra észhez tér, és megy tovább. Mivel nem rég került a családba, semmi Renault-s tapasztalat nincs. Elvitte elektromos szakihoz, ők elküldték szalonba. Ott azt mondták, egy vagyonért ránéznek, aztán következik a tényfeltárás. Mi lehet, a baj? Merre induljon, hogy ne csak lehúzás legyen a dologból? Ezért is fordulok hozzátok. -
cool13
őstag
Még valamit elfelejtettem. Az elektronikus hiba visszajelzője kigyullad, vagy kigyulladt. A könyv szerint ez:
Ha menet közben világít, ez a befecskendezõ
számítógép vagy az automata
sebességváltó hibáját jelzi.
Mivel manuális váltós, az első lehetséges. De mi? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #60759 üzenetére
Áááá nem, sőt!
Írtam többször is, hogy szinte alig látom a családom emiatt. Szerintem én már többet ne nem is akarok menni. A renault-os pályafutásomnak (is) év végén vége. Elég volt a dízelből is, csendet akarok végre, attól függetlenül, hogy az enyém elég csendes jószág, köszönhetően a több, mint 90%-ban tankolt külföldi naftának és a xadonak...De elég volt ebből is. Csend, erő és finom futást szeretnék, vezettem azóta jó pár jószágot, ami tudja ezt. és a befutóm is úgy néz ki megvan[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #60769 üzenetére
Nem, ugyan elektromost akartam, de benzines lesz. Majd megírom, ha biztos.
--------------Az előbb olvastam faszbuk laguna fórumban. Egy csajszi írta...hát olvassátok Ti is, már aki nem tag ott.
Vannak itt érdekes dolgok...Sziasztok!
Elore is bocsanat a hosszusag miatt,es a paromtol is amiert posztolok de az igazsag erzetem erosebb.
2015.novembereben a hasznaltauto.com-on hirdett 2002-es Renault Laguna 1.9DCI-re esett a valasztasunk,melyet Dunakeszi Fő út 1. Fő úti autokereskedesben Dr.Brichter Zsolttol vasaroltunk meg 970.000Ft-ert kp-ra.
A hirdetesben az allt,rendszeresen szervizelt zsir uj garett turbo nem gyari felujitott hanem zsir uj turbo suvit benne,elektromos ablakemelok..futes szabalyozo..minden patent keves km..almaid autoja..
Megvettuk en sajnos nem voltam jelen oromkodtunk elso sajat autonk kombi,szep es jo..
Egy honapon belul elojott a turbo hiba,amikor a ferjem visszavitte,hogy ez igy nem fasza.."megcsinaltak"kapott egy papirt,hogy innentol kovetelozes nincs oszt jo napot..
Eltelt par honap..szep sorban jottek elo a hibak...generator..elektromos ablakemelo..FUTES..megint turbo..egr ..katalizator stb..
Kedves szerelok akik javitottatok a kocsinkat szeretnem megkoszonni azt az igazan profi szaktudast amit max piacon vettetek meg..egy dolgot nem ertek..mi a jo budos faszert huzzatok le az embert ha analfabeta vagy ahhoz amit csinalsz?
Novembertol 2016.aprilisaig 1.5milliot huztatok le rolunk ugy,hogy nem,hogy jobb lett volna a kocsi meg szarabb lett!!
Amikor a 4.szerelo bekozolte,hat ez bizony turbo lesz..elmentem az AH Turboshoz,hiszen fent nevezett kereskedo allitolag megcsinaltatta..ha ez igy van fel ev gari..LETT volna ha jart volna ott a turbonk..
Vissza a kereskedohoz..kertem a szamlat a javitasrol amit nem tudott megmutatni..majd nekem akart jonni,nekem egy nonek,hogy maganteruletre leptem..😂😂ami egy kereskedes..beult a kocsiba es elhuzott..
Megtalaltam a szamat hivogatom..o most kint van nemetben..jooo szemelyesen kell targyalnunk uram..sza r az auto vagy beszelunk vagy perelunk..
3.neki futasra sikerult elem allnia ugyanannak a palinak aki nekem akart jonni...
Az afas szamla 970 helyett 500rol szolt..szerintuk okirathamisitasert minket vennenek elo...hiheto..
Km ora 2005ben 115.000km-en allt a renault szakszerviz szerint..2016 aprilisaban 242.000 volt benne..de ha ilyen kevesett futott akkor ennyi hibaja nem lehetne...annyit sikerult elernem,hogy a turbot felujittatta lattuk ott voltunk..
Ezt kovetoen jart a laguna meg 4 ujabb szerelonel akik megint lehuztak masfel millioval ez is rossz az is rossz es persze a turbo..is..aminek ezidaig tul sok baja nem volt!!de nem is uj..csak felujitott..😂
Na hat tavaly junius elejen ajanlas utjan eljutottunk Kerepesre B.Jozsefhez aki kibaszott becsuletes es szereny..nezi a kocsit.. EGR..pillango szelep..jobb oldali szilent...elso ketto fektarcsa-fekbetet..futes szabalyozo pollen szuro.szimering...stb..persze az EGR uj reggeltol estig ultunk es vartuk a bardit hogy hozza az alkatreszt..ott hagytuk ket nap mulva mentunk.hopp 300.000 jo magyar forint...sose baszakodtunk amit kertek becsulettel kifizettuk...meg aznap TRELLER vitte vissza az autot..az osszes viz elfolyt..de akkor meg ez is az hopp meg 50.000.-
Oktoberig nagyjabol szep es jo minden igaz nyaron 130as temponal a klima kikapcsolt de ok mindent kibaszott becsuletesen megcsinaltak..
Oktober..folyik az olaj..vissza..hisz van garink igaz szamlat SOHA NEM kaptunk..megnezi..kesz.azert adjal 2000et ne ingyen dolgozzak...
2018.aprilis...komplett vezermuszij csere,allitolagos turbo felujitas meg meg valto es kuplung is..na meg a jo oreg kettostomegu..stb laza 580.000-600.000ert persze szamla nelkul!!!
Elhozzuk...epp hogy mentunk...mekinek egyszercsak puffanas kuplung beesett olaj elfolyt..TRELLEREN ismet a Laguna..egy tobb mint fel millas szereles utan..elektronikat is nezett..meg a cseh2-t is..
Majd a mi kurvaanyankat,hogy nem fizettuk ki a trellerest mikor friss szerviz utan meg egy nap se telt el es ment vissza a kocsi..persze semmit nem hajlando leirni mit csinalt meg..mostmar ertem miert..hamarosan te is fogos mr.kurva becsuletes
Azota oda nem visszuk ketszer vettek hulyere tobbszor nem..
Atnezettuk M.Mihallyal aki veegre korrekt volt megmondta a frankot..es eljutottunk Farkas Zolihoz aki 3perc utan megmondta azt amit a tobbi kokler lehuzos balfasz 3ev alatt nem tudott..
Lyukas intercooler..kilyukasztottak a turbo csovet csavar huzoval..motortarto bak stb..EGY NAP alatt megcsinalta a Laguna ugy ment mint meg soha eletunkben nem jottunk meg el szerelotol boldogan.
Sajnos es ez nem Zoli hibaja hanem az elozo 9 kurva becsuletes turbofeju majomnak koszonheto..a loerok visszatertek de a motor feladta a harcot..
A 90.000es uj EGR..amit egy napig ulve vartunk..becsulettel kifizettunk valakinek az egy havi fizetese..EGY BONTOTT ROZSDAS SZAR😡😡😡
Magyarul nem eleg,hogy kozel 1 millat raktam a zsebedbe meg te haborogsz hogy nem fizettem ki a trellert ami a te hanyag munkadnak koszonheto..nem eleg hogy szamlat nem adtal magyarul tisztan kerestel rajtunk 1millat..te mr.becsulet ATBASZTAL..
Egyet elfelejtesz..en tudom bizonyitani hogy nalad volt a kocsim..hogy ennyi penzt adtam es hanyszor hivtalak..
A tobbi 8 meg adja vissza a szakmajat mert max match boxot tudnak osszerakni,a turbo fetist meg valahol lattatok..mindannyian elmehettek a budos picsaba!!
A kereskedo meg oruljon neki,hogy nem rendesen szamlazott mert az eletet lepereltem volna rola!!
Neked Farkas Songo Zoltán halasan koszonom,hogy vegre egy hozzaerto kezebe kerult szegeny Laguna es koszonom,hogy meg halott allapotbol is ujra eleszted kerul amibe kerul..
Mr.becsuletes..neked csak annyit,hogy mindent bevizsaltatok amit elmondasod alapjan csereltel es amiert a penzt mi kifizettuk szo nelkul tavaly megmondtam velem nem erdemes szorakozni ezt hidd el..a penzt amit jogtalanul vettel el uj alkatreszre es bontottat raktal bele szep ki fogod csengetni az utolso forintig..[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Hihetetlen, hogy még mindig vannak akik hisznek a mesékben és állapotfelmérés nélkül megvesznek egy tizenéves használt autót, aztán meg mindenki szemét, mert szart vett.
Mikor az első autóm vettem, hívtam magammal hozzáértőt aki 25 megnézettből egyre mondta rá, hogy vegyük meg ha tetszik, pedig soha nem az ársáv alját néztük. Azóta is sajnálom, hogy eladtam azt az autót.
Sajnos tele van a használt piac lefingott szarokkal és az emlegetett g*cinepperekkel. Amennyit erre a lagunára rálocsoltak annyiból már új autót is vehettek volna.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz GeRbo_92 #60775 üzenetére
Értem és az, hogy nem volt nyomatékra lehúzva megfelelően a hengerfej az az erling hibája?
A meghúzási sorrend és a megfelelő nyomaték nem véletlen van megadva.
Ha ez az erling hibája lenne, akkor az egész tömítés úgy nézne ki nem csak azon az egy részen.
De kérdezz meg mást is ha igazán szerelő akkor ugyan ezt fogja mondani.Az a hengerfej tömítés ami a gyártó hibájából megy szét nem így néz ki.
Hanem így:Netről szedett kép!
Egy biztos a cortecot ne vedd azzal rosszabbul jársz!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gooool
őstag
Jajj, ezzel a novel beszeltem messengeren, hogy a sractol, aki bontott motort akart rasozni ne vegyen semmit, mert mindenkot atb@sz (nem ertem mit keres meg a csoportban, hogy nem tiltottak ki...). De baromi okos a no, az a tipikus nagyon kemeny vagyok, de egyebkent meg fogalmam sincs es atvernek akik csak tudnak, lasd lenti pelda...Mert o kereskedelemben dolgozik meg megy feljelentgetni, hat sok sikert, az eletet megunja mire ennek barmi kovetkezmenye lesz, ha lesz egyaltalan. A masodik javitas utan adtam volna el a gepet, amikor a vetelara rament es meg mindig szar...nem hogy milliokat locsolok egy FL elotti ismeretlen eloeletu vasra. Azt lehet igy szopatni, aki mosolyogva terdel is hozza.
Üdv, Balázs
-
Tosee
őstag
válasz Kornelius07 #60777 üzenetére
Ki lett takarítva ott is. Dugulás nem volt. Tegnap mikor használtam a klímát eső sem volt, szóval ez nem az eső víz elvezető lesz.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #60774 üzenetére
Egyetértek, aki használtat vesz, az szánjon erre plusz 50 ezret, amit elbukhat, ha a meghízható és hozzáértő azt mondja, hogy ez úgy szar, ahogy van. Vagy, utána ne tépje a száját, ha átverték, ahol csak lehet.
1 milla az autó és még rákölt 1.5-öt és szar minden. Ebben az országban, mennyi kibaxott hülye van? És ezt még közhírré is teszik, de a másik végtermékek (eladó, szerelőőő?) se sokáig játszották volna ezt velem.-------------
#60778) gooool
Dehogy fog ez feljelentgetni, az is egy rakás pénz, csak valami idióta felbátorította, hogy aktuális hülyeként írja le a sztorijukat. Talán épp a férje. Mittomén, nem is érdekel, csak bemásoltam, de az a FZ autószerelő tényleg ekkora fenomén lehet? Ismeri valaki?
-
-
gooool
őstag
FZ, alias Songo egy Laguna 2-re rafekudt srac, en hozza vittem a kettes, amikor megvolt. Tenyleg erti a dolgat, bont is.
Eleg jol ismerem, egy masik taggal egyutt meloznak, jo par GT atalakitast is csinaltak mar, illetve neki egy 3,5-os V6-os Nissan blokk van a kombi lageszaban, ami FL-re van atalakitva.Üdv, Balázs
-
Tosee
őstag
válasz Kornelius07 #60781 üzenetére
igen levettük teljesen a szélvédő alatti fekete műanyag borítást is! Nem sok levél volt benne, de ami volt azt kiszedtük, illetve az esővíz elvezető tálca alján lévő két műanyag csövet is kitakarítottuk...
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
Ahha, na de a klímaelpárologtató tálcáját is kitakarítottad?
Mert az, hogy a kondenzvíz megjelenik az elpárologtatónál az oké, azzal semmi baj.
Viszont ott el kell folynia a cseppeknek, ott lesz a bibi.
A pollenszűrőt kiveszed alatta kell lennie egy elfolyónak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
cool13
őstag
rob210 erre esetleg van ötleted? Vagy csak én nem értettem valamit a válaszodból?
-
#47205632
törölt tag
Ez úgy hülye ahogy van. Persze mindenki másnak a jó anyját, ha baja van az autónak amit nem voltak képesek megnézetni, használt tízen X éves prémium dízelt egymillióból... Nagy az arca, pont annyira hülye is. Akiről le lehet akasztani az autó vételárának többszörösét szerelés miatt arra sok mindent nem lehet mondani. A szóhasználatáról meg a folyamatos feljelentéssel vagdalózásról nem is beszélve, ez egy férfitól is prolis és szánalmas, nemhogy egy nőtől. A kertemet fel lehetne kapálni vele.
Éjjel-nappal Budapest meg a hasonló átlagmagyar kultúraforrás végeredményei.Annyi igazság van benne, hogy sok szerelő tényleg begyöpösödött és rögtön a turbóhoz nyúl, ha valami teljesítménybeli hiba van, mikor millió más alkatrész is lehet még, de neeeeeeeem, a turbó. Leírhatom ezredjére is, normális szerelőt találni a legnehezebb, de jelen esetben a néni volt a leggyengébb láncszem miközben a legnagyobb hangú. Kompenzálási kényszer.
[ Szerkesztve ]
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #60789 üzenetére
Igen, az is ki lett takarítva, és a pollenszűrő alatt is!
Ma újra átfujattuk kompresszorral... szépen ki is jön a kondenzvíz az autó alatt! Megnéztem és a kesztyűtartó hűtő cső, illetve ami keresztbe megy alatta, ez fújja lábra a levegőt ezek párásodnak!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
#47205632
törölt tag
válasz zibo73 #60793 üzenetére
Munkámból kifolyólag, meg úgy az életből kifolyólag elég sok átlag emberrel találkozom, de elég csak az interneten végignézni is, a lakosság egy jó része elképesztően buta, egysíkú, gondolkodni nem képes, tájékozatlan, erőszakos, saját igazát erőszakoló, begyöpösödött, rémegyszerű, beszűkült látókörű, ámde annál hangosabb egyén. Tipikus prolis mentalitású TV mocskon meg Youtube szennyen szocializálódott réteg. Hasonlóan a britekhez meg az amerikaiakhoz, kiemelkedő az ostobaság. De nem is írom tovább, mert Robi törli úgy is, itt nem lehet úgy offolni, mint az Autós topikban, ami érthető is.
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
válasz rob210 #60797 üzenetére
Hello. A tanacsaid alapjan ma kicseréltem a hatso fekbeteteket. Hűtőfolyadékot, motorolajat, levegőszűrő, olajszűrő. Holnapra maradt a fekfolyadek csereje meg a takaritas. A hutovizet felontottem majdnem 5,5 liter ment bele. Utana beinditottam jarattam mig a venti be nem kapcsolt es ovatosan levettem a kiegyenlito kupakjat es felontottem szintre. Igy jó.?marmint igy nem maradhat levegős ugye?megane 2 benzin kacsa
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest