Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Ez kerékcsapágy hiba lesz? Mindkét oldalon elől ilyen gyorsan megállnak a kerekek ha meg vannak pörgetve és van egy pici hangja is. A hátsókat ha megpörgetem meg se akarnak állni és teljesen hangtalanok.
Jelenség ami miatt már èn felemeltem a kocsit, hogy hangos a futőmű, eddig még a gumira fogtam (még azok vannak rajta amivel vettem az autót, de már kezdett gyanús lenni,hogy ez nem gumihang lesz)
[link] -
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #82304 üzenetére
-
janos1988
addikt
válasz rob210 #82302 üzenetére
Köszi. Hála neked, kb. fél perc alatt megoldódott a rejtély és ott nem megy le a víz. El van tömődve a két kis pont ahol le kellene mennie. Meg is áll is kb. 2-3 mm vastag kis 2-3 körömnyi területen a víz mindkét oldalt és gondolom ahogy túltöltődik a tetőlemeznél az ahogy leér már szivárog is be alulra (mondjuk ez is érdekes kialakítás, hogy az utastér lábrészébe folyik és nem egy kis lyukon tovább vezetve a földre ki). Már csak az a kérdés, hogy a tetőablaknál hogy férek hozzá a két kis vízelvezetőhöz, hogy kitisztítsam.
Milyen vastag gumicső megy ott lefele? Drótszállal meg tudom oldani?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #82304 üzenetére
Ez komoly?
Azt ugye tudod, hogy elöl van a váltó 2 db féltengellyel? Hátul egy sima csapágy egy "rúdon", itt meg tekered a féltengelyeket is. Egyszóval ennek így nincs baja.
A lengéscsillapító alját fogd meg, úgy tekerd a kereket, ha érzel rezonanciát remegést ütést akkor csere. De egy kerékcsapágy ha rossz az durván búg. ;)Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #82307 üzenetére
Bocsi, laikus vagyok a témába Tudom milyen ha búg (régi cliomon cserélve lett többször is, mert először olcsó márkásat kapott és a szerelő garanciába belerakott egy ugyanolyat, mert neki azzal a márkával nem volt addig problémája. Aztán amikor újra búgni kezdett, akkor kapott FAG kerékcsapágyat)
Oks, most már tényleg megrendelem a gumikat, ezek a téliek amúgy le vannak futva már, főleg az első tengelyen. A belső oldala rosszabb mint a külső ezért megy majd futóműveshez is az új gumikkal. Remélem csendes lesz és nem kell kerékcsapágyat is cserélni.
Múltkor kiderült, hogy a jobb oldali féltengely csukló után a balosat is cserélni kell, mert még mindig kopogott egy picit (ott nem volt kiszakadva a gumiharang) -
CartmanLand0
senior tag
Sziasztok !
Adott egy 2010es Megane 1.4Tce motorral. Nem ismerem ezeket a motorokat. Mennyire megbízható konstrukció ? Félek a turbó benzinestől, nem tudom mennyire lenne nekem jó választás. Főleg városi használatra kellene. A kiszemelt autó kb 125ezret futott eddig, nagyon tetszik a sok extra, 1,8millio korül lenne.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
rob210
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #82310 üzenetére
tce ből az a minimum amit meg szabad venni.
A 0.9 és az 1.2 nagyon kerülendő.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz CartmanLand0 #82310 üzenetére
Szia
Nekem ilyen motorral van kombi kivitel, egész dinamikus, jól vezethető autó. Viszont el kell vinni vásárlás előtt állapotfelmérésre (ez független a Renault-tól), mivel nem látsz bele. Legalább diaggal egy élő adatot nézzenek és mérjenek kompressziót, esetleg vegyék le a turbo egyik csövét (de ezekhez Rob jobban ért).
Egyébként a TSI és újabb TCE motorokkal ellentétben ez még szívócső befecskendezéses, így kevésbé hajlamos kokszosodni. Rövid távot is bírja, néha ki kell vinni autópályára kicsit meghajtani. Ja és figyelni kell rá, hogy turbo-s, tehát ameddig hideg az olaj, addig nem tapossuk, erőltetett menet után pedig vissza hűtjük. -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz baluka6 #82312 üzenetére
tehát ameddig hideg az olaj, addig nem tapossuk, erőltetett menet után pedig vissza hűtjük.
Eszméletlen hogy erre mennyi tulaj xarik... Haveri körben is.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Somatom
veterán
válasz Ganz-[HUN] #82314 üzenetére
Nálam a kuplung ilyen necces pont, hiába próbálnék rá figyelni. Hegyoldalban van a garázs. Amikor kitolatok, akkor fel kell tolatnom a garázs mellé, hogy be tudjam csukni az ajtót. Fogalmam sincs, hogy mihez optimalizálták a hátramenet áttételét. Talán kaszkadőrmutatványokhoz, mert sztem hátrafelé is le tudna lőni a traffipax. Viszont álló helyzetből emelkedőre tolatni üres autóval is katasztrófa.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #82314 üzenetére
Ha ennek az első felét betartod, akkor elég sokat emlegetik az egész családfádat...
A második fel meg, tényleg, felérve pl. egy hegyre, rajtam kívül nem sok autót szoktam látni, hogy érkezés után még járatják legalább 1 percet is.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
-
janos1988
addikt
válasz rob210 #82308 üzenetére
Azért ázik be, mert a gumicső elvezető túltöltődik és felül el kezd szivárogni a víz (a fenti kárpiton keresztül persze), amit az ajtó kédergumi elvezet lefele és alul szépen befolyik a lábtérhez. Na de most van egy kis gond ezzel. Fent elkezdem ledugni a bowdent és szépen megakad kb. 1,5-1,6 méternél. Ami azért érdekes, mert a másik oldalt viszonylag okés minden és ugyanúgy elakad, de ott viszonylag szépen lefolyik a jobb első kerék mögött a víz ahogy kell. De bal oldalt egyszerűen megtelik az elvezető cső. Most merre tovább?
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
espi38
őstag
Sziasztok! Esetleg valaki tudja, hogy hol lehetne behozni egy kábelt egy erősítőnek egy renault grand Scenic 1.4tce ben?
Válaszokat előre is köszönöm -
janos1988
addikt
válasz janos1988 #82319 üzenetére
Ma reggel olyat csinált az autó, hogy beértem a melóhelyre és állítanám le, de feltűnt, hogy magasan tartja a fordulatszámot, olyan kb. 1300-1500 között. Vártam 1 percet, hátha abba hagyja, de nem. Néhányszor üresben rátapostam a gázra és úgy, ahogy beállt 900-1000 közé (a normál alapjárat olyan 750-850 szokott lenni). Ezt mi okozhatja? Megane 1 ph.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
LamerGyuri
senior tag
válasz 75kokoko75 #82324 üzenetére
Renault Megane ph1 2002 1.4 16v 95 ló
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Tibko8
senior tag
Renault Clio iv grandtour 1.5 dci 2016-hoz fl előtti kézi váltós 5 sebességes melyik váltó olaj kell?
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
janos1988
addikt
válasz LamerGyuri #82325 üzenetére
Pontosan.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Ganz-[HUN]
addikt
csövi
Laguna II 1.8 16v és 2.0 csak 5 sebességes váltóval létezett? Autópályázni élhetőek, vagy le fogják zabálni a gatyámat? Általános 90-es temponál össz. 80km-es ingázásra meg lehet úszni 7,5L-rrel?[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Valamelyik nap méricskéltem picit, 0-100 --> 7,6s a lagunával
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz salieri. #82331 üzenetére
Nekem (helyett faternak) csinálta a Lagunám. Fogalmam sincs mi baja lehetett.. de csak egyszeri.
Más: voltam a Formontban. Hiba megállapítás megvolt, tankhollandert nagynehezen vissza szopattuk.. A képen látható, az allján az mind sárga réz. Köszönjük, pedig örültem a 2017-ben felújított 4db befecskendezőnek...
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
zaskar
senior tag
Sziasztok! A Laguna 3-as autóm nagyobb sebességről történő fékezéskor rázza a kormányt. Elkepzelhető, hogy a féktárcsák szorulnak cserére? Az autóban 115 ezer (valós) km van, 50 ezerig sokat ment rövidebb távokon, városi forgalomban, azóta nálam már csak hosszabb utakat fut. A kerekek és a gumik rendben vannak.
-
zaskar
senior tag
válasz rob210 #82344 üzenetére
Nekem a debrecenivel eddig többnyire pozitív tapasztalatom volt (már ha oda vittem). De én is tudom hogy a többségük kerülendő. Pl. a klíma problémámat ők oldották meg, miután egy sokak által ismert és elismert Renault szaki sem tudott vele mit kezdeni, csak folyton törölte a hibakódot meg nyomáskapcsolót cserélt. Ezzel szemben mindössze egy szétrohadt csatlakozás miatt nem működött.
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok!
Adott egy Dacia Logan 2. Klíma problémái vannak. Hátha találkozott már valaki hasonlóval. Lényeg, hogy a klíma folyamatosan be-ki kapcsolgatja magát. Már 3x volt szerelőnél, utolsónál cserélték a szelepeket, ahol a klímát töltik be, volt nyomáspróbán is. Miután cserélték a szelepeket 2 napig jó volt, majd újra elkezdte.
Valakinek volt már ilyen?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs