- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Androidos tablet topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Raspberry Pi
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Alig néhány nap múlva jön a Silent Hill Transmission előadás
gp A műsor alatt a készülő játékok mellett az új film részleteibe is kapunk betekintést.
-
Nubia Neo 5G - olcsó játék
ma Van-e esélye a legolcsóbb gaming telefonnak a piacon közel egy év késéssel?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikaa
aktív tag
Melyik a legjobban bevált benzines motra az V Golfnak?
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
Sziasztok!
Új Octaviát használ esetleg valaki Android Autóval, vagy Carplay-el?
Az érdekelne, hogy közben a klíma kezelő/kijelző felület a kijelző alján ott marad-e, vagy AA-ra váltáskor eltűnik, és vissza kell-e lépegetni hozzá? Mindez melyik méretű képernyőn?
(Most 2018-as Megane 4-nél az utóbbi a helyzet, de itt még van normális helye a telefonnak a szellőzőrácson, illetve a hőfokon kívül minden látszik és van fizikai gombja, ellentétben az új Octaviával...)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prAet0r_ #186299 üzenetére
Ezért nem csinálja meg a márkaker a szoftver viszaállítást, mert azzal jár, hogy nullázza az értéket. Ettől függetlenül az autó megfelelően működik, annyi a teendő, hogy amikor eléri a 250 000km-t ki kell venni a dpf-et, kimosatni és ismét újként feltanítani, mindegymennyit fog akkor mutatni a hamu tároló.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Mágus2 #186307 üzenetére
Oké, értem a gondolatmenetet.
De akkor meg viszont amit nem értek, hogy a szoftver visszaálíltás óta mentem kb. 15 ezer km-t, ami alatt felment az oil ash (a feltételezett) 0,00-ról 0,07-re - te azt írtad tegnap, átlagos használat mellett 10 ezer km alatt megy fel 0,01-et az érték. Nekem meg 15 ezer km alatt ment fel 0,07-et? Úgy, hogy 80-85%-ban pályán megyek a kocsival, üzemmeleg motorral? Eszerint a tendencia szerint kb. 45 ezer km múlva már megtelne a DPF, akkor lenne a kocsiban 182 ezer km...
[ Szerkesztve ]
-
C0d3r
addikt
válasz Pikaa #186306 üzenetére
5.5 Passat-om van ugyanezzel a motorral, bár nagyobb bódé, alapnak jó lehet.
Városban nyáron 8 körül, télen 9, néha megüti a 10-et.
Országúton nyáron 6, télen 7.
Kb. hozom is vele a katalógusban szereplő adatokat.
Leghosszabb út amit megtettem vele napon belül, ~650 km országúton, nyáron 5.8-as átlaggal összejött. Ezek a fedélzeti számítógép adatai, de meglehetősen pontosak (0,1-0,2 dl eltérések vannak), tankolásnál teszteltem többször is.
Talán már szélsőségesen hülyeségnek tűnik, ugyanakkor van még hosszabb távú statisztikám is. Autó megvásárlása óta (2019. március) az összes tankolásról megvan a blokkom, éppen ma adtam össze a forintokat és litereket unalmamba.
Tehát azóta 19.946 km-t hajtottam, 1.328,54 liter benzint locsoltam bele, összesen 480.382 Ft-ért.
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
mamboo
tag
Gömbfej, szilent(ezekből létezik mondjuk erősített verzió is ami mondjuk a ttrs-re való de kompatibilis?)vezérlésből melyiket vegyem?
skoda rs 2007
[ Szerkesztve ]
-
expander
senior tag
válasz Mágus2 #186310 üzenetére
hasonlo problemam van 1.6 FSI motorral, annyi kulonbseggel, hogy nalam poccre indul, fel is ugrik a normalis alapjarati fordulatszamra, viszont utana rogton visszaejti magat de csak egy pillanatra, majd probalja ismet visszatornazni (de altalaban belefullad, ezert kis gazzal kell inditani).
Jart mar 2 kulonbozo helyen is, nem talaltak hibakodot, teszteltek folytoszelepet, vakuumcsoveket, de semmi.
Valami otleted esetleg ?Koszi!
-
balaaa88
aktív tag
Sziasztok!
Következő problémával kapcsolatban kérnék kis távgyógyítást, tippet, útmutatást, hogy mi/(k) okozhatja/(ák):
Skoda Roomster 2012 1.2 CR TDI (CFWA).
Ha megyek az autóval gázadásra és -elvételre kissé ránt egyet az autó.
A fordulat ebben a pillanatban csökken kb. 50-75-öt, majd visszaáll a normálisra.
A rántás kb. ugyanolyan "erősségű" gáazadáskor és gázelvételkor is. Nincs különbség.
Az összes sebességfokozatban csinálja, kb. ugyanúgy. Nincs szignifikáns különbség.
Hideg és meleg motornál is ugyanúgy csinálja.Köszik!
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
vezérlés?
-
kornyiktamas
aktív tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget kérnék AUTOMATA váltóval kapcsolatban.
Van egy Audi A3 2.0 dízel 2006-os.
automata váltójával van probléma az autónak.
Hibák:
PRNDS villog és nem vált sehova az autó. újraindítom az autót utána működik egy ideig.
A váltó fel és le váltásnál kezdte el, hogy üt váltáskor vagy késő vált el.
Volt, hogy ez miatt a CHECK ENGINE lámpa is világított.Jelenleg szervízben van, de nem tudjuk mi legyen.
1.opció :Van olyan lehetőség, hogy komplett váltót cserélünk váltóvezérlővel együtt.
1.kérdés : Hogyha így cseréljük ki egy hasonló autóból vett használt váltóval, akkor a váltóvezérlőt újra kell programozni? vagy hozzá kell programozni az autómhoz? vagy csak berakni?2.opció :Második, hogy lecsavarozzuk a váltóvezérlőt a váltóról és azt elküldjük javíttatni.
Ők azt írták utána nem kell programozni semmit megjavítanak rajta mindent(persze ha az a hibás)Nos a 2. lehetőség volna a legjobb szerintem, mert akkor garanciával küldik vissz a terméket és ez az olcsóbb verzió is.
VISZONT, nem tudjuk pontosan, hogy akkor ez most fixen a váltóvezérlő probléma-e vagy azon kívül van még más probléma is? szerelő aztmondta lehet, hogy a "kuplung" a probléma
most így bizonytalanságban vagyok netmudom, hogy melyik legyen.
Mert, hogyha elküldöm és megjavítják a vezérlőt vissza rakják majd nem csak az volt a baja..
Bár a váltóvezérlő javítő cég mondta, hogyha nincs baja a vezélrőnek leellenőrzik és akkor csak egy minimális pénz kérnek el. -
yodamester10
őstag
válasz C0d3r #186309 üzenetére
Jó hogy ilyen precízen kiszámoltad,nekem pont jó egy kis viszonyítási alapnak.Én tavaly Dec. óta mentem 14 ezret és úgy hogy 80km oda vissza az autó szerelőm úgy tankoltam 135 ezer-ért + a minimális villany.Ha nem kellett volna szerelőhöz mennem jó párszor akkor fele ennyi lenne.Nekem nagyon megérte a PHEV.
-
Nono0000
tag
válasz Mágus2 #186310 üzenetére
Szia!
Köszönöm a válaszod, lehet, hogy ráhibáztál. Ma pl. harmadjára sikerült elindítani. Ugyanúgy elkezdett leesni az alapjárat, majd hallottam egy kattanást a motortérből és felugrott 1000 1/min körüli értékre, majd beállt olyan 900 körül. Hibakódot nem generál esetleg, mert a hibanapló teljesen üres?!
Csak akkor kérdezz, ha tudom is rá a választ!
-
molnarpeter
nagyúr
Gömbfej: TRW
Szilent: Lemförder
Vezérlés: Hepu szett (Conti szíj van hozzá)
TT első szilent történetről az előző generációnál hallottam, ennél nem tudom -
molnarpeter
nagyúr
válasz kornyiktamas #186320 üzenetére
Szerintem érdemes lenne egy váltó (->DSG) specialista műhelyt felkeresni.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #186329 üzenetére
Ebben a topicban az egyetlen jó választás hibridben a GTE
Még offban is veszélyes itt említeni a Priust
Nekem amúgy van vele tapasztalatom és nagyon szerettem a technikát, de azért sokkal többet ad egy VW hibrid. Nem megbízhatóságban, hanem minőségben és élménybenA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kornyiktamas
aktív tag
válasz molnarpeter #186327 üzenetére
érdemes lenne, de Angliában élek és nagyon dúrva időpontokat kaptam azokhoz
illetve általában szereléssel nem foglalkoznak aki a vezérlőt vagy váltót javít.
kérdeztem tőlük, hogy ők nem-e megcsinálnák a ki-be vételt, de nem foglalkoznak ilyennel. -
Vegha
senior tag
Hali,
Octavia kombi 2007 hatso ablaktorlo lapatja ugyanugy nem mukodik mint tavaly egesz telen. Szerintem valami beparasodott. Van ra valami ismert hotfix ?
Azt vettem eszre, hogy _neha_ amikor megis torol 1-2-t, akkor ezen alkalmak kozul nehanynal a muszerfalon felvillan egy tized mp-re az ajtonyitasi ikon (piros). Lehet hogy ugyanazon a biztositekon vannak ? -
shark300
tag
Sziasztok!
Van egy VW Caddy-m 2009-es március óta, 1.6 8V. Kissé egyenetlen volt az alapjárata, de a szerviz, ahova vittem (most nem nevezem meg, de Budaörsön van) azt mondta, ez ilyen, nem túl kifinomult konstrukció. Megcsinálták rajta a nagyszervizt, gyertyacsere, vezérlés csere, miegymás.
Most azonban felgyújtotta a motorhiba lámpát. Elvittem egy Skoda szervizbe (ott dolgozik ismerős, bennük bízom), ahol végig vittek egy vezetett diagnosztikát (éljen a konszern, és a platformstratégia), ami kiköpte, hogy P1103 lambdaszonda fűtőáramkör, túl kicsi teljesítmény. Azonban belenéztek a hengerekbe is, ahol látták, hogy a 4-es henger kissé kokszos, és a gyertya is, ami szintén okozhatja ezt a problémát elmondásuk szerint, ha csipegeti az olajat. Olajfogyasztást nem tapasztaltam.
Sajnos nem túl felhasználóbarát ez a motor, még soha nem ellenőriztem a gyertyákat 11e km alatt, mert nehezen szerelhetőek, a szerviz szintidő is 40 perc, illetve a Youtube-on is kb annyi.
Van valami megbízható szerelő javaslatotok? Jön a Karácsony, most 2 hétre leáll minden szerviz, gépműhely, de utána muszáj lesz elvinnen valahova.
[ Szerkesztve ]
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kornyiktamas #186331 üzenetére
Nem csinálnák-e meg...
-
rob210
nagyúr
válasz shark300 #186337 üzenetére
Ez komoly?
Az egy szög egyszerű gép egy tsi-hez képest, ha szakszervízbe vitted , hogy a viharba nem cserélték ki a gyertyát azonnal? (Skoda)
Most tényleg így fogod használni amíg a katalizátor is be nem mondja az unalmast?
Egy gyertyacsere nem akkora móka. Időigényes valóban, de csak a sok sallang miatt komoly szakértelmet nem kér.De azért egy élő adat kellene abból rögtön kiderülne van-e égéskimaradás, illetve a lambda jele. Fogyasztásod nem ugrott meg?
Ha meg ezek megvannak, mert a vezetett diag nem tudom mi (élő adat? ) ,akkor miért nem léptek? Vagy te nem akartad?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
prAet0r_
csendes tag
Sziasztok!
A3 8P 2011, 2.0 TDI CFFB, start-stop
Úgy fest, a gyári akkumulátorom kezdi beadni a kulcsot, indításkor írja a műszerfalon, hogy alacsony a feszültség - attól tartok, ezt a telet már nem fogja kihúzni. Inkább ki szeretném cserélni, még mielőtt a lehető legrosszabb helyen és időben dönt úgy a verda, hogy akkor ő nem indul többé.
A gyári akksi Varta benne, a cikkszám 7P0 915 105. Így egy kis keresgélés után megtaláltam, hogy ennek az aftermarket változata a Varta Silver 570 901 076 cikkszámmal.Olvasgattam a topikot azzal kapcsolatban, hogy akkor most kell-e feltanítani az új akksit, vagy nem, kell-e BEM szám, vagy nem, de nem találtam egyértelmű választ.
- Azóta van esetleg már valakinek tapasztalata ilyen konkrét esetben, amikor start-stopos autóba szeretnék tenni nem gyári, de gyári minőséggel megegyező akksit? Kell-e feltanítani VCDS-sel vagy nem szükséges?
- Illetve másik (lehet buta) kérdés: Maga a csere az plug and play, tehát lecsatlakoztatom a régit, kiveszem, és jöhet bele az új, vagy a fejlett elektronika miatt nem szabad, hogy áram nélkül maradjon az autó, és valami speckó módja van a cserének?
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz prAet0r_ #186340 üzenetére
Mivel gyárin van BEM kód ezért az újon is jó lenne ha lenne. És igen tanítani kell, belépsz a megfelelő szekcióba és beírod az új akkumulátoron található adatokat.
Menni fog kódolás nélkül, de hidd el, hogy nem véletlenül rakták bele gyárba és a VCDS-be is. [link]A biztonság kedvéért azt szoktuk ajánlani, hogy ne maradjon áram nélkül cserekor se a kocsi. Lehet nem történik semmi (ez a valószínűbb) lehet csak az ablak végállás megy el, de lehet valamelyik komfortelektronika legvégső esetben. Nagyon egyszerű áramot adni neki ezért érdemes megcsinálni. Elől van minden ilyen kocsiban bikapont. Arra tegyél egy megfelelő akkut vagy töltőt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Doki16 #186342 üzenetére
Köszi a választ.
Nekem sajnos nincs hozzá szoftverem, így keresnem kell majd valakit, aki tud segíteni.
Nincs BEM kód az utángyártott akksin, ahogy olvastam, úgy fest, hogy BEM kód csak gyári akkun van. Legalábbis én nem találtam olyan utángyártott akksit, amin lenne. Amit kinéztem Varta akksit, az a gyári akku aftermarket piacon értékesített darabja, és azon sincs BEM kód.
[link] - Itt azt írják, ugyanaz az eredmény érhető el ha megváltoztatjuk a meglévő serial numbert akár csak 1 számjeggyel, akkor már új akkuként fogja értelmezni a rendszer és akként tanul fel. Ezzel kapcsolatban esetleg van tapasztalatod, vagy valakinek?Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
shark300
tag
válasz rob210 #186341 üzenetére
Szia!
Köszi a választ.Gyertyát márciusban cseréltek legutoljára, a budaörsi szervizben (tudtommal).
Azt mondták még, hogy látszik, hogy próbál kompenzálni a lambda szonda, de néha nem tud, ezért mondja azt, hogy elégtelen a fűtése (bocsi, ezt elfelejtettem írni, pedig lényeges lehet).
Igazából már március óta használom, mert "ez ilyen", fordulatszám mérőn 1-2x láttam, hogy megmozdult a mutató, inkább hangra, és a fenekemmel érzem a hullámzást.
Igen, BSE a motorkód, és valóban egyszerű motornak tűnik.
Fogyasztásom mióta megvan az autó, írom, kb 7,5-8,5 liter autópályától, és klímától függően.
Igazából check engine feltűnéséig nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak, mert "ez ilyen".Cseréltem már gyertyát másik autón, itt most a lustaság miatt nem néztem meg hamarabb, mi a helyzet... Bár inkább kellett volna.
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz prAet0r_ #186343 üzenetére
BEM kód nem szükséges és ha azonos kapacitásút veszel, nem kell tanítani, feltéve, ha most az van feltanítva, ami benne van. Ha nagyobbat szeretnél, az sem gond, csak akkor már tanítani kell, mert fél éven belül kifekszik az akksi, ha kisebb kapacitásról tud a vezérlő...ilyenkor nem tölti fel teljesen és ettől lesz kuka az akku.
A bem kód arra jó, hogy kitölti helyetted a feltanítandó kapacitást, gyártót. Ha nincs, akkor még mindig meg lehet adni neki külön.
[ Szerkesztve ]
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Mágus2 #186345 üzenetére
Köszi Mágus.
A gyári ami benne van az 68 Ah (7P0 915 105), a kinézett Varta pedig 70 Ah (570 901 076), sajnos nincs belőle 68 Ah változat. Akkor ha át van írva VCDS-ben a kapacitás 68-ról 70-re, a gyártó ugyanaz (Varta a gyári is), illetve változtatunk 1 számjegyet a serialban (BEM kód hiányában ugye), akkor elvileg nem lehet gond?
Köszi!
-
rob210
nagyúr
válasz shark300 #186344 üzenetére
Én a helyedben mérnék egy trafót.
Valamint a szívósor tömítéseket kicserélném, a hullámzás miatt.
A gyertyákat is kicserélném megfelelő beru, vagy denso gyertyára.
Valamint egy diag ezek után és bízni benne hogy nincs baj.
Az AGR/EGR vagy tököm tudja minek nevezi a vw, szelepet is kipucolnám, mert szerintem sose volt.Renault power
-
shark300
tag
válasz rob210 #186347 üzenetére
Beszéltem most Novoth-tal telefonon:
1. márciusig tele vannak
2. ez a motor ilyen, alapjáraton próbáltak emelni, injektorokat ellenőrizték, több napig méregették, hullámzás akkor is megmaradt. Ha megszoktam, ne foglalkozzak vele.
3. ha nincs olajfogyás, nincs honnan olajat égetnie.
4. vissza Budaörsre, ellenőrizzék a lambda szonda jelét, fűtőkörét ők is, kompressziómérés, gyertyacsere, trafómérés, stb, amit írtál is.[ Szerkesztve ]
Ha egy hirdetésem lejárt, akkor már nincs meg az a termékem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Futás, futópályák
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OTP Bank topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen