- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19748 üzenetére
Az Sh akkor most délután volt? Hazafelé nem az Egér úton jöttem kivételesen, de reggel igen és a radarnál elveszem a gázt. Meg is előztem asszem valami nagyrobogót, ráadásul jobbról, mert a belsőben ment és az ezredik utamon ilyenek már nem izgatnak, ha nem veszélyes. Azt nem néztem, hogy visszaelőz-e, meg nem is mentem gyorsan, pont úgy, mint minden nap. Vagyis na, néha felgyorsítok vmaxig, ha a forgalom kéri, de az se számít gyorsnak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19752 üzenetére
Nem tudom SH-val mennyi a "Vmax", de Egéren valós 120 nem kevés.
Forgalom meg ziher nem kéri, hogy cikázva előzz mindenkit. Szerintem!
(Legalábbis velem még ilyen nem fordult elő, de nem megyek túl sokat.)Szerk: este volt, de tudom, hogy nem te voltál. Fekete vas, nem hazafelé
ment, és normálisan fel sem volt öltözve. A topiklakók nem ilyenek.
De megérte gyorsítani, így elértem az előző zöldet, ami 70-nél tuti piros!
Valszeg ahhoz igyekezett, s pont leszarta, hogy megelőz-e vagy sem.csongi: kíváncsi leszek, ha a jó irányban áll, akkor is furán fog-e váltani...
Nekem még nem sikerült ilyet tennem, külföldi fórumon láttam mástól.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19750 üzenetére
"1-2 apróság zavar még (kisebb kontakt hibák, szakadt ülés, törött idomok):
sosem lesz olyan, mint egy szalon SH, de lényeg, hogy szórakoztasson..."Nem feltétlenül kell pipec motor az embernek, vettem én már 120 ezerért is megfakult külsejű robogót magamnak, aztán soha, semmi baja nem volt és öröm volt a használata. Hétvégenként az erdőt-mezőt jártam vele és eszem ágában sem volt esztétikailag rendbe tenni, egy olcsó polírpasztán kívül mást nem kapott.
Az utólagos ledeket projektoros lámpához én nem igazán erőltetném, a hagyományos lámpatestekben jobban muzsikál, azok nem annyira érzékenyek a kevésbé központos kialakításra, mint a projektorosok. De nagyon meg kell nézni, mert szinte egyik sem szabványos. És a CE jelölés se tévesszen meg.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19753 üzenetére
Valós 137 a max nálam. Az Egér úton óra szerint 110 körül szoktam menni, főleg este, ahogy érzem, illetve a lámpaprogramokat ismerve. Valszeg ő sem először ment erre.
Igen, én mindig be vagyok öltözve, bár most, a nagy melegben nem hordom a protektoros nadrágot, csak a dzsekit, kesztyűt, sisakot.
Cikázni itt csak akkor szoktam, ha 70-80-nal mennek az autók, de ez se durva, van elég hely. -
bajnokpityu
félisten
Létezik, h alighasznált nagyrobira nem adnak cascot?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
lehella
senior tag
válasz yodamastah #19759 üzenetére
Merre vagy? Vir szigeten láttam egy magyar rendszámos robeszt
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19756 üzenetére
Szuper, hívni foglak!
A fotód alapján erősen Horvátországnak tűnik... Tényleg ott vagy?
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19754 üzenetére
eszem ágában sem volt esztétikailag rendbe tenni
Na igen, a "harci sérülések" már csak ilyenek. De amikor le akar szakadni
az idom, mert nem tartja elég csavar, az nem esztétika. Azért azt javítgatom!Jó gondolat a LED-ről: a fókusz kérdése érdekes! Viszont pont hagyományos
foncsorba nem raknék semmi mást, csak a szabvány izzót, mert ha nem ott,
és nem úgy világít (pl. a xenon izzó sem!), akkor a vetítési képe durván rossz.
(Így azon kívül, hogy nem sokat látsz vele, garantáltan vakítja a szembejövőt.)Csak egy példa, H4:
A projektor ugyanitt:Gondoltam egy 3000 Ft-os próbát megér, de most elbizonytalanodtam.
csongi: valójában nem láttam, csak következtettem rá. (De ha raksz be egy
képet, hogy ilyen volt, ilyen lett, akkor látom, hogy hogyan volt berakva...)Burt: nem azt mondtam, hogy "durva" volt, amit az SH-s kolléga előadott, csak
azt nem értettem, miért rángatja annyira. (Amúgy be szoktam menni elég szűk
helyekre is, de kilóhúsznál valóban kell némi hely, hogy biztonságos legyen.)yodamastah: 29 még odébb van, addig még 3x lerohadhatok a Madisonnal.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19763 üzenetére
Kisebb robeszeket szoktak a lakókocsira aggatni, nem 300-ast.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19764 üzenetére
Viszont egy 300-assal már el lehet menni nagyobb távra, nem kell a lakókocsi...
BLOG:
Javítgattam tegnap pár hibát: leszakadt egy kábel, egy másik meg törött volt... Viszont bekötésre kerültek a visszajelzőim! Világításra ugye gyárilag volt rajta, de azt anno átalakítottam indexvisszajelzővé, szóval most lett rajta újra: ez triviális... Venti működés visszajelző szintén pipa: sosem volt rajta, de azért jópofa! (Tesztelni is sikerült, mert mire beérek a céghez pont be szokott kapcsolni a venti.)A legviccesebb viszont a akku LED-je: az sem volt rajta gyárilag, sőt! Igen ám, de akkor mi hajtsa meg? Ha 12V-ot kap, világít: juhú! Kéne vmi logika, ami kapcsolja.
Logikus válasz: UTCOMP! Hiszen tudja figyelni az akkufeszt, sőt, már korábban is be volt állítva a riasztás túltöltés esetére (14.8V-nál becsipog): sima liba? Ja nem! Nem lehet egyszerűen megoldani, mert nincs ilyen 12V-os kimenete... Egye fene: 5V hajtja a relét, az kapcsolja a LED-et, ezen ne múljon... Igen ám, de nem lehet ezt a kimenetet akkufesz alapján vezérelni. Itt kezdett a dolog kicsit bosszantani...
Olajnyomás, hőfok, meg sebesség alapján tud kapcsolni... De akkufesz?! Felejtős! Viszont csak van benne egy akkufesszel kapcsolatos megoldás! Letiltja az 5V-os kimenetet, ha az akkufesz egy adott érték alatt van - mivel ebből arra következtet, hogy nem jár a motor, tehát nem baj, ha nincs olajnyomás. Ez már felhasználható!
Logika: a LED mindig világít, kivéve, ha az UTCOMP 5V kimenete aktív (5 lábú relé fordított bekötésével megy), az 5V-os kimenet meg alapból mindig aktív, ha a jármű sebessége ">-1"-nél (mindig teljesülő feltétel), viszont tilt, ha adott fesz nincs meg.
Voila! Tökéletesen kapcsolgatja a LED-et. És én mondom meg, milyen fesznél.
Tök jól néz ki: a gyújtás ráadásakor a LED felvillan (kvázi mutatja, hogy működik), majd ugye szépen sötét marad, ha alapból megvan a 12.4V (hasraütöttem, de ez átállítható). Menet közben meg, ha ez alá esik a mért fesz, az már régen rossz... És igen: sajnos előfordul. Venti + xenon, és az alapjárati szolid töltés esete... Amúgy abban reménykedem, hogy az új fesszab valamennyit ezen is* segíteni fog. *: meg mondjuk nem volna hülyeség, ha világítás nélkül nem szaladna el 15V-ig.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19765 üzenetére
Szerintem az XMAX eleve kényelmesebb lehet hosszabb távon, mint az SH300. Kanapérobogósabb az üléspozíciója, az SH sokkal hokedlisebb, városiasabb. Én egyebek mellett ezért is lettem SH-s. A Yamahát akkor választanám, ha többször mennék vele hosszabb távokat - arra biztos jobb. Az SH-n azért hamarabb elülöd a fenekedet. Ezért is gondolkodom egy ülés átalakításon, hátrafelé az én 190-et verő magasságommal jobb lenne még 4-5 centi - akkor alkalmasabb lenne túrázásra is.
Yodamastah, ez állati jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Nem vettem volna meg az Xmaxot ha nem lenne alkalmas erre Teljesen jó vele túrázni. Kényelmes, hely van pakolni bőven, a szükséges tempót meg jól tartja (pályán 130 körül jöttem végig, Karlovacnal lejöttem az 1es úton Zadarig hogy legyen motorozás is ) Itt a szigeten meg fel le motorral közlekedni különösen élvezetes
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Ne is mondd az ülést, az nekem is marha kényelmetlen volt gyárilag.
Csak háttámla nélkül tudok normálisan ülni rajta, de a támla helye meg
"nem a legkomfortosabb". Ha úgy adja ki... De mivel úgyis szakad szét
az egész a retekbe (és emiatt pl. be is ázik), esedékes az átalakítás.De a legviccesebb az volt, hogy egy ragasztópisztoly maradvány csíkot
rajta felejtettem az óra szerelése után: másnap faszán ráolvadt a napon. -
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #19766 üzenetére
Fene tudja, most próbáltam az új Forzát, én nem tudom felrakni előre a lábam, nem fér fel oda a kormánytól. Marad a lenti trepni, akkor meg ugyanolyan, mint az sh.
Én tuti hátizsák + sportmotorral mennék le inkább, mint egy bármilyen robogóval.(#19767) yodamastah: Mennyit forog 130-nál? Ne mondd már, hogy az kényelmes. Engem már egy DL650-en is zavar a 130 km/h, túl magas a fordulatszám, folyamatos autópályázáshoz kellemesebb egy 1000-es motor, az africa twin alig forog 4000-nél többet 130-nál, a DL650 pedig 6000 felett van (ezt már nem tudom pontosan).
Én reggelente 110-zel jövök befelé az autópályán, ha bírok magammal, országúton a kanyarok miatt jobban bírja a fülem a nagyobb fordulatot, autópályán zavar, nem is a hang, hanem, hogy hallom szegény motort "szenvedni" (persze üzemmelegen történik mindez).
... és a g*ci sh-n fordulatszámmérő sincsen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Mi az összefüggés a fordulatszám és a kényelem között? De most tényleg.
(Ha csak az nem, hogy nekem a Madison a legsimábban 6000 fölött jár. Tehát
ha úgy tetszik, "kényelmesebb" 6000 fölött krúzolni, mint mondjuk 5500-on...)Ja, közben szerkesztetted: hallod szegény motort szenvedni? Értem. De 130
az miért is szenvedés? Ki van fizetve az egész fordulatszám tartomány, nem?
Vagy cserélj variót, ha ennyire végsebességre hajtasz, lehet jobban bírnád.Szerk: ha lenne fordulatszámmérőd (megjegyzem, Madisonon volt gyárilag is,
bár most "valamiért" nem működik, de amúgy sem szerettem mert lassú volt),
és látnád, hogy az a szenvedés valójában normál üzemállapot, nem zavarna?[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19770 üzenetére
Nem az, csak van az az ősi szabály, hogy tartósan nem illik a fordulatszámtartomány háromnegyede felett járatni a motort. Ti is mondtátok régebben, hogy francért megyek ennyivel egy 300-as motorral. Szerintem 130-nál (akár óra szerint) már 8000-et forog a főtengely, több olajat is eszik most a sok autópályázás során (6000 km alatt kb fél litert rá kell tölteni). Az biztos, hogy nem változtatok a hajtáson. Mondom, kicsivel óra szerint 150 alatt elkezd szakadozva menni, vagy a fordulatszám limitet éri el, vagy a szíjnak lesz elege az egészből (inkább a második lehet, mert régebben nem így fogyott el vmax-nál emlékezetem szerint).
Tökmindegy, egy szó mint száz, az egyenes és unalmas autópályán nem esik jól nekem a motor hangja még a full csendes sisakomban sem, főleg, hogy hasítanak el mellettem a vadi új dízel autók 160-nal. Ennyi.
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19763 üzenetére
Azt mi csak "dugjatok" néven ismerjük
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19771 üzenetére
Hm, hát így körülményes az élményekről csevegni, hogy óra szerint, meg fülre...
Ha tudnánk egy gyári adatot, és egy valós sebességet, meg mondjuk hozzá egy
mért fordulatszámértéket, ki lehetne számolni az áttételt... A szakadozós menet
tuti nem tesz jót a blokknak. Ha az elektronika tilt, akkor azért. Ha meg a szíj ér
bele a deklibe, akkor azért. Normál esetben ilyen nem történhetne! De ha mégis,
nos akkor tényleg a "haláláig" hajszolod azt a motort. Ergo: vegyél nagyobbat.Ui: én úgy oldom meg a kérdést, hogy nem megyek autópályán. És 130-at sem,
mert a kisplexi mögött kb. elviselhetetlen a szél olyankor. Soha nem forgattam a
motort tiltásig. Pontosabban most egyszer, az úszó csere után, álló helyzetben,
az alapjárat állítgatása közben. Fura volt: hivatalosan 8600-nál tilt, de "szemre" a
KOSO mérőn hamarabb ütközött "falba" valamivel. Sajnos nem mentettem logot,
hogy megnézzem, mennyi az annyi pontosan... De persze nem is érdekes, mert
8000 fölé kizárólag a gyári hajtással ment még anno, a hajtást tuningolva soha.kcsa: ha sokat pályázik, átülhetne a régóta vágyott Africa Twinre. Az nem forog
sokat, és mindenki boldog... Amúgy a hajtástuninggal ki lehet tolni a maximális
áttételt (pl. Dr. Pulley), de ha szűk a hely a dekliben, lehetnek mellékhatásai.Szerk: érdekes amúgy, hogy említed a végáttételt, tényleg rövid lehet az SH-n,
ha le tudja forgatni teljesen gyári hajtással tiltásig, és még lenne ereje menni...
Szerk2: amúgy a Forza nem véletlen ugyanazzal a blokkal van szerelve? Csak
a véglehajtásban van különbség? Anno nagy Maján volt nagyon gyenge a vége,
pedig nem az erő fogyott ott sem el: lett is volna valami Malossi fogaskerékpár.
De hálistennek nem tuningoltam, hanem eladtam (miután elkészült a Madison).[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Kb. 7500-at forog óra szerinti 130-nál. Nem mondom, hogy kevés, de pár túra erejéig semmi baja nem lesz tőle.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19774 üzenetére
&kcsa: Ez az egész tök lényegtelen, nem akartam erre kanyarodni, csak yoda 130-cal pályázós élményére voltam kíváncsi. Főleg, hogy ott nem tizenpár km autópályáról van szó. Na és ezek után csodálkoztok, hogy a sokadik tulajnál megmakkannak ezek a yamahák, hondák is, az első tulajok még merik használni ezeket, nem 100-zal csorgadoznak... főleg "Itali" -ban nem.
Nem olyan sok ez a pályázás, csak kipróbáltam alaposan a robogó határait.
A szakadozós menetig nem szoktam elmenni természetesen, de az óra szerint 150 alatt van picivel, nem 110-nél vagy 130-nál. Biztos sokat forog a motor és igen, még mindig csak fülre tudom mondani a dolgokat, ezért nem fogok szétbarmolni egy jó 42 ezret futó, tökéletesen működő robogót, nem éri meg.szerk.: Szemre nagyon hasonló a forza motorja és a hajtása is, de a kis különbség se számítana sokat autópályán és szerintem egyáltalán nem gyenge a vége az sh-nak, nem lehet sokkal többet kiszedni 27 lóval egy nagyplexis robogóval 200cm-es emberrel és 90 kg-mal.
Nem értem ezt az africa twin-ezést, nem nyafogás volt ez, csak tény, hogy egy 300-as robogónak nem kevés a folyamatos 130 hosszú távon.(#19775) Econ: Itt a videón egy gyorsulás látható, stabil 130-nál valamivel kevesebbet forog, de ez nem az sh, az xmax-ot majd yoda megírja, neki van fordulatszámmérője és leutazott sokszáz km-t konstans sebességgel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19776 üzenetére
"yoda 130-cal pályázós élményére voltam kíváncsi"
VS.
"Ne mondd már, hogy az kényelmes."
Szóval leírta, hogy tökéletesen alkalmas erre a motor, és éppen el is ment vele
nyaralni, de te meg akarod mondani innen, hogy neki ez nem lehet jó: értjük!MÁS: egy fordulatszámmérő felszerelése a kíváncsiságod kielégítése érdekében
(hiszen már elég régóta pörögsz rajta, hogy nem tudod, mennyi az annyi!) szvsz
nagyon nem szétbarmolás. Sőt így többet tudnál a motorodról, tehát csak előny!Persze, ha nem tervezel hozzányúlni a hajtáshoz (annak is van értelmes módja),
nos teljesen felesleges tudnod, hogy mennyit forog, hiszen gyári rajta minden.
Ergo el kell viselnie az autópályás meneteket is, hiszen gyárilag úgy van belőve!
(Vagy írták a manuálban, hogy autópályára ne menjél, mert akkor megmakkan?)Amúgy úgy tudom, "Itali"-ban pl. 125-össel már nem mehetsz autópályára, ezért
van a kis Majából 150-es verzió, ami szinte semmivel nem erősebb, de az már jó.Logika...Szerk: az Africa Twint pont te hoztad fel, hogy pályára csak az való... Akkor hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19775 üzenetére
Nem forog 7500at, mert nem nyélgázon gyorsítasz, hanem csak tartod a tempót, akkor visszább megy a fordulat. Olyan 7000-7200on toltam neki. 9nél van a piros. Sík terepen nem lehet leforgatni gyári áttétellel, nem tudja tolni a levegőt. Ez a bluecore blokk szereti ha pörgeted, ilyen 6-7e magasságában nagyon virgonc. És jó a hangja is, érenzi hogy nem szenved.
De autópályázni meg szerintem minden motorral rossz. Visszafele sokkal többet megyek majd sima országúton, csak hát idefele el kellett érni a kompot, kénytelen voltam pályán jönni sokat.
Sokkal inkább gond volt hogy éjjel 4kor indultam, és 16 fok volt a pályán, itt meg 35 mire idértem délben Bőrruhában indultam téli alsó cuccal, a hegyeken átkelve levettem a ruhából sokat, meg 3 kesztyű is kellett ilyen hőméséklet tartományhoz
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19778 üzenetére
Rá kellett kerestem erre a bluecore-ra, sosem hallottam róla ezelőtt...
Csak Burt kedvéért egy idézet: "Also, higher-geared reduction ratios are
adopted to best match the low-rpm, high-torque character of the engine."Ennyi. Egyetértek a motoros-autópályás tapasztalatban: unalmas lehet!
Bár nem autópályán, de hosszú egyenes úton jöttem haza a Mátrából...
Hát nem az volt az életem legjobb motoros élménye. A döntögetés ugye
előtte tetszett, csak kicsit sokáig tartott oda elmenni, meg visszajönni... -
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19778 üzenetére
Akkor még jobb lehet! Igényes, jól kidolgozott motor, nagyon tetszik. Megírnál egy-két részletet? Mennyit fogyasztott, milyen volt a menetkényelme és mekkora vagy? Hova ment a menetszél a plexi magasításával? Ketten utaztatok vele, vagy csak egyedül?
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19777 üzenetére
Idézgetsz, mindent hatszor felforgatsz, miközben én csak annyit akartam hallani (látni) yodától, hogy mennyit forog 130-nál (7000-7200), kész. Minden mással csak felidegesítesz, igen, nem a legjobb motorral autópályán menni, de egy 1000-essel még el lehet viselni (de ebben is benne van az, hogy dízel autóhoz szoktam, 130-nál 2ezret forog, 4ezret meg nem is tud, így nem szeretem hallgatni a bőgő motort órákon keresztül, de úgy látszik, van aki igen).
Az elcseszett reklámszövegekből nem kérek, persze, jobb lett, 100 fordulattal kevesebbet forog az előzőnél, jól van... persze imádja a nagy fordulatot. Vedd meg, mindenre tökéletes, oké...
Nem is hozzád szóltam, de te érted, hogy én innen megmondom neki, ez is oké...
Hidd el, hogy jó 25 ezer km használat után meg tudom mondani, hogy mit szeret ez a motor, vagy, hogy én, de egyáltalán nem ez volt a téma, nem kell ehhez fordulatszámmérő.
Autópályán lehet menni akár 60nal is, sok minden van a manual-ban, pl ilyen folyamatos nagy tempózás mellett sűrűbb olajcsere van előírva stb.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19778 üzenetére
Köszi a választ.
(#19779) yodamastah: Persze, mondom, forogjon csak, de ne panaszkodjon a harmadik tulaj a márkára, amikor megveszi 60-ról 30-ezer környékére visszatekerve és pár év alatt újjá kell építenie az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nyugalom srácok, nem autopalyazni vettem a 300ast. Eddig minden motorommal lejottem a tengerhez, és gondoltam poénból lejovok robesszal is. Eddig nem bántam meg. Tök nyugodtan vállalható, azt hittem rosszabb lesz. Sőt már itt a parton a kis városok kozt sokkal praktikusabb kozlekedni mint egy tura motorral vagy sportmotorral. Pl en járok bevasarolni, mert kocsival nem lehet lemenni a bolthoz, gyalog messze van, az xmaxba meg befer 4szatyor kaja
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19782 üzenetére
Na, akkor ezt is megéltük, hogy most én idegesítelek fel, és nem te engem. Jó!
OFF-ba is teszem magam, mert amúgy pl. tökre nem voltam kíváncsi arra, hogy
mennyivel szoktál menni az Egéren, meg mit tartasz durvának, vagy nem annak.
Ha úgy tetszik, én sem szóltam hozzád... Mégis beszélgetést kezdeményeztél,
noha teljesen biztos voltam benne, hogy NEM téged láttalak, de magadra vetted.Gondolod, hogy nem vettél volna észre? Nem sokan járnak ilyen Madisonnal.
(Vagy gondolod, hogy nem köszönök oda? Ha már felismertelek és utolértelek?)Vagy persze a lényeg az, hogy kinek hosszabb a micsodája: utol sem érhetlek!
Ebben van valami... Anno az oktatáson a mecseki sztorit hozta a Kopasz, hogy
a fő gond az volt, hogy az emberünk zokon vette, hogy megelőzték, meg akarta
mutatni, hogy ő is tud menni annyira. Csak aztán neki nem sikerült. Én pl. nem
tudom tartani a tempót AndrewTdi-vel (ha nem vár meg). Ez van... Jobban megy,
bátrabb+ügyesebb, és nem érdemes meghalni azért, mert kihaénnem: amiket a
Burgman reggelizésről írok, abban se volt semmi veszélyes. Egy kereszteződés
nélküli, kétsávos szakasz, 60-as megengedettel... Húzni a majom is tudja. (Én.)Lelépte a Burgmant? Igen. Számít ez? Nekem igen. Neki biztos nem! De amúgy
nekem inkább az számít, hogy végre volt egy értelmezhető mérési eredményem
miután mostanában a hajtással eléggé az erdőben voltam (szar kuplung, stb).Lelépné az SH-t? Elképzelhető. Számít ez? Nekem nem. Neked valamiért igen,
mert mindig hasonlítgatni akartad, hogy mi mennyit forog, meg mennyire megy!
Inkább örülj, hogy megbízható fiatal motorod van.És add el, ha széthajtottad. -
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19781 üzenetére
130nal 4.5l. Országúton 90-100as tempónál 2.8-3L. Már 4e.km van benne, atlagfogyasztas 3.3on áll.
Egyedul jottem. Két emberre azert tenyleg keves lenne a 300ccm.
Kenyelem... Autopalya fárasztó nem szeretek függőlegesen ülni motoron. Nyakam faradt el kicsit. Sportmotoros pozicio pl jobb palyan, ra lehet hasalni a tankra, es nem utogeti az ülés függőlegesen a derekad.
Plexi magasito nagyon jo, fejem felett megy el a levegő.
Osszessegeben nem kifejezetten tura
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19785 üzenetére
Mennyi fontos dolgon jár az agyad... túl sok mindent kombinálsz össze. Mennyit forog a motor, vagy hogy ki kit előz le, kit lát, mi a durva, milyen az sh... semmi összefüggés.
Az, hogy én az sh-hoz tudok hasonlítani, természetes, hiszen ezt használom, te meg a madisonhoz hasonlítasz, na bumm."Vagy persze a lényeg az, hogy kinek hosszabb a micsodája: utol sem érhetlek!" Ez honnan jött? Pont te írtad, hogy mindenkit legyorsulsz, én ha látok egy bármilyen kis robogóst, aki le akar gyorsulni, hagyom és megyek mögötte, kivéve, ha kétütemű, nagyon félreismersz. De persze országúton nem állok be mögé, nem gyorsulom le rögtön, de ha lassan megy, megelőzöm.
Valszeg észrevennélek, de sokszor tök kómásan megyek haza, ahhoz a témához azért szóltam, mert abban az idősávban én is jártam arra, olyan motorral, amit írtál és kb. annyival.
Nem érdekel, hogy ki kit előz le, ki mit csinál, csak haza akarok jutni gyorsan, minden nap, meglepetések nélkül. Ennyi, nekem nem a hobbim a robogózás, nem gondolok bele ennyi mindent, nem jár az agyam ezen.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19786 üzenetére
Sajna nem mentem még egyszerre többszáz km-t sportmotorral, csak túrával és nem is vagyunk hasonlók, de a nyakam természetes tartásban van a túramotoron, oké, autópályán kicsit előredőlök, de egész napos motorozás közben se fájdul meg a nyakam, sportmotoron ezt nehezen tudom elképzelni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Burt1793 #19788 üzenetére
Pedig nem fajdul meg a nyakad sportmotoron. Ha lassan megy, talan felkar, de ha van tempo, tart a szel.
Nekem a huvelykujjam inhuvelye banta mindig az ezer kmes napi turakat. De ez tipusfuggo, nem hiszem, h minden sportmotorra igaz lenne. Szvsz jobb a testhelyzet turan a sportmotoron, mint fuggoleges hatu turamotoron.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19788 üzenetére
Utóbbi években fájós lett a derekam meg a nyakam. Szóval lehet csak bennem van a hiba. Xmax mindenesetre nem fotel turarobogo mint a 650 burgman, de ilyen 4-500km simán letolhato vele egy nap.
Hogy kinek mi a kényelmes döntse el maga. Sportmotorral a palyaidom muanyag ulessel egyszer turaztam 3 nap alatt 2700km-t es nem fajt semmim. Igaz az tizenvalahany eve volt, akkor meg jobban birtam a gyurodest
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19787 üzenetére
Jogos: nekem a robogózás és a robogószerelés a hobbim. Ez van: így alakult.
Hazamegyek, megforrasztok pár dolgot. És örülök neki, ha működik... (Más meg
azt mondja, hogy mi ez a szar? Meg megint szét van barmolva a motor? Hehe...)Egyébként én sem gyorsulok le mindenkit. De a Burgit tudtam, hogy otthagyom!
Természetesen akkor is pont ugyanúgy gyorsultam volna, ha nincs ott, mivel épp
a hajtást teszteltem, de tőlem hiheti azt is, hogy csak miatta. Vállat vonogattam.Anno a T-Max külön vicces volt, de jött pl. tőled a fikázás, hogy az nem lehet stb.
Pedig nem azért írok be ilyeneket, hogy kamuzzak, hanem mert egy élmény volt.Igen, a negatív élmény is élmény, ezért is "blogolok" néha ide, arról is, ha valami
éppen szar. Ha kialakul róla beszélgetés, hát kialakul róla. Tanulhatok belőle! Ha
nem nettó fikázás, nincs vele semmi baj. Ha meg másnak kell és tudok, segítek.
(Ha nem tudok, nem segítek...) Ez ilyen: valószínűleg te is félreismersz, csak
azért mert sokat írok és kómásan olvasod, vagy valami hasonló. Ez van.Ui: a Burgi amúgy különösen jó összehasonlítási alap, mert elég hasonló blokk,
és tök ugyanaz a hajtás, csak éppen máshogy van hangolva, tehát ha véletlenül
nem tudom azt sem legyorsulni, akkor valami nagyon el van b*szva nálam!Ja igen, 2T mögött nem, mert durva a füstje. De mondjuk dízelek mögött se faja.
(Ezért kell előzgetni őket... Amúgy sem szerencsés motorral "vonatozni".)yodamastah: az xmaxba meg befer 4szatyor kaja
Ne fokozd: az SH-ban nem nagyon van ekkora csomagtartó. Jó kis gép lehet![ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz yodamastah #19790 üzenetére
Azért nem volt az olyan egyszerű, ha egy nap alatt mentél le...... Megnéztem, Pestről több mint 680km....nem kevés. Főleg pályán, ahol az óra szerinti 130 szűkös tud lenni, ha a forgalommal akarsz haladni. Márpedig a horvát pályán van tempó.
Az enyémmel egyszer mentem egy nap alatt 350km-t, nem is kívánom többet.
Viszont ott helyben már tényleg szuper lehet. -
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19790 üzenetére
A megtett táv is becsapós, hiszen túramotorral az alpokban a sok hajtűkanyar miatt nincs meg a 60as átlagsebesség, míg autópályán, vagy egyenesen gurulgatva laza a 90km/h.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19786 üzenetére
Nagyon jó fogyasztása és ezek szerint nem gyötört el az utazás sem. Szép teljesítmény ez egy ilyen robogótól!
-
lehella
senior tag
válasz yodamastah #19763 üzenetére
Nem voltál Virben két napja este?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz yodamastah #19798 üzenetére
Akkor egy másik magyar rendszámos robeszt láttam
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- OpenWRT topic
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Windows 11
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen