Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nVIPER
senior tag
A 30000-es olajcsere intervallum eleve megöl minden létező normális konstrukciót. Ehhez hozzá jön az, hogy ha automata akkor szereti jó alacsonyan tartani a fordulatot, így nyirja a csapágyakat is, ha kézi akkor meg azért...
Nekem 120 ezer van a 2.0 cr A3-ba. 200-250 üzemóránként cserélem az olajat. Most megkapta a G12evo fagyállót, szilikazsák nélküli tartályt. Eddig nagyon szeretem. Ha jó gazdája van ezeknek, szerintem örök élet. -
#214
tag
válasz nVIPER #209901 üzenetére
Jogos, nyilván ezek semminek nem tesz jót, sőt ahogy Asbee is írja egy GTD/ RS/ FR nem feltétlenül van mindig túl finoman kezelve. Ettől függetlenül lehet olvasni ezeknél dugattyúgyűrű problémákról és hengerfej deformálódásról, ahol DPF-től EGR-en át a turbóig javítva, felújítva van minden, aztán motorgenerál, motorcsere a vége, ami nem hangzik jól.
2.0 TDI Golfra, Octaviara, Leonra szűrve időnként beesik egy-egy 184 lovas is, de még hezitálok, hogy foglalkozzak-e ezekkel, vagy menjek a biztos 150 lóerősre (akár később egy barátságosabb chippel). Ezekről azért kevesebb problémát hallani.
-
nVIPER
senior tag
Több külföldi vw fórum-ot olvasva ezzel a témával kapcsolatban az a tapasztalat, hogy a hosszú olajcsere intervallum betartása már 160-200 ezer km után meglátszik. Kokszos olajáteresztő gyűrűk, őrületes olajzabálás stb.. Minden is elkokszoldik a szar olaj miatt. Egyre gyakoribb a regenerálás ami tovább ront a helyzeten. Dugók és gyűrűk / szelepszár szimmering / csapágyak cseréje után, a tapasztalat az, hogy 10 ezres olakcserékkel nincs ez a probléma. Gondolom a 184hp-s gépek jobban kokszolják az olajat is. Ki kell fogni egy jó gazdás verdát. Sajnos kevés az olyan tulaj, mint mi itt a fórumon...
-
daniel2121
senior tag
A 2020 körüli Skodákban lévő 2.0tfsi motorok dsg-vel ajánlottak ha jól gondolom?
-
ArthurShelby
addikt
Van ajánlott hely dsg olajcserére?
Bp (esetleg 11ker), jó ár-érték arányA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
daniel2121
senior tag
VW Golf 6 és a kombi Golf 6 első lökhárítója nem egyezik meg állítólag. Tudja valaki miben más?
-
Asbee
veterán
válasz nVIPER #209904 üzenetére
Ez felhasználás függő is. Nekem 180 ezerig kint 28-30 ezrenként cserélték az olajat évente, utána 15 ezrenként. Nulla olajfogyasztás, olajat sem feketíti kormolja szét, kopásnak semmi jele, egr, turbó minden rendben. Most van benne 248. Egy dpf tisztítás kellett, mert szartak a regenre. Az a baj amikor rövidtávok is párosulnak mellé. Én 8 ezrenként cserélem, mert van heti 5x 3-3km rövid és hidegen nagyon kímélem. 2.0 cr crbc.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz daniel2121 #209905 üzenetére
Igen. Itt olvashatsz az evulúciójukról: [link]
#nincsbennetarcsi
-
t.adam
csendes tag
Sziasztok, nemrég egy Skoda Octavia 3 kombi (2016, 1.4 TSI, CZDA, 110kw) tulajdonosa lettem, és szeretnék többek között vezérlést cseréltetni vízpumpával együtt. Emiatt írtam 4-5 független szerviznek/szerelőnek árajánlat miatt, de.. Kicsit más árazásra számítottam, tekintve, hogy én is nézegettem az alkatrész árakat Unix vagy Autodoc oldalon, bár azért a cikkszámokkal bajban vagyok, lejjebb kitérek erre.
Szerelő #1: vezérlés (Conti) + vízpumpa (Conti) 210e Ft (munkadíj nélkül)
Szerelő #2: vezérlés (Conti) + vízpumpa (Graf) 190e Ft (munkadíj nélkül)
Szerelő #3: Nem tudják milyen kell bele, vigyem be a kocsit, leveszik, megnézik, ami épp rajta van és megmondják..
Szerelő #4-5 nem jött még válasz.Autodoc-on ezeket láttam, de nem tudom valójában melyik kell az autóba. Segítenétek kigobozni?
(Alvázszám: TMBJC7NE3H0070340)Esetleg tudtok megbízható, korrekt szerelőt ajánlani Szombathely, Körmend, Sümeg vonzáskörzetében?
Válaszokat előre is köszönöm!
régi rendszerben -> t.adam felhasználónak 27 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
nVIPER
senior tag
válasz Asbee #209908 üzenetére
Persze, nem mind1 hogy 30000km mennyi idő alatt megy bele. Én is kb. 8000-ként cserélem az olajat. De rákaptam arra, hogy max 250 óra. Olajcserekor nullázom a hosszútávú memóriát, az méri az időt is. Ugye nem mind1 hogy pl 100 óra alatt megy a városban mondjuk 3000km-t, vagy autópályán 8000km-t. (Munkagépeknél a Bosch 1 üzemórát tekint 60km-nek megfelelő futásnak.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nVIPER #209912 üzenetére
Ezért is tartom jó ötletnek az újabban terjedő flexibilis intervallumokat, feltételezem a háttérben órát vagy legalább átlag sebességet figyel Régebbi traktoraink vannak, 240-250 óránkénti előírt olajcserével, pontosabb így, mint km alapján. Pláne mondjuk egy rendőrautó esetén óriási a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #209913 üzenetére
Skodanal a felxi csak az inditasok/bemelegedesek (uzemihofok) szamat nezte. Sok varosozassal 30k km helyett mar 27k-nal kerte a cseret. Az is meg nagyon tul van nyujtva.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz daniel2121 #209907 üzenetére
A konkrét különbséget nem tudom, viszont a G6 kombi a Jettával együtt Mexikóban készül, kb. a G5 faceliftje, míg a sima G6 német gyártmány és erősebben eltér a G5-től.
-
#214
tag
válasz Asbee #209908 üzenetére
A CRBC pont egy elég jó konstrukció tudomásom szerint, megbocsátóbb is ilyen téren. Ettől függetlenül persze dícséretes, hogy te így karban tartod.
Akkor hát marad a szervizkönyv alapos átnézése, nagyon kritikusan a 30k-s olajcserére (+DSG esetén 60k). El nem vetem, de nincs sok reményem, hogy őszinte legyek.
-
veterán
válasz ArthurShelby #209906 üzenetére
Engem is érdekelne, multkor volt egy youtube videó egy helyről, talán pont a 11-ben, de nem emlékszem pontosan, ahol átmosással csinálják, de vagy 150 ezerbe kerül, mert sok olaj kell hozzá.
Szerk:
Meg is találtam, itt a videó
Kesoto Kft. 11ker Kondorosi út[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
nrb263
tag
válasz grizlisandor #209674 üzenetére
sima vagy ceramic?
-
embe
nagyúr
Megtörtént a hibakód olvasás.
Eredmény:
Ma a klíma utántöltés megvolt.
Ez a belső levegő keringetés állító motor V113, melyik motor lenne?
YT videó 1 , videó 2.
De a tünetek alapján, gondolom a 2. lehet. Mert olyan mintha lezárná a levegő útját.
A klímás azt mondta nem nagyon van ideje most műszerfalat bontogatni. javasolta, hogyha én megbontom, akkor a megfelelő állásban húzzam le a csatit a motorról. Dobni fog egy hibakódot, de legalább a levegőt fújni fogja.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
válasz Asbee #209919 üzenetére
Az átmosás állítólag azért jó mert nem enged be a váltóba levegőt ami miatt oxidáció indulhat meg. Rossznak meg azért mondják mert a mechanikai igénybevétele a váltó belinek (állítólag nyomás üzemi nyomás felett keringetik az olajat h mindenhol lecserélődjön) nem jó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #209931 üzenetére
De az kb mindennel is elreagál nem?
Nem véletelnül tartják barna üvegben petróleum alatt.
Oké, hogy az olajat nem bántja, és elreagál a vízzel (gondolom NaOH és H2 lesz belőle, bár ezek sem kellemes anyagok), de mi van a többi alkatrésszel?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #209932 üzenetére
NaOH? Azt a váltóban lévő szimering biztos szereti.
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz ArthurShelby #209932 üzenetére
Azert barmivel nem, de nyilvan nem mondtam komolyan.
-
ArthurShelby
addikt
válasz rasotamas #209917 üzenetére
Holnap viszem olajcserére, a szerelőnél rákérdezek kit ajánl, ha senkit, felhívom a Kesoto-t.
Köszi a tippet!Kiírta a kocsi, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Ez azt jelenti, hogy kevés benne az olaj? (még nem ellenőriztem (siettem), de ugye holnap viszem olajcserére, addig kibírja remélem...)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #209935 üzenetére
Igen akkor a minimum szint közelében van már csak a szint.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #209935 üzenetére
Minimumot jelzi
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #209937 üzenetére
és @Qru
Köszi mindkettőtöknek.Egyébként faja kis gép ez a golf 7.5 kombi, főleg most, hogy már új 225/45r17es primacy 4+ -on van.
Az ALD-vel ma beszéltem újra, már a szervizeshez is lekapcsoltak (majdnem 10percet vártam kapcsolás után), kedves volt ő is, mondta hogy segít, küldi a szervizelőzményeket, csak időbe telik. Kíváncsi vagyok mi lesz: csak lerázott, vagy tényleg küldenek valamit.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #209935 üzenetére
Hajhaj. A kevés olajnál csak a sok a rosszabb. Most ezzel szívok.
mondjuk pont olajcsere óta csinálja. Lehet van összefüggés?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Morris
veterán
Eddig bírta a gyári akku.
Tegnap este kapitulált.
10.1V
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen