Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #208549 üzenetére
O3-nál digitklímás verzió esetén van 3 tekerő, potméter úgymond + AC és AUTO gomb és ez pont elegendő így. Az AUTO jól működik, egy tekerővel ami legközelebb van a sofőrhöz lehet szabályozni a hőfokot a bódé meg rendezi a többit. Nyilván meg lehet oldani menüből is igaz az érintőképernyős sztorinak nem vagyok annyira a híve.. pár kattintásos dolgot elintézek rajta akár egy címet is beállítok a térképen, de megértem ha valakinek hátrány vagy épp nem akarja megszokni.
-
vlevi
nagyúr
válasz imyourfriend #208551 üzenetére
Az a "hagyományos" verzió, teljesen jó az úgy.
De újabbikban csak egyetlen nyomógomb van, a "Clima" gomb, amivel be lehet lépni a légkondi menüjébe, és ott érintőt bökdösni.
[link]
[link]
És még ebből a beállító ablakról is át kell menni a Classic AC menübe, hogy a ventit feljebb, lejjebb állítsd, belső keringetés, satöbbi.Annyi, hogy a hőfok +/- gombja az mindíg kinn van a képernő alján, azt lehet nyomkodni, de fél fokonként. Az érintőképernyő nagyon nagy hiányossága, hogy nem lehet kitapintani a gomb, vagy potméter helyét, oda kell nézni, és a nyomkodásról sincs visszajelzés, folyamatosan nézned kell a kijelzőt, hogy lásd, megváltoztatta-e.
Menet közben itt tényleg csak a hangvezérlés működik, azaz megkéred a melletted ülőt, hogy állítson be ezt-azt
-
Winne
nagyúr
Urak a Tsi motorok között mi a tapasztalat az 1.4 és az 1.5 150 lovas motorokrol? Melyik tűnik jobbnak?
Nekem azn1.4 van, nagyon szeretem, nagyon jó, és ha az 1.5 rosszabb lett, akkor lehet néznék inkább régebbi kocsit a motor miatt.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #208556 üzenetére
Kenguru csak reset után van nálam, DADA motorkód. Frissítés után pár hétig az elején csinálja, aztán már nem. Mondjuk frissítve is tavaly volt utoljára.
-
Winne
nagyúr
Erő az van az 1.4-ben is, családdal kirándulós 100 körüli átlaggal utazó tempóban 5 liter a fogyasztás, tél nyár hosszú időtartam 5.9 és 7.2-vel vettük át. 90 százalék város. Soha nem volt ilyen jó motoros autóm, nem is gondolkoznék rajta, csak a nem régiekből már csak 1.5 van tudtommal.
Az 1.5ben kikapcsolhato hogy kapcsolgassa a hengereket?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
vlevi
nagyúr
Nekem nemrég rakták a seggem alá céges autónak ezt az Oktávot, és viszonylag keveset járok vele, még szoknom kell
Előtte egy 2007-es Ceed-em volt, abban még manuál klíma volt, egérmozi sem volt benne, csak monokróm digit kijelző a rádióhoz, fontosabb funkciókhoz. De valahogy arról a kijelzőről soha nem hiányzott semmi. Itt, ha b****tamom a kílmát, utána vissza kell mászni a rádió menüjébe.
Maga az autó baromira tetszik, csak szerintem akik ezt az infotaintment rendszert összedrótozták, a való életben nem sokat használták, mert akkor csináltak volna belőle másikat.
Itt az oktávban kicsit túl van automatizálva. A Ceeden pl. október-novemberben felkapcsoltam a világítást (kulcs kivételkor kikapcsolt), március végén pedig le.
Itt viszont, hiába kapcsolom fel, visszaáll automata irányfényre. Tudom, fényérzékelős, és majd felkapcsol, ha sötét lesz, szóval ez elmegy.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz vlevi #208561 üzenetére
Világításnal tedd az érzékenységet a legnagyobbra, plusz külön pontban állítható, hogy kapcsoljon be esőben. Innentől ez is hozzányúlás mentes lesz.
Nekem is céges a verda, egy hibrid Mondeo után utáltam ezt a sok digitális szir-szart én is, meg sírtattam a zajszigetelést és a futóművet, de fél év alatt mindent bőven megszokik az ember.
Sőt, meg is szerettem, jó kis gép ez.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Oh, ha lehet, szabad ilyet kérdezni. Közeli ismerős eladná az autóját, de, pár hét hirdetés után pontosan nulla érdeklődés volt rá. Mit ront el? Vagy ennyire szitokszó az 1.0tsi&dq200 dsg, és azért nincs mozgolódás?
Én mondtam Neki, hogy max FB-n, marketplace-n próbálkozhatna, normális-nagyobb képekkel (google drive mappa galéria pl, vagy más tárhely megosztva). Mi lenne az az ár, amire már mozgás is lenne? Kicsit "sürgi" lehet Neki, mert, cserélne, természetesen 1.5TSI-re konszernen belül
bármi, ami gyanús v nem kelendővé teszi a hirdetését? Mit érdemes felülvizsgálnia? Koszonet minden észrevételért
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vlevi
nagyúr
"Világításnal tedd az érzékenységet "
Igen, ezek már megvoltak.
Szerintem se rossz egészében az autó, de ez az érintő nem az igazi.
Lehetne a gáz, fék, kormány is automata
Tempomat van, ütközés, és sávelhagyás figyelő is
Ezzel már teljesen jól el lehet közlekedni totál automatán is. Ha meg mégse, ott a hangvezésrlés, elég, ha ráordítok, hogy micsinász te f....!!! -
-
zsole84
senior tag
Sziasztok!
Pár hete Audi a4 ( 2.0 TDI, 136 le, 2013 evj.) tulaj vagyok. Eddig csak prémium gázolajat tankoltam ( kb. 4 tele tank), nagyrészt munkába járok vele pályán, naponta kb. 100 km-t. Érdemes lenne egy hosszabb út során valamilyen rendszer tisztítót használni, vagy teljesen felesleges? Motul/pro-tec common rail adalékra gondoltam.
Köszönöm.
-
gubabela
senior tag
válasz daniel2121 #208564 üzenetére
Nem titok, 20e €-ért beszámították az újba.
-
veterán
válasz grizlisandor #208571 üzenetére
Ja, olyan mintha a feleségem fotózta volna
Ő sem ismeri a fekvőt, állva fotóz és videóz mindent.https://tinyurl.com/rasoapro
-
grizlisandor
addikt
válasz zsole84 #208569 üzenetére
Jól csinálod, ha teheted akkor prémium gázolaj, szereti a technika, ha akarsz neki kedveskedni is, akkor VIF dízel adalék mehet opcionálisan, fórumon a Liqui Moly adalékokról van pozitív tapasztalat, de Motul/pro-tec adalékja se lehet rossz.
10k - 15k kmenként cserélgetném a kocsiban a motorolajat és minden második olajcserénél a gázolajszűrőt, jó minőségű szűrőkkel és bele való motorolajjal. Szervizenként meg ellenőrizni a porlasztó korrekciókat és az EGR-t.
Esetleg figyelhetsz a regenre ELM327 kütyü kell és VagDPF a telefonra. -
zsole84
senior tag
-
-
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #208552 üzenetére
Megértem ezen túlgondolt szinte érintőképernyős változat nem tetszik, esetleg kedvencek menüpont?
Hiányolom azt, hogy az ember összerakhasson magának egy menüt amiben a használatos dolgai ott vannak pl. hőmérséklet, klíma, rádió esetleg navi. Ezek tán fontosabbak, a többi meg elfér a menüben elvégre fényerőt, autó adatokat, tulajdonságokat meg mindenféle ketyerét nem nézünk minden nap.
Számomra valamelyest már egy 2015-ös autó is túlzottan modern.. kényelemre, komfortra okés de rengeteg funkció van amit nem használok ki.
-
Paxker315
addikt
válasz tibbike01 #208575 üzenetére
#208575 tibbike01 & #208572 rasotamas & #208571 grizlisandor & #208568 daniel2121
Koszonom/koszonjuk! : ) Én mondtam neki hogy felejtse el a hasznaltautoponthut, ha teheti, mert egy google mappaba lényegesen több-jobb képet tehet fel, és, fb marketplace-n nagyon jó hirdetést lehet kreálni. Legalábbis mikor én adtam el, 3 hét hahu után 2 érdeklődés. Feldobtam leírással-képekkel marketplace-re, 10+ telefon 1 délután, másnap el is vitték a bódét alku nélkül Mondjuk én az életútról-szervizekről is írtam, adtam alvázszámot is, illetve jszp-n lekérdezett adatokat
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vlevi
nagyúr
válasz imyourfriend #208576 üzenetére
Nem, sajnos nincs ilyen.
Csak a radióra van kedvenc lista.
Nem is nagyon lehetne szerintem jól megcsinálni, mert saját magának nem igazán tudja összeszedni az ember.de a rádió megoldása is elég körülményesre sikeredett. Mert vagy csak a kedvenc csatornák között lepked, vagy minden csatorna között.
Nincs olyan, mint pld a régi Ceed-ben (és szerintem minden más, átlag autóban), hogy a tárolt csatornák között is tudtam lepkedni, és a következő, frekvencia szerint elérhető csatornára keresni.
[link] -
zsole84
senior tag
válasz molnarpeter #208580 üzenetére
Mire gondolsz a magasnyomásúval kapcsolatban?
-
veterán
válasz grizlisandor #208573 üzenetére
"Szervizenként meg ellenőrizni a porlasztó korrekciókat és az EGR-t."
Hogy érted hogy szervizenként? Minden olajcserekor? Vagy milyen szervizre gondolsz?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #208582 üzenetére
És ezzel megelőző jelleggel mit csinálnál? Elvinnéd ezekhez megnézetni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #208577 üzenetére
Teljesen jo a hahu. Csinaljon normalis kepeket, vegye meg parszaz forintert a 12 v hany kepet, dokumentumokba mehetnek a szervizdoksik, teli kerek. Meg a leiras is csak jobb lehetne ennel. Na es ha ez megvan, akkor lehet spamelni a kulonbozo facebook csoportokat.
Szerintem az autoval semmi baj nincs, az arazas passz. Nezze meg a hahu kinalaltot, rakja ossze konfiguratorban es ahhoz kepest -20-30%-ra raknam az erteket, mert ezeket viszonylag normalisan szallitjak (suv-fele, dragabban adjak, de alig dragabban gyartjak, mint a foldszintes modellt). Meg kerjen beszamitasi/megveteli ajanlatot par helyrol, az is jo viszonyitasi alap. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #208584 üzenetére
200-250 ezer km körül felújítás, ahogy ők is mondják (nem muszáj oda vinni). Vagy csere. Hogy mit csinálnék, az CP3 csere volna, de nem fenyeget a veszély.
Ja, meg tényleg, az olajpumpa hatszög tengelyt kifelejtettem, ha olyan motor, hasonló futásnál igazából megérheti már cserélni a nyugodtabb alvás érdekében.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208467 üzenetére
Na, egy kb 700 km-es úttal a szervizlátogatás után bedobott egy jobb hátsó ABS jeladó hibát, átellenes bal elsőt tavaly nyáron cseréltem. (Vonatkozó áramkör hibakódot törlés után egyből visszaírta, ez legalább hamar állandó lett, a másik rossz néha jónak tűnő értéket adott, csak fékezésnél szólt bele olyankor túl hamar, de a hibalámpa időnként elaludt.) Cseréhez videó [link], benne a bölcsesség: olyan az ABS szenzor, mint egy korrupt politikus: minél tovább van a helyén, annál nehezebb eltávolítani
#hajónapló
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #208583 üzenetére
Élő adatok vizsgálatára.
Más:
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU 197k km Check Engine sagaKi lett olvasva a hibakód:
19617 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Pump Current Wire: Open Circuit
P3161 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 1536 /min
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 5.100 V
Voltage: 0.000 V
RPM: 2176 /min
Bin. Bits: 00001000
Voltage: 5.100 V
Voltage: 0.000 VÉlő adatok vizsgálata alapján minden jó, szépen jár, nem füstöl a kocsi; utolsó tankolásnál hozza az eddigi átlagfogyasztását. Hibakód törlés után 3 hidegindítás és kb 10 km futás után visszajött a Check Engine.
Első blikkre(felütöm még ma a netet) azt találtam, hogy vezetékszakadás van vagy csereérett a szonda.
-
veterán
válasz grizlisandor #208588 üzenetére
És OBD11-nel lehet nézni az injektorok korrekciós értéeit?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #208587 üzenetére
Jah nekem is volt par ilyen, aztan oldalcsere, parszor elojott meg, aztan elmult a semmitol.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #208582 üzenetére
Inter-rel az a bajom, hogy jok a videoik, ugy tunig ertenek is hozza, de amikor felhivtam oket, akkor utangyartott utangyartott injektort akart ramsozni azzal a szoveggel, hogy ugyanazon a gyartosoron keszul, mint a gyari(bosch)... Nem vagyok egy pro szakerto, de nem hinnem, hogy a ridex a bosch lenne
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
üdv
Szerintetek ebből a febit meg lehet venni? [link] hengst a gyárija csak nem találok így hirtelen viszont az lenne a jobb, külföldön van csak az meg mire ér ide
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
bul07
nagyúr
válasz Gyula84 #208594 üzenetére
Azért durva ez az árazás még az autodoc-on is 21e Ft-ért adják
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
szika87
aktív tag
Sziasztok segítsetek légyszi ha tudtok, van egy Audi A6 4F-em. Ennek kicseréltem most a cd-tárát egy AMI-ra (Audi Music Interface) aminek van USB kivezetése. A típus száma megfelelő ebben biztos vagyok 4E0 035 785F, a kocsiba az 5150-es MMI frissítés van (tudom hogy nem a legújabb, hanem az utolsó előtti, de bőven kezelnie kell már ennek is egy AMI-t)
Magának az AMI-nak pedig szintén a legújabb frissítése van a 0850-es.
Ami a CD-tárba volt két kábel simán rá dugtam az AMI-ra. (És azt mondták plug & play és működnie kéne)
Ha rá dugok egy pendrive-ot (sima 2gb-os, FAT32-es kiterjesztéssel) az alábbi hibákat dobja fel.Magát az eszközt egyébként látja:
Ja a középső kis kijelző pedig folyamatosan ezt jelzi "Initialising" és nem tűnik el:
Valakinek ötlet mi lehet a gond, vagy mit próbáljak meg?
Kábel ki behúzás, MMI újraindítása megtörtént.Előre is köszi,
[ Szerkesztve ]
We are here for a good time, not a long time.
-
nVIPER
senior tag
válasz rasotamas #208593 üzenetére
Motorvezérlőbe belépsz és élő adat. Ott lesznek az injektor korrekciós értékei, hengerenkénti bontásban. Határérték? Ha jól emlékszem 1-ig jó, felette már necces, de az értékektől függetlenül, lehet rossz egy porlasztó határérték alatt is. Bár erről inkább Mágus tudna érdemi felvilágosítást adni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Projektor topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen