- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
-
grizlisandor
addikt
válasz Morris #202050 üzenetére
VCDSsel nézzetek, hogy mennyit feszít a vezérlésen, abból kiderül mennyire kell sietni a cserével.
Vezérlésnek a TFSI Hungary FB csoportban a legfrissebb cikkszámú gyári vezérlést ajánlják, egyik másik srác árulja is; sajnos utángyártott termékeknél olvasni érdekes tapasztalatokat. -
kekedi
senior tag
válasz molnarpeter #202037 üzenetére
Köszönöm szépen!
Írtam nekik -
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy idén kell cseréljek téligumit az autón. Egy 1m leonról van szó, nyári gumiban 195/65 R15 van rajta. Abban szeretnék segítséget, hogy télire acélfelnin 14-esben milyen váltóméretet javasoltok ahol kevés az eltérés és választási opcióm is van? Ti milyen méretet használtok 14R -en télire? Nem tudok nagyobb/más acélfelnire váltani, csak 14-es gumi jöhetne szóba. -
imyourfriend
őstag
Kerítettem canbus-os led helyzetjelzőket O3-hoz, így nem kellett sem vcds sem ellenállás csak beszereltem őket és hibaüzenet nélkül teszik a dolgukat. Teszt képpen korábban említette valaki, hogy garázsba bejáráshoz tökéletes, mondhatom ezen próbán nálam is helytálltak az izzók.
-
TayRol
veterán
Üdv!
Adblue kérdés: jelezte a kocsi (Tiguan Allspace) hogy 1000km múlva kifogy az adblue.
Sárga háromszög/kis kanna/check engine sárga.Elmentem egy OMV-re, vettem egy 10-es kannát, beletoltam mindet (gondolom még ment volna, mert) még mindig kijelzi a problémát.
A piktogrammok csak full tartálynál tűnnek el? Vagy mi a sztori? Elso ilyen autóm és első ilyen "tankolásom".KÖszi!
-
veterán
válasz kkdesign #202055 üzenetére
Amúgy itt tudsz évjárat és motor alapján keresni:
https://www.wheel-size.com/size/seat/leon/2001/ [link]
Eszerint 175/80 R14 és 185/75 R14 méretek vannak, de csak a legkisebb motorokhoz (üivel afölött nagyobb féket kapott és arra már nem fér el)https://tinyurl.com/rasoapro
-
98bja
senior tag
Sziasztok,
Kinéztem egy 6-os Golfot
[link]
Tegyük fel tényleg valós a futásteljesítmény. Ha megvenném, milyen preventív szervízt kellene rajta elvégezni, hogy egy jó ideig ne legyen baja motorikusan?
Vezérlés nyilván alap, de azon kívül? -
Lacess
tag
válasz TayRol #202070 üzenetére
Sajnos semmi jót. Valamilyen hiba van a rendszerben. Már gyanús volt számomra, mikor írtad, hogy 1000km van hátra, valamint világít a check engine. Elvileg hamarabb szól, ha csak a lőre fogy belőle. Hiba esetén viszont 1000km-ről kezd visszaszámolni.
Az 1000km elfogyását követően már tiltani fogja a motorindítást. Természetesen nem fog menet közben leállni, de leállítást követően már nem lesz indítható.
Holnap reggel nézz rá (bár nem fog eltűnni magától), aztán válassz egy szimpatikus szervizt. Sajnálom!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
bul07
nagyúr
válasz 98bja #202073 üzenetére
Pár ezer forint egy átvizsgálás, elviszed egy ilyenre, ott felmérik mit kell cserélni azonnal, mi ér rá
És utána már tudsz tervezni és várni a váratlan hibákatOlyan vizsgálatra mint a totalcar-on futó MűhelyPRN, ez egy 2006 Golf 5
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
SzlobiG
félisten
Megnéztem ezt az A4-et. Quattro tulajokhoz lenne kérdésem, mivel még nem volt hozzá szerencsém.
Indulásnál ilyen fura "rántás" szerűen indul meg az autó mintha később kapná meg a nyomatékot a hátsó tengely olyan érzésem van. Tulaj elmondása szerint ez normális jelenség a quattronál ezek ilyenek, szokni kell. Nekem ez ebben a formában nem jött be egyszerűen bólint az autó egykörforgóba érkezés-indulásnál is, nem csak állóhelyben.
Próbáltam mondeot egy hete szintén autómatával na az vaj simán szépen indult, de az csak elsőkerekes.
Vélemény? Menetdinamikával nincs baj egyszer odaléptem neki szinte instant vissza rakott kettő fokozatot meg is indult mint a gőzmozdony.
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #202082 üzenetére
Szerintem nem szabadna rantania. Normal indulasnal meg nem is kell a quattronak kapcsolnia, ha haldexes, a torsennek meg eleve nem szabadna akarhogy is indulsz.
Kerdezz meg TT tulajdonosokat, azokban haldexes quattro van mar regota(igaz elso tengelyt kapcsolja), de tudtommal azok sem rantanak, csak olyan nagy gazos indulasnal lehet erezni valamit, amikor megcsuszik es kapcsolja az elso tengelyt(mivel reaktiv rendszer), de relativ az is finom, nem durva, de nyilvan a megugrik a foldre lekerulo tobb nyomatek miatt. Es ez is rantas elore, nem bolintas elore.
Amit en vezettem 2014-2016 kornyeki 3 lityos dizel quattro A7 az sem rantott, bar lehet az is meg torsen volt.
Torsennel, legalabbis a 2011-es A4-nel ritkan kattano hangot hallani, de a szerelom azt mondja, hogy a fogaskerekeknel akkora hezagot enged meg az audi, hogy ez normalis, de semmit sem erezni belole.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Reggie0 #202083 üzenetére
Alig nyomtam a pedált, szóval óvatosan indultam vele lévén teszt kör volt, de végig azt éreztem ennek nem ilyennek kéne lennie.
Amúgy szerintem is inkább a váltóval lesz valami, meg mintha sokáig csúsztatta volna a kuplungot is és csak utána indult meg érezni lehetett rajta, hogy csúszik majd indul.
qru: Én is így gondolom, pedig maga az autó nagyon szép állapotban van kívül-belül.
-
SzlobiG
félisten
válasz imyourfriend #202089 üzenetére
Jogos én is így látom, viszont a mondeo meg nagyon jó volt amit próbáltam, ezek után ha sikerülne megegyezni azt hoznám.
Qru: Szerintem sokat rúghatták neki mert a két éves téli gumi le volt darálva.
-
Reggie0
félisten
válasz SzlobiG #202091 üzenetére
En is nagyon rugom az enyemnek, de kello karbantartas mellett azert nem kene legatyasodnia. Igaz enyem manualis valto.
Amugy tiptronic vagy s-tronic volt eloben? Mert a hirdetesben mindketto van
A lekopott teligumi inkabb a penzhiany/igenytelenseg jele. Valoszinuleg a valto olajcserejevel sem torodtek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #202094 üzenetére
Vagy nem csereltek es azzal ment nyaron is. Foleg, hogy mar most fent van, pedig meg nincs hideg.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #202095 üzenetére
Így kell ezt, Úriember módjára.. Sági Úrhoz hordják rendesen a 3000, V8, V10-es temetőket, némelyik úgy le van rúgva a fele extra nem működik rajta no de "német prémijum", csak útköben a gazda elfelejtett költeni banánra. Nincs ezzel probléma, de azért egy 8-10 millió forintos szekér illene hogy működjön valahogy, nem csak x millió forint elköltése után.
-
SzlobiG
félisten
válasz Reggie0 #202093 üzenetére
Én nem vagyok az a típus aki rúgja neki a sajátomra is vigyázok amennyire csak tudok. Persze lehet egy ilyen V6-al megváltozik az ember felfogása, de inkább a kímélem típusú használó vagyok.
S-tronic szerintem, 8 sebességes, 50-nél már 6.-ban volt.
Nyáron is ezzel a télivel mentek, ott meg ha rúgták neki az újat is gyorsan ledaraljak a nagy forróságban.
Kár érte, én egy 2.0 tdi s-tronic kombóval ki is egyeznék, nem kéne a V6, de az a durva hogy ilyen felszereltséggel nem is látok 8 milla alatt az meg számomra felejtő így is kitoltam már a határokat.
Viszont mivel nem sürgős, a jelenlegi autómat is imádom, szimplán jobbat szeretnék, van időm nézelődni.
Még valami amit megfigyeltem pl a Fordhoz képest érezhetően minőségibb az Audi, a bele, az anyaghasználat teljesen más szint, de gondolom ezzel nem mondtam újat. Viszont kényelemre a Mondeo jobb volt mint az A4.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Windows 11
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Milyen széket vegyek?
- Filmvilág
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen