- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #19843 üzenetére
Elbizonytalanodtam amúgy a korábban megismert EngineGraph-os görbékben...
Tudniillik Malagutiék saját bevallása szerint ez a blokk valóban ~30 LE, viszont ezt
a tengelyen mérve értik. A hajtáslánc veszteségeivel a keréken ebből ~27 marad...
Hasonlóképpen a nyomaték maximális 34 Nm értéke is a főtengelyen értendő! Ám
akkor ilyen értéket nem szabadna, hogy mérjünk vagy (Burt kedvéért tévesen) erre
következtessünk a keréken, mivel ott elméletileg csak 30 Nm marad... Erre mi volt
az elvileg padon mért, kerékre értett ábrán? Bingo: 30 LE és 34 Nm csúcs! Vicces.Abban viszont egyre biztosabb vagyok, hogy a teljesítményvesztésem* egyszerűen
abból adódik, hogy nem forog ki annyira. Csak azt igazán nem értem miért, de már
írtátok korábban, hogy járatni kell, hiszen újak a gyűrűk, be kell kopnia... Meglehet!*: merthogy lényegében erről van szó. Amúgy, ha a motort nem tuningolom, hiszen
ahhoz sose nyúltam (kivéve, amikor a karbi kicsit elállítódott!), akkor kizárólag a
varióváltóval játszik az ember, így azt botorság lenne kiiktatni a mérésekből. Éppen
az a lényeg, hogy ideális fordulatszámot kéne belőni... Persze ahhoz ismerni kéne
a valós nyomatékgörbéjét a motornak, de azt meg így a keréken mérve pont a váltó
miatt nehézkes megismerni: van értelme a kihézagolt variós tesztnek. Csak más... -
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19852 üzenetére
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19851 üzenetére
A kerék tengelyén jóval nagyobb nyomatéknak kell lennie, mint 30, nem tudom a kerékátmérődet, de 100 Nm felettire módosít a váltó és a véghajtás (minimum)...
Teljesítményvesztést tudnak mérni, azt amúgy is mérnek autónál is, ez alapján számolnak vissza a motor értékeire.Csak a kihézagolt mérésnek van értelme, látom, még pár nap és rájössz.
szerk.: Van olyan összkerekes autó, aminek 30% a veszteség a kerék és a motor között.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
Fejlesztettem. Vettem egy Forcefield Pro Shirt X-V protektoringet. Az ismertető szerint:
Hátprotektor: mindössze 4,04kN átlagos áthatoló (hátat érő) erő 50J ütközési energiából (értelemszerűen Level 2)
Mellkasprotektor: szintén Level 2
Váll- és könyökprotektorok: Isolator L2 típusúak, mindössze 11kN átlagos áthatoló erő 50J ütközési energiából (Level2)Védelmi szempontból ezek piszkosul jó értékek, az átlagos Level 2-eseket is jóval meghaladják. A protektorok értelemszerűen szorosan rögzülnek, pontosan a helyükön vannak, elég nagyok és körül is ölelik az ízületeket. Motoron még nem próbáltam (de kényelmesnek tűnnek, pillekönnyűek), a hátprotektor viszont - már előre látom - valószínűleg izzasztó lesz, nem levegőzik jól. Vannak rajta ugyan lyukak, de sok reményt nem fűzök hozzájuk ilyen szempontból.
A cucc felvétele két okból is fura: nyeklik-nyaklik a nyúlós és könnyű anyag a protektorok súlya alatt, oda kell figyelni, nehogy megtépje az ember. A cipzár sem a megszokott helyen van, a felhúzása szintén némi figyelmet igényel a megszokottakhoz képest. Az ing anyaga jól szellőzőnek tűnik és kellemes a bőrnek. Megírom majd, hogy vizsgázik a gyakorlatban.
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #19857 üzenetére
Hasonló, de nekem csak sima Action Shirt van. Így már eléggé leamortizáltam...
Mármint nem pereceléssel, csak anyagában gyengült el / szakadt is meg. A Pro
L2 gerincvédő pántja is már borzasztóan kinyúlt, messze nem olyan passzentos:
annak csatjába tud az ing beleakadni. Persze, ha kívülre venném, nem lenne baj!Amúgy nagyon szeretem, mert nem izzadok benne szarrá, és talán még védene,
ha perecre kerülne sor. (Nem 100%, mivel már nem olyan, mint új korában.)
Viszont a Pro L2 alatt konkrétan csatakosra lehet izzadni 35 fokban. Ez ilyen.
És még mindig jobb, mint magában a Pro L2, és semmi könyök / vállvédelem.
25 fok felett a cordura kabátot nem bírom ki. De abban is FF protektorok vannak.Econ: grat hozzá, jó cucc. Holnap gondoltam egy kisebb gurulásra, ha úgy
adja ki, esetleg a fogyasztástesztelő karika is belefér, még nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ritkán megyek ilyen korán. Őrült motorosok vannak kint!
Madison, Jazz, Beverly, mindegy, de tolják jobbról, balról.
Igen, néha egyszerre (életveszélyesen). 80-90 kmh körül.
Mindenesetre baromira kell figyelni (bárhol rádrontanak).Ui: 10 perc alatt értem a kórházba amúgy. Lidokain rulez.
Ja és hideg volt picit (relatív), kellett neki némi szívató.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy gurulni senki nem akart volna jönni? Igaz én sem mentem...
Csak egy sima tankolás fért bele 150 km-nél 9L elfért... Nem kevés. -
yodamastah
őstag
Tegnapi etap: [link]
A parti és hegyi rész nagyon jó volt! (direkt kerültem az autópályát amíg csak lehetett) Az autópálya rész a vége fele már szívás lett. Sajnos a komp miatt csak későn tudam indulni, és az utolsó 200km-en( este 10 után) már elég hideg volt (14-17 fok). Fel is kellett vennem az esőruhát az aláöltözők ellenére. Az esőruhával már nem fáztam, de többször meg kellett állnom a nyakmelegítőt igazgatni. Kellett volna vinnem egy teljes maszkot. Nem csak egy sima nyakmelegítőt.
Összességében negyon pozitív élmény lett. Nagyon jól tettem hogy autó helyett robogóval mentem le. Lent a szigeten különösen nagy élmény volt... 450km jött össze csak a szigeten az ide oda mászkálásokból
Pár kép a hazaútról:
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19862 üzenetére
Szívesen mentem volna, de augusztusi pihenésként épp egy telek- és házfelújítás ügyeit intéztem Kamaraerdőnél. A motorozás jobban tetszett volna.
Yodamastah, addig küldözgeted a képeket, amíg túragépet nem csinálok az SH-ból... Tényleg jó lehetett?
Meg tudnátok mondani, hogy lehet az új SH300-hoz szélvédő magasítót kapni? A Givi és a Kappa holnapjait néztem, de nem találtam kompatibilisnek tűnő darabot. Vagy mégis akad? Olyan kellene, ami megvéd egy 191 centis, 105 kilós, 4XL-es pasast 100-130 körüli tempónál a széltől.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19864 üzenetére
Gratula Szép túra!
Nem billegtet a hátsó doboz? -
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19868 üzenetére
Hmm, mennyi súly volt benne ?
Nálam már 2-3 kiló is érződött érződik.
Apriliánál is, a Hondánál meg főleg. -
yodamastah
őstag
válasz csongi #19869 üzenetére
Nem sok súly raktam a dobozba, inkább az ülés alá mentek a nehezebb cuccok, meg a nyeregtáskába. De úgy 5kiló azért biztos volt benne. A motorba bepakolt súlyt persze érezni, elég sok cuccot vittem. De kormányszitálás / kóválygás / billegés nem jött nekem elő.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19870 üzenetére
Lehet azért, mert nem egy rozzant kínai telón ül a hátulja... (Bocs csongi!)
Viccen kívül nekem sokkal jobb lett az úttartása az öreg taligának, amikor az
új hátsó teleszkópot megkapta. Nameg a szétszakadt szilent cseréje után is.Érdekes viszont, hogy mostanában megint érzek néha vmi bizonytalanságot:
meglehet ennyit amortizálódott a szuper pesti utakon a futómű 1-2 év alatt... -
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #19871 üzenetére
Az xmax hátsó telója szerintem kifejezetten gyenge. Pontosabban a csillapítás inkább kényelmesre van hangolva, nem sportosra. Nem lehet agresszívan ide oda dobálni kanyarokban, elkezd hintázni. Lágyan kell terelgetni, és ledöntve az úthibák is ki tudják zökkenteni a stabilitásból. Nem csoda hogy sokan cserélik azonnal YSS-re. (2017es xmax 300at thaiföldön gyártották, nagyon sokat el is adtak ott). Van öhlins teló is bele de az 270e
Robogó mércével mégis azt mondom hogy összességében egész jó stabil. A stabilitás nem annyira a telókból jön, hanem az új váz és a dupla villahíd kevésbé csavarodik mint mondjuk a korábbi xmax modellek. De persze segít az is hogy új a motor és újak a szilentek és a teleszkópok.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19872 üzenetére
A legtöbbet biztos az számít, hogy új a motor. Azt nem tudom, hogy van-e olyan robogó, ami rossz úton, kanyarban bedöntve nem bizonytalanodik el...
Kormányrángatás van nálam is, de nem a doboz miatt, bármennyire megpakolhatom, nem érzek különösebb viselkedésváltozást. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19871 üzenetére
Még nem rozzant, de majd az lesz
Az Aprilia felújított volt, de annál is éreztem A fentlévő súlypontot Sőt a GS-en mikor benne volt a Toyota féktárcsa /kb8kg/ azt is éreztem D:
Lehet érzékeny vagyok...Igaz 42Literes 2 sisakos olcsó dobozzal megyek, lehet a formája és a tartása is befolyásolhat.
Főleg a nagy sebességű kanyarokba ~60-70Km/h[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19876 üzenetére
Ha nem engeded el a kormányt, akkor nincs belőle probléma, egy kézzel még általában jó.
Pedig kormánycsapágy 5000 km-rel ezelőtt volt cserélve. -
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19878 üzenetére
Hehe, enyém is pontosan ilyen volt. Kékholdnál annyival intézték el (hozzáteszem teljesen jogosan), hogy elengedett kormánnyal nem motorozunk
-
yodamastah
őstag
Fordulékony geometria, segges súlyelosztás. Ennyi az oka. A dobozzal mégjobban hátul lesz a súly, és máris csapkod. Cserébe könnyed fordulékony városi közegben.
Az viszont amikor nagy tempónál elkezd kóvályogni az más. Ott az egész rendszer nyeklik nyaklik, nem tud egyenesen menni a motor. Volt egy csővázas yamaha fazerem az is olyan volt hogy 200 felett nem ment egyenesen már.
Egy sportmotor tudja azt hogy max sebességen stabil mint állat. Vigyázni is kell vele, könnyen elbízza magát az ember. De mondjuk itt is vannak szintek. Mikor az Mv Agusta F4 312R-ről visszaültem a gixxerre, hirtelenjében egy nyeklő fosnak tűnt a gixxer Érdemes megnézni az MV-n milyen vastag villa és alsó villahíd van a suzukihoz képest
Aztán ugye nem szabad elfelejteni hogy a nagy merevség sem egyértelműen jó. A váznak/futóműnek oldal irányban kell tudni mozogni, mert amikor lapon van a motor, akkor az aszfalt egyenetlelenségeit a váz csavarodása is segít kidolgozni. Érdekes téma ez, a sikertelen Rossi Ducati motogp projekt egyik buktatója volt ez.
ööö kicsit elkanyarodtam a témától
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19880 üzenetére
Bármilyen tempónál képes ezt csinálni, ha elengedem a kormányt. A nagy sebességnél kóválygást viszont nem érzem, pedig napi szinten megyek 130 körül, felett. Hallottam róla, hogy páran elestek, mert megváltozott a motor mozgása.
Doboz nélkül nem járok az sh-val, mert akkor semmit nem tudok magammal vinni szinte, amit meg mégis, azt melegíti a motor... szóval nincs olyan tapasztalatom. Azt tudom, hogy pár tízezer km-rel korábban kicsit jobban tűrte az elengedett kormányt (mondjuk pár másodpercig még nem szitált be... ): -
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #19875 üzenetére
180/78
yodamastah:
Egy keves elmozdulasa nekem is van a blokknak a vazba. De ehhez hatarozottan kell keresztbe fesziteni a vazba.Mas.
Tarcsa szij szenvedes.
Vettem Malossi rugoszetett.
Lemertem a rugugokat, kb 2Kg elteres van a nnyitasok kozott.
De mindegyik rugoval ugyan az helyzet
Az normalis, hogy a kulungpofak kozott alaphelyzetben a rugok kb 1-2mm re nyujtott allapotba vannak?
Ket kuplung szettem is van, mondkettobe ilyen.Illetve vissza terek a karburatorhoz. Addig amig az alajarat pontos fordulata nincs meg, nem foglalkozom kuplunggal.
Lehet az alapjarat fordulata szivat, szimplan magasabb mint kellene es ezert fekezesnel az eppen nyitott kulunggal vissza hajt a hatso tarcsa es ettol belazul a szij.Istenem ez a rohadas karburator.
Neztem videot, Sapnyol baratunk az utcan szetszedte, es ujsagpairon a betonon elintezte a dolgot. Mazlista .
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19884 üzenetére
Haat nem tudom..
Jo lenne latni egy elotte, utana hogyan viselkedik a vas osszehasonlitast.
Szkeptikus vagyok ezeken a pontokon a merevitesre, persze ettol lehet szuper jol. -
bajnokpityu
félisten
telefon kormányon rögzítését hogy oldjátok meg?
valami vizmentes átlátszó tokot képzelek el, amit pl gyorskötözővel fel fogatnék a kormányra. keresgélek valami gyári verziót, de nem találok.lenne még szivargyújtóm is, csak jobb lenne néha lepillantani a képernyőre, mint szopni minden felvételnél a fülhallgatóval.
próbálgattam a j300on ezeket a kézelengedős teszteket, de semmi. régen motoros korszakomban az volt az általános vélemény, hogy a szitálás az valami öngerjesztő dologtól is lehet, pl ruhába belekap a szél, plexi mögötti örvényleválás, stb.
ui: oda vagyok a gépért. normális, h várom, mikor kell mennem dolgozni?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
gyárinak gyári, de picit talán túlárazott+a mai telók inkább hosszúak, mint szélesek. talán bele se férne a 155mm hosszú telóm.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19887 üzenetére
Ugyanilyen van nekem is, hurcolom egy ideje a kocsim csomagtartójában, de kipróbálni még nem tudtam. Samsung Galaxy S8-am van (149mm hosszú), az éppen belefér.
A J300 jó lehet, gratulálok hozzá! Nekem sajnos nincs az SH a közelemben, egy ideje nem motoroztam már. De a jövő héttől rendszeresen fogok. A budapesti forgalom amúgy egyre durvább, ismerősöm tegnapelőtt két óra alatt ért el háztól házig Budapesten belül... Mi lesz iskolakezdéskor?
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
"ui: oda vagyok a gépért. normális, h várom, mikor kell mennem dolgozni?"
Menj el motorozni csak úgy.
Én ilyet használok telefonra: [link] Itt látni is a bal tükörre felrakva: [link]
Mondjuk szívás hogy ha rásüt a nap és 28 fok felett van a hőmérséklet akkor töltés közben túlmelegszik a teló (Note5). Megoldottam úgy hogy felül beengedem a levegőt és szellőzik, valamint érdemes 100%ra töltött telót belerakni melegben, mert akkor csak tartja a töltést, nem tölti. De sajna nem jó bezárni a telót. Viszont ez a megoldás vízálló.
Kormányon amúgy nekem nem jött be. Zárt sisakkal eléggé kint van a látótérből. Meg fogom csinálni hogy a műszerfal felett legyen a plexi mögött.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19890 üzenetére
én igazából elvoltam a fülhallgatóval is,csak amikor hosszú egyenes szakasz jött, akkor jó lett volna, ha tudom csekkolni, hogy fut-e még a program. nekem ez a konzolos megoldás nem tetszik, nem érzem stabilnak.
meg esetleg valós sebességet is jó lenne látni, egyelőre nem tudom mennyit csal. az xmax 300nak kb mi az a sebessége, amit mondjuk bő 1km alatt elér? nekem olyan 130-140körül mutat. ha jól emlékszem, h azonos a súlyuk, meg teljesitményük.
még egy tapasztalat. az fg12 és az fg17 hjc-k között 3 fényév a difi, brutál mennyit fejlődött a sisak kényelem 15-20 év alatt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19891 üzenetére
Ez a konzolos megoldás atom stabil az előző xmaxon is sokat használtam. Ebből a szempontból jól meg van csinálva ez a givi/kappa tok.
A j300 jobban megy mint a 300as xmax. Gyorsulás és a max sebesség is jobb ha jól emléxem. A motor erő/súly arány elvileg jobb az Xmaxnak valamivel. Valszeg a hajtás lett jobban eltalálva a j300nál, vagy az áttétel olyan hogy jobban megy
Az xmax vége nekem most a magasra húzott plexivel és a nagy hátsó dobozzal kb 145-146 sík úton. Doboz és feltolt plexi nélkül 150. 140nél 132vel megy GPS szerint. [link] A felső tartományban kb 6% csal az óra.
Ami érdekes, hogy a 140et tök könnyen eléri, és tartani is tudja, nem érezni hogy szenvedne, de 140 felett mintha falba ütközne, nem gyorsul tovább. Pedig a rev limiter még odébb. Valszeg a gyári áttétel inkább jó fogyasztásra van belőve és nem annyira a gyorsulás/top speed kombóra.
a jól látom a j300 eléri a rev limitert [link] Jól megy ez a gép nagyon Érdekes hogy állítólag a DT300 rosszabbul megy. PEdig ugyanaz a blokk elvileg
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19892 üzenetére
DT300tól állítólag 2lóval erősebb a kawa. ettől függetlenül 20kW van a forgalmiban, ami meg 26.7ló, ennyi a DT is.
Nagyon hosszú út kéne a 160hoz. nekem gyári plexi van rajta, nem ilyen nagy, mint a videon, a óra szerinti 140még aránylag könnyen megvan, utána csökken a gyorsulása. nem véletlenül vágta itt a videot
Akkor olyan 8%körül csal a j300., gondolom a 160as órához kb 140valós jár.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
zombei
aktív tag
válasz bajnokpityu #19886 üzenetére
[link] Nekem ilyen van. Igaz, hogy nem robin, de a lényegen nem változtat
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19889 üzenetére
(#19889) bajnokpityu
A Mate 10 biztosan nem fér bele, az S8-nál is milliméterre ki van számolva a hely (hosszában).
(#19890) yodamastah
Nekem NOLAN N44 Evom van, nagyon jól látok benne lefelé is. Kifejezetten ezt kerestem. Az előző AGV GP-1-en inkább lőrés volt ehhez képest. Nem tudom, próbáltál-e hasonlót, minden robogósnak érdemes.
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19895 üzenetére
Hmm, ma elgurultam egy boltba, és mellépróbáltuk a telót, de elég sima ügynek tünt. Sajnos az utolsó, még feladás előtt levő példányt nem adták el nekem, de megnézhettem.
zombei: annyit azért változtat, h a robin nincs szabad csőszelvény.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19896 üzenetére
Bocs, valamit elfelejtettem. Ha a "rendes" helyére, az X-alakú gumi és a fólia közé teszed, akkor nem fér be. Ha rázárod az esővédő huzatot (ami egy újabb réteg), akkor az alá befér, úgy, hogy a sima fólián kívül, az esővédő fóliáján azonban belül lesz.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19895 üzenetére
Legutóbb mikor sisakot vettem kipróbáltam rengeteget, köztük N44-et is. Nem jött be.
A tükörre szerelt teló pozícióval nem is az a bajom, hogy eltakarja az áll rész, hanem hogy túlzottan kiesik a látótérből. Ha lenézek rá, akkor teljesen elveszítem 1-2 másodpercre azt ami előttem van. Ezért akarom feljebb rakni a műszerfal fölé.
-
zombei
aktív tag
válasz bajnokpityu #19896 üzenetére
Azért nem minden modellen idomból indítják a tükröt. Pl.: Majesty,People,Scara stb..
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs