- Monitor hiba topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LED / LCD TV topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
-
Rodriguez91
friss újonc
Szia! Ugyanez a problémám egy 2006 Renault Clio III. esetében! Sikerült megoldani?! Ha igen mi volt a probléma?! Köszönöm előre is!
-
rob210
Topikgazda
Új roppantó gyűrű a leengedő alá.
Csavar kivesz, vár míg lecsepeg.
Nívót is vedd ki meg a szelepfedélből a betöltő sapkát.
Csavar visszarak, 35nm max
Olajszűrő levesz, új szűrő tömítése friss olajjal megken, csere.
Olaj betölt nívón ellenőriz. Amikor középszint felett van, akkor beindítod, 5-10mp elég.
Leállít és olajszintet feltöltöd, úgy, hogy 2-3mm el a maximum alatt legyen.
Bemész megmosakszol és örülsz[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #82605 üzenetére
Van aki szokta, bár általában benzinesnél és kivett gyertyával, akkor csak szépen átforgatja a motort és nem terheli meg. Nem látom értelmét amúgy, mert így is marad benne olaj. Az új olaj meg ha normális márkájú akkor megköti úgy is a régi maradékát. Meg ha a régi olaj nem 8 éve volt utoljára cserélve.
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #82611 üzenetére
Sokáig én is, de aztán egyszer kiderült számomra, hogy nem.
Akkor pontosan ilyen fejet vágtam.Renault power
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #82608 üzenetére
Köszönöm szépen Robi!
Semmi extra kívánság, ez jó :)
A kartergáz cső - szelepfedélen(?) lévő szűrő v mi cseréje 190-nél időszerű?Forceberg ilyet p126-nál csináltam utoljára , max rá, rá inditok csere után 4-5x, hogy ne induljon be, de fel tudja kapni az olajat.
Dieselnél kva nyomások érik a főtengelyt, olaj nélkül hosszú távon kamikaze megoldás lehet. -
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Adott kollégám 2012-es Renault Clio IV-ese (1.2 16v), amin szeretné lecserélni az olajat. A gépkönyvében 10W-40, 5W-40, 5W-30, 0W-30 Ez mind szerepel. Melyiket ajánlanátok bele? 160k km körül van a kocsiba, főleg rövid távokat jár vele.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
#89309696
törölt tag
Igazából semmi baja nem lesz 5 másodperc alatt alapjáraton, marad ott annyi régi olaj. Nem egy porszáraz, frissen összerakott motort indítasz be, ami egyébként nem is létezik, mert összerakásnál is kennek mindent. Simán csak semmi értelme, mert kicsöpög fél deci pluszban, de még mindig marad másfél a blokkban valahol. Olyan mindegy.
Esetleg az olajos láncfeszítőnek, okoskerekeknek nem tetszik, de ennyire nem kényes meg hülyére vannak ezek gyártva, nem szűz szirének ezek, hanem kbszott acél meg alu... Szép egy Novoth videón végignézni nyálcsorgatva és igaz is amit mond benne egyébként, de ez már inkább autósznob szerelés kategória, jó pénzért.Én közben hangosítottam még a turbón este, úgyhogy most már az egész újház-sor hallja, ha indulok vagy jövök haza. Vííííííííííííííííííííííííííííí.
-
t.imi
addikt
válasz #89309696 #82615 üzenetére
Ignis ddis kb 3mp mire felkapja az olajat, akkor már @#$ csattog a motor. Ezért is a fent említett módon indítom be. Mégha sacperkb is az 5mp, szerintem tetemes idő kenés nélkül terhelve.
Olaj hézagkitöltő szereppel is bír, nem csak ken. Ha jól emlékszem, bár vagy 25 éve foglalkoztam utoljára behatóan ezekkel :) -
johnny_b
csendes tag
'99 Kangoo 1,4 E7J bal külső féltengely gumiharangot kéne cserélnem. Mit ajánlanátok, ami nem foszlik le róla 1 hónap után?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ti is megkapjátok. -
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #82625 üzenetére
Levágtam a videó másik felét, mert az előttem lévő autók mind szabálytalankodtak, meg jómagam is, ezt meg nem reklámoznám.
Majd lehet csinálok külön racsing videót is, ha üresebb lesz az út. Amúgy is tartozom egy 0-100-zal a többieknek.[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
Sziasztok
Pár napja írtam az utastéri ventiről h vacakol,nah ma a nagy melegben(napon állt a kocsi egész nap) el sem indult.(mikor máskor 😆) Hogy tudnám kideriteni h a venti vagy esetleg más a ludas e,mi nem bírhatja a meleget? ? Előtét már új (valeo)Sajna szerelőre most nem számíthatok. A ventit ha kibányászom el tudom külön valami tápról inditani?"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Legyen igazad Átnézem az egészet.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Xantomas
őstag
Ilyet még nem pipáltatok.
Minap előttem, egy platósról lepottyant egy pár kődarab.
Egy majdnem az ablakot vágta be, egy a kocsi alá ment be.
Hallottam, hogy valami koppant egy hatalmasat, de elengedtem.Most pakoltam ki a csomagtartót:
Inkább nem merek belegondolni, hogy a tank alig van mellette, és azt is így átvitte volna, de sztem a padlólemezt is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
M2nel a bal oldali trapéz gombfej gumiharangja ki van szakadva, de lotyoges meg nincs. Szerelő szerint tegyünk rá egy új gumiharangot es kész.
Viszont ahogy nézem újonnan egy ilyen gombfej se túl drága 3-4ezer forint. Mennyire macerás kiszedni a lengokarbol? Sok mindent kell bontani hozza? Nem roncsolodik a lengokar?
Mert ha azt mondjatok sima ügy a cseréje akkor inkább csereltetem, nem gondolnám egy ilyen univerzális gumiharang túl tartós lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Nem sérült a lengokar? Mert van kompletten is lengokar mondjuk 15ezerert de a többi szilentel nincs gond. Viszont ha csak roncsolassal lehetne cserélni akkor maradok az új gumiharangnal aztán ha majd tényleg cseres lesz akkor komplett lengokar. Rob talán már csinált néhány ilyet, bízom benne válaszol mit gondol mennyire könnyű cserélni a trapezgombfejet.
-
Kronos3000
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #82635 üzenetére
gömbfej prés ki--be, 1 óra alatt megvan.
egy gömbfej csere nem macerás, a komplett lengőkart tovább tart kicserélni, mert a hűtőtartó keretet le kell venni.Szerszámmal lehet gyorsan és jól dolgozni
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Az F9Q renault motorokról mik a vélemények? Volvo, mitsubishi és egyéb gépekbe is szerelték, főleg ez a rész érdekelne
-
rob210
Topikgazda
válasz Babetta-X #82641 üzenetére
1.9 dci amíg nem szarja össze magát jó gép.
Rengeteg verzió van belőle. A 131 lovas a leg élhetőbb.
Egy két gyerekbetegségtől eltekintve vállalható.
Ha a szervízszámlától nem vágod magad hanyatt, amit időnként elkér majd akkor egy jó konstrukció elég sokáig használta a renault.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
johnny_b
csendes tag
'99 1,4 E7J Kangoo. Tudna valaki segíteni, hol találok infót a képen látható 11, 12 elem rögzítésére szolgáló csavarról? Túrtam az adatbázist, de nem találtam semmit
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
Bass
addikt
válasz rob210 #82645 üzenetére
Egy külföldi fórumban olvastam hogy ha bedoglik az előtét akkor még 4. fokozatban még megy mert ahhoz a fokozathoz nem tartozik ellenállás hisz közvetlen megy. Egyébként érdekes hogy ha tűző napon áll az autó akkor nem megy egyáltalán viszont reggel igen.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
angyalpc2
aktív tag
Hátha érdekel valakit, dízel nagy nyomású szétszedése:
https://www.youtube.com/watch?v=1T8RG6cdq-c
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen