- 3D nyomtatás
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- iPad topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Memóriakártya topic
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202917 üzenetére
Igyekszem elébemenni a dolgoknak szintúgy, nem jó mikor a munkába járó szekér egyszer csak bemondja az unalmast.. igazat megvallva, rendesen meg van javítva/felújítva akkor az idősebb vasak majdhogynem tartósabbak a tendenciából kiindulva, hogy milyen minőséget gyártanak manapság.
DPF-et kitakarították azt követően olyan lett mint az új, hol lett csináltatva ha szabad tudni?
-
veterán
válasz Gergőke88 #202946 üzenetére
Ha tippelnem kell, ugyanaz a 312 mm-es fék van alatta ami a normál Golf GTI-ben szolgál. Nekem bőven elégnek tűnik, de nem vagyok fékfetisiszta. További tippem, hogy a Passat TDI alatt is ugyanaz a fék található.
Fűnyírás közben nem hordok órát; mert minek. De sok mindent látott 17 év alatt, ha csak évi átlag 20 ereszdelahajammal számolok, abból 340-et vészelt át, még az elején egyszer bevertem a pultba, annak maradt nyoma, ki lehetne polírozni, de jobb így természetes állapotában.
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202951 üzenetére
Tavaly július végén csinálták:
[link]
Nem tudom miért Ők, nekem szimpatikus volt a tulaj, itt csinálták a Budafoki úton. Ráadásul minden máshol 30eHUF volt akkor, náluk 52-őt fizettem.
Nem érzek különbséget, hisz előtte sem volt baj vele, csak már az olajmassza kezdett benne a kritikus érték felé közeledni. Tisztítás előtt is 1200-1400km enként regenerált, most sincs ez másként. Csak most még tényleg üres, pontosabban remélem.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gergőke88 #202946 üzenetére
Az ajtóbehúzó műanyag a B7 Passatból származik, nincs vele semmi baj, a 2.0TDI-hez elég nagy fék jár, konkrétan nagyobbak a tárcsák, mint az octavia 2-őn volt azonos teljesítményhez, ami 200 kilóval nehezebb autó volt. Lehet, a benzines fyengébb féket kapott, én a dízelhez kapott fékkel elégedett vagyok.
-
StoneBridge
senior tag
Sziasztok!
Golf 7 Variant (2017 facelift) discover pro media navit tudom valahogy frissíteni SD kártya segítségével?
Van erről valahol leírás?Köszi!
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #202947 üzenetére
A4 cabrioban es Splashben Dension van - stabil, de volt mar ezzel is olyan, hogy csatlakozott, de hang nem jott ki rajta.
Sogornak Focus mk2-ben Yatour volt, stabilan mukodott, nem panaszkodott.
Prius2-ben noname ebayes volt, kb ugyanezt tudta az is.Kijelzo nincs a kocsiban? Ha volna kijelzo, akkor inkabb okostelefon integracio iranyaba vinnem a sztorit Draga, de legalabb fullos csomag, hangminosegben es tudasban is tobb, mint csak egy kihangosito.
-
veterán
válasz StoneBridge #202955 üzenetére
Elvileg itt lehet, de most nem megy az oldal nálam:
https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/en/car/ -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabzoltan1 #202949 üzenetére
És most biztosan nincs aktiválva? Csak akkor működik, ha a tükör állító pöcök R állásban van. Ekkor hátramenetben dönti a tobbb tükörlapot lefelé.
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #202958 üzenetére
#202956 Pfiucska
Koszonom a tippeket! Sajnos csak 1DIN-es keretes radio remlik, nincs kijelzo. Fejegyseget ugyan mindig lehet cserelni, meg ott van a konzolon "felhajthato" resz a gyari navinak, de, 200k korulre saccolnam a mutatvanyt, ammeg. Nem olcso Annyit (nekem) max zajszig érne meg extrába, egy rongyos fejegység-telefontükrözés nem Mondjuk nem én bódém : )[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #202963 üzenetére
Ooo de szerettem, mikor Bp-Ausztria-Bp kozel 1000 km utan otthon a kertkapu elott allt neki regeneralni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
albiosz
őstag
válasz grizlisandor #202918 üzenetére
Nyugi, nem te vagy az egyetlen. Ebben az Autónavigátor tesztben is tényként közlik a fals infot sajnos. [link]
-
dozó
tag
válasz szabzoltan1 #202967 üzenetére
MIRROR DIP IN REVERSE | SKODA OCTAVIA 3 | VCDS CODING - YouTube
52-es, és 09 csatornán tudod beállítani.
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202933 üzenetére
folyamat rágódom a ledes cuccokon, de inkább olyat használok egyelőre, amibe akkor sem lehet belekötni,ha rendesen megnézik. Night Breaker laserből (a pontos típusban nem vagyok biztos) van H7-es, amivel színhőmérsékletre is, fényerőre is elégedett vagyok, és ECE engedélyes, szóval nem tudom, olyan létezik-e, hogy az engedélyezett színhőmérsékletnél magasabb, de halogén, ECE pozitív, és ennek ellenére büntit kapok. Szerintem kizárt. Ha mégis, azt még én is megpróbálnám kimagyarázni. Amúgy a komolyabb ledesek vetítési képe is jó, nem értem, miért nem kapnak engedélyt, itt megint a szabályzás van lemaradva, de attól még..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
én úgy vettem észre, az Orsam, Philips, meg pár kínai komolyan veszi ezt, a többi viszont odab*sz egy jó nagy ledet, vagy többet, ami persze hogy szétkent fényt eredményez, ha nagyobb a fényforrás geometriailag, mint az izzószál.. ettől még vonzó, a focusommal nem is látok sötétben, és 2-3 emelt fényű halogén pár árából meglenne. de ha az eszemre hallgatok, veszek halogént, és 200 óra élettartam az autó teljes életciklusára elég lehet, amennyit most használjuk.. ha a geek énemre, akkor veszek ledet, és imádkozom, hogy ne kapcsolják le vele az asszonyt :D
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz ZolkoW #202973 üzenetére
Egyébként én azt tapasztalom, hogy a túl nagy fény sem jó. Nekem a Passatban olyan erős Xenon van, legalábbis nekem földi halandónak úgy tűnik, hogy az összes fényvisszaverő dolog (szemafor, útszéli tábla) annyira fényessé válik tőle, hogy már bántja a szemem, és ugyan úgy nem látom a nem fényvisszaverő dolgokat (út, növényzet) mert szinte elvakítanak a fényvisszaverő dolgok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ZolkoW
őstag
válasz rasotamas #202974 üzenetére
ez valós, bár arra is utalhat, hogy túl sok a szórt fény, ami nem a vonal alatt marad.
Attól nem nagyon félek, hogy a ledesek amúgy túl sok fényt bocsátanának ki, mert ekkora méretben túlmelegedés nélkül nem reális a ~2000 lumen feletti kibocsátás, még aktív hűtéssel sem.. legalábbis amire ráírják a 30000 lument, az ordas kamu, kissé alá is ássa az eladó/gyártó renoméját.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Van automata távolsági fényszóróm, gyakorlatilag jobb oldal az út szélét teljes magasságban megvilágítja még akkor is, ha mennek előttem emiatt a közlekedési táblák telibe sütik a szemem. Illetve ha nem jönnek szemből akkor a bal oldalt is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz ZolkoW #202975 üzenetére
Nekem még van egy olyan "titkos" ötletem, hogy ha van külön távolsági és tompított fényforrás, meg lehetne csinálni, hogy rendelni kínából bixenon projektort, és mindkettőt megcsinálni tompítottra és távolságira is, persze kéne egy biztonsági kapcsoló ha rendőrt látsz, csak az egyik világítson tompítottként, a másik meg távolságiként.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz ZolkoW #202971 üzenetére
Brutál fényereje van a lednek, amikor az ember kicseréli az izzót, és már Téged zavar amilyen erős a fénye akkor mit szóljon a többi. Hátsó lámpákba rendeltem ledet, jó eséllyel 25-30%-ra le kell vegyem a fényerejüket akkor lesznek megfelelőek, de a teret jobban kitölti min a gyári fény az biztos! Amennyiben kiégnek még mindig ott van a gyári, de ha fél évig jók lesznek akkor rendelek belőlük tartalék led-et.
-
chopin42
őstag
Üdv! Skoda Octavia Tour 1.4 bca 2006 1u2.
Itt, itt, és itt már érdeklődtem, de megőrülök, semmivel nem vagyok előrébb.
Találtam bontott lámpát, a csatlakozó 2x4-es. A beépített facelift előtti fényszóróké pedig 2x3-as. A kábelkötegek ilyenek a kocsimban: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép].
Miért őrülök meg? Ez ilyen gyárilag, vagy tökéletesen jól sejtem, hogy szarrá gányolták, és emiatt nem tudom visszarakni a gyári csatlakozós lámpákat? A cikkszámok megvannak, a faceliftes lámpák csatlakozói mind 2x4-ek, tehát a kocsimban gyárilag is ilyen kellene hogy legyen. Vagy én vagyok a hülye? A bontott lámpák mentek vissza mert volt egyéb bajuk is, de így mégis hogy keressek akármilyet? Kérem, aki tud bármit ami segíthet, az írjon.
Ha egy mód van rá, nem vinném (még) autóvillamosságishoz, hogy pénzért megmondja, amit esetleg eltaláltam én is.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
VGYke
addikt
válasz VGYke #202894 üzenetére
Erre az akkus kérdésre senkinek nincs ötlete? Most 63Ah akku van a járműben, döglődik, csere kellene. De nem vagyok meggyőződve arról, hogy gyárilag ilyen kell bele. Az OK, hogy minél nagyobb a kapacitás annál jobb, de nem hiszem hogy a generátor, töltő elektronika szempontjából mindegy lenne milyen akku van az autóban. Hézagos ismereteim szerint a töltőáramot az akku kapacitása határozza meg, és ha adott a töltőáram, nem mindegy milyen kapacitású akkut tölt.
Tudtok segíteni?kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VGYke #202983 üzenetére
Mehet nagyobb, annyi hogy a nagyobb akksit lassabban tolti fel teljesen a generator. En a gyari 48Ah-s helyere 65Ah-sat raktam. Nincs vele semmi gond.
De amugy igen az okolszabaly az, hogy a toltesi erosseg a nevleges kapacitas 10%-a ameperben merve. Ettol alacsonyabb lehet, a magasabb nem ajanlatos viszont.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #202986 üzenetére
Igen a fizikai meret a szukkeresztmetszet. Benzinesbe nem kell nagyon eros, azok konnyen indulnak nagy hidegben is.
#nincsbennetarcsi
-
MM
őstag
Sziasztok!
Octávia 4, vezeték nélküli Android Auto-val kapcsolatban lenne kérdésem.
Waze-ban eddig tudtam keresni menet közben, ebben az autóban nem, csak ha megállok, akkor jön elő a kereső sáv, vagy akkor enged az előzmények / kedvencek közül 3 oldalnál többet görgetni.Eddig főleg Renaultok és Fordok gurultak alattam, AA kábellel ment, nem volt ilyen gond.
Kivétel volt egy Golf VII sportsvan, vezetékes AA, ott letiltotta menet közben a Waze a keresést, csak akkor jött elő a kereső sáv, ha megálltam. Sajnos most ez az oktáv is ezt játssza, így arra gyanakszom, hogy ez VAG
bugfeature.Tud esetleg valaki ellenszert, hogy lehetne kikapcsolni?
Elég idegesítő, vannak napok, mikor sok órát töltök autópályán, pár telefon és változik az úti cél, és álljak félre azért, mert a kedvencekből is csak 3 oldalt enged görgetni... Vagy turkáljak a menüben 2 percet, hogy leválaszthassam a telefont a fejegységről. Akkor tudok új célt választani a telefonon, és újra csatlakozni. Ne már...
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Meg most a jellemző 90-120 stb Amperes generátornak nem nagyon fog számítani, hogy a 4 vagy 6 Ampert tudni kéne leadni akku felé sőt, alapvetően kímélőbb is a nagyobb kapacitáshoz ugyanaz az áram. Hogy gondot okozzon valami, ahhoz a fogyasztást kéne növelni, az akku mint puffer meg nem fogyaszt ugye alapvetően.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #202992 üzenetére
Inditas utan azert van toltes rendesen, de az a lenyege annak amit mondani akartam, hogy a generator ugyis korlatoz, azaz nem lesz olyan, hogy a nagyobb akku miatt tul nagy lesz az aram.
Amugy meg valoban minden szempontbol jobb a nagyobb akku.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Szerintem úgy értette, hogy az akkutól függ, mi az ideális töltőáram. A gyakorlatban gondolom igazatok van, ha eleget megy az autó, a nagyobb is fel lesz töltve, akkora különbség csak nem lesz a gyárban kigondolt, és a belerakott kapacitás között..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Generátor az ideálishoz képest tölt, mint az ökör. Nade az akku mérettől nem változik a fogyasztás, ugyanannyit vesz ki az önindító stb, szóval nem igazán van nagyobb akkuval sem töltési gond, viszont egymás után több indítást bír ki teljes lemerülés (károsodás) nélkül pl.
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #202997 üzenetére
Valami szabályzás, pontosabban valami korlátozott érték azért csak van a töltőáramra is, nem? Vagy pillanatok alatt beáll valami kicsi pár amperesre, ami nem jelentős terhelés a generátornak?
Más: keresem, amit mindig írsz, hogy mit is célszerű cserélni megelőzésképp az 1.6 CRTDI motoroknál (CAYC kód elvileg), csak nem találom... üzemanyagpumpa? vagy mi is volt?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Reggie0
félisten
válasz ZolkoW #202994 üzenetére
Itt nincs ilyen. Nem szamit, hogy eleget megy-e az auto, itt energiamerleg van. Ha inditasnal tobb energiat veszel ki, mint amit utana beletoltesz, akkor egyszer le fog merulni, ha kisebb az akku, akkor elobb. Ha pedig inditas utan tobb enerigat pakolnal bele, akkor az akku fel fog toltodni, ha nagyobb az akku, akkor kesobb. A nagyobb akku nagyobb aramu toltest visel el, a kisebb kevesbe oregiti. Tehat ha egy adott geneator melle nagyobb akkut raksz be, azzal csak jot teszel az akkunak.
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- Dark Souls sorozat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Külpolitika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Windows 10
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs