- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #19800 üzenetére
Betét függő is ez ám... nekem a GT-n tudom nem robesz de na, ha a gyárilag előírt betéte veszem 15k alatt fogy el cserébe nem is lassít , Nissin betét 10-et bír, Brembo 6-7k, TRW Lucas olyan 8-10 és fog vele mint a satu.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19802 üzenetére
Én meg néztem ma (szokásosan kétszer) gyorsulást és megint szar. Ki érti ezt? Szerk: mondjuk nem mertem nyélen indulni, mert alapjáratról hirtelen rárántva képes fulladni. Kicsit még állítani kéne rajta, hogy ezt is lekezelje. Akkor meg a fogyasztás lesz magasabb, vélhetőleg. De hát ez van. Most nem piszkálom! Holnap lehet, megyek egy Balaton-kört, jó lenne a tavalyi 3.7-et megismételni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19803 üzenetére
Mindig ugyan ott tankolsz, es ugyan azt a benzint?
Illetve ugyan azon a motor homersekleten teszteled?
Latod engem agyon szivat a melegedo lehajtasi resz.
Es melegen rosszabbnak ezrem a gyorsulasi mutatokat.
Fogyasztasom kb rendbe lenne a 3 literrel.mucsirin.
Rakerdeztem a baratomtol az olaj megjelenesere a levegoszuro hazba. Ha nem eszi az olajat, es nem fustol akkor valtani kell olajat. Szerinte magasabb a parolgasa az olajnak.
A Herlyknel is van ilyen jelelenseg. Azt mondta nem kell foglalkozni vele, le kell torolni es kesz. Ha olajfogyasztas is jelen van akkor mar gazos a helyzet.Eddig moto2 olajat hasznaltam Isint.
Most teszek bele Scooter olajat. En arra gyanuzok, hogy a valtohoz szukseges adalekok miatt magasabb olajparaval dolgozik, ami az olaj elhuleset segitene szerintem.
De a scooter olajba is van Jaso, jaso2 adalek.
Majd kiderul mi a helyzet...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19804 üzenetére
Lényegében igen a válasz minden kérdésre. Az mondjuk baj, hogy nem tud még
teljesen bemelegedni, mire a tesztegyeneshez érek, de hát az egész út 15 perc.
Guminyomásra még ránézek + a hajtóműolaj szintjére, aztán: hagyom a francba.Szerk: hm, csak 800K lenne egy
friss olasz importABS-es 12 éves T-Max?
A következő hasonló hirdetés jó: a képeken látható extrákkal 900. És nincs kép.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #19806 üzenetére
Ja jó, csak úgy írtad, hogy "Éves izgalom", azt hittem, minden évben így néz ki.
Burt: hát nem teljesen legál ott a történet csak 60-ig, úgyhogy nem részletezném. Igaz, szerepelt már videón, de az azon látható szereplők valósággal való egyezése csak a véletlen műve lehet. Mondjuk elképzelhető, hogy a linket kihagytam: LOL
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Én már lassan el is felejtem milyen egy kényelmes robogóval járni... SFV-vel tolom nap, mint nap. Attól függően milyen a nap a munkahelyen, szolidabban, vagy tempósabban,
szlalomozvamegyek haza. Élmény az a motor, bár hamarosan a kuplung/váltó környékén foglalkozós lesz, álló helyben nem nagyon akar váltani, csak ha "megmozdítom". Pl 3.ban megállás (erősebb fékezés, nincs idő visszaváltogatni), akkor utána 2-be úgy megy be, ha kicsit kiengedek a kuplungon, megmozdul. A váltókar rudazat gömbcsuklói is kezdenek megfáradni... Hamarosan csere. 50 000km, ennyi belefér. Jövőre két új gumi és csapatás.Találkozó mikor lesz? Csatlakoznék, valószínűleg SFV-vel.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19808 üzenetére
Aha, ez egy jó szakasz, ha lassabban mész is piros marad a lámpa, szóval belefér egy nagyobb gyorsítás.
Itt még belefér a 100, a mai TC-os cikk alapján sokan nem bírnak magukkal, a végén még az is lehet, hogy elkezdenek büntetni minket is.(#19809) huszi.gyb: Mi lenne a találkozón? Mondjuk egy pókerparti, hogy elnyerhessük egymás robogóját? Vagy átmegyünk a városon a legnagyobb csúcsban oda-vissza?
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19814 üzenetére
Ami szépen van írva, az a Sony AS200V felvétele, Action Cam Movie Creator-ral.
A digitális narancssárga szövegek sajátok, az UTCOMP log-jából generáltam.A fehér pedig, ami csak egy rövid szakaszon jelenik meg a gyári óra által jelzett
értékek kézi átírása, hogy össze lehessen hasonlítani az UTCOMP által mérttel.Volt pl. szövegfelirat is "Kicsit hideg a víz, de nem baj...", amit nem írtam már rá:
amit hallani, hallani, elvégre nem Motovlog ez, csak egy sima TESZT felvétele. -
Burt1793
veterán
Köszi kcsa, tömítéscsere után megszűnt a zörgés. [kép]
Csoda, hogy ilyen sokáig bírta ez a tömítés, már igazából szétfoszlott, a gumis nyugodtan rakhatott volna fel újat helyette...
Nem próbáltam ki kipufogó nélkül, pedig a sok mennydörgés mellett most nem is hallatszódott volna a motor. 😃
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Olyan tiszta hangja van most álló helyzetben a robogónak, hogy öröm hallgatni, hiába, 5000 km-t mentem a gumicsere óta. A 42 ezres szerviz is megvolt a héten. Sajna az a műanyag (ami a képen is látszik) ilyen melegben eláll a javítás óta, elég csúnya, vissza szoktam nyomogatni... pedig garázstól garázsig megyek, de menet közben szétesik a 30 fokban.
A cső 5 centit mozog kb, de a kipufogó rugózik a hátsó lengőkarszerűséggel, a leömlő meg nem, szóval elkönyveltem normálisnak. Illetve hangja sincsen.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Hazajött a j300
eladó Kawasaki j300 robogó
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19820 üzenetére
Johet a beszámoló.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #19820 üzenetére
Kymcot vettél?
*@csongi: köszi! Légszűrő csere óta megszünt a dolog, meg szépen átállítottam faterom Repcéről, 5100-es Motulra. Azóta nem olajos az Airbox, enni se eszi, olaj csere alatt ha egy decit megeszik, szerintem 5X,YYY ezerrel ez bőven jó.
* Mielőtt nekem estek volt Taiwanim szerettem ha 250 esetben lett volna még mindig meglenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19821 üzenetére
Egy óra országúton vagyok túl, egyelőre.
Töccik, de probakörön is tetszett.
Elférek rajta, sőt simán mennék azonnal tovább, de kelomotor szabin van.
Hirtelenebb első féket el tudnék viselni, esetleg lehetne kicsit keskenyebb, de amúgy kb tökéletes. Jól megy, jól fordul, csini.Több ismerős szidta a dt t, hogy hajlamos beszitálni az eleje, így most savanyú a szőlő, így vagy jól csináltak vmit kawaék, vagy nekem még nem jött elő. És elférek rajta, míg az eredeti dtn azt mondják nem férnék el.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19823 üzenetére
J300 stabilabb es sokkal jobban is megy. Hiába ugyanaz a blokk. J300at sokan dicserik, jol sikerült.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19824 üzenetére
Kanyarokban emlékeztet a régi nagy motorra, bár még nem erőltettem a tempót. Sokkal jobban emlékeztet rá, mint a roxi. Viszont a roxi úgy stoppyzott, hogy csak erre kellett gondolnom.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19824 üzenetére
Hazajösz, próbáld ki!
Az is lehet, h nekem vannak irreális igényeim a fékkel kapcsolatban. Azért el bírnék viselni egy tökösebb betétet, úgy több időm maratna bajban.
Egyébként 110ig jól véd, 130-nál már a wcs ülés helyzet miatt kapaszkodósabb.És az is leesett, h miért szeretsz robogóval túrázni. Sport motoron sose néztem szét a tájban, itt meg bámészkodom.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19829 üzenetére
Apáméba ezt tettük, olyan vele most mint az álom, esküszöm kényelmesebb az a motor mint a sajátom. Nekem vagy túl kemény és pattogok vagy túl löttyedt az új KYB tag.
Beszámolót termét linkkel kérünk majd!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #19813 üzenetére
Részemről dögmegbízható koppkopp , 5 évesen vettem 10ezer km-el. Most 7. éve járok vele szinte napi szinten, 43 ezer van benne. Tervezetlenül csak szerelői okokból esett csak ki alólam 2-2 napokra össz
És hülye vagyok, amiért ezt lecserélném egy Nexusra[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
Ha azt mondják, padon mérnek AFR-t, azt hogyan csinálják?
Bedugnak egy szondát a kipuba, hátulról, aztán hadd szóljon?Szerk: így az 5. évhez közeledve egyszer tuti le fogom méretni.
[ Szerkesztve ]
-
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #19838 üzenetére
Miert kerdojeles kereken mert teljesitmeny szempontjabol a meres?
En nem tudok rola, hogy dyno mereseknel annyira zavarna az embereket a CVT-s meres robogonal.
Erdemes megnezni par robogos dyno merest akar, illetve grafikont, szerintem semmi kerdojeles dolog nincs a teljesitmeny meres szempontjabol.DigitXT: igen, kipuffba logatnak szondat es ugy merik az AFR-t.
Szerk: A nyomatekkorbe nyilvan nem ugy nez ki, mintha egy manual valtos motort neznenk, de ez a CVT sajatossaga.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #19843 üzenetére
Nagyjából ki lehet következtetni, ha tényleg pontosan tudod az áttételmódosítást, de ez még új korában se egyezik akár két egymás után lejövő, azonos robogónál se. Persze értem, 5-10% hiba nem nagy gond...
Viszont így minimum 50 km/h-ról kell indítani a mérést, mert az elején nem tud akkora módosítást a varió és így kb. 5-6 ezres fordulattól kezdődik a mérés, tehát elég szűk lesz a tartomány is.
És azt se tudod pontosan, hogy mikor fogy el a váltó, mi az a sebesség, aminél nyél gáznál már csak a fordulat nő, az áttétel nem változik. Igazából csak itt hiteles a mérés.De mondom még egyszer, az a bajom az egésszel, hogy nem tudod mással összehasonlítani. Simán kijön az, hogy nagyobb vonóerőt tud a keréken adott sebességnél, mert a váltó végig a legnagyobb módosítást alkalmazza, de egy váltós motorral meg vissza tudsz váltani alacsony sebességnél.
Persze, ha a hajtás teljes ismeretében visszaszámolsz helyesen, akkor valamit megtudhatsz a tényleges motorteljesítményről, kicsit lutri, olyan mérés, amiben több a hiba, mint az értelmes adat.
Beírtam a google-ba, nem nagyon találtam mérést variós robogóról és most mennem kell, de majd késő este megnézem, nem rossz téma.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19844 üzenetére
Nem tudom amúgy, milyen relevanciája lenne egy robogót egy "váltós motorral"
fékpadi eredmények alapján összevetni. Ki az utcára és usgyi. Már ha érdekel.
(De simán kijön az, hogy valaki "elváltja magát", és akkor lemarad: húha!)Helyén kell kezelni az ilyesmit. Engem eddig sem érdekelt, hogy egy másik
motorhoz képest mit tud a ketyere: korábban volt egy nyomatékgörbém, de az
az oldal megszűnt. Elvileg padon csinálták, és keréken mértek, ahogy azt kell.Most is inkább azt nyomoznám, hogy magához képest hol van a bukovári?
Mert az érződik, hogy egy 10.5-ös, meg egy 8.6-os eredmény nem ugyanaz...
Persze, rögtön ott van, hogy kopott kuplung, 0.2-0.4 tized csak a rajtnál. Vagy
a keverék, ami nem tökéletes, és nyélre kirobbanás helyett inkább befullad.Ezeket megmutatná egy fékpadi mérés, főleg ha közben végig mérnek AFR-t:
ha valahol, bármiért éppen túl szegény, vagy túl dús, rögtön világítana. Elvileg.
Azért kérdeztem, hogy pontosan hogy megy ez. De majd rákérdezek náluk...Nem az első robogó lenne a világon, amit padon is mérnek. (Még ha csak ők!
De amúgy máshol a tuningelemeket le szokták tesztelni. Pl. rezós kipu, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen