- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Maga alá pisil a Clio, egyértelműen fagyállós folyadék + hűtővíz.
Tudom senki nem jövendő mondó, de ennyi alapján mire tippeltek honnan jöhet?
Mi okozhatta a hibát? Ez a kocsi gyakorlatilag alig van használva. 5 év alatt 5000km-t mentem vele. 2004-es 1.5dci Clio2 82HP.Ez alól a hollander alól/környékéről folyik a fagyálló. Maga a hollander nem ereszthet, mert a turbó olaj megy benne ha jól tudom.
Itt egy videó is róla. A minőségért elnézést.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
prandris
tag
válasz forceberg #82696 üzenetére
Igazad lett, meg is lett gyors. A jobb oldali elvezető cső ami kissé S alakú nem bírtam kitolni a sarat. Az utókor számára itt hagyom, ha semmiképp nem jön ki a dugó lökdöséssel a legegyszerűbb levenni a motorburkolatot, lenyúlni a cső mentén és kiakasztani a csavarból amire fel van rögzítve a vízelvezetőcső gumikonzolja. Így ki lehet húzni az egészet felfele és szépen elmosni csap alatt. Ha már szét volt szedve kapott kenést a törlő szerkezet.
-
KAMELOT
titán
Sziasztok!
Van egy Laguna II kocsim. 17" alufelnire milyen vastag gumit lehet tenni?
Köszi szépen!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
KAMELOT
titán
és LamerGyuri... Köszi! Én is erre jutottam. Papirokban 195/65 R15 van írva.
Találtam jó felniket és arra akarok gumikat. Kicsit feldobja a kocsit. 1 hónapja vettem. 1.6 16V 219 100km, Nem cigis, kívül bévül tip-top. Motorban cserélve vezérlés, görgők, olaj, összes szűrő, összes fék. 1700€ + 66€ bejelentés + 70€ biztosítás!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tiop
tag
Üdv
[rob210] Lehet elkerülte figyelmed a hozzászólásom,viszont szerelési tanácscot utasítást kérhetek?Mint például ha a fotón látható három csavart kitekerem és a katalizátor után szétszedem a kipufogót mert ott bilincselve van akkor kitudom forgatni a flexi részt hátrafelé?.Illetve a harmadik képen látható flexicső az ami nekem kell?Vagy van más megoldás is? köszi. -
rob210
Topikgazda
oké akkor jelöld meg a háromszög talp helyzetét, a katalizátohoz képest.
Célszerű, egy alkoholos filcel végig húzni egy vonalat alul.
ezzel össze tudod pozicionálni a katalizátort és a talpat hegesztés előtt.
Majd levágod a katalizátorról a flexicsövet minél közelebb a flexicsőhöz.
Kiveszed a billanés gátló motortartót.
Ezután 3 csavar ki. légszűrőház ki és felfelé a motort kissé billentve kifér.
Meghegeszted azt amit a képen látsz, ami a régi talp háromszög , flexicső, csőkapcsoló bilincs.
Ezt felülről visszafűzöd.
Használj új talptömítést és szigetelő pasztát.
A katalizátorra ráhúzod a csőbilincset összetekered jelre. (hosszú vonal)
Lehúzod a csavarokat bilincseket és kész is vagy.
Ha nem előszőr csinálod és van csápos, vagy akna, akkor 1.5 óra kb.Renault power
-
béci83
csendes tag
Sziasztok! A következő problémával kapcsolatban szeretnék javaslatot kapni. 2008-as Modus 1.2 TCe (városban használt, 40 ezer km-t futott autó) napi első hideg indításnál nehezen indul, dadog, nem egyenletes a motor járása. Van hogy le is áll. Aztán hogyha újra rá indítok normálisan megy a motor. Meleg motornál az indítással nincs gond. Menet közben jól húz az autó. Ez év januárjában a zalaegerszegi Renault szervizben volt ezzel az indítási hibával (szoftver frissítést csináltak rajta)azóta jól működött, de egy hónapja megint nehezen indult. Újra elvittem megint szoftver frissítés, de most is nehezen indul. Hibakód egyik esetben sem volt a szerviz állítása szerint. A totalcaron olvastam egy használt clio tesztben, hogy ennél a motornál előfordulhat ilyen hiba.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Egy kis szösszenet.
Soha ne takarjotok le pledekkel a kocsit jég ellen.
Asszony gondolta jó fej lesz még én elvagyok, letakarta, kocsi pledekkel ajtó szépen racsuk. Majd 2 nap múlva haza érek es úszik az utaster a vízbe ;)
Kárpit kiszed, vizet kiszivtam a mindenhonnan is jöhet a szárítás...
Ma is tanultunk valamit... -
johnny576
csendes tag
válasz sesomaru1989 #82723 üzenetére
Legközelebb ne csukja rá az ajtót. A vizes pléd magától megáll az autón
-
harry
veterán
válasz sesomaru1989 #82723 üzenetére
Hat szerintem azert meg igy is jobb egy kis viz bent, mint a jegkar... vagy legalabbis konnyebben javithato.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
atosan
addikt
válasz sesomaru1989 #82723 üzenetére
Kb 15 éve én is így jártam. Jót akartak, én meg lapátoltam ki a vizet. Szerencsémre nem napokig állt benne, max 1 órát.
Maine coon
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #82727 üzenetére
35°C ban szerintem 2 nap alatt sivatagi körülmények lesznek.
Kedves a párod, remélm nem barmoltad le.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #82699 üzenetére
Nyár van, jó idő, lehet menni belföldön, Balatonra vagizni, plusz baromi sokan vesznek CSOK-ból 2. autót.
Tavaly is ez volt, sőt idén meg retek sok R és S rendszámos van, amit levedlettek a németek. Erdély is tele volt CC-vel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #82728 üzenetére
Magamra vagyok mérges inkább, h miért nem mondtam neki, de nem korholtam le ;) tanult ő is belőle.
Am 25 ezerért láttam olyan ponyvát, aminek a szenvedő része szivacsos. 5mm vastag szivacs van benne. Nem tudom ér e ez valamit egy nagyobb jég esőnél .
Ja még egy dolog, mennyire elvetemült ötlet lyukat fúrni az elso tarolo rekeszek alatt? V ezzel pont a rozsdasodast idézem elő?
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz sesomaru1989 #82731 üzenetére
Ponyvával az a baj, h összekarcolja a fényezést.
-
tiop
tag
válasz rob210 #82737 üzenetére
rob210 lenne pár kérdésem még.
A kutyacsont csere után hazafelé végig figyeletem a hangokra,a "klottyanás"megszünt a 1-2-3 fokozatokba és a gázelvételre is.Viszont hazaérve a parkolóba betolatva tolatásnál kloottyant bár nem olyan hangosan mint eddig.?
Más,a csere közben megvizsgáltam a flexi cső csere lehetőségeket,és a adott méreteket megvizxgálva szerintem a csőkapcsoló hosszából vágni kell és úgy kell felhegeszteni,mert nagyon közel van a lefelé kanyarodó 45fokos ív.
A légszűrőház levétele az két csavar? tork? mi a mérete hogy tudjak olyat venni?Elég csak a légszűrőházat levenni vagy a pillangószelepet is lekell?
köszi. -
t.imi
addikt
Talpas gömbfej csere után kötelező v ajánlott a futómű állítás?
Illetve M3 110 dci hűtőventilátor ha beindul, nem áll le. Ma egy rublikánál már ment. Víz tiszta, kb félig a tartály.
Relé, ha van olyan v hőgomba csere? -
Jövök már egy kérdéssel én is.
Mostanában olyan jelenségem van, hogy alacsony fordulaton nagyon vérszegény a motor, 2000 körül rugás szerűen megindul, de utána is olyan "nem az igazi" érzésem van.
Illetve fogyasztásban is, picit magasabb értékeket produkál, mint amit jelen felhasználás mellett kellene.
Olvasgatva a légtömegmérő hibája tud hasonlót produkálni.Ma kipróbáltam, hogy lehúzom a légtömegmérőt (nyilván dobott is egy kazal hibát), és a menetdinamika pontosan olyan rossz, mint előtte.
Ez így első olvasatra valóban légtömegmérő hibára utal?Mod: rob, a jelenlegi continental légtömegmérőnek ez az OE száma:
82 00 914 647 (ez elvileg master 2.3)
Viszont az autómra, ezt hozzák a weben:
82 00 28 00 65Esetleg tudnál segíteni abban, hogy mi is a megfelelő?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
Alany:Megane II. 1.6 benzin K4M motor kombi 2004-es
Ma tapasztaltam egy jelenséget és egy kicsit aggaszt. Beindítom a gépet rendben elindul. De utána olyan mintha dadogna, nem dadog hanem az alapjárat hintáztatja az autót. Nem tudom mi lehet a probléma eddig ilyen nem volt. Olyan mintha egy henger nem menne, de ha nyomom a gázt minden okés menet közben nem észlelem a jelenséget, csak mikor alapjáraton van a gép. Mit nézzek meg rajta?Köszönöm szépen a segítséget!
UI:A toronycsapágyból SNR-t vettem csapágy és szilent egybe volt. érdemes már a gólyalábat is kicserélni?
-
rob210
Topikgazda
válasz janez89 #82741 üzenetére
Gólyalábon nem tudom mit értesz, mert az a komplett egység amit így hívnak.
Ha a lengéscsillapítóra gondoltál, akkor azt elég , ha rossz az úttartás, vagy mérve 56%alatt van.trafóhiba, zek összetett tekercsek, azaz van egy kis és egy nagyellenállású tekercs a trafóban. Neked az egyik trafó egyik tekercse haldoklik, azért van csak alapjáraton az egyenetlen járás.
Érdemes lenne két trafót beszerezni és cserélni.trafópárok 1-3/2-4
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Laguna M9R 2.0 dci gyári légtömegmérő:
8200280065Viszont a hibát nem biztos, hogy a légtömegmérő okozza.
Élőadatos diaggal kéne menni pár kört, ha gázadásra szépen változik az értéke, akkor nem a légtömegmérő a hibás, hanem inkább az EGR kokszolódik, vagy a turbónyomás nem jön meg időben.Mindnképpen diagot javaslok, cserebere előtt
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- Külpolitika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest