Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz #50433536 #23000 üzenetére

    Akkor még egyszer... Fogyasztás: 5.6 lett, ami kicsit meglepett, de magyarázat
    lehet rá, hogy mostanában volt egy-két gyors menés a rakparton éjjel, ami kicsit
    takarékosabb, mint normál forgalomban szöttyögni. Ma is "hűvös indulás" volt, a
    motor orrában lévő hőmérő (napon) mért 10.6 fokot. A termosztátban lévő (egyik)
    hőmérő, amikor már beröffent 7 fokot, szóval mondjuk, hogy már 10 fok alatt volt.

    3-as szívatón is pöcc-röff, de aztán elszegényedett, leállt. 4-es szívatón simán jó:
    mikor kicsit melegedett toltam vissza, amitől (az elvárás szerint) szegényedett is.
    Ám aztán kezdett bizonytalanná válni, mert 14 fölé ment... 38 fokos volt a víz, így
    visszatoltam teljesen, volt normál alapjárat (nálam szokásos dús keverékkel): van
    a szívatónak egy olyan középállása, amikor emelt alapjáratot ad, de elszegényíti!
    Ne kérdezd miért. Máskor is tapasztaltam ezt, csak nem tudtam, mi történik...:DDD

    Azt viszont megszakérthetné valaki, hogy miért van az, hogy résnyire nyitott gáz
    mellett nagyon bedúsul, kicsit nagyobb gázzal csak simán dús, elcsukottal meg
    motorféken szegényedik és durrog, ahogy kell, alapjáraton meg a szokásos 12.6.

    Akár a lámpánál állva, egy picit rányitva a gázt (tényleg csak picit, ami alig emeli
    a fordulatszámot) beesik 10.x-re... A magam részéről arra tippelek, hogy nagyon
    közel (túl közel!) lehet az átmeneti rendszer első nyílása a pillangószelephez, és
    ennél a gázállásnál belép (ad plusz benyát), de levegő még nem jön hozzá annyi.
    Menet közben ez kb. annyi gázt jelent, ami az 50-es tempó tartásához kell, azaz
    ezzel pazarolok a legtöbb benzint feleslegesen, a városban "normális" haladásnál.

    Ui: gyorsulás 9.5. Felkerült a nagyplexi. Tapasztalat szokásos: jobb légellenállás,
    leveszi a szelet a mellkasról, 120 km/h sem feltűnő, cserébe turbulens szelet dob
    a sisakra=rohadt hangos. (Főleg nagyobb tempónál, de már 60-70-nél sem túl jó.)

    Szerk: azon gondolkodom, hogy kicsit szegényíteni kéne az alapjárati csavarral...
    Persze minél hidegebb az idő, annál kevésbé aktuális a dolog.Lehet hagyni kéne?

    Szerk2: a Michelin Power Pure SC hátsó gumin elég erősen látszik a kopásjelző...
    Az elsőn még bőven a mintán belül van, de azon meg repedezettnek néz ki a cucc.
    Ahhoz képest, hogy már tavaly is cserélni akartam, elég jól elhúztam az időt.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák