- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
Navit lehet valahogy ingyen frissíteni ezekben az autókban? (Seat Leon 2016) Seat oldalán nézegettem, elvileg letölthető lenne a 2020-as térkép, de Mapcare szolgáltatáshoz kötött elvileg, ami nincs. Bár van olyan, aki enélkül is letöltötte és megy neki, de így nem merem az eredeti SD-t átírni.
Run&Ride
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Audi A4 B7, 4 ajtos, 2004/11 havi, 2.0 TFSI quattro, 190K KM-rel, kezi valtos.
Koksz mellett mire erdemes figyelni ha meg szeretnem venni? Hajtas mennyire birja alapbol es ugy altalaban, birja-e a megnovelt teljesitmenyt ha chippelni akarom, intercooler stb?Koszi elore is!
-
ryger
aktív tag
válasz molnarpeter #186256 üzenetére
ez amennyire vicces, annyira ijeszto is egyben. Ha kerhetnem, kicsit bovebben kifejtened? Csak a motor rossz, tudom az 1,8-as 163 lovas a megbizhato, vagy maga a hajtas tobbi resze is megbizhatatlan?
-
grizlisandor
addikt
válasz ryger #186255 üzenetére
Ez a 2.0 korai tsi nem ajánlott, mert könnyen bele lehet futni minden féle javításba, főleg korábbi tulajdonos által elhanyagolt szervíz hiányában. Olvass bele a TFSI Klub Hungaryba Facebookon, az egy szakcsoport.
Korai TSIből az 1.4 tsi 122 és 125 ló, meg 1.2 tsi, de ezek karcsúak A4 kaszniban.
Ha már ilyen motorral akasz akkor inkább Gen3 tsi-t nézz bele, 2013+ utánit, de meg nem ez az árkategória.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ryger #186257 üzenetére
Ha nem akarsz rá költeni, akkor szívó 4 henger MPI (nem FSI). 1.8T nem árt normál haladáshoz. Ha meg erősebb kell, az is volt a kínálatban, vegyél olyat, és megúszod a faragást Multitronic automata váltó szokott még drága probléma lenni, szóval legegyszerűbb kézire szűkíteni (bár ott is van kettőstömegű, de tartós alapvetően). Futóműre lehet még költeni. Kora miatt rozsdát is lehet nézni.
[ Szerkesztve ]
-
ryger
aktív tag
Koszonom mind a kettotoknek. Sajnos a helyi Dan adok miatt az ujabb tipusok nem igazan johetnek szamitasba, talan meg a 3,2-es de az ritka mint a feher hollo. Kezit neznek minden keppen mert tudom, hogy az automata teljesen szivas, a quattro meg jo ha van ilyen teljesitmeny mellett. Ebben pont az lett volna a lenyeg, hogy lehet kicsit faragni, a V6-nal mar csak kompresszor johetne szamitasba, az meg vizsgan at nem megy itt
-
ryger
aktív tag
válasz molnarpeter #186261 üzenetére
Egyelore varosbol kitiltas meg nincs, egyebkent pont az hatarozza meg az eves ut adot, ami igyis-ugyis verlazitoan sok. Koszi a valaszokat, kellemes estet mindenkinek
-
c00per
tag
Udv Mindenkinek!
Regen kertem mar tanacsot toletek, de most megakadtam.
Az alany sajat: A4 B7 2.0 Tdi BRD 170le. A problema:A vizhofok nem megy fel 90fokra, ha a kinti homerseklet 10 fok alatt van.Jelenleg ugy jarok vele, hogy klimavezerlo kikapcs es 2ezres fordulatot tartok.igy 80fok kornyekere felmegy.2 honapja csereltem a blokk hatuljan a vizelosztot + kapott egy uj hofok jeladot(Hella gyartmany).Tegnap csereltem egy termosztatot(Gates, ez volt itthon a polcon).A termosztatnal a cso jeghideg jelenleg, meg ki sem tudott nyitni :( .Egr-nel a ket vizcso meleg. Elektromos venti a huton nem forog.Nem tudom mit nezzek meg meg rajta. Koszonom a tippeket!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #174829 üzenetére
Munez, ha erre jársz - régebben volt szó lambda szonda pucolásról, DPF tisztítóval. Ez a fajta vajon jó lehet, vagy máshogyan történt? Kamion NOx szenzor szórakozik, gondoltam ott több a korom, mint egy TSI-nél
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #186266 üzenetére
Há biztos jó.
-
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #186237 üzenetére
Most ilyen van benne [kép] , nem tudom, hogy gyári-e még, de másfél év és 20 ezer kilométer alatt baja nem volt, könnyen indít, pedig van, hogy 1-2 hónapot is áll az autó.
'14 Jetta 2.0 CR TDI CFFB 181k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
HKorn
addikt
válasz molnarpeter #186273 üzenetére
Ezeknél az újabb VAG autóknál, ha az akksit kiveszem akkor vissza lehet tenni csak úgy mindenféle feltanítás nélkül? Vagy érdemesebb úgy tölteni, hogy ki se veszem?
Run&Ride
-
veterán
válasz HKorn #186274 üzenetére
Én a helyén, beszerelve töltöm minden autóban lidlis töltővel. A Golf esetében a pozitívat a pozitív sarura kötöm, a negatívat a negatív bikázópontra, ami a negatív saru mellett található kis fémpöcök*.
* Ez 2.0 TSI, elképzelhető, hogy az 1.4-ben máshol található, ebben közvetlenül az akku mögött a tűzfalra csavarozva. A negatív saru takaróján jelzik is.
Ez itt: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
HKorn
addikt
Most is érvényes az, mint tavasszal, hogy veszélyhelyzet miatt tovább érvényesek az éppen lejáró műszakik?
Run&Ride
-
bul07
nagyúr
válasz HKorn #186279 üzenetére
Igen, de az eredeti időpontól indul bármikkor is legyen vizsgáztatva, nem hosszabbodik meg a periódus(ha most december 11-én lejárt, és a vizsga február 25-én lenne akkor is dec 11-től indul a 2év)
Így max akkor éri meg ha lehet számítani gondra hogy ne most a hideg időben legyen szerelve, már ha ez számít
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz HKorn #186278 üzenetére
A gyári kb. 15 ezer. Néhány napja írta itt egy fórumtárs, hogy a gyári se olyan tartós, mint a gyári elsőszerelésű.
Részemről Bosch Aerotwin, Golfra az A863S szett kell, Leonra ez szvsz nem passzol mert nagyobb a szélvédője.
Novemberben rendeltem AliExpress-ről egy 3 darabos, gyári csatlakozós szettet 3500 Ft értékben, erre nagyon kíváncsi leszek. Beszámolok róla természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz bul07 #186280 üzenetére
Az korrektül hozzá álltak, állnak otthon ehez az elcseszett helyzetben az egészhez.lehetne több rugalmasaggal kezelni az adott időszakban lejárt autók műszaki vizsgájat,nem azért nem viszed mert nem akarod hanem mert nem lehet......
06 hóban lejárt a műszaki m 11 hó 20.an vizsgázott és onnantól indult a 2 év (Németország) -
bul07
nagyúr
válasz troll81 #186284 üzenetére
Hát igen, de az nyugat , itt meg balkán
Nekem január vége felé jár le, eddig ugye jan 11-ig van meghosszabbítva a vészhelyzet így az én kocsim még nem esik bele
De mivel annyira nem sz@r a kocsi hogy ne menjen át (kopp, kopp,kopp) és nem is hosszabbodik meg az idő, én szerintem elviszem rendesenKicsit fogok trükközni a hátsó lengéscsillapítónál, hogy ne legyen nagy százalék eltérés a két oldal között
Jobb oldali gyengébb kicsit és nem lenne jó ha ezért bukna meg hogy nagy a százalékos különbség
2019 szeptemberében mért érték szerint
Bal oldal 68 , a jobb oldal 61-et( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
F_Zolee
veterán
Hello
Az mitől lehet, hogy a pótkulcs(bicska + táv) esetén villog az immo? Pár éve próbáltam akkor nem volt ilyen.
-
Nono0000
tag
Sziasztok!
A céges autóm egy VW Jetta 2013 1.6 CR TDI 2013-as modell. Kb. 170 ezer futott km., üzemanyag MOL. A mostani taknyos időben olyan 0-5 °C között embertelen nehezen indul. Beindulás után egy pillanatig tartja az alapjáratot, majd a fordulatszám fokozatosan leesik majd leáll. Érdekes, hogy mínuszokban nem jelentkezik, ahogy 5 °C felett sem. A jó múltkor majd 3 percig nem lehetett elindítani, aztán elszívtam egy cigit és újra próbálkozás után azonnal elindult. Ma figyelmes lettem egy olyan hangra, ami a nagynyomású üzemanyagpumpa felől érkezhet, de ezt nem tudom biztosra állítani, mintha egy fém ventilátor lapát beleérne a saját házába. Találkozott már valaki ilyen hibával vagy indítási problémával?
Köszönöm a válaszaitokat előre is!
Csak akkor kérdezz, ha tudom is rá a választ!
-
prAet0r_
csendes tag
Sziasztok!
Szereztem egy ELM 327-et végre, ki is olvastam VAG DPF-fel az autót a hétvégén.
Az alábbi értékek mennyire jók?
Amennyire olvasgattam itt a topikban a tapasztalatokat, nem tűnik vészesnek a hamutartalom (már ha azt kell nézni a DPF élettartama szempontjából).
2011 2.0 TDI CFFB 137.000 km, (már) nem szoftverfrissített. Kb. 20 ezer km óta van nálam, igyekszem vigyázni rá.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz prAet0r_ #186294 üzenetére
Teljesen jó értékek. az Oil Ash majd 0,175 körül lesz csak vészes. Meg az is, hogy még csak 59%-ra kalkulálja a telítettséget a legutóbbi égetés után pedig már mentél vele 600 km-t. Ha két regen között megvan a 700-800km az tök jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #186295 üzenetére
Jó. meg szép, de miért csak 0,07 az oil ash 137 000km után? Valaki ebben nem olyan régen újként állította be a DPF-et. Gondolom ez a softveres mókolások
hozadékaeredménye. Ez majd akkor lesz gáz, amikor ténylegesen megtelik a dpf, és a szoftver azt fogja gondolni, hogy hamuval nem lehet még tele. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #186297 üzenetére
Egyértelműen mókolták már az értéket kb 10 000km alatt hozzáír 0,01-et a rendszer, ez egy hőterhelésből és kilométereből szímított átlag, függ attól is, hol és hogyan használták az autót, folyamatos pályás használat során kevesebbet ír hozzá, városban többet. 2011-es autó ilyen kevés kilométerrel nem a pályás felhasználást engedi következtetni, persze lehet ez csak 3. autó volt valakinek és csak hosszú utakra vette elő(nem élet szerű felhasználás, de azért elképzelhető) Mostanra mindenképp 1 fölötti értéket kellene mutatnia, emlékeim szerint az enyém ennyi kilométernél 0,11 volt, persze abban 2,5 éves korában volt ennyi méter.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Mágus2 #186298 üzenetére
Nem tudom, az első tulaj milyen arányban használta pályán-városban, én vagyok a 2. tulaj. Nálam kb. 20 ezer km óta van, én 85%-ban pályán használom, 15% város.
De láttad te is Mágus, hogy eléggé egyben van a kocsi -- nem hinném hogy sokat városoztak volna vele. Szerintem inkább 3. autó lehetett. A gyári szoftver lett visszatéve rá, nem volt semmi más mókolva.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #186298 üzenetére
Jó reggelt!! Kedves Mági!! Te itt??? Már azt hittem, h lemondtál rólunk, vagy eleged lett a "rendszerből" és valahol Hawai-on szereled a VAG motoros szörfdeszkákat!
Nem úgy működik a DPF, h hiába "mókolnak" bele írják át újra, a rendszer tudja mérni a benne lévő olajsarat és visszaírja a régi értéket??
Én is úgy döntöttem, h a következő olajcserekor kivetetem a szerelőmmel és elviszem tisztíttatni, bár még nem tudom hova, nem nagy bizodalmam van az itthoni "szagemberekben".
Nálam már 159ml gyűlt össze 280k-nál.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs