- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- RAM topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89762 üzenetére
hülyeségeket nem akarok írni, de a hahu sem épp egy leghivatalosabb adatforrás, írnak minden szart be a rendszerbe....
más:
Mi hazaérkeztünk a 3as megane kombival (1,6 benzin 110 lovas és 6 sebességes) nyaralásból, hibátlanul elvitt és hazahozott az autó, Horvát tengeren voltunk, 1834km volt az össztáv(oda-vissza), volt sog dugó benne, amikor lehetett haladni, akkor a pálya forgalmát vettem fel, ha lehetett, akkor tempomat 130(az navi szerint 125). 2 felnőtt+2 gyerek, meg a cuccaink, ittnon Shellnél az alap buruttya benzin, kint petrol és shell tankolásokkal, plusz Nagykanizsán egy diszkont kúton tankolva az össz fogyasztás így a gép szerint 7,1-re jött ki, visszatankolva 6,93ra. Meglepett, mert tényleg nem kíméltem, szerintem teljesen baráti fogyasztás az autótól, az emelkedükön(pár hegyen azért át kellett mászni a tengerpartig) sem lassult, ha valaki miatt lassítanom kellett, akkor még gyorsulni is képes volt felfelé is.
Hát nem én voltam a meglassabb láncszem a pályán, olaj nem fogyott, mert itthon is az összes karikát mutatja a kijelző. Egyszer volt a Zagrabi dugóban, hogy mikor bekapcsoltam a klímát, az nem akart hűteni amíg normális tempót nem mentünk, de azóta viszont működik, azt hittem, hogy elment a gáz, de nem.
Tetszik ez az autó, holnap vakarhatom le a bogarakat az elejéről mielőtt beleég a fényezésbe.....[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #89750 üzenetére
RENAULT - Fluence-Mégane Generation - 02 2010 - K4M838Technikai paraméterek: limited edition modell: Fluence-Megane generáció ;Kiegészítő megnevezés: RENAULT sebességváltó típusa / jh3 sebességváltó fokozatok száma: 5-sebességes mechanikus;
Nem hagyott nyugodni a dolog.
A lényeg rossz hírem van valóban 110paci, de a fluence váltója van alatta! Ami ugyan az a sz@r 5 sebességes.Magyarországra nem került gyártásba ez a verzió!
Nem tudom , honnan jutott hozzád.
De ilyet még valóban nem láttam.Szerk.
Jah már látom honnan van így már oké.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
szebe
őstag
válasz rob210 #89766 üzenetére
Bocs hogy ennyi pörgök a témán.
Bár a 200-tól még évekre vagyok a felhasználási szokásaim alapján, de azért érdekel, hogy mennyire szokott kijönni a javítása? Érdemes-e előbb megcsináltatni? Kell hozzá "specialista", vagy ha pl a vezérlést le tudta cserélni, akkor ennek a javítása is menni fog? Ez is olyan, ogy miután meg lett csinálva, örökélet, vagy marad az x km?[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #89427 üzenetére
Sziasztok!
Téma folytatása.
Az autónak ma kétszer leállt a motorja.
A körülmények, motorfék, megállás előtt a kuplungot kinyomom és a motor leáll.
Mindkét esetben tökéletesen újraindítható volt.
Körülmények: féltank benzin, klíma megy és 30 + fok a hőmérséklet.Megane 3/3 1,6 benzin 110 LE a páciens.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Dyno
veterán
Ilyen váltóval szerelt Megane-om van 318ezer van benne, 294-el vettem, azóta kellett kuplungozni, előtte volt para, hogy szól a nyelestengely, de szerencsére a kinyomó volt nagyon szétesve, kuplung csere óta nincs hangja, váltóolaj csere volt vásárláskor, meg kuplung cserekor is friss olaj került bele, passz hogy előtte volt-e váltón bármi csinálva, kuplung az még a gyári volt elméletileg, szóval passz, de a 90 lovas dci-en is ez a váltó van, azt hiszem.
Szerintem cseréltesd benne a váltó olajat és ennyi.De Robi tud még róla nyilatkozni, hozzá hordom.
Ami amúgy inkább idegesítő, hogy 100-nál 5.-be 3000-t forog, bár szerintem a 6-os váltó i lehetne hosszabb a 110 lovasokon, mert az kb 110-nél forog 3000-t.
más: Érdekes gergo5991 autója mert törökgyártás, lehet azért olyan mint a fluence? De hogy került szlovákiába ilyen autó?
5 ajtóst szerintem csak belpiacra gyártottak a törökök, fluence jött onnan meg kombi bár passz nekem a dízel kombi spanyol gyártás, igaz azt svácban adták el elöször.
A 101 lovas benzinest megnézném, de ez az adatábla hiányos rajta, valszeg megsérült és levan ázva. Van még ilyen adattábla máshol a kocsin?[ Szerkesztve ]
-
valaki_xy
tag
válasz Mezga Aladár #89772 üzenetére
Szia!
Nyaralásra menet fizetőkapunál megálláskor állt le nekem az autó ESC off felirat kíséretében (ez csak következmény, nem a leállás oka). Facebook csoportban utána olvasva a klíma nyomása emelkedhetett meg, és így alapjáraton le tudja fullasztani az 1.6-ost.
Nálam ez egyszeri jelenség volt, igaz nem is jellemző, hogy 3 órán át egyhuzamban megy a klíma. Fontos lehet még, hogy előtte nap lett töltve nekem.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz valaki_xy #89774 üzenetére
Érdekes.
2 éve vettem az autót azóta nem volt a klímára rátöltve.
Még egy adalék.
Az M7 Balaton felé még 30 fok alatt volt a külső hőmérséklet akkor nem csinálta.
Hazafele amikor 30 fok fölött volt a külső hőmérséklet 2x is leállt.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89779 üzenetére
Igen ezért kérdeztem.
Digitnél lehet más nálad marad a fojtóRenault power
-
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #89785 üzenetére
2 féle váltó van, nekem a Megane 3/3 1.5dCi 110hp a hosszú váltóval 6osban óraszerint 209nél forog 3500at
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz diablo1984 #89787 üzenetére
Annak meg kell a bugi Ignis 180nál majdnem 5500at pörög
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89784 üzenetére
Arra nem érzékeny de takarítás után adaptálni kell a fojtószelepet. (Nullázni,tanítani ki hogy hívja)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kis clió 130nál 3000et forog kereken az 5 sebességes váltóval
Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #89791 üzenetére
Jó, saját órája szerint Kizsírozott szakadékban, hátszéllel, katalizátor problémával
Aztán jönnek a tanácsok hogy azért van a kati probléma mert bla-bla
Pedig ez a darab pályázik is, csak 100ast iszik már 3000km-óta, és van számla is róla hogy kati is volt cserélve meg a szondák is[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Dyno
veterán
válasz diablo1984 #89785 üzenetére
Igen akkor kb. 110-nél forog 3000ezret.
#89786ThodEE: Ha 3500-t forog 209-nél akkor 130-nál 2200 körül kéne forognia.
Amúgy kétféle volt elméletileg 2012 gyártás után amikortól energy dci-k voltak és 270nm volt a csúcs nyomaték nem 240nm mint előtte:
240nm: 6.-ba 100-nál 2000-t forog ilyen az enyém is
270nm: 6.-ba 115 körül forog 2000-tÉs ennek köszönhetően kb. fél literrel kevesebbet esznek pályán.
-
MasterMark
titán
-
blp85
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2002-es CLIO II/II 1.2 16V-s autóm, ami mostanában nehezen veszi be a hátramenetet, néha az 1-es fokozatot is, így elgondolkoztam egy váltó felújításon, illetve a váltó csepegteti is az olajat (nem látványosan, de alánézve látszik, hogy valami szimering nincs rendben).
Mennyibe kerül mostanában egy ehhez a kocsihoz való váltó, illetve kb. mennyi a beszerelése. Esetleg jobban megérheti a meglévőt felújíttatni?Motorkód: D4F712
Váltókód: JB1513Köszi a válaszokat!
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs