- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Gamepad
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Piaggio Typhoon New 50 2T 2012
Háromnegyed gázig szépen húz. Utána ha teljes gázt húzok neki, akkor lehörrög és elkezd rángatni. Ha visszaengedem, akkor megy tovább szépen. Eddig ezt nem produkálta. Szerintetek mi lehet a baj?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Tothgera30
Ármester
Kicsit karburáltam. Melegen nagyon megy, húz ahogy kell. Hidegen sincs gond, stabil az alapjárat. Viszont indítás után leáll, időnként lefullad. Gázadásra vagy felpörög, vagy a másik véglet. Pár hetes szivató van benne. Járt már valaki így?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
draco31
veterán
Mi a gond olyankor, ha önindítóval nem indul be a motor, csak elég gyengécskén tekeri, viszont első rúgásra azonnal indul. Az akku már ki lett cserélve újra, eddig azt hittük az a baj, hogy gyenge.
Malaguti F12 vizes.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
draco31
veterán
válasz Tothgera30 #82906 üzenetére
Ezt vettük. Ami benne volt korábban, az egy 3AH-s volt csak, régebben indult vele, de már egy ideje azzal sem. Illetve ahogy nézegettem neten, 4-es van elvileg hozzá gyárilag.
Most úgy jelzi egyébként a műszerfal, hogy le van merülve majdnem, de teljesen feltöltve is ugyan ezt csinálta, mármint amit a videón.
Esetleg még ki tudom próbálni azt, hogy bikázót rákötni az akkura.
Az önindító a generátor is egyben egyébként?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
ricsi8800gt
addikt
Van egy Cpi 50-es robogóm és ha szedenderen van és el indítóm és ha huzom a gázt akkor a hátsó kerék nem indul meg egyből hanem elég nagy gázra csak, ez a hátsó kuplung miatt van? Az cserés? Elől a variátor tárcsát cseréltem görgőkkel együtt. De gondolom a hátsó kuplung tárcsa cserés akkor nem?
[ Szerkesztve ]
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
draco31
veterán
válasz draco31 #82907 üzenetére
Bikával sem indul, ugyan olyan a hangja, mint az akkuról. Áramot pedig felveszi róla.
Illetve a bika jó, mert halott akkus zsigulit beindít
Akkor ez indító motor halál?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Zsoty
csendes tag
Sziasztok. Piaggio zip 50 4T. Van rajtuk kormányzár? Kulcsnál a lehetőség meg van de nem reteszel. Levettem az elejét de a vázon sem látom mi reteszelhet. Tudna valaki segíteni benne? A másik, hogy olyan 20km után megáll. Vár vele az ember aztán elindul kb 1km aztán megint megáll. Szóval van valami ami túlmelegedhet? Vagy az új karbi autómata szívató kombó. Fekete volt a gyertya mikor hazaértek vele és kibányázták. 7-s hőérték van benne. Most kap egy 8-st.
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, vettem az ybr-hez gyári új indexeket, meg lámpatartó konzolt
(frankó kis yamaha cucc, 8000.- / oldal, a fene a pofájukat)Na, de a kérdésem az, hogy a lámpatestben lévő kábelezés úgy néz ki, hogy ilyen műanyag védő-mizériában futnak a kábelek. Azt hogy húzom félre úgy, hogy utána esztétikus is maradjon, vagy használható legyen?
Úgy láttam, a bejövő kábelvég oda van zsugorítva. (mármint, ahonnét kapja a bejövőt)
Sorry, elektronyos technikai szlengben nem vagyok jó.Ilyen műanyag védőre gondolok, pont mint ami be van karikázva.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #82913 üzenetére
Nagyon pici ott a hely, nehéz lenne bűvészkedni. De végső esetben, persze...
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv. Az akkut betéve a motorba semmi sem működik. Csak rúgásra indul. Egyedül a duda szól. Szerintetek mi lehet a baj?
Piaggio Typhoon New 50 20T 2012Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
ot93
senior tag
Szerintetek ez a gyertya milyen állapotú? (korát nemtom, de kicseréltem)
[ Szerkesztve ]
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
FeniX-
aktív tag
válasz ricsi8800gt #82908 üzenetére
De azt hallani, hogy megcsúszik? (felpörög és látszólag semmi) Meg kell nézni a kuplungot, hogy mennyire kopott, igen.
-
Nagynagy
kezdő
Sziasztok segítségre lenne szügségem!
4t robogó!
Nincs szikra, vagy hol van hol nincs de minimális és kicsi! Nem indul a robogo!
Kerdésem a következő, CDI lehet a rossz, vagy a gyujtó trafó? Vagy más??köszi előre is -
petike576
friss újonc
Üdv
Friss robogó tulajdonosként lenne kérdésem az Urakhoz.
Vásároltam egy Peugeot Ludix Trend 2 típusú 50ccm , 2T fajta gépet.
Nagy valószínűséggel a fojtások már kikerültek belőle, mert GPS-el mérve 72 volt a sík terepen mért végsebességeNagyon jól megy , jól gyorsul, egyedüli probléma vele a következő:
már kisebb emelkedőn is, pl. egy kocsikijárón ha felfelé kell elindulni, rá kell segíteni lábbal, hogy lendületet kapjon, utána már simán gyorsul és szépen szedi a 12"-os kerekeit
viszont ha már menet közben érek bármilyen emelkedőhöz simán felmegy rajta.
Mi lehet a probléma vele?
Én a kuplungra gondolok, hogy ott lehet valami kopottság, de eddig csak Simsonoztam, így ezen a téren kuka vagyok a dologhoz....
A variátorszíj vadonatúj, és mivel sík úton indulva teljesen jól reagál a gázadásra, így kicsit tanácstalan vagyok.
ha tudtok segíteni tanáccsal, akkor hétvégén megcsinálnám a motort, hogy ne legyen ezzel se gond.
tisztelettel : Péter -
Tothgera30
Ármester
válasz petike576 #82921 üzenetére
Ez egy elég összetett dolog, először mérnék kompressziót, utána kuplung/variátor/szíj/görgők állapota, kopottsága alapján csere. Azért hogy nyugodt legyen a történet, én szíjat és görgőt berendelném hozzá, valószínű cserések lesznek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz ricsi8800gt #82923 üzenetére
Nem volt neked a gorgo/kis kuplungrugo cserelve? Vagy a hajtasban mi volt cserelve?
Mert erosebb kuplungrugo is tud ilyet csinalni, hogy magas fordulatszamon kezd a kuplung zarni. -
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Mennyire jó megbízható a Doppler márka főtengelybe?
Valakinek tapasztalata?
Köszike. -
nyogo83
Topikgazda
válasz ricsi8800gt #82928 üzenetére
Ha a gorgokbol kozel gyari meretu lett berakva, akkor a kuplung kisrugot erdemes megnezni.
-
Nagynagy
kezdő
Uj gyertyával.probáltam! Semi! Gyertya pipat os cseréltem ,uj trafo van !
Ak CDI lenne a rossz??? -
Sinu
senior tag
Sziasztok!
Áprilisban szereztem meg a B kategóriás jogosítványt, kb június közepén pedig vettem a szomszédomtól egy Kallio Explorer 50 robogót, amire a mai napig nem is mertem felülni (vásárláskor a ház udvarán kipróbáltam). Autót vezetek rendszeresen. El akartam adni, a képek, szöveg már megvolt, de aztán erőt vettem magamon és mentem egy kört. Aztán még egyet. 2 és fél órát robogtam ma, szóval elkapott a hangulat.
4 dologban kérném a segítségeteket:
- Milyen gerincvédőt ajánlotok?
- Budapesten hol találok korrekt, rendes szerelőt aki néha napján ránéz?
- Milyen zárat, láncot vásároljak?
- telefon tartóból van valami kifejezetten jó vétel?No Future
-
Nagynagy
kezdő
Olimpic a marka tipust nem igazan tudok! Meg egy kérdésem lenne !
Piaggio sfera 50, uj legszürő szivacs van benne!
Karbi ki takaritva , levegon álitotam ! De akor is nagy gázadásnál fullad!!! Vagy full gázadásnál csak! Jo 3/4 gázig ugy jo!
Ötlet esetleg mi lenne a gond vele??
Köszönöm -
nyogo83
Topikgazda
válasz Nagynagy #82937 üzenetére
Sajnos nem ismerem a markat, gondolom valamelyik kinai blokk lehet benne. A gyujtotekercset lehetne meg kimerni, de szerviz manual nelkul pontos erteket csak saccolni lehet, hogy jo-e vagy nem. Szoval legroszabb esetben a gyujtotekercset kellene cserelni.
A Sferanal at kellene nezni ujra a karbit, mert lehet nem lett tokeletesen a fuvokak/fofuvoka kitakaritva(ki kel tekerni a fuvokakat, a keverocsovet es annak az osszes kis furatat attisztitani). Legalabbis ha elotte jol ment es nem lett peldaul a subertu magassaghoz nyulva.
-
NYPD
aktív tag
Szia.
- Én inkább néznék valami jobb féle protektoros kabátot, (amiben gyárilag vastagabb protektorok vannak váll és könyék részen, én ezt vettem idén nyári kabátnak, jó minőség, nem drágáért) mint csak külön gerincvédő. Ha már kabát van, és úgy szeretnél gerincvédőt, akkor nézhetsz a kabátba való gerincprotektort, 8-10 ezertől már van értelmes (pl. Sas-tec.) De a váll-könyök protik se olyan drágák, ha cserélnéd őket egy minőségibbre, mint a gyári műanyag lapok (pl Mugen textil kabátok 50-60 ezres sávban, ott egyből cserés.)
- Nem ismerem a márkát, így szerelőben sajnos nem tudok segíteni, ahova én járok főleg Kymcoval foglalkozik.
- Abusnak jó cuccaik vannak, szerintem 10k körül már kapsz masszív láncot.
- Telefontaró nekem ilyen van, tükör alá rögzíthető a szárral, eddig teszi a dolgát, pedig ázott is, meg napot is kapott már bőséggel. RAM kínai változata.[ Szerkesztve ]
-
Sinu
senior tag
Tetszik ez a protektoros kabát, a napokban megnézem. Köszi a tippet!
Kell még kesztyű meg térdvédő, megnézem mit ajánlanak a boltban.
Telefon tartóból megnézem amit #82939 DJGABI ajánlott, nincs kedvem most várni alira. Köszönöm neked is a választ!Amúgy elég ismeretlen márka ez a Kallio, kínai anyavállalat, és ezen a néven forgalmazzák sógoréknál, Németországban pedig Generic néven fut, ha jól emlékszem. Mindegy is, eddig jól megy, tanulni jó lesz.
No Future
-
Nagynagy
kezdő
Piaggio sfera karbi pucolva ! Minden jo de csuma gazon fullad vagy le fullad!
Lehetséges fogy fars levegot kap valahol??? -
nyogo83
Topikgazda
válasz Nagynagy #82942 üzenetére
Elotte nem volt ilyen gond? Uszoszintet nezd meg, illetve ha fals levegot kapna valahol, akkor azert nehezebb lenne kevereket/alapjaratot beloni. Alapjaraton korbe lehet fujkalni a szivotorok gumit(karbi es henger kozott), illetve a karbi kornyeket, es ha valtozik az alapjarat, vagy lefullad, akkor ott fals levegot kap.
Ha ezek is rendben vannak, akkor probalj meg a subertun emelni egy rovatkak felfele. -
Nagynagy
kezdő
Köszi a segitséget! Elote nem tudom ezt a mocit felujitasra vettem ez nem ment 5 eve kb!
Nos, karbi ki pucolva! Alap jarat van!!! Jo 3/4 gazog jo minden! De ful gazon le fullad!
Sűbertet álitottam mar de akor is!
Uj szivo csonk , uj legszürő cső, es uj levegő szürő szivacs van benne!
Esetleg más ötlet? -
MrChef
aktív tag
Sziasztok! Keeway RY6-osomban új, gyári hengerszett van. A bejáratásról elég sokfélét olvastam. A szervizben azt javasolták, hogy a jelenlegi fél tanknyi benzin után még két tanknyi legyen a bejáratás ideje (km), illetve a mostaniba még kevertek arányoknak megfelelően olajat, a következő két tank benzinbe is javasolt. Külön, tartályos olajzás is működik természetesen.
Eddig 20 km-t tettem meg a robogóval, 50 km/h fölé nem viszem, és ahol a forgalom megengedi, inkább lassabban haladok. Hidegindítás után jól ugrik, ahogy melegszik a blokk, úgy lesz lomhább.
Előzőleg másvalaki kivette a variátorban lévő fojtást, valami gyűrűt, amitől lomhább lett a robogó, de elvileg nagyobb a végsebessége, viszont alig vagy nem bír felmenni velem dombnak felfelé... Tegnap is toltam kis távolságon.
Szóval bejáratom, de még nem teljes a kép... -
macilaci78
nagyúr
válasz MrChef #82947 üzenetére
nem bír felmenni velem dombnak felfelé - Én 196 cm és kb 160 kg vagyok, Budán, Budaörsön küzdelmes... öcsém kb 185 cm, 90 kg, alatta jobban megy, de alatta se rakéta.
Variátorból kivették a folytást, alacsonyabb fordulaton is kifut már a szíj, ahol még nincs ereje a motornak. Ha ezen változtatni szeretnél, akkor viszont a végsebességből csíphet le. CWT váltó sajna ilyen.
Ha a külön olajozás működik, akkor nagyon minimális olaj is elég a benzinbe.
Megoszlanak a vélemények a bejáratásról. Anno én az első 200 km-en 30-cal mentem, néha meghúztam 50-ig, egy utcahosszt mentem vele, aztán tovább 30-cal.A keveréken, karburátoron kell állítani, hogy melegen is húzzon.
Egy Stage 6 multivariátor került bele, jobb lett a dinamikája. De ezzel a keverékképzés után van csak értelme foglalkozni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szabcsab
csendes tag
válasz Nagynagy #82945 üzenetére
Véleményem szerint a leírtak alapján teljes terhelésen elfogy neki az üzemanyag!
Ennek több oka is lehet:
-nem szállít eleget az üzemanyagszivattyú
-nem jó az úszószint
-dugulás lehet a karbiban
-főfúvóka mérete nem megfelelőMivel írtad, hogy karbi kitakarítva, ezért én először a főfúvókát cserélném nagyobbra, aztán próbálkoznék a többivel! .
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Tud valaki eladó berúgó deklit Piaggio Typhoon New, vagy Piaggio Liberty-hez? Ha van link is, azt külön megköszönnémAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs