- RAM topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #22026 üzenetére
Tüdővel perszehogy nem, mert 0.2 bart tudsz csak nagyjából...
(Szívni könnyebb, de ezt megtapasztalhattad, az 0.8 bar max.)
Legalábbis én ezeket mértem, amikor a pofámba cuppantottam
a nyomásmérő órát. Nyilván egyéni adottságoktól függ.Hideg motornál alapjáraton is elég magas az olajnyomás, 3-3.5
bar simán van, szóval nem szabadna a gombának pampognia...
Ha mégis pampog, akkor vagy rossz, vagy nincs elég nyomás?A kompressziómérődben nincs M10-es adapter? Rámérhetnél,
hogy mennyi az annyi valójában... ha 3 bar környéke, akkor az
olajszivattyút kizárhatjuk. Ha pedig emelt fordulaton se megy 4
fölé, akkor a szabályozó szelep is teszi a dolgát. Jelentkezem.Szerk: ha bemelegszik a blokk, akkor az alapjárati olajnyomás
nagyjából 1.5-1.8 barra lecsökkenhet. De akkor se pampoghat![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen