- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Dell notebook topic
- Raspberry Pi
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Notebook hibák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Renault Modus autókat nézek, a francia wikin írja, hogy létezik 1.6 szívó 110 lóval, gondolom ez a K4M motor lesz.
Nézem mobile-t, de létezik, hogy csak automata váltóval találok ilyen motoros autókat?
4 sebességes hagyományos automata, ahogy olvastam inkább ne akarjak olyat.
Az 1.2T 100 lóval az öreg D4FT lesz a befutó így szerintem. -
rob210
Topikgazda
válasz grizlisandor #90352 üzenetére
első szótól az utolsóig, így igaz.
Bár attól , hogy buta a 4sebes automata, meghibásodás szempontjából nem rossz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #90353 üzenetére
Az a baj, hogy itthon is automataváltó specialista legközelebb 70 kilométerre van. Tervbe van a németbe kiköltözés, aztán ott meg végképp nem akarok egy automataváltójavításba beleszaladni. Manuálisnál, mondjuk ha beesik a kuplung mégiscsak kisebb cumi.
BVA4 automata váltóról mit érdemes tudni? Azon kívül,hogy buta, meg figyelni kell, hogy jó kondícióban legyen az aksi, mert az alacsony feszültségtől mindenféle hibákat produkál és dob be az automataváltóra.
Azt megtaláltam, hogy 3.5 liter váltóolaj kell bele, a leengedem feltöltöm technikával, generál után 6.0 liter és Elf Elfmatic G3 kell bele, az Elf kereső szerint.
Van neki külön szűrője, amit kell cserélni? Milyen csereperiódusa van az olajra?
Off topik VAG DSG 60 ezer kilométer(én 5 év után cserélném, ha nincs meg a km), Aisin a 20 ezer kilométert vagy 2 évet ír. -
Espace IV hátsó futómű robbantott ábrát tud valaki?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
gergo5991
őstag
valaki megtudna mondani 0 vagy 1 es pozicioba kell tenni a lampa magassagot? Megane 3
egyedul uresen megyek az autoval
haver veletlen alalitotta es nem emlekszem hanyason volt[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #90358 üzenetére
Ez így megválaszolhatatlan, oda állítod, ahol nem sütöd ki a szembe jövő szemét, de te megfelelően látsz vele.
Annyi ember annyi felé tekergeti azokat a lámpákat, hogy ezt nem lehet számmal megmondani.
Mechanikus finomhangolás is van a lámpákon, akárhányszor kiveszik izzócsere miatt sose kerül ugyan oda vissza.Renault power
-
zolika811
csendes tag
válasz LamerGyuri #44548 üzenetére
Szia!Tudom,hogy évek teltek el,de tudtál szerezni valahonnan??Nekem most lenne szükségem egy ilyen fedélre.
-
zolika811
csendes tag
Sziasztok!
Renault Thalia-hoz keresnék pollenszűrő ház fedelet.
Gyári cikkszám: 7701045557 -
LamerGyuri
senior tag
-
norbert1998
veterán
Tegnap este mentünk volna két barátommal és a barátnőinkkel étterembe 7 órára, hogy az egyik barát bemutassa az új barátnőjét. Este hatkor hív az én barátnőm, hogy megállt az autója. Teljesen kétségbe van esve, meg minden. Kiderült, hogy egy órányira van szombathelytől, este hétre értem oda hozzá.
Vittem diagot, szerszámokat, a nyolcas út szélére. Meg persze vontató kötelet, bika kábelt.
Hibakód ugyanaz, múltkor: holtpont jeladó.Na bakker... Hát az új szenzor nem lehet rossz. Kábelt mozgatni fentről. Indítás próba. Semmi. Mozgatni újra, egyszer csak a kezemben maradt. O hogy rakná teherbe egy talicska aprómajom. Emelő, haspáncél első két csavarja le, vissza dug, működik.
Nem pattant be múltkor a biztosító fül és kinyomta a tömítés meg a vibráció. az étterembe nem értünk oda.
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #90367 üzenetére
Ejej pedig ez "szerelési" hiba.
Sajnálom, de én is jártam már így, még, ha ez nem is vigasztal.Renault power
-
polonic
félisten
Szerintetek mennyire lesz nehéz eladni a gépet? Van egy olyan érzésem, hogy a 10 éves francia dízel autók nem igazán vannak a keresett autók között.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Gombinyó #90373 üzenetére
"Na meg mivel Magyarországon vagyunk a futott kilométertől."
A smile nem feltétlenül reális ismerve több motortípus élettartamát.
Pl német TSI motorok. A korrekt szerviz közli miért nem szabad megvenni 200 e km futásteljesítménnyel.
Itt is volt figyelmeztetés bizonyos motortípusokra.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #90377 üzenetére
Tsi-t ide betenni?
Minek ? Van itt nekünk 0.9 meg 1.2 tce. 🤣🤣🤣Renault power
-
Benir8
senior tag
Csak egy általános kérdés.
Mennyit/hány km-t bír egy benzines motor felújítás nélkül?
Nekem egy Megane II 2006-os 1.6 16V K4M812 motor van ben, lassan eléri a 300 ezer futott km. Hibája nincs, 10 ezer kmként kapott olajat. -
lsebestyen
addikt
-
Gombinyó
őstag
válasz Mezga Aladár #90377 üzenetére
Értsd jól, km óra pörgető nagyhatalom vagyunk, mert vevői oldalról erre van igény. 100ezret futott, hibátlan, tizen éves autókra.
-
Benir8
senior tag
válasz lsebestyen #90382 üzenetére
Hidegen nincs forgatva, nincs hibája, karbantartott autó.
Csak kíváncsiságból érdekel, hogy a gyártó körülbelül mennyit élettartamot ad, nem úgy mint a mai alulméretezett kisebb motorok turbóval társítva... -
veterán
van esetleg itt a topikban elso kezbol tapasztalat a renault full hibrid rendszererol? illetve akar masodkezbol is. hatha a marka szerelmesei olvastak mar rola eztazt forumon, teszteken, videokon. nagyon tetszik a renault austral, es talan erdemesebb lehet a dull hibrid valtozatot venni belole mint a 160 lovas mild hibridet. haladjunk valamennyit a korral, ha mar nem full elektromosban gondolkodom. 3 vagy 4 eves lizing lenne, aztan eldol a sorsa, hogy megvesszuk-e vagy sem. koszi
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kcsa
veterán
Megane 4 hatchbackem van, egy ideje (talán műszaki vizsga óta, értsd: rázópad) nyekergő hangot hallok indulás után egy darabig, idővel mintha elhalkulna. Feleségem szerint jobb elölről, én speciel hátulról hallom. Ez gyakori/ismert jelenség? Hol keressem a hibát?
Másik kérdés: 205/50R17-es gumi van az autón így 17-es felnivel, de gondolkodom hogy téligumihoz vennék 16-os lemezfelnit. Mi a gyári 16-os felni mérete?
Köszi mindkettőre a válaszokat
-
dugo_
veterán
válasz bandus #90388 üzenetére
Harrynek van, kérdezz rá.
https://logout.hu/tema/nagy_renault_topic/keres.php?stext=Phev&suser=Harry
-
kcsa
veterán
válasz norbert1998 #90391 üzenetére
Jogos, köszi, rá se néztem mert előző autónál azonos átmérőnél is több szélességet és ET-t hozott
-
veterán
válasz Gombinyó #90397 üzenetére
igen, ez elég lényeges különbség, és kíváncsi vagyok hogyan muzsikál, összehasonlítva mondjuk toyota/ford full hibridekkel, amik mégiscsak nagy szívomotorok. bár toyotát nem vennék, de egy kuga jó alternatíva lehet még.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz rob210 #90351 üzenetére
Szoval megvan a hiba. Hivatalos szerviz utan a szakik nem illesztettek vissza rendesen a legbeomlot, es a levego szurot. Szetszedtem es falevelek a szurohazban , es a porlaszto elotti motoros fojtoszelep sapkanal, ami bele volt gyogyulva. Par ora szivas (pucolas) utan, es visszaillesztve mindent rendesen, a hibakod 200km utan sem jott elo. (kis fordulat, sporolos, allat modjara az autbahnon 180-al), sehogy sem. Szoval nem injektor volt a hiba, a k4m-es modusban, hanem hanyga szerelesbol eredo dzsuva. Koszonom a segitseget!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest