- Computex 2024: Monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: Monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: Monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Nemrégiben felvettem az Aldi-val a kapcsolatot motoros bluetooth headsettel kapcsolatban. (erről van szó
Ígéretett tettek, hogy beszerzik nekem és úgy néz ki sikerült. Időközben viszont én vettem egy szettet és ez így már nem kell nekem. Ha valakit érdekel, átengedem neki a vásárlást[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Akkutöltő, akit érdekel.
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Hauptmann
addikt
válasz balazs1011 #12903 üzenetére
Köszi a tippet, jó is lenne egy, de mire én eljutok egy Aldiba, biztos, hogy nem lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #12903 üzenetére
Van ilyenem: a lemerült AGM akksimat fogta és pikk-pakk felpörgette 14,4V-ra,
majd közölte, hogy kész, fel van töltve. Pedig nem. Enyhén meglepődtem. Már
csak azért is, mert amúgy nem volt sz*r az akksi. Csak hát agyon volt merülve.
Mondjuk 11,8V, vagy valami hasonló. A CTEK töltő rendesen feltöltötte, igaz az
10x ennyibe kerül. Ennek ellenére egy fél éve merülő se-kép-se-hang autóakkut
fel sem ismert. Bezzeg a régi orosz töltő, az elkezdte tölteni, ahogy kell.Hauptmann: megveheted az enyémet, már nem használom. Mondjuk az tetszik
benne, hogy van rajta beépített feszmérő, mivel azt a CTEK-ről pont lespórolták.
(Csak 1-2 LED utal az akku töltöttségi állapotára, meg, hogy min dolgozik épp.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #12907 üzenetére
A savas akkuval nekem sem volt gondom vele. Sőt, a másik AGM-et is feltöltötte,
de ezt valahogy "nem akarta": nem hiszem, hogy a töltő hibája, de örülök, hogy a
CTEK beruházás nem veszett kárba, mert az ezt IS jól töltötte, meg a hivatkozott
agyonmerült autóakksit is - bár csak azután, hogy az orosz kicsit rásegített, LOL!
Lehet el kellett volna vinni az Aldis töltőt is, legalább láttam volna, mekkora a fesz.Szerk: meg most nézem, hogy van rajta újraélesztési üzemmód. Az kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
A csatolt link csak a szegedi Aldira vonatkozik nyitási akcióban.
Azt hiszem legalábbis.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
huszi.gyb
senior tag
Na ismét jelentkezem. Majával visszaértem vasárnap Bp-re, indulás előtt 280,8km-re tankoltam 10,25L-t. Volt benne túra (kocsival követtek, szóval elég sok dugó volt). Volt benne motoros felvonulás, és "hidegen" motorozás is. 3,44L/100km szerintem nagyon jó érték. A vissza út 140km 2 óra alatt Esztergom érintésével volt, fogyasztást még nem tudok, 200km körül járok, még van benne benzin.
A fordulatszám mérővel foglalkozni kell, világít, de értéket nem mutat, megunta... (Olyan, mintha a főmenüben lenne, de nem). Hétvégén ránézek.
Az új sisak (AGV K3) jól szerepelt. Esőben, lehajtott plexivel, cuccokat cipelve az emeletre sem párásodott be! (Pinlock nincs benne). A szélzaj tekintetében picit többet vártam tőle, bár határozottan jobb, mint az előző bukóm. A Párásodás (hiánya) mindenért kárpótol. Pirosnál nem kell nyitogatni a plexit. Ha esetleg valaki ilyen bukóban gondolkodna, ne habozzon, megéri az árát.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Megmaradt egy bontatlan Repsol dot5.1es fékfolyadékom. 500ml-es. Kell valakinek?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz csongi #12913 üzenetére
Nem jó a link
Ha nem kell senkinek, akkor elteszem, de ha kell, akkor legalább nem kéne tartogatni. Kedvezménnyel vettem, azzal is adom tovább. 2 évig most nem kell Majába, és dot4 került bele. Szóval nekem felesleges.
Van tartalék vezérműláncom is, 125-180 Yamaha blokkoshoz Az is bontatlan.www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #12917 üzenetére
Azóta nekem is jó, mióta kivettem a Dr.Pulley görgőket a Multivarból...
Érdekes, hogy az elején jó volt! De mostanra mintha "elgyengült" volna a
Malossi sárga kontrasztrugója sokkal könnyebb volt kézzel összenyomni,
ill. a mellékelt ábra szerint nem is váltott vissza alapjáraton, ezért fogott a
kuplung túl hamar, és viselkedett bután kis sebességnél. Most benne van
az új Mitsuboshi szíj, Malossi 16 grammos görgők, egyik tuning hézagoló.
Nagyon jól motorozható, következetes, jól gyorsul, stb. Persze bekéri a 6
lityit százon szokás szerint, de szerintem a rendszeres rövid utak miatt.Az "angel eye" kiváló az akku túltöltéséhez. De menetfénynek se rossz.
Meg szokták nézni motorosok is. Azért a 6000K bi-xenon a legtutibb. -
DigitXT
félisten
válasz miresz #12919 üzenetére
Egy erősen moddolt (műszerfal, világítás) Malaguti Madison K400 RST, 2004.
Hajtásban a Multivar dob rajta sokat, hangban meg a 4Road: nagyjából ennyi.Írtad korábban, hogy megtaláltad a HSZ-eimet, szóval ugyanaz. Esetleg kicsit
az zavarhatott össze, hogy volt mellette egy 180-as Majesty. Meg a 250-es is.
Ezek közül az első volt pénztemető (huszi.gyb tud mesélni), a második meg a
"nagypapi" motor (ami HGabor89-nek lehet ismerős), amit kicsit összegányolt
a szerelő (!), de miután kijavítottam a hibáit, teljesen jó volt. (Amikor még "volt
a humorérzékem", akkor a 180-as Maja lerohadása, ill. mentése után kb. sírva
röhögtem, hogy ilyen nincs: megtehettem, uis akkor még az én motorom volt.)[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
válasz DigitXT #12920 üzenetére
Értem. Nincs pár képed a Madisonodról? Mit moddoltál a műszerfal világításon? A variátorral én is tervezem,hogy kellene kezdeni valamit,ha már végre nálam lenne a motor. Kicsit jobban ugrana az jó lenne. Nekem is ugyan ez a 4Road kipufogó lesz fent,a héten kerül a gépsárkányra. Van róla képed,hogy hogyan mutat rajt? Esetleg videó,hogy milyen hangja van?
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #12921 üzenetére
Hát ez hosszú lista, mobilról 1 év lenne összevadászni.
Majd gépről keresgélek hozzá linkeket, képeket. A lista:Műszerfal:
- világító km óra mutató, és LED háttérvilágítás
- feszmérő építve a gyári fedkomp burkolatába
- gyári hőmérő kuka, a helyén olajnyomásmérő
- gyári benzinszintmérő helyett jóval pontosabb
- extra műszer: fordulatszámmérő (hőmérővel)
- és extra fedkomp: Reveltronics UTCOMP-PROVilágítás:
- power LED indexek, féklámpa, helyzetjelzők
- tompított és távolsági: bi-xenon (projektor!)
- menetfény (fogjuk rá, de nem az): angel eyeKipufogó:
- tompító nélkül elviselhetetlen (mókázni jó)
- motorféken kegyetlenül beledurrog a gép...
- jól mutat rajta, de sajnos lezúztam (karcos)
- tompítóval simán kap műszakit, nem durva
(de azért szólítottak már le, hogy tetszetős!)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #12923 üzenetére
[DEGEC]
Már értem, miért mész minden évben Erdélybe: mert azelőtt sosem voltál!
[/DEGEC] -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #12922 üzenetére
Km óra tuningja leírva: Mindent a robogókról / kis motorokról
---
Powerled hátsó index:
---
Hang + az írt durrogás: [videó]
Mókázás felüljáró alatt: [videó]
Tompítóval nem vészes: [videó] (avagy: gyorsulás autós nézetből)
Leállításkor "durranhat":*: fekete kerettel jobban nézne ki. És a gyári pici gombok helyett is lesz majd,
már ha lesz időm átépíteni az egészet sokkal nagyobb, kezelhetőbb, vízállóbb.[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
válasz DigitXT #12926 üzenetére
Műszerfal világítás,nagyon baró lett! a ledszalag jó ötlet. A mutató fényét hogy csináltad meg,hogy az is világítson? V mérőn én is gondolkodom,mert olvastam,hogy hajlamosak a túltöltésre. Ennek a beépítésén gondolkodom.
A gyári hűtőfolyadék mérővel mi a probléma? Mondjuk annak a helyére jó lenne beépíteni egy olyan ford. szám mérőt,ami neked is van. Hol lehet azt kapni? Ill a ford szám mérőt hová kötötted be?
A 4Road nagyon jól szól! Ez a durrogás általános? Nekem is durrogni fog? Vagy ez Karbi hangolás kérdése?Angel eye b@szott jó! Dühös szemből. Projektort hogy tetted be?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #12920 üzenetére
Most is megteheted, én nem sértődök meg rajta ha velem együtt sírva röhögtök. Viszont valamikor találkoznunk kéne. Maja elég jónak tűnik. (Műszakilag), a külseje szegényemnek egyre gyatrább. A hasidom fülei repedeznek, valamint egy kb 3*4cm-es területen lekapta a festéket a mosó... Ezek apróságok, egyelőre nem érdekelnek, ha műszakilag rendbe jön teljesen, akkor fogok vele foglalkozni.
Vagy ha találok olcsón egy jó idomot.Az új karbi még némileg nagyobb főfuvókáért kiállt (nem gyorsul annyira jól, mint régen, de élvezhető így is a kanyarokban) cserébe 3,6L körül van a vegyes fogyasztása szemben az eddigi 4,2-vel.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #12927 üzenetére
Köszi! A mutató egy Hyundai Pony mutatója, az volt a legolcsóbb (2K Vateráról).
Ellenben az SMD LED karika, ami a piros fényt adja, húzós árban volt (vmi ~8K).
Túltöltésről nem igazán tudok, legalábbis cseréltem fesszabot... mert alul töltött!A gyári hőmérővel az a probléma, hogy érdemi információt nem mutat. Se skála,
semmi nincs rajta: nincs jelölve, mit jelent, ha itt-ott áll a mutató. Ráadásul ugye
már hidegen sem a nullában állt, szóval olyan van, de minek kategória. Ahogy a
gyári benzinszintmérő (amúgy nem volt szar!), de elvből nem tudott soha nullába
állni, mivel hiába 90 Ohm az ellenállása a jeladónak, üres tanknál, akkor is folyik
némi áram a műszeren - ami épp elég ahhoz, hogy 1-2 egységre felkússzon...A hőmérő cseréje mellett még az szólt, hogy kellett hely az olajnyomásmérőnek.
Az elején egy KOSO hőmérő volt a helyén... és a KOSO fordulatszámmérő csak
fordulatszámot mért, aztán a két funkciót átvette egyben az új fordulatszámmérő.
Amúgy most mindkét műszer látható a Maján, mert eredetileg is ott voltak.Én a gyújtótekercs "+12V" oldaláról viszem a jelet a fordulatszámmérőhöz, s ezt
javasoltam huszinak is, uis jelenleg a gyertyapipáról vett jellel azt írta, nem stabil.Amúgy van a Madisonban a műszerfalon is fordulatszámmérő jel, mert a fedkomp
átkapcsolható, bár nem egy gyorsvonat, ahogy átlagolva + késve írja az értékeket.
Szóval az 1500-as alapjáratra azt írja, hogy 15 (eddig rendben!), de egy gázfröccs
fel sem tűnik neki. Vagy egy gyorsulásnál szép lassan mutatja, hogy 4000, mikor
már régen 6000+ pörög a gép. Csak vagy 2 másodperc, mire beáll arra az értékre.
Szóval a fedkompon lévő fordulatszámmérőt nem nagyon használom, noha onnan
"etetem" az UTCOMP-ot, de valahogy annak nem fekszik a jel. Alapjáratot faszán
jelzi, és úgy 4000-ig valós értékeket mér, de onnantól dupla, tripla értékeket sajna.
Nem mintha annyira érdekelne, de a fogyasztásméréshez akartam egy jó logot.Hol lehet venni? Különböző motoros boltokban, vagy külföldről, akár eBayről.
Ha a konkrét típus tetszik, akkor pl. itt laza 35K-ért rendelhető, de volt olcsóbb is.A durrogás valamennyire jellemző a 400-as Madisonra, legalábbis olvastam már
olyan tesztet, ahol a tesztelő direkt megjegyezte, hogy ilyen durrogós "sportos"
a gyári dobbal is. Amúgy természetesen a karbibeállítással lehet(ne) játszani.
(Már ha valaki direkt durrogós kiput szeretne: annyira azért nem buli, de ez van.)huszi.gyb: az a fogyi elég baráti, főleg így Multivarral. Nem akarok én röhögni!
Legyen rendben a gép, lehessen vele nyugodtabban közlekedni, és kalap, kabát![ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Még régebben kértem itt tanácsot tőletek Honda PCX, és Yamaha N-Max ügyben, végül az Nmax lett, és ma végre át is tudtam venni 250km-el odébb lévő kereskedőnél vettem (ahogy azt kell... ), így aztán kicsit para volt hogy hogy hozom haza lábon ezen az esős héten, de a mai nap elég tűrhetőnek nézett ki, így bevállaltam az utat. Be is jött a dolog, mert egy csepp esővel sem találkoztam. A moci amúgy nagyon tetszik, de 250km után nyilván nem akarok messzemenő következtetéseket levonni. Ha netán valakinek van bármilyen kérdése, vagy esetleg az ismerőse szemezget a típussal, nyugodtan jöhet kérdés akár magánban is. Sajnos nagyon kevés infó van róla a neten mert elég friss modell, magyarul meg aztán közel nulla az irodalma (olyannyira, hogy magyar doksit sem kaptam hozzá, fordítja még a Yamaha, majd postán küldik ha elkészül). Én mindent megadtam volna egy jókis felhasználói véleményért, tapasztalatmegosztásért az elmúlt hónapokban, szóval csak nyugodtan
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12932 üzenetére
Használta VOLNA. Ha tudta volna.
-
csongi
Topikgazda
Gratula, sok sok baleset mentes km kivanok!!
Itt talan te vagy a masodik akinek uj robogora telt. A topik valodi alcime a szoporoller
Szoval remeljuk te csak olvasasi tag leszel es nem tapasztalai tag
Most mar csak ossze kellene hozni egy gurulast.
Ez a punkosd is elmegy a sok esovel..... -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12940 üzenetére
Hogy tessék?
-
Chal
addikt
@kcsa @csongi : köszönöm! Amúgy a Balatonról hoztam BP-re, a kép a fonyódi hegyen készült, valami templomnál ahol pihentem egyet
Azért csak az első 2 óra volt fun, utána már fájt mindenem mindenhol A bejáratás miatt 4.5 óra alatt tettem meg a távot (jó, mondjuk aki megáll a templomnál motort fotózni, meg itt meg ott meg amott, az amúgy se sírjon ). Szóval nem erre találták azárt ki nyilván az Nmaxot, de összeségében nagyon élveztem. A bejáratásról megoszlanak a vélemények tudom, de a kereskedő azt mondta hogy érdemes, így kitartóan úgy csináltam végig a hazautat.
Egyébként ez a "telik" dolog érdekes kérdés mindig, azért ne gondoljátok hogy annyira el vagyok eresztve Majdnem 40 éves mérnök vagyok, sokat güriztem érte, az autót szeretném kiváltani vele az év nagy részében.
Milyen jó lett volna pedig azt írni, hogy a fotó a balatoni kúriám előtt készült, a motorot pedig a pénteki bevételem (egy részéből!!) vettem Úgy láttam hogy ez a kategória iszonyat módon tartja az árát, szóval ez a két dolog együtt (spórolás az üzemanyaggal + alacsony értékvesztés a piachoz képest) arra ösztönzött hogy ilyesmibe vágjak. Aztán vagy bejön a matek, vagy nem, majd az idő eldönti. Minden esetre azért persze megterhelő volt anyagilag és nem kis döntés. Az azért kiábrándító hogy ha rákeresek YT-n a típusra, akkor 90%-ban indiai és indonéz tizenéves kölykök csapatásáról és Nmax tuningjáról vannak találatok. Szinte úgy tűnik, hogy ott ingyen adják (amúgy nem, feltúrtam az ottani árakat, ott is ilyesmi árkategória), szóval nem is értem[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #12942 üzenetére
Nem tudtam hogy van rajta villantó funkció, mert nem olvastam el rendesen a manualt, és a gombon sem vettem észre a feliratot. Ha 150 centi lennék akkor szembeötlő lett volna, de így kiesett a látómezőmből
-
kcsa
veterán
Ismerős a történet, én is így kalkuláltam.
Amennyire tudom én vagyok a másik, aki anno (8 éve) tudott venni egy újat. Hozzáteszem (persze infláció, árfolyamok stb.), hogy anno a 250-es kvázi prémium Peugeot Satelis olcsóbb volt, mint amit most te fizettél a 125-ösért
Annyira bejött, hogy értelmezhető időben azóta is robogózok munkába (lehetőség szerint 10 fok felett, de ha nincs esős időjárás alatta is bevállalom). Nagyon nem mindegy hogy azt a rettenetes 15 kilométert egy óra (autó vagy tömegközlekedés) vagy 20 perc alatt teszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nekem is majdnem ilyesmi távok és időtartamok vannak, szóval megváltás lesz Ami még betette a kaput az elmúlt pár hónapban, az az, hogy megszűnt minden ingyenes parkolási lehetőség a munkahelyem környékén, ami meg van pár hely, azért vérre menők csatákat vívnak. Szinte hajnalban kéne már kelni hogy egyáltalán részt vehessek a harcban A motort/bringát meg "támogatja" a cég, be lehet vele ingyen állni a garázsba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen