- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hramon94
tag
válasz molnarpeter #202494 üzenetére
Szia. Persze : [kép]
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Megjött a CC 340 EUR-ós vezérlésszettje
[link]
Kicsit vegyes a kép. A szíj az Conti gyártmány VAG feliratos. A feszítő az beazonosíthatatlan kanadai Audi emblémás gyártmány. Van még benne egy nagyobb görgő az Ina és Szlovákia van feltüntetve, semmi más logó. A két kisebb közül a nagyobb az VAG-os zacsiba, nem bontottam ki. A kisebben semmi nincs, szintén beazonosíthatatlan.Joe
-
simonjoe
őstag
-
IO.sys
őstag
Sziasztok!
Ilyen olaj jó a VW Polo 1.4 9N 75hp 2003-amba? Castrol Edge Turbo Diesel Titanium 5W-40凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
veterán
válasz T-master #202500 üzenetére
Na kipróbáktam, van elöl a bal oldalon is egy szenzor, mivel nappal próbáltam ki, azt le kell takarni, tehát ott érzékeli hogy sötét van-e.
Amit mutattatok a tükörlap alatti érzékelő ott meg azt érzékeli, hogy hátulról jönnek-e, ezt kell zseblámpával triggerelni, és szépen sötétült. Akkor csak az én szemem érzékeny, vagy más szögben kell beállítani a tükröt, pl lejjebb.
Illetve a hátsó fejtámlák mögé nekem mindig le van fektetve egy nagy esernyő a csomagtérroló házára-térelválasztó háló házára, lehet az takarja ki a fényt ha már közel van aki mögöttem jön, most azt bedobtam a csomitartóba.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hramon94 #202504 üzenetére
Röviden, ebből a csepp(?) lámpás változatból inkább 1.9 PD TDI (DPF nélkül)/2.0 CR TDI ajánlott, polgári nevén mk2 facelift. Mk3 esetén gyakorlatilag mindegyik motor ajánlható, kevesebb a nyűg. Hosszabban is van mk2 bódéban a TSI még a láncos, kevésbé jó hírű változat, illetve az 1.6 dízelnek drágák a porlasztói, viszont legalább szokott is kelleni cserélni bennük. Na persze hibátlan és örökös motor nem létezik, de ezeknél a többihez képest magasabb fenntartási költség várható.
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #202514 üzenetére
..és miért nem toltad ide a linket??
De igen, ezek, bár a szíj kék festést kapott, és az a nagy szlovák görgő csak zacsiban volt. (lehet, h Mági küldte ) Nem bontom már ki, összekészültem, kivittem a garázsba a többi xar mellé, gyári fagyálló koncentrátum [link] (nem tőlük vettem! ), LM TopTec 4200-as olaj, 10L dezt víz, hosszbordás klt. Gondolom valamit majd itthon hagyok amikor viszem majd a szerelőhöz, mert annyi minden gyűlt össze.
imyourfriend
őstagAmiket linkeltél az csak a gyári cikkszámnak megfelelő helyettesítő termékek, nem rendelkeznek gyári minősítéssel. Ha alkatrész kell akkor inkább a fékmester, 1enlőre még őket találtam a legjobb áron értékesítő cégnek itthon. Pl. 10eHUF különbség van az INA szett árában a fékmester javára az általad preferált autodoc-hoz képest.
Rendeltem mást is természetesen, gyári váltóolajat és még pár apróságot. (kis zsákot kerékcsavaroknak, neoprén tárolót a tartalék olajnak, pótkerék leszorító csavar) Ezek is mind gyári cuccok.
Qru
MODERÁTOR
Megnyugtat, h rajtam nem múlt.[ Szerkesztve ]
Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202517 üzenetére
Fékmestert nem ismertem, sok oldalt végignéztem amúgy mielőtt rendeltem bár nem vezérlést, fékhez meg lengéscsillapítóhoz dolgokat és még mindig meg vagyok lepve hogy kerülhetett egy trw df4276-os tárcsa br. 8Eft-be, df4295 meg br. 13Eft-be. Persze ahogy az akció lejárt, a 4295-ös most 18200 pénz, fékmesternél 17400. Enni nem kér, jövő tavasszal/nyáron kerül majd fel amúgyis de ilyen árak mellett nem akartam várni.
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #202507 üzenetére
Néztem már én is ezt az oldalt, többször felbukkant a linkje.
Pirosba a vezérmű szíjkészlet 151 Eur, 60k+ HUF, Kauffer meg 39k HUFért vesztegeti.Időszerű lesz februárban nekem is a csere, intervallum 5 év vagy 90k kilométer; bár az utóbbinak a felét futották a dolgok, de nem reckírozok.
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #202519 üzenetére
Szerintem ez nem eredeti gyári. Lehet, h gyári beszállító, de nem VAG-os dobozos cucc. A másik meg az, h a Kauffer-nél már vásároltam eredeti echte gyári cuccot, azt csak úgy lehetett megrendelni, h előleget kellett fizetnem, és felhívták a figyelmem, h ha nem jó, nincs lehetőség a visszavásárlásra. Akkor mondták, h gyárit csak egyéni rendelésre a fent leírt metódus alapján, nincs gyári termék a webes felületen.
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #202520 üzenetére
Az előző hszemből kimaradt a link, most pótlom.
Ez az a bizonyos apró betűs rész?Zsutól is szoktam rendelni, ott OE gyártónak írja és 42k HUF.
-
veterán
-
veterán
válasz rasotamas #202523 üzenetére
Feltételezem, de guglizd meg.
Cikkszám Terméknév Mennyiség Egységár Sorösszeg
06K905611C-VW- Gyári alkatrész - belföldi készletről 4 db 5433 Ft. 21732 Ft.
06L115562B-VW- Gyári alkatrész - belföldi készletről 1 db 4221 Ft. 4221 Ft.Apró csetreszt, aminek nem tudom a cikkszámát, többször vettem a Porsche Budánál.
Ott van mellette a TLX Kft, szintén jó. -
Gombinyó
őstag
válasz yodamester10 #202501 üzenetére
Azzal kezdtem, idei
-
-
-
Faby
senior tag
válasz yodamester10 #202528 üzenetére
Automata klímánál a párátlanítás gomb hatására a következők történnek:
Indítja a klímakompresszort (ha nem volt előtte bekapcsolva),
Emeli a ventillátor sebességet maxra (vagy a közelébe)
A szélvédőre irányítja a légáramotManuális klímánál te csinálod meg ezeket a lépéseket kézzel.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #202527 üzenetére
Én már pár hónapja áttértem a fékmester-ékhez. Jelenlegi állapotban most ők a legjobbak a piacon. Jól kommunikálnak, hívnak ha van valami anomália a rendelés bármely részével, nagy a választék és az áruk is nagyon jó. A TLX is elQ...vult már, sajnos, és a készletük sem olyan brutál jó mint pl. 10 évvel ezelőtt. A filtertől már csak az olajokat rendelem, abban továbbra is verhetetlenek, soxor nem is az árak, mint a készlet miatt. LM Toptec 4200-as a CC-be, és a gyári Ecstar a nejem Suzuki-jába csak ott tudom megvenni. Sajnos egyszer egy tőlük vásárolt gyári olajszűrővel megszívtam. Csere után pár héttel felkeményedett a tömítőgyűrűje és indulás után spriccelt az olaj a kocsi aljából, volt pánik!! Ha bemelegedett, akkor már jó volt. A szerelő nekikészült egy pár filléres tömítőgyűrű cseréjéhez, amihez állítólag szarrá kellett volna szedni a blokkot, de reggel amikor beindította, hívott, h megvan a hiba. Biztos egyedi eset, de soha többet gyári szűrőt. Ami aukcióban sokszor olcsóbb mint a MANN, amit évtizedek óta használok minden autónkhoz. Nem mellesleg a gyári olajszűrő is MANN volt aminek a gyűrűje beadta a kulcsot.
Joe
-
imyourfriend
őstag
5e5 oktavhoz milyen hátsó lengéscsillapítót ajánlotok? Előre trw-t teszek, hátra olyat nem tudok venni ezen szériához, valami elfogadható minőség párban 30-35 ezer környékén? Nem vagyok jártas és inkább kívárom míg akció lesz az adott alkatrészre csak jobb lenne tudni mit vegyek a szekér alá.
Apropó reggel a kulcs nem oldotta fel a csomagtartó zárat. Az elektronika működött, csináltam egy átlag hibakeresesr vcds-el egyszercsak rendezte magát, de meglepett.
-
papg79
tag
Sziasztok,
Ha biztosítekot szeretnek cserélni, előtte le kell venni a sarut az akkumulátorról? Behalt a hátsó ablaktörlőm, és első körben megpróbálnám a bizrosítékot cserélni. Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #202533 üzenetére
Kérnék ajánlatot a 4 felújítására, lehet jobban jársz úgy (Raj, Lindor, Kárászy, Katona). Mondjuk ha nincs baja, lehet hagynám is, 340-nél a Golfban gyári még - hátsó gyanúsan gyengébb mondjuk elsőkhöz képest. Vagy ha jót cserélsz le, hirdesd meg a régit
Csomi - hallatszott ahogy működik? Fagy netán? (Nem tudom, van-e típusra jellemző hiba, vedd csak érdeklődésnek Fb-n Pctavia 5E csoportban lehet lesz infó) -
veterán
válasz imyourfriend #202533 üzenetére
Lengéscsillapítóbol nem lenne jobb inkább 4 egyforma (= azonos gyártó, azonos szériájából való)?
-
imyourfriend
őstag
trw JGM1114T előre a kettő, eddig úgy volt hogy nem szeretnék hátra, amúgy a fék miatt rendeltem trw-t, akkor már legyen egy gyártótól. Csillapítása még a gyári a bal első ereszt. Nem sikerült találnom trw-ből hátra 5e5 1.6cr-hez jó eséllyel nem kerestem eleget. 4-et azért szeretném cserélni, úgy emlékszem valaki cserélt már itt első kettőt, aztán az jóval nagyobb javulás ha cserélte a hátsókat is hozzá. A csillapítás kényes pont az oktáviánál, úthibánál van hogy hallok zajt de ezt olvastam a típussal kapcsolatban így nem lep meg.
Csomagtartó hiba nem jött elő azóta, az elektronikus zár jól működött, próbáltam jópárszor zárni, ajtónyitással kioldani, vagy csak csomagtartót kinyitni, mindig jól működött.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #202536 üzenetére
340-nél a Golfban gyári még.
Szerintem nem olyan jó az már.
Itt is még jó volt kb, de újjal sokkal másabb.
Elsők olajosak, semmi gáz.(#202533) imyourfriend
Én a Sachs ra szavazok[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #202539 üzenetére
Alapvetoen en is a Sachs-ra szavazok, foleg hogy az Audihoz csak azt lehet kapni utangyariban, mert sportfutomuves. Na a 2 v 3 eve cserelt, 10ezret se futott hatsok kozul a baloldali elfosta magat De csere lesz, mert a csapost nem foglalhatja napokig, amig felujitjak.
-
K Norbi
addikt
válasz rbalint88 #202540 üzenetére
Egyre szarabb minden.
Ezek a mai Sachs-ok se olyanok amit 10 éve gyártottak.
Nem várok tőlük én se sokat, de többi se jobb szerintem.
A Bilstein bal hátsó gátlóm 3 hónap, az egész szára tiszta olajos volt.Amiket vettem Lemförder lomokat, az is egy hányinger már.
Nem olyan mint rég.
Elkorcsúltak(#202541) simonjoe 12345 [link]
[ Szerkesztve ]
-
Boka Satya
friss újonc
Sziasztok! Üdv Mindenkinek. 4 éves Octavia Scout-om van. A szalonból az első utam vidékre vezetett, de már az országúton éreztem egy fajta remegést. Főleg a vezetői ülésem alatt szokott jelentkezni. 4 éve tart, folyamatosan járok vele szervizbe, de ők mindig azt mondják gumi. Most felrakták a téli gumit acél felnikkel, a remegés, ütés érzés ugyanúgy megvan. Van egy Citi Go-m az suhan az úton. Az Octaviával 120-nál nem megyek többet, mert az ülés remegés olyan, hogy nem merek vele reszkírozni. 4 éve szenvedek ezzel. Most is 3 napig volt megint szervizben, azt mondták vegyek 4 új nyári gumit, de ne Pirellit, mert azok nem igen jók ilyen kocsira. Volt már itt ilyen valakinek, vagy hasonló? A kardánt is kivettem, megnézték, semmi baja. A féltengelyek mindenhol tökéletesek. Köszönettel Boka Satya
-
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #202539 üzenetére
Ahogy írod is, még jó, újszerűség túlzás is volna. A hátulja szerintem már fárad, viszont műszakin átmegy, jön-megy-intézkedik, szóval nem sietünk cserélni - néha úgyis meg van pakolva, amiatt pláne nem, bármikor lehet baja. Nameg abból amúgy is van itthon tartalék páros, használtnak használt, de ingyen volt, annyiért meg nem akartam otthagyni. Megszoktam, hogy minden legyen rendesen elhasználva, mert úgy olcsóbb, kevesebb szemét, meg kevesebbet kell költeni, stb
Pont Lemförder nagy szilent lett kidobva az első lengőkarokból, már nálunk volt cserélve, hirtelen a km/kor passz.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Sachs 318202 @6 lesz amint nézem [link] már csak kell várjak egy jó árat hozzá és be is szerzem. Hátra mit szükséges még venni ilyenkor, toronycsapágyat jó eséllyel cserélem bár ez a 225km nem olyan sok.
Boka Satya: szervizben azért kellene hogy legyen legalább egy szett kerék amin kitudják próbálni a szekeret, ilyen nincs hogy vegyél új nyárigumit.. tegyék fel egy másik járműre és teszteljék okozza-e a hibát, elvégre szerviznek hívják a helyet. A pirellivel kapcsolatos meg egy olcsó duma, a gumiabroncs gyártó meg kell feleljen bizonyos szabványoknak, nincs olyan hogy bizonyos autón "nem igen jól üzemel". Van kompatibilitás és menettulajdonság, ahogy írod amikor megvetted már érezted, ebből kiindulva olyan gumiabronccsal szerelték, ami állításuk szerint nem igen jó?
-
papg79
tag
válasz molnarpeter #202535 üzenetére
Szia, köszönöm a választ. Cseréltem már az ablaktörlő motort, az átvezetőben nem láttam törést, azért gondoltam, hogy megpróbálom a biztosítékot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Boka Satya #202543 üzenetére
Igen, nalam az elso fektarcsa volt megvetemedve es amiatt razott. Ha nagy temponal fekezel jobban raz? Mert akkor tuti az lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen