- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Milyen notebookot vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
ha lambdaszonda volt az autóban akkor utána szükséges lehet az alapjárati motor ujratanitasa? Vagy lehet nem alapjárati motor, de mintha hajókázna egy picit a fordulatszámmérő, vagyis furcsább mint előtte. Nem olyan rég volt főtengely jeladó csere is, akkor elmaradt ez a tanítás és akkor kb hasonlót csinált csak erőteljesebben. Azért is gondolom hogy lehet ez elmaradt mert most is valami hasonlót éreztem este, kicsit meleg motornál is mozgott az alapjárati fordulatszam mérő. Akkor utána reggel alig tudtam vele visszabaktatni a szerelőhöz, most is kb hasonlóra számítok, de még nem jutotta le az autóig. -
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #202900 üzenetére
Nálam is beépítésre vár!
Kicseréltem a ködöt is nagy teljesítményű H11-es LED-re, a hatás több mint meglepő! Egyszerűen elvész a xenon fénye mellette. Valami sárgás pamacs látható ha együtt van bekapcsolva. Betettem a dinamikus kanyarba is egy H7-est. Az sajnos nem jött be. Rohadt jól világít, ellenben kikapcsoláskor amikor a rendszer csökkenti a feszültséget, ez normál wolframszálas izzónál elhalványulással majd végén a kikapcsolással jár. A LED-nél egy zavaró vibrálásba megy át ahogy csökken a feszültség. Sajnálom, mert betyár jó bevilágít oldalra. Keresnem kell valami megoldást, vagy olyan LED-et ami a csökkenő feszültségre nem produkál ilyen hibát. A xenont a jövő héten tesszük be, megy a gép vezérléscserére majd akkor. Egy kicsit azért tartok tőle, remélem nem tesz semmi kárt a rendszerben.Joe
-
veterán
Hát nem volt egy nagy határozott eredménye a mai szeánsznak.
Kimérte akksit, töltést, mindkettő rendben lévőnek tűnik. akksifesz nem csökken magától.
Ez alapkán és a meglévő hobakódok alapján arra jutottunk, hamár van itthon szkópom, éjszakára rá kéne kötni az akksira, és figyelni a feszcsökkenést.
Ha megzuhanások vannak benne, valamelyik ecu magától bekapcsol és fogyaszt, ha folyamatos akkor mégis akksi.Viszont az akkum mért fesz és az obd csatin mért fesz között van 0,3-0,4V különbség mitől eshet ennyit?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202898 üzenetére
Osram lesz, viszont nem Kínából, ahogy mondod nehéz internetről megállapítani az ilyesmit és ez egy olyan izzó, melyre naponta szükség van ha autóval járok munkába.
yodamester10: e téren vagy Osram vagy Philips, valószínű ezeket a led fényforrásokat szabályoznám az autóban ilyen 4-5000 lm magasságában mielőtt levillognak, elképesztő amúgy a 30000 lm, de nem merném bevállalni közúton azt. Mostani xenon izzó ami benne van kb. 3000-et tud és megfelelően bevilágítja az utat, elegendő. Néztem videókat nem tudom a Xenarc Cool Blue mennyivel jobb, ködlámpából fehérebb fényűt raktam bele szebb is a fénye mint a xenonnak, pedig az 4800K hőmérsékletű és már jóval kellemesebb..
Paxker315: szemre jobb, kellemesebb videó alapján a 6000K mint a 4300K, mondom ezt úgy hogy az Osram Ultra Life Xenon Arc-ra 10 év garit adnak, Cool Bluera csak egyet. Belül picit drágább, kék fényű izzó van most, nem led de magasabb a fényereje, kellemesebb számomra. Lakásban más, ott jobban szeretem a melegebb fényű izzókat főleg télen, mégsem az a hidegséget sugározza. Belsejével amúgy meg vagyok elégedve, kellene egy új készlet szőnyeg mivel a jelenlegi ki lett taposva, néha-néha fel is bukkan 12 pénzért fb-n eredeti csak le kellene csapnom rá. Fény szempontjából a csomagtartó belseje kevésbé zavar inkább a rendszámtábla és a két tükör ami sárgás fénye zavaró. Egy szürke színű szekérhez nem illik a sárga fény, ki nem állhatom szerencse a menetfényt hamar lecseréltem (kínai de jól bírja, rendeltem egy párat még, ha tönkremenne idő előtt). Octavia 3-nak egészen jól szerelhetőek az izzói kivéve a PY24W indexeket amik elől vannak, ahhoz le kell bontani az első lökhárítót, ki kell szedni a lámpatestet és úgy lehet cserélni.. videó/dokumentáció nincs hozzá úgy tudom.
Amit hiányolok az a lábtér világítás, valami utólagosat lehet kap majd, nem akarok a szivárvány színei közül választani, szerintem építek be ugyanolyat, mint ami a tetőben van, lényeg legyen színazonos, ne üssön el.
Ilyen automata csoda tükör van, sötétedik, fűthető, önmagától záródik, mikor kinyílik egy halk nyikorgó hangja van, be lehet azt fújni valamivel, érdemes egyáltalán adni neki pici wd40-et? Szét kell szedjem majd, az alsó lámpát cserélem ha ideér a LED, akkor szeretném megjavítani ezt a problémát is.
Volt pici szabadidőm, felkerültek a téli abroncsok, a már korábban fémre pucolt, alapozott feketére fújt acélfelnivel együtt, 15 pénzért vettem annó a felniket az autóval együtt, most meg örömöt okoz hogy fel lettek újítva és hasznukat veszem.
-
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #202909 üzenetére
Köszi!!
Jelzem a szerelőmnek, h óvatjával vele.
Nem hiszem, h lesz kép róla, de egy before-aftereset lehet, h csinálok.
Az a helyzet, h úgy fog kinézni a procedúra, h egy délután elviszem a talicskát minden cuccal ami kell a vezérléscserés nagy szervizhez. Ő akkor kiveszi a generátort és önindítót. Azokat elviszem, másnap reggel nyitásra generáloztatni és délután viszem csak a szerelőhöz vissza. Remélem addig lesz ideje kicserélni.Joe
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
mk4 octavia/ rs dízel tulaj van közöttünk?
Tesztekben lehúzzák, de valós tapasztalat érdekelne.
B8 Passat 2,0 tdi 150le lenne a másik kiszemelt.
Anyagminőség, belső tér tekintetében jelentősen jobb a Passat?
köszi[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #202905 üzenetére
Csak kíváncsiságból
Kimérte akksit
Ezt a részt hogy csinálta, mivel csinálta?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
albiosz
őstag
válasz grizlisandor #197788 üzenetére
,,kettős befecskendézűek"
1.5 TSI Golf 8-ra írtad ezt, de most kétségek merültek fel a milyen autót topikban és nagy hirtelen a gugliban se találtam utalást erre, pedig talán promóznák. Szóval ez kacsa? Van valakinek tuti infoja?
-
veterán
válasz bul07 #202913 üzenetére
Pongyolán fogalmaztam.
Terhelővillázást én 2 hete csináltattam már.Feldugta töltőre, figyelte hogyan változik az áramfelvétel. Indítottuk motort miközben az áramot szkópolta lakatfogóval és a feszültséget is szkópolta.
Én arra jutottam, hogy valószínűleg tényleg éjszakára szkópolni kéne a feszt, kivizsgálni fekébred-e valami vezérlőegység, de azt az effortot hogy a can buszt visszafejtsük, hogy mégis mi az a vezérlőegység valszeg már nem éri meg munkadíjba, egy új aksinak ennek nem kéne gondot okozzon, lámpát nem kapcsol, motort nem indít, akkor mégis hogy zuhanhatna be úgy a fesz hogy gond legyen,mert beszélget valami a can buszon?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202912 üzenetére
Működik még rendben mindkettő, de csak 13 éves és 320k-t futott vasról beszélünk. Mivel ez nem egy boltba járós autó nem szeretném ha valahol a messzi-messzi galaxisban letérdelne. Sokat gondolkodtam, h új vagy felújított, itt azt mondtátok, h az utóbbi. Találtam egy korrektnek tűnő céget, reggel nyitásra viszem és délután mehetek érte. A legdrágább javítás 100eHUF lehet, ez a teteje. Így voltam a négy teleszkóppal, a kézifékmotorokkal, a DPF-el, az EGR-el is, nem vártam meg, h összeszarják magukat.
MunezXBK
nagyúr:
Keress valami tisztességes teljesítményűt!
[link]
Ebből is a 90W-osat vedd!!
Egy kicsit én is tartok tőle, de visszaolvasgatva, nem ír senki rosszat csak pozitív kommenteket ezekről, de olvass bele amit linkeltem.
Számomra már a ködlámpába kicserélt is döbbenet volt. Nagyon nagyot világít!!
Mi bajunk lehet??
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz albiosz #202915 üzenetére
Úgy tűnik hülyeséget írtam, majd egy modi, ha erre jár javítsa vagy törölje azt a hsz-t, köszi.
De írok bejelentőt róla.EA211 TSI evo magyar doksijában is csak ennyit írtak:
"A benzinbefecskendező rendszer a VW közvetlen befecskendezés 4. generációja." -
Gyula84
veterán
-
veterán
válasz MunezXBK #202914 üzenetére
Milyen gyártmányú xenont tettél bele?
Nálam még működik a júliusban hirtelen beszerzett kínai.Ennek bontani kellett az elejét. [kép] [kép] Vagy lehet, hogy ez is ment volna a dobbetét kiszerelésével? Bár a lámpa fedele és a biztosítéktábla között minimális, pár centis hely volt.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #202928 üzenetére
Én vagy négy éve cseréltem, Osram, egy picit emelt fényű, már nem találom, de nem is emlékszem pontosan a típusára. Arra viszont igen, h itthon üzletben vettem és valami xar volt a dobozban. Ellenőriztem az Osram oldalán, ott jelezték, h náluk nem szerepel az a termék. Visszavittem, szó nélkül kicserélték, az már dedikált izzó volt. Működik még, rendben van, csak ezek a LED-el felb@..ták a Zagyam, így kicserélem. Remélem minden rendben lesz vele.
Joe
-
veterán
-
veterán
válasz simonjoe #202930 üzenetére
Hamár ennyire benne vagytok az utólagos lámpás dolgokban:
Igaz nem VAG, de most itt pörög a téma:
Asszonynak halogénes Prius3 van.
Nem igazán használjuk sötétben, annyira nem fontos a világítás minősége, de a sárga színe engem nagyon zavar, fehéret szeretnék, H11 tompítottból és W5W helyzetjelzőből is.
A helyzetjelző teljesen látszik a búra alatt, ezért nagyon nem kéne lednek lennie.
A tompított projektoros, tehát akár lehetne led vagy xenon is, de maradnék a legális oldalon, meg nem hiányzik sem az 50 ezres ár sem a plusz dobozkák meg hűtőventik elhelyezése, furkálás, beázás, stb.
Sajnos hajlamos a hőtől bemattulásra.
Tudtok ajánlani fehér színű de normál fogyasztású izzókat H11 és W5W-be?https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
simonjoe
őstag
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #202935 üzenetére
A robogós topikban párszor már végigvittük ezt a csörtét a ledezéssel.
A lényeg, hogy kis hazánkban is jól szabályozott, milyen világító berendezések mehetnek forgalomba és bizony xenon, halogén lámpatestbe tett ledes fényforrás általában nem ilyen. Egy kekec rendőr a forgalmit is elveheti érte, ennek fényében lehet ajánlani (törvényszegésre buzdítani a fórumban), megcsinálni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
simonjoe
őstag
válasz macilaci78 #202936 üzenetére
...töröljük le gyorsan a vért az agyarakról! Hol olvastad, h kötelezném én vagy bárki itt a LED-es megoldást. Arról írtam, h mit tapasztalok. Mindenki felnőtt, (nem csak biológiailag) és tudja, h mit csinál, annak mik a következményei. Az itthoni szabályzást meg hagyjuk, nem igazán nevezném jónak, de ez csak az én véleményem.
Joe
-
veterán
válasz macilaci78 #202936 üzenetére
Azért a hagyományos és a projektoros lámpatestet különválasztanám.
Utóbbiban kell működnie vakítás nélkül a xenonnak és a lednek, ha nem a legolcsóbb kínai.https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #202938 üzenetére
Nem válasz akart lenni, általános alannyal helyettesítsd be, kérlek!
rasotamas: a jogalkotó nem tesz különbséget.
Nem azt vitatom, hogy jobb-e, vagy hogy jó-e, hanem hogy jogszerű-e. Mert ugye a rendőrnek az édes kevés, hogy a fórumon olvastam...[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
N.otorious
senior tag
Sziasztok!
Audi A3 1.9TDI BXE hibajelenség: a hűtővíz szintjelző bevillan, vagy harmat sípol, 2-3 perc utan elalszik, vízszint megfelelő. A másik hiba, amit ma vettem észre, hogy mikor nyomtam a kocsinak, mintha a turbó nyomás nem lett volna, csak mintha sima szívó lenne, nem akart gyorsulni. Eddig nem érzékeltem ezt a hibát, a vízszint hiba is csak néhány napja jelentkezett. Lehet szerintetek összefüggés? Akku hiba? Nincs check engine se, semmi hibajelzés. Álló helyzetben letaposva hallottam a turbót.
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
Lacess
tag
válasz N.otorious #202941 üzenetére
Összefüggés nem nagyon lehet a kettő között.
Első nekifutásra érdemes lenne körülnézni a motortérben. Nyestrágás után kutatnék a vezetékkötegek és a vákuumcsövek környékén.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
yodamester10
őstag
Ha valakit érdekel
[GTi vs. GTE - Volkswagen Polo GTi vs. Volkswagen Golf VII GTE (Laptiming Ep. 245.)][ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Hm. Valakinek van tippje Bluetooth adapterre? Ismerős kocsijaban a fejegyseg hagyományos rádió, nem lehet kihangositani vagy bt-n át zenét hallgatni, s azért nem rossz az. (Audi A1). Eddig amit próbált adapter, sajnos recsegos és szakadozo volt, aztán ha nem muszáj, nem epittetne be új fejegyseget, ami nyilván nem olcsó köszönet bármi tippert, hazai webshop talán a 14 napos elallas miatt jó ötlet lenne
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
simonjoe
őstag
válasz macilaci78 #202940 üzenetére
Majd jövőre ha kapunk ismét meghívást, megbeszéljük személyesen!
Joe
-
szabzoltan1
csendes tag
Sziasztok.
Tudtok nekem olyan videot linkelni ahol b7 passatban aktiválják a tükördöntést?
Szájbarágós modszer érdekelne mert nem megy az angol(orosz, lengyel meg semmi más) 🤪
Vcds van csak hozzáértés nincs. 😋
Köszönöm. -
veterán
válasz yodamester10 #202943 üzenetére
Délelőtt láttam, elégedettek voltak a GTE-vel. Azt furcsállom, hogy power módban miért nem jár a motorja, a Volvo PHEV olyankor úgy lőtt ki állóbol "mint atom".
A Polo GTI DSG csalódás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest