- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam Deck
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz BullZeye #185349 üzenetére
Korábban szerintem pont ide írtam, kollégámék vettek egy zsír új off autót (Subaru Outback) pár éve, és a felesége bevallása alapján is kb 4-5x mentette meg az első érzékelő a dugózós besorolásnál a balra nézek, jobbra csorgok esetben. Egy első lámpa 3-400e Ft, szóval visszahozta az árát. Viszont van olyan, hogyha nem úgy használod, ahogy a mérnök kitalálta, akkor nem ment meg: ugyanez az autó, egy párhuzamos parkolásnál a holttérfigyelő nem sípolt be, amikor kirakta az elejét balra, mert nem indexelt. 1 milla lett a kár (papíron, cascoval csak 100e).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz cech19960320 #185350 üzenetére
Sávtartó pont jó amíg iszol. Vagy amikor nincs senki. Ennél többet nem mernék rábízni.
De nézz videókat az openpilot-ról: [link]
Nem ott tart a technológia ahol gondolod.
-
veterán
válasz cech19960320 #185350 üzenetére
DSG-s az autód?
Úgyrémlik, csak a DSG-s fékez állóra. -
Motion_Blur
félisten
vezérlés szett: [link] + kb. 60-70k a munkadíj
nekem 160e km van benne, amit cserélni kellett az a wastegate szelep, gyújtókábelek + trafó
ha nem volt kímélve, akkor diózás + injektortisztítást is érdemes
előnye az 1.4-hez képest hogy nincs benne okoskerék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz Motion_Blur #185357 üzenetére
Már én is fel akartam hívni a tisztelt nagyérdemű figyelmét rá, hogy hiába fikázzuk többet a láncos 1.2 TSI-t a láncos 1.4 TSI-hez képes, az 1.2 TSI karbantartása kedvezőbb az egyszerűbb vezérlés okán.
-
Motion_Blur
félisten
-
Danecay
őstag
Üdvözlet tisztelt Topiklakók. Új vagyok még itt mert nemrég került a háztartásba egy VW Polo aminek annak rendje és módja szerint le szeretném cseréltetni a vezérlését olaját és az ilyenkor szokásos dolgokat. Egy 2003-as példányról van szó, 1.4/16, BBY motorkód. Alvázszám alapján szinte minden kereső ami hoz egyáltalán az alvázszámra eredmény 2004-esnek írja. Tehát ott tartok, hogy alkatrészeket szeretnék rendelni az autóhoz de alvázszám alapján nem tudok mert sem a Bárdi, sem pedig az Intercars ahonnan kedvezménnyel tudnék rendelni nem ismeri fel az alvázszámot és vezérlés szett tekintetében el vagyok bizonytalanodva aminek az oka a következő:
Nos látható, hogy a Contitech 3 féle motorkódú kompatibilitást is megjelöl, AUA, BBY, BKY, mígy az alatta lévő jóval barátságosabb árú is megjelöl egy motorkódot viszont ez nem egy teljesen az előzőtől eltérő, hanem egy olyan, amit a Conti is tudott. Ez most akkor hogy van, van olyan vezérlés a mi jó és kompatibilis több mindennel, míg visszafelé ez már nem igaz? Egyébként ha pl. a Conti alatt lévő SKF-re kattintok már az is más motorkóhdoz való vezérlést dob.
[ Szerkesztve ]
-
Danecay
őstag
válasz Danecay #185360 üzenetére
Na közben kifutottam a szerkesztési időből.
Nyilván a kedvezményes ár azért nem ennyi de jó lenne valami olcsóbb, mégis minőségi darabot találni.
Továbbá, mivel nem vagyok autószerelő érdeklődnék, hogy benzinszűrő, mármint a klasszikus értelembe vett van e az autóba, mert pl. a H Astra-nkban pl. elvileg nincs? Én pl. találtam hozzá több fajtát is, pl.És egyelőre végezetül, érdeklődnék, hogy milyen gyári specifikációjú olajat válasszak mert abból is van egy pár fajta:
Az Opelnél pl. tudom, hogy GM DEXOS2, de ennél mi?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Danecay #185360 üzenetére
Vezérlés: kauffert is nézd meg, aminél ott a motorkódod az jó neked, kivéve esetleg amennyiben fel van tüntetve motorszám tartomány.
Olaj: VW502.00 előírást teljesítse, első körben 5W30 ajánlott szerintem, 1 év/15 ezer km azt hiszem a gyári csereperiódus, de ez benne kéne legyen a kesztyűtartó irodalomban is.
Google "Polo 9N fuel filter" szavakra ezt dobta, meg lehetne nézni, valóban ott van-e a tiédben is (illetve átnézni a listát, hátha több fajta létezik a típushoz, vagy a benne lévő cikkszámát leolvasni [link] Filtron megteszi, ha olcsóbbat keresel. Illetve ajánlom az olaj és szűrő topikot [link][ Szerkesztve ]
-
Danecay
őstag
válasz molnarpeter #185362 üzenetére
Köszönöm a választ! Ezt a kauffert hol láttad? Az olaj specifikációban igazad volt, tényleg ott a könyv, eszembe sem jutott, az VW500.00 és az VW502.00-t írja. Hogy van e benzinszűrő vagy nincs, ahhoz lehet tényleg jó lenne aláfeküdni, de ilyen mocskos gusztustalan esős időben, legalábbis nálunk, biztosan nem fogok. Az autószerelő nem helyben van, így eleve úgy akarom beütemeztetni az autót, hogy megvan minden alkatrész.
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Egy viszonylag fapad golf vi variantot milyen utólag beszerelhető extrákkal lehetne kicsit feldobni? Azt hiszem itt a tempomatszereles.hu-t ajánlottátok korábban (tempomat legalább van benne). Még nem beszéltem velük, de ahogy látom náluk inkább csak gyári extrák vannak (pl tolatókamera+rns-510, de utóbbiból a navira semmi szükségem, inkább egy android auto/ carplay lenne jó). Ha jól sejtem, normálisan együtt viszont csak úgy működnének, ha minden gyári lenne (pl multikormányról irányítható hangerő, telefonkönyv stb). Csak az úgy már elég húzós, annyit nem érne meg (valami 6-7-800 körül lenne a csomag ahogy nézem az árlistát).
Leginkább egy kihangosító lenne jó, amit kormányról tudnék vezérelni (ne kelljen mindig a telefont nyomkodni a tartóban és kiabálva beszélni de jelenleg az alap kormány van benne) illetve egy tolatókamera/szenzor (utóbbit mintha a gyári rádió meg tudná jeleníteni).[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
SPF
senior tag
válasz Motion_Blur #185357 üzenetére
Köszönöm.
Vagyis akkor jobb az 1.2? Évente kb. 10.000 km-t megyek, városban 30%, városon kívül 70%, autópálya nem nagyon szokott lenni. Erre a felhasználásra gondolom elég az 1.2-és motor?
Neked is ilyen van? Fogyasztásról tudnál mondani valamit? -
Motion_Blur
félisten
Igen, ilyen autóm van, fogyasztásom: [link]
Én nagyrészt ingázásra használom és autópálya. Kímélni érdemes mint minden turbós autót, nem szereti a sok hidegindítást, de hát melyik autó szereti
Én a bonyolultabb és jóval drágább vezérlést elengedném azért a 17 lóerőért.
Vagy ha tutira akarsz menni akkor szíjasat veszel, 2013-tól.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
SPF
senior tag
válasz Motion_Blur #185366 üzenetére
Köszi, 7 liter alatti fogyasztás nekem teljesen jó.
2012-2014 közöttieket nézem, de sajnos még pár hónap kell, hogy le tudjam cserélni a jelenlegi kocsim.
Azt honnan lehet tudni, hogy láncos vagy szíjas? -
erdey_a
őstag
Sziasztok, az alábbi problémához várnék tanácsot:
Audi A1 1.6 Tdi 2013
Ma egész nap jöttem mentem vele, igazából sok kisebb utam volt, a legutolsó a benzinkútra vezetett, aztán szépen, tünet és problémamentesen hazajöttünk.
Este fél hétkor indultam volna még elintézni valamit. Kulcs elfordít, de nem indul. Izzítós lámpa villog, akku pirosan világít, check engine világít.
Gondoltam lemerült az akksi, rá is tettem töltőre. A töltő szerint valóban karcsú volt kicsit az akku, de két és fél óra töltés után tele lett. Próbálok indítani, de meg se nyekken. Nem is forgat, csak villog az a sárga izzószál.
Mi lehet ez? Be lehet valahogy indítani, aztán nyilván szerviz, de nehogy már trélerezni kelljen...Vérboci
-
-
erdey_a
őstag
válasz bitpork #185370 üzenetére
világít minden, szól a rádió, megy a klíma.
az akku gyári még, igen. de amikor elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. a fiat legalább próbál ilyenkor tekerni, ez a szaros Audi el se jut odáig, gondolom kiszámolja, hogy kevés a kraft és meg se próbálja tekerni. Már ha az akku a gond. De a töltő szerint most fel van töltve...
Be lehet bikázni? Be lehet tolni? (dsg-s) Vagy ha halott az akku, akkor az se fog menni?[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
-
erdey_a
őstag
válasz bitpork #185373 üzenetére
na de így hal meg az akku, minden előjel. nélkül? döglött már meg akksim pár autóban, de azért azt már lehetett érezni mindig, ha már nem úgy indult a szekér.
ma meg jöttem mentem minden probléma nélkül, most meg nyekk...
de a próféta szóljon belőled, akkor megpróbálom reggel egy taxissal bebikáztatni, és ha sikerül akkor akksicsereVérboci
-
-
partymaci
aktív tag
ÜDv!
(Sharan 1 ,1.9TDI AFN motórkód)
Telejesn digitális klíma van az autóban , viszont jelenleg olyan dolgot produkál, hogy ha az (első) ablafűtést. illetve az első rész fűtését beindítom, néhány másodpercig fűt ,10-15mp kb, és aztán leáll. Hátsó részt teljesen jól lehet szabályozni ez idő alatt is.
Mi okozhatja ezt?Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
erdey_a
őstag
válasz bitpork #185375 üzenetére
sajnos ez ennél is bonyolultabb. ez a kocsi "audis belső kísérleti" kocsi volt. start stoppos akku van benne (a csomagtartóban), de a start-stop funkció nincs benne.
hogy más furcsaságokat ne is említsek.
lehet hogy akkor ezért tiltja az elektronika az indítást.
marad a bika próba, aztán elvánszorgok egy akkusig
köszi a segítségetVérboci
-
BullZeye
veterán
válasz molnarpeter #185354 üzenetére
De ha van benne első-hátsó radar, technikailag minden adott hozzá, hogy sima gurulásnál ne koccanjak neki. Szándékosan van lebutítva?
-
válasz BullZeye #185378 üzenetére
Technikailag sem adott hozzá minden. Ha egy ember nem tud dönteni bizonyos helyzetekben akkor szerinted egy félig kész technológia mire képes?
A q7ben pl a távolságtartó tempomat és a city assistance radarja ugyan az. Valamiért pályán szeret satukat nyomni ha valaki nagyon bejön a rettenet távolságba. 30nál ez még fokozottabb. Utasítás nélkül hogyan találja kit mit szeretnél ilyen tempó mellett? Parkolni? Kikerülni? Követni? Fordulni?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, amatőr kérdés, de pontosan mire jó a DSG váltókaron lévő gomb (billenőkapcsoló)? Ugyanis pontosan ugyanúgy vált a kar, ha gombbal együtt használod, mint ha nem nyomod be.
-
b4zsi-
őstag
válasz Attix82 #174545 üzenetére
Megoldódott. Fűtőventilátor motor csere után minden fokozat tökéletesen működik. Elképzelhető, hogy valami tekercselés okozta a zárlatot és javítható lett volna a motor, de végül egy új került bele ~ 23 000 Ft volt.
Probléma: VW POLO 1.4 TDI 70 LE BNM motor - Ventilátor 1-2-3 fokozatban szépen megy, klíma is rendben. Viszont 4. fokozaton kiégeti a ventilátor biztosítékát.
-
vans?
őstag
sziasztok,
szuksegem lenne a kocsim motorcimkejere (Skoda Rapid 2014), tudnatok segiteni, hogy ezt hol talalom? A motorhazteto alatt nincs, a motorterben sem lattam, mindket oldalon van elegge eldugva 1-1 matrica, az lenne ez?
hábm bábm
-
partymaci
aktív tag
válasz molnarpeter #185379 üzenetére
Fingom sincs mi az, vagyis már igen, mert youtubeon találtam egy videót a cseréről. Köszi a tippet sztem is az ellenállás a ludas.
Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
1stVikman
senior tag
Lassan ki kéne váltanom valami vadászengedélyt.
Megint nyúl.
Kívülről úgy néz ki csak vissza kéne pattintani mindent a helyére, de szélvédőmosó elfolyott. Vagy a tartály vagy a lámpamosónál repedt /tört valami.
Ködlámpa nem tudom, hogyan van rögzítve. Vagy kipattant vagy letört.
Nem vagyok boldog... -
akooos
veterán
-
-
1stVikman
senior tag
-
L1ZRRR
senior tag
válasz 1stVikman #185386 üzenetére
2 hónap intenzív vagy 1 éves vagy féléves képzés - ~ 250 k
Majd vadászkamaránál vizsgára jelentkezés 2-30 k volt asszem. elmélet + gyakorlat
Majd 25-30k éves vadászjegy kiváltása.
+ puska.
+ orvosi, rendőrségi herce hurcák intézése.Szóval 1szerűbb lesz, ha nexttime valahogy kikerülöd inkább.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
bul07
nagyúr
válasz vans? #185384 üzenetére
A vezérlés burkolatán nincs rajta, példa de ez régebbi motor [kép]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen