- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
- SSD kibeszélő
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Köszi!
Még meg van, csak sajnos látszik rajta a kor. Tetőn, motorháztetőn megmattult és hámlik foltokban a lakk. + Első lökös is hámlik. Kb.az összes elemen van ajtórányitásos sérülés, valamint a tetőkárpit kezdi feladni a harcot a gravitációval szemben. Keveset használom, másfél év alatt ment bele 5000km. Lehet el kéne adjam, de amikor kell, akkor nagyon jó, hogy van. -
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Bal és Jobb oldali belső axiál gömbfejet (axiál rúdat, ha minden igaz, mert külön belső gömbfejet nem találtam) kellene cserélni a kocsin.Keresgettem, de több félét találtam.
Honnan lehetne tudni, hogy melyik tartozik az enyémhez?
Évjáratot, motorkódot megadtam, de pl. Lemförder-ből is találok 390mm-est, illetve 341mm-est is.
TRW-ből is van 382mm és 371mm is.Tudnátok tippet/tanácsot adni?
Kösz.
"Victory loves preparation!"
-
IO.sys
őstag
válasz molnarpeter #186198 üzenetére
Kerékpornó!! Az a topik oszt igen, megtaláltam mindent. Köszi!
Köszi mindenkinek a segítséget.Maradt a kérdés, hogy a szélvédő alatti vízelvezetőt hogyan kell pucolni? Ősszel telemegy mindennel.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
tong
tag
Sziasztok!
Ilyen akkumulátort vennék 2014-es Passat B7-be 2.0 TDI CFFB, a régi: 7PO915105, ilyet nem lehet már beszerezni. Csere után van még valami, betanítás vagy olyan dolog ami szervízt/szerelőt igényel? -
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
2016-os Fabia-ban létezik hogy kiakad az üzemanyagszint mutató?
Nem tudom milyen elven működik. Nem tankoltam borzalmasan fullra, az első kattanás után még egy 'fröccsöt' kapott. Viszont most megtettem vele 78km-t és még meg sem nyekkent a mutató.
1.4 TDI...105 ló. -
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #186207 üzenetére
Nekem több autóm is csinált ilyet, pl. az Almerámmal országúton kb . 150 km-t kell megtennem, mire elkezd zuhanni a mutató. A Superb pont az ellenkezőjeként viselkedik, tehát hamar elkezd zuhanni, de amikor már tankolást jelez, akkor is van venne legalább 15L tartalék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
Mindenképpen olyan kell ami AGM. Ez jó is amit találtál. És még nagyon fontos, hogy rajta kell lennie a BEM kódnak, mert csak azzal együtt lehet rendesen feltanítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dond
csendes tag
válasz IO.sys #186205 üzenetére
Leveszed az ablaktörlő karokat (vlmi lehúzó szükséges lehet) és "lerántod" az egész takaró műanyagot egyben a szélvédő aljáról.
+alul is érdemes kipucolni a műanyag kerékjárati burkolat mögött, oda érkezik föntről a humusz és rohasztja a küszöb elejét...[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz vzsryl #186209 üzenetére
Én is sok autóval mentem, ami ilyen volt. Ezért is megmosolyogtató, amikor írják, hogy 300 km-t elment és még 3/4-ig van a tank. Ja, csak utána a másik 300-on meg elfogy a maradék.
Egyszer szívtam meg após CR-V-jével, én hoztam el a szervizből, és ha már alattam volt, gondoltam elvégzem a napi dolgokat. Felvillant a lámpa, ok van még benne 70-80 km-nyi, erre 15 km múlva megállt. Séta a kútra benzinért. Elfelejtette mondani, hogy ha jelez, akkor irány az első kút....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hdanesz
senior tag
válasz F_Zolee #186208 üzenetére
Hmm, valóban érdekesen működnek. Egy hete van meg a kocsi, első találkozásunkkor 10km-t mutatott mint megtehető távolság. A szivattyú csak úgy sivított amikor próbálta felszívni a maradék naftát. Nem is értem a kereskedő miként hagyta ennyire kiürülni. Én blattyogtam el 4liter gázolajért. Akkor feltornáztam a távot 70km-re. Majd rögtön irány tankolni és fullra szerettem volna tankolni. Ehhez képest 22.5 liter után kiakadt a pisztoly. Mivel 'friss' autó volt még számomra, nem eröltettem és nem tankoltam rá többet. Fizetés után láttam hogy a mutató kb. a fél és a háromnegyed közt van csak félúton.
Ekkor még jól viselkedett a mutató, a megtett távval arányosan haladt is lefelé a mutató. Sőt...azt kell mondanom, hogy meglehetősen gyorsan. De a megtett táv igazolta hogy nem folyik belőle a gázolaj. Nem vártam meg amíg újra 70km megtehető távot mutat...hanem 130-nál tankoltam, még a tartalék részbe se fordult a mutató. Tippre kb. 20 liter gázolajjal sikerült 495km-t megtennem.
Vasárnap tankoltam ismét (vagyis valójában először) tele. Most már felment totál a tetejére a mutató viszont azóta meg se nyekken. Ha 150 megtett km-nél sem mozdul, akkor kezdek majd aggódni.
Ráadásul a korábbi autómhoz képest (G Astra) elég vicces a mutató meg a beosztása. Az Astránál csak negyedekre volt osztva a visszajelző és elég rövidke is volt a táv köztük. Ennél viszont egy negyed rész is fel van osztva további 4 részre...és hosszabb utat jár be a mutató....így olyan vészesnek tűnik a 'csökkenés'.
@vzsryl: Köszi neked is!
-
F_Zolee
veterán
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Gépnek ne higgy. Tapasztald ki, hogy melyik állásnál mennyi lehet benne(persze tankolással, ha felvillan az alacsony szint pl) aztán már nem lesz gond milyen hülyeségeket mutat.
1x alólam is kifogyott a benzin, mert a mutató még bőszen az utolsó osztáson állt...igaz akkor is épp benzinkútra tartottam csak előző helyeken nem volt amit akartam. -
HKorn
addikt
2016-os 1.4 TSI-be gyárilag Castrol Edge Professional Titanium LongLife 5W30 olaj van, ezt rakjátok ti is bele? Vag ajánlott váltani (természetesen VW 504.00 szabványnak megfelelő olajra)
Run&Ride
-
HKorn
addikt
Ennél a motornál (CZC motorkód) mikor ajánlott a vezérműszíj csere?
Run&Ride
-
veterán
válasz HKorn #186221 üzenetére
Kinek melyik szimpatikus. A lényeg, hogy a VW 504-et tudja.
Az enyémben most Eurol Syntence van, pár hónapos friss szervizzel vettem, csak azért nem fogom lecserélni, mert nem a kedvenc márka*, de max. 15 ezer km-t megyek majd ezzel. (Egyelőre nem mutat kóros tüneteket, csak a szokásos mértékben csipegeti.)
Legközelebb pedig Liqui Moly-t kap, mivel Németo-ból sikerült Castrol Edge árában beszereznem.
De alapesetben részemről Castrol Edge.*Ennyi erővel a szintén pár hónapos Bridgestone gumikat is lecserélhetném, mert nem kedvelem a márkát, és vehetném helyette a szívemnek kedves Michelint. Drága mulatság lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz HKorn #186224 üzenetére
210ezer km a gyári előírás a cserére, elvileg van valami ellenőrzés is előírva 160 vagy 180ezernél.
Én 180ezernél lecseréltetném, csak a biztonság kedvéért. Meg -gondolom- úgy sem lesz már meg az autó sem 360-nál, sem 420-nál. Akkor meg minek kockáztatni, pénzt nem nyer az ember vele.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
vzsryl
nagyúr
válasz HKorn #186229 üzenetére
Enyémnél 7 év/180k km van azt hiszem előírva, tehát a korát is figyelni kell elvileg.
Többiek erről mit tudtok?
Enyémbe 113k km van most, de 2013.11. havi gyártás, 2014.02 első üzembehelyezés. Cseréljek vezérlést?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
sztikac
őstag
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Nekem úgy adták át a Skodánál az autómat, hogy 5 km-et írt a kijelző mint megtehető távolság... A legközelebbi kút cirka 4 km-re volt, asszonnyal izgultunk rendesen
A mutató nálam elég arányosan mutat, akkor szokott "kiakadni" amikor a telitankra még egy kicsit rátankolok. -
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #186210 üzenetére
Enyém is CFFB, de nincs benne start-stop, akkor gondolom nem AGM-es akksi kell majd bele. Feltanítani sem szükséges majd, csak csere és kész?
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 180k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
hdanesz
senior tag
válasz sztikac #186232 üzenetére
Nekem egyetlen új autóm volt, egy 2017-es Honda Civic. A legújabb generációból. Abban sem volt túl sok, de annyit töltöttek bele átadás előtt hogy ne a tartalékban legyen a mutató. Szegény rommá tört egy balesetben, amit nem én okoztam. Béke poraira.
A Fabia-t használtan vettem, de ezzel a 10km megtehető távval már nagyon sírt az autó. Szó szerint sípolt szerencsétlen amint próbálta felszívni a maradék gázolajat. Kicsit le is fagytam hogy marha jó....öt perce fizettem ki és máris baja van. Bár így is amit szívok ezzel a kocsival..... az vicc. Azt hiszem le is írom a logout-on.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #186235 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mi volt benne gyárilag. Lehet abba is AGM kell attól függetlenül, hogy nem start-stopos. A tanítás is ennek függvénye. VCDS-el rá kell nézni, hogy benne van-e menüpont és ha igen akkor tanítani kell.
Egy ismerősöm most ezzel szív, jön, hogy most lett cserélve az akksi állandóan low battery-t ír neki. Kérdem fel lett tanítva az akkumulátor? Mint kiderült nem. Pedig neki sem start-stop-os.Egy ilyen menüt kell keresni: [kép]
És ahogy látod ez volt gyári akku: [kép]
Megegyeznek a számok. Ha nálad is ehhez hasonló akkor tuti tanítani neki. De már szinte akkor is biztos ha megnézed a gyári akkut és ha van rajta BEM kód.
Nem egy nagy mutatvány amúgy nem kell tőle félni, csak sokan nem tudják, hogy a mai modern kocsiknál már ez szükséges. Ha cserélsz is otthon akkumulátort, az nagyon fontos, hogy a bikapont mindenképpen legyen ellátva másik 12 volttal. Nem jó ha megszakad az áramkör.
Jah igen a példa autó nem volt start stopos így nem is kellett AGM. De ez nem törvényszerű, mert lehet más fogyasztó ami viszont igényli. Ez egy Audi Q5 2.0 TDI CGLA volt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bird
addikt
Érdekességként hoztam egy 1.2 tsi Cbzb (tehát már a gyárilag módosított vezérműlánccal szerelt) motorból származó fogaskerekeket... A lánc is megnyúlott szépen, igaz csak és kizárólag hidegindításkor zörgött 3-4 másodpercig. Mindez 145e km után, úgy hogy korábban nem cseréltek benne vezérlést egyszer sem:
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
mamboo
tag
BMN motorkód, 2.0 pdtdi octavia 125kw, 269000km állásnál vásárolva volt vezérléscsere, most van benne 328, mikor cseréltessem újra?
(nincs meg a könyve) -
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek Golf IV 1.6 i 16V FSI (110 CP) autóról? Városi használatra tökéletes volna? Van ennek a típusnak valami hibája?
-
IO.sys
őstag
Polo 4 9N 2003-nál mit hozna egy chiptuning? Gázadásra egy kicsit emberesebb nyomatékot elviselnék.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Gyúrósok ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest