- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
Sziasztok, segítség kellene polo 9n 2004 évj BBY motorkódú autóban, csak egy vízhőfokjeladó lenne és az ami a termosztátházban van?Az az érdekes ha kiolvasom géppel van hogy - 40c°-ot mutat. Volt hőfokjeladó hiba a tárolóban.Ezert néztem meg, viszont onnan küldi az óracsoportnak is? Mert az óracsoport mindig stabil 90c°van ha üzemmeleg.A termosztátházban lévő 2pines csatlakozó, ezért gondoltam hogy másik is lehet.De majd megirjátok, köszönöm
-
mamboo
tag
Alvazszam alapján tud valaki cikkszamot adni izzitogyertyahoz? Több méretet hoz a bmn motorkódhoz.cilletve milyen gyertya legyen es a cserenel kell valami tomitest is cserélni? Szelepfedel?
Illetve lenne egy észrevételem ami remélem kurvara nem lesz drága mulatság. A váltóm egyre kezdi elveszíteni feszesseget és olyan mintha mintha az 1-3-5 "egy helyen" lenne es ez igaz az a többi sebbesgre is lenn.
Valtopersely ami kikophatott? Egyébként nem dobja ki a sebességet vajpuha a kuplung minden más valószínű rendben van.[ Szerkesztve ]
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Szeretnék egy kis segìtséget kérni. Az 1.6 golf v bse motor vezérlés csere után kicsit furcsább, mint volt.Nem vészes, csak egy kicsit egyenletlenebbül jár. Ilyenkor, hogy érdemes még állìtani a vezérlésen?
-
vzsryl
nagyúr
Konszernen belül milyen eltérés jellemző az autó által kijelzett fogyasztás, és a valós, tankolással mért fogyasztás között?
Eddig 3x tudtam lecsekkolni, és mindhárom alkalommal pontosan 4 decivel több volt a valós fogyasztás az autó által kiírtnál. Ez így korrekt, vagy túl nagy a difi?
2,0 CRTDI, 140LE, Superb mk2 faceliftmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hdanesz
senior tag
válasz vzsryl #186859 üzenetére
Igaz, nekem még eddig csak 5 tankolásom a Fabia-val (1.4 CR TDI - 2016), de mindig +2-3dl volt a különbség az autó által írthoz képest.
Anno volt hatos Golf-om, 1.6 szívó benzin, azzal kicsit nagyobb volt a különbség (5-7dl pluszban). Nem tudom ennek ahhoz van-e köze hogy a Fabia-nál eleve kisebb a fogyasztás mint a benzines Golfnál és ezért exponenciálisan nőne a különbség?
Vagy csak véletlen alakult így.A Fabia értékei:
5.2 autó szerint - 5.39 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.52 visszatankolva
5.1 autó szerint - 5.38 visszatankolva
3.7 autó szerint - 4.01 visszatankolva
5.3 autó szerint - 5.55 visszatankolvaA Golfnál kb. ilyenek voltak:
6.5-6.9 autó szerint - 7-7.6 visszatankolva -
Fr3eWar
őstag
válasz focvis #186858 üzenetére
Itt lakom tőlük pár utcára, de még nem volt rá szükségem. Van barát aki csinálattta már velük, gyönyörű lett, és ha leegyezteted meg lehet várni is. Rosszat még nem hallottam róluk. Szó és előleg nélkül berendeltek egy kollégának is valami stricivörös bőrt a régi mergájába.
-
Pityke78
őstag
Sziasztok!
A VW-eknél lehet olyat csinálni, hogy ha a telot Bluetoothon csatlakoztatom az autóhoz, akkor a telefon értesítések is megszólaljanak? Mert nekem a kihangosító működik, de a jelzések, messenger, üzenet nem szólal meg se az autón, se a telon ha csatlakoztatva van.
Amúgy egy 2019-es Tiguanról van szó.
Köszi
-
laabom
tag
Sziasztok! Mitől hetet, hogy a vezető oldali(bal) visszapillantó tükör a kocsi bezáráskor csak félig hajtódik be? Pár napja vettem észre a jelenséget. A másik oldal azzal nincs probléma.
Ez csak az autó bezárásakor jelentkezik. Kinyitáskor bezáródik végállásba majd kinyitódik (csak a bal oldal). Ha belűről hajtom be őket a joystick-al akkor mindkettő egyformán és jól hajtódik be. Már kikapcsoltam a tükrök behajtását, kis idő múlva visszakapcsoltam de így sem javult meg.Vw T_Cross még nincs egy éves se.
Köszönöm a segítséget előre is.
-
1stVikman
senior tag
válasz Pityke78 #186864 üzenetére
Csak akkor hallod a jelzéseket, ha a kocsiban a média bemenetre váltasz. De ha nem a telefonról megy a zene vagy rádiót hallgatnál, akkor ez nem opció.
Az egyetlen amit tehetsz, hogy a telefonban csak a hívásokat engeded át, a média hangokat nem.
Nekem most nincs csatlakozva a kocsira, azért inaktív az összes:Laabom
Ha garanciális (márpedig az), akkor szervizben nézesd meg. Szétszedik, átkenik, diagnosztikázzák ha kell.
Lehet szorul/ akad és emiatt nem mozgatja elsőre tovább.[ Szerkesztve ]
-
laabom
tag
válasz 1stVikman #186867 üzenetére
Rendben köszi. Csak az az érdekes ha belűről hajtom be akkor normálisan megy, de ha központi zárral akkor áll meg fél úton. Egyenlőre kikapcsoltam a funkciót. Holnap írok is egy e-mail a szerviznek de most nem szándékoztam menni mert márciusban úgy is mennék olajcserére. De majd megmondják.
Köszi a segítséget.
-
MPeter87
őstag
Sziasztok,
Szükségem lenne a 2004-es Fabia 1.2 HTP-n lévő gyújtótrafó csatlakozó cikkszámára, de etk-ban hasonlót sem láttam hirtelen, netes találatokban pedig mindenféle van.
Tutnátok segíteni esetleg ebben?
Sajna egyik láb megégett a középsé trafón valami zárlat miatt, úgyhogy trafó + csatlakozó csere lesz.
Köszi előre is! -
apple87
senior tag
Sziasztok
Érdeklődnék hogy az Audi A4 2009-10 évjáratú autókból melyik a megbízhatóbb motor?
És összehasonlítva a Passat b7 -tel melyik a jobb? -
vzsryl
nagyúr
válasz apple87 #186877 üzenetére
Akkor a 143 lovas CRTDI. Ugyanez volt a többi VAG-ban is, de 140LE-vel. Az Audi kapott még 3 pacit elvileg, de a nyomaték ugyanannyi maradt, tehát 320NM. A PDTDI is ugyanilyen erőnléttel büszkélkedett, de ahogy Qru is írta, az az általad írt évjáratban nem szerepelt (szerencsére).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
newmoonlight
senior tag
Általánosságban lehet, de az én 2006-os, 140 lovas, BKP (!!!) motorkódos, 6 gangos DSG-s Passatomat 380e km-rel adtam el, most 440e van benne, köszöni szépen, kutya baja.
30 ezrenként volt benne olajcsere (általában hosszú utakon használtam), olajszivattyú hexatengely csere, PD-elemek (Siemens) garanciában csere, ennyi.
Kétszer állt meg alattam (üzemanyag-szivattyú, ill. PD-elem).
Jobban szerettem, mint a mostani A6 c7 BiTDI-t.“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #186883 üzenetére
2008-as 6-os dsg-s és 282k km volt a CR TDI-ben, csak egy egr csere kellett, amúgy full gyári volt rajta-benne minden, még a hexa tengely is (25k-s olaj periódus gariig, utána 20k). Na ennyi a különbség a két motor között.
#nincsbennetarcsi
-
newmoonlight
senior tag
Azért ez nem "ég és föld"-különbség...
A mostani hisztis (DPF-es, Stronic-os, 7 gangos DSG-s, downsizing-olt, örvénycsappantyús, ledarálódó nagynyomású szivattyús, bicikliláncos vezérlésű, kokszolódós, dióhéj-tisztítós, kigyulladós, 100-150-200e km-nél már bármilyen hibajelenséget produkálós) motorjaihoz viszonyítva viszont egészen jelentéktelennek tűnnek ezek a problémák.
Inkább úgy kellene néznünk ezt a 2.0 PDTDI-t, mint egy kedves, békebeli, megbízható, öreg igáslovat...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #186886 üzenetére
Mint egy kedves, békebeli, megbízható, öreg igáslovat...
Na ez az ami pont nem igaz rá, csak mert kifogtál egy kevésbé sz@rt. Ha nem hiszed ott a húsz rossz motor lista, nyugodtan olvasd el mit írnak róla a szakértők.
Vannak belőle jobbak de generálisan egy erősen nem ajánlott konstrukció.#nincsbennetarcsi
-
newmoonlight
senior tag
Ismerem a cikket, alapvetően objektíven is értékeli a problémákat, de a személyes tapasztalataim valóban mást sugallnak.
Ha egy ma vásárolt akármilyen autó tulajdonosának azt mondanák, hogy a következő 400e km-ben alapvetően két problémája lesz a motorral, egy (20e Ft-ból megoldható hexa-tengely, ill. egy garanciában cserélt PD-elemcsere), akkor nem hinne a fülének.“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #186888 üzenetére
Az biztos. A 2019-es CR TDI autónk 0 km-es kora óta eszi a vizet pl. Ami azért elég botrányos...
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Ismerősömnek a 170 lovas 2.0 PDTDI, de nagyon megvan vele elégedve. Ő valami extra jó példányt fogott ki. 360e km-nél jár vele (ő rakott bele kb. 250-et) és egy turbó és egy részecskeszűrő tisztítás volt eddig. PD elemek gyáriak és még a kéttömegű is. Persze minden más gond is van vele, de a motor jó. Állandóan valami szenzor nyűgje van. Tehát nem venném összességében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lsebestyen
addikt
Hali!
Féltengely belső csukló lógása okozhat alapjárati rázkódást, egyesben "bakkecskézést"?
Skoda Octavia MK1 2004 1.6 BFQ
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok,
VW 2.0 TSI 200 és 265 lóerő között van fizikai különbség? Más alkatrészek, vagy csak máshogy lett megírva? Laikusként nem találok különbséget.
(Sciroccoról lenne szó)
-
veterán
válasz akooos #186892 üzenetére
Biztosra nem tudom, ez a 2. generáció.
A 3. generációnál a 220/230 és 300/310 lovas között különbség pl: turbó, injektorok és talán a dugattyú.Kicsit lemenve alfába, mintha ott 2 nagyon más motorról lenne szó, a sima GTI (211 le) láncos, míg a 265 lovas, ami az R motorja, pedig szíjas vezérlésű.
Itt írnak ezt-azt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz focvis #186894 üzenetére
Köszi, átnyálazom.
Feltételezem a sima 200 lóerős motorral kompatibilis a nagyobb turbó, más injektor is. Vagy ha nagyon kijön rajtam a pánik, akkor inkább a 265 lovas körül kell, hogy nézelődjekSajnos elkapott a kapu(nyitási) vagy zárási pánik így 30 évesen, az eddig használt "épített" dízelem elvették tőlem, úgyhogy kell egy hülyegyerek autó
-
HurricaNe
csendes tag
válasz Doki16 #186890 üzenetére
Jelenleg én is egy 2.0 pd tdi-t hajtok BKD motorkódút hajtok.
Sajnos a vétel előtt jól megjártam, mert vezérlés csere után a feszítő tőcsavarja kiszakadt a helyéről, ami betudható típushibának, de szerencsére nem lett komolyabb bajai.
Gyári pd elem (Bosch) klíma hűtő és turbó volt cserélve rajta.
Viszont nagyon dinamikus vezetni és jól gyorsul. Nagyon szeretem, remélem még sokat elmegy. -
molnarpeter
nagyúr
válasz HurricaNe #186896 üzenetére
BKD különc kicsit a 2.0 PD-k között, mivel nincs benne kiegyensúlyozó tengely, az olajpumpa régi fajta láncos, és a jobbféle elemek vannak benne. Hengerfej viszont első időkben hajlamos volt repedni, cikkszám alapján meg lehet saccolni, hogy még a kockázatosabb van-e rajta
Vezérlés dolgot sikerült megúszni szelep sérülés nélkül ezek szerint, kompresszió volt mérve? Indítózás közben ugrott szét, vagy hogyan történt?[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186899 üzenetére
Azzal is egy csomó probléma volt vele amikor megjelent. Nem tudom azóta javult-e valamit. Az elektromos autózást ültette át luxusba, azon kívül nem egy nagy eresztés a kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest