- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
laca891
aktív tag
Az 1,2 szívó motorba az 5w-40 vagy 5w-30 motorolaj való? Most 5w-40 van benne és nem "eszi".
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #90951 üzenetére
Olaj ok, olajszűrő ok (ez a magasabb ezt szopás fel le csavarni, de jó hozzá) a levegőszűrő jó, ha ezek a méretei, hossz: 239 mm szélesség: 141 mm magasság: 67 mm
Ezt a vascot soha nem is hallottam .Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90950 üzenetére
Éles csattanó hang majd utána nem indulás.
Hát ez mondjuk lehet egy meghaló injektor, de akár egyéb hiba is. Az, hogy most nem indul be sehogy az aggasztó. Amikor indítóztál akkor szépen a megszokott hangon tekert vagy történt valami hangbeli változás?
Illetve műszerfalon chek injection vagy bármi más?Renault power
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90958 üzenetére
Indítózásnál semmi fura nincs, csak mintha nem kapna üzemanyagot. Szépen teker, csak sajnos nem indul. Viszont ha egy injektor halt volna meg, akkor el kéne kapnia a másik három hengernek a fonalat, ezért fura. A check injektion feljött a műszerfalon már amikor kihagyott 1-1 ütemet, utána viszont idegességemben nem figyeltem a pontos feliratot. A service természetesen kigyulladt és ott is maradt. Majd holnap délelőtt lesz időm, lemegyek kiolvasom milyen hibák vannak egyáltalán a fejében, bár most le van róla véve a saru. Megpróbálok egy indítózást is felvenni.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
válasz Gergello #90960 üzenetére
Lehetne ezért kérdeztem a hangot. De ha minden megy és nem változott meg a hangja akkor nem az.
Meg, ha vezérlés hiba lenne, akkor azzal ő nem gurul sehova. Az ahogy elcsattan a motor azonnal megáll.Ez nagyon olyan mint ha valamelyik injektor meghalt volna teljesen. Vagy a másik verzió amit még soha nem láttam de öreg szaki barátom mesélte, hogy a nagynyomású pumpáról letépte a bordáskereket.
Gyönyörűen forgott, minden jó nem értették mi a szitu, aztán kiderült, hogy bordáskerék szabadon forog a nagynyomású tengelyén és így az nem szállít semmit.Sok minden lehet, elkéne kezdeni vizsgálni lépésről lépésre, de az így neten keresztül nehéz.
Renault power
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #90962 üzenetére
Odavontattatom magam Hozzád, ez a 110km bemelegítésnek pont jó volt
Próbálom viccesen felfogni, legrosszabb esetben szerzek fűzött blokkot, vagy eladom külföldre és lesz sok alkatrész eladó
Nem, egyébként meg kellene csinálni, de nem ennek a szíjtárcsája volt az, amiből hiányzott egy darab? Mintha úgy rémlene, akkor viszont a régi feszegetésektől akár lehet az is, amit írtál. Viszont akkor alacsony fordulaton sem ment volna le a pályáról, nem? Beletolom a Dunába Mindenképp meg kell majd bontani, aztán feltárni mizu, csak őszintén szólva semmi kedvem a hidegben foglalkozni vele és itt van a karácsony is a nyakunkon. Kaptam is tőle szép karácsonyfát a műszerfalra, tiszta rendes autó[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
válasz Szoszo94 #90963 üzenetére
Hát csak azt tudom megismételni amit személyesen is mondtam. Nagyon lenne még mit csinálni rajta.
Sajnos igazam lett
Ki kéne kapni a 4 injektort, megszkópozni a hengereket, levenni a vezérlés fedelet, átforgatni a motort, mérni egy kompressziót és rögtön okosabbak lennénk.Renault power
-
válasz Sirus86 #90931 üzenetére
Es a motor tulelte, hihetetlen! Uj termosztatot es vizpumpat kapott. Egy darabka volt eltorve a vizpumpabol, es a termosztat is random nyitott csak ki (termeszetesen a szereles elott kinyitott). Az auto cirka 100 km-t ment hiba nelkul. Szivos ez a K4M
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
CriticalHit
őstag
válasz rob210 #90955 üzenetére
Köszi még egyszer. Azért az LS 933-at választottam, mert arra írja az oldal, hogy 2007-től gyártott modellekre, míg a 932 a 2007-ig gyártott modellekre való, bár nem értem mi a CLIO 3 modell különbség ebben az esetben. Ha az a véleményed, hogy szívásmentesebb a 932, akkor inkább azt rendelem.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #90966 üzenetére
Mindegyik felrakható, sőt van még egy csomó alternatívája is, van vagy 5 cikkszám a purfluxból.
Én hangsúlyozom én a 932-est szoktam feltenni, nincs ott túl nagy hely, nem szivatom magam.
De feltehető a 933is viszont akkor javaslom kösd le az aksit, hogy a szerencsétlenkedés közben nehogy letesteld a generátortRenault power
-
CriticalHit
őstag
-
kcsa
veterán
Megane IV 1.5 dci startstop akkucseréhez kell bármi spéci? (bms reset?) Ha igen, házilag elvégezhető?
-
johnny_b
csendes tag
Sziasztok! Édesapám vett egy 2013-as Renault Koleos 2,0 dCi 150 lovas automata gépsárkányt. Próbáltam keresni neki egy részletes táblázatot a csereintervallumokról, de sajnos nem találtam. Tudtok ilyesmiről? Mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Ha jól tudom, a CVT váltó elég kényes. Köszi.
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
feri19
csendes tag
Sziasztok, már régen nem voltam itt kérdéssel! 1000-1200 körüli fordulatnál rezonál az autó, nem nagyon de érezhetően! Alsó billenésgátló nemrégen cserélve lett, és a bölcsőszilent is! 1.4 grand 2004 köszönöm!
-
gixxergabi
senior tag
válasz domper2015 #90974 üzenetére
De ott legalább olcsóbban kaptál hozzá akksit
-
forceberg
veterán
válasz domper2015 #90974 üzenetére
Mikori évjárat a kocsi és az aksi típusa mi volt?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rwin5
őstag
sziasztok!
Szomszédunknak van egy újabb Renault Lagunája (lámpát nézve 2015-ös lehet), és annyira megtetszett nekem is (nem irigységből), hogy gondoltam megnézem hahu-n, mert én is autó váltásban lennék 1 éven belül.
De nem nagyon láttam eladót (hahu-n kb 170 hirdetés van), érdemes lehet ebben a típusban gondolkozni, ha kb. 3 millió Ft (+ esetleges szervizek) a keret és a jó útfekvés, 4 személynek kényelmes legyen, a főbb szempontokat nézve?
szerk.: a motor teljesítmény szempontból nem lényeg, nem vagyok egy száguldozó típus, mindenhol tartva a maximális sebességhatárt.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
-
zaskar
senior tag
Lényeges lenne a választás szempontjából, hogy hol autózol a legtöbbet, városban, főúton, autópályán? Nekem egy 2.0-es dízel Lagunám van, 2010-es, és nem nagyon cserélném le semmire, mivel csak 150 ezer km van benne. Ha találsz ettől fiatalabbat, viszonylag kevés kilométerrel, akkor az még jó vétel lehet. Ha viszont sokat mégy városban, akkor valóban inkább a benzines az ajánlott, de én elsősorban pályán vagy főúton járok, ahova nekem jobban bejön a dízel. Szerintem kényelem szempontjából is a Megane (volt olyanom is) felett van a Laguna .
-
forceberg
veterán
PH1/2/3? 2007-2010-2013-tól/ig.
[link]
Ez a kis 1.5-ös 2013-ból, PH2-es. Ezt a konkrét tesztelt példányt ismerem, egyik focis társé.
Maradjunk annyiban, hogy a Fordnál van, de ezt birtokolja
Nekem 2012 legvégi kombi van, szintén az 1.5-ös van 6+ éve.
Még most télen is be lehet vele menni 5l alá napi ~2*20km-en használva.
A belseje itt-ott cicereghet-nyöszöröghet menet közben, más panaszom nincs rá. Kop-kop.
A PH2-től a PH3 kb. annyiban tér el, hogy a krómcsíkban van egy csík formájú LED DRL. Cserébe nincs ködlámpa. Én a ködlámpa helyére szereltem DRL-t. 2013-ban volt az átállás.
[link]PH3 vs. PH2 orrhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gergo5991
őstag
sziasztok, megane 3, 1.6 16v benzin 2010 es a páciens
reggel első inditásra 700ig felugrik a fordulat utána meg lefullad. 2. indítás általában már sikeres
hideg miatt van? kell ezzel foglalkozni vagy elmúlik? aksira nem jelzi még hogy gyenge lenne -
vzsryl
nagyúr
Nekem 2.0 szívó benzines Lagunám van. Ez városban 12 liter felett zabál, országúton 7-8 liter között, pályán 130 tempomattal 9-et.
Útfekvése erősen kategória felső szegmense. 2013-as, 2.0 CRTDI fl Superbet váltottam erre a Lagunára, és elképesztő a Renault fölénye kanyargós úton. Hátránya, hogy hátul nem multilink a futómű, tehát a kemény rugók tudnak kellemetlen pillanatokat okozni a “jó” magyar utakon.
Az ülései nagyon kényelmesek és terpeszkedős, széles elől-hátul, viszont hosszban 25-30 cm volt a Superb előnye, pedig 3 cm híján egyforma a méretük. (A Skodák csalnak is, mert rövidke az ülőlapjuk hátul.) Négy ember nagyon kényelmesen tud utazni benne.
A 2.0 szívó benzin csak 140 ló, de kb. egyforma az ereje a 2.0 VAG turbódízellel 2000-es fordulat alatt. Aztán 2-3 ezer között szokásos szívó nyomatékhiány, de 3000 felett pirít rendesen. 5-en is utaztuk vele, klíma bekapcsolva, és hegymenetbe sem vettem észre semmit abból, hogy meg lenne terhelve a motor. Az 1.6-ost már nem ajánlanám hozzá, mert közel másfél tonnával az már mindenhez annyira kevés, hogy kényelmetlen lenne.
Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI, de akár az 1.5-ös is jó lehet. Igazán problémás motor tudomásom szerint nem is volt ebben a szériában.Összességében elmondható, hogy a Laguna 3-nak nincs ellenfele 3M alatt, mert a kategóriatársai mind 4M-nál kezdődnek. Talán a C5-ös Citroen ára tud még vetekedni vele. Szerencsénkre a Renault elcseszte a régebbi Lagunákat, és emiatt senki sem meri megvenni egyik szériát sem belőle, így gombokért adják az mk3-at is. Mindezt annak ellenére, hogy ezt tényleg jól megcsinálta a Renault.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zaskar
senior tag
válasz vzsryl #90984 üzenetére
"Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI"
Én szeretem a 2.0 dci-t, de irigylem azokat, akik 6 literes fogyasztást tudnak vele elérni. Nekem óvatosabb vezetéssel se nagyon megy 7 alá. A Superb milyen átlagot tudott nálad? Csak azért kérdezem, mert én meg a CRTDI-s kollégáktól hallom állandóan, hogy azok milyen keveset esznek. De nekem nem hiányoznak az újabb dízelek se a DPF, se az adblue miatt. -
vzsryl
nagyúr
válasz zaskar #90985 üzenetére
Euro 5-ös CFFB-m volt, 140Le@320Nm, 6-os manuális, nem volt adblue.
A vegyes átlagom 43k km alatt 6,5 liter volt, és 140 tempomatnál szinte termelte az üzemanyagot 2250-es fordulaton.
Elvileg a M4R Lagunával is lehet 8 liter alatti átlagot hozni. Ezt el tudom hinni, mert én is képes lennék rá, de nem tudom elviselni, ha előttem megy valaki.
Sajnos pár hete cserélnem kellett a feleségemmel, mert a Jetta V-öse hozza a szokásos VAG színvonalat, és örökre zárva maradt a bal hátsó ajtó. Így nem tudja az ikreket bölcsijáratban szállítani. Nekem az lesz a kari aji, hogy minden nap vezethetem a Lagunámat, mert mamajárat lesz 3 napon keresztül.rob: Ha kinyitod nekem a Jettát, akkor befizetlek egy Bora-Bora nyaralásra.
Gombinyó: Én úgy néztem, hogy hasonló évjárat, futásteljesítmény és felszereltség mellett az 508/Mondeo is jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
zeon.hu
nagyúr
Délután jöttem haza a munkából és amikor bedugtam menet közben a szivargyújtó aljzatot, hirtelen 1-2mp-re elment azt erő, lassult a Scenic.
(5. fokozat, kb 75 km/óra, országút, kamera és telefon megy a töltőről)
Utána próbáltam direkt ki-be, mintha megint éreztem volna, de kevésbé.
Van/lehet összefüggés vagy csak hallucináltam (megemeltem a lábam véletlenül)?[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
válasz zaskar #90985 üzenetére
A 6 liter az szerintem is max főutas közlekedéssel érhető el, ha már van pálya/város, akkor erősen nő a fogyasztás.
Ami biztos, hogy a vag/psa hasonlóan motorizált autói, simán egy literrel kevesebbet fogyasztanak, valahogy a 2.0dci "szomjasabb".Nálam teljesen vegyesen, 136.000km átlaga (150@210hp)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #90991 üzenetére
Én igen, valószínűleg kalapáccsal.
Minden rokon az asszony Jetta-ját dicséri: “ez egy nagyon jó”, “ezt tartsd meg, nagyon jó autó”, (közben arra utalnak, hogy a rönyó egy foshalmaz, és menjen a háztól). Eleinte még próbáltam érvelni, de már nem érdekel, csak élvezem a Lagunát. Illetve pár héttel ezelőttig élveztem, amíg nem kellett átvennem a fauvét. Se könyöklő, se tempomat (se bal hátsó ajtó), és így kell ingáznom vele.
mycso: A VAG a TSI-kel is termeli az üzemanyagot. Ebben tényleg ügyesek.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rob210
Topikgazda
válasz vzsryl #90994 üzenetére
Lehet, hogy egy renault többet fogyaszt, de engem bele se lehet kényszeríteni egy vw be. Mentünk ismerőssel vidékre és a végén a clioval mentünk, mert mondtam neki , vagy két autózunk vagy beülsz hozzám, de én ebbe nem ülök be! (Tudom, hogy pszichés, de minden téren irtózok a német szekerektől)
Majd amikor 160km megtétele után kiszáltunk, csak annyit mondot, hogy ez semmivel se rosszabb mint a golf. (Pedig ugye nem egy kategória)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
zaskar
senior tag
2015-ben, amikor 50 ezerrel megvettem, még én is láttam ilyen 6-7 l közötti értékeket a kijelzőn. Aztán szép lassan emelkedésnek indult, és most, 150 ezernél már 7,5-8,5 l amit látok. Hozzáteszem, utánaszámolva kiderül, hogy kb. 0,5 literrel többet mutat a valósnál, de a lényeg, hogy egyértelműen nőtt a fogyasztás, ill. a kijelzett értékek is az elmúlt 9 évben. Talán érdemes lenne a porlasztókat ellenőrizni, de mivel az autónak különösebb baja nincs, egyelőre nem akarok erre se pénzt, se időt áldozni.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Szerintetek a kacsa M2 padló kárpitja és a Sedan M2 kárpitja megegyezik? Találtam egy jó állapotú padlókárpitot de sajnos M2 kacsából lenne. Képek alapján nekem tök ugyan úgy néz ki. Köszi előre is. -
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen