- Fujifilm X
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Bluetooth hangszórók
- Philips LCD és LED TV-k
- Mikrofon topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
válasz perge666 #82793 üzenetére
Most akkor mi legyen? Rakjam vissza a régi lámpát hogy a legközelebbi kereszteződésben egy balga autós fellökjön?
Nehéz elhinni hogy a ledes világítást látják az autósok? Nap mint nap tapasztalom.
Megnyugtatlak hogy az SMKP-mon legális a ledes világítás, ezért nem tartok a rendőröktől. -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #82803 üzenetére
Csinálsz, amit akarsz, mint ahogy bárki más is.
A fórum szabályzata azonban kimondja, hogy tilos a Jogszabálysértés (vagy arra buzdítás), például rágalmazás, becsületsértés, kegyeletsértés, közösség elleni uszítás, rémhírterjesztés, közveszéllyel fenyegetés, önkényuralmi jelképek használata, nemzeti jelképek megsértése.
És mivel a hatályos törvényekkel összhangban nincs mód mindenféle segédmotoros kerékpárt ledes világítóberendezéssel ellátni, ezért fogadd el, hogy esetenként véghez viszed a jogszabálysértésre buzdítást a topikban.Nincs az a hülye, aki ne törekedne a nagyobb biztonságra, vagy legalább a nagyobb biztonságérzetre, de könnyen be lehet szaladni a f@szerdőbe tátott szájjal.
Az sem mentség, hogy nincs a fórumban tudomásunk olyan tagról, akit ledes világítás miatt búboltak volna meg a hatóságok, mert mit mondunk majd az elsőnek?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #82804 üzenetére
Látom, nem vagy képben, ezért nem vitatkozok Veled. Ha vennéd a fáradságot és utána járnál, meggyőződhetnél hogy van lehetőség a ledes világításra SMKP esetén. Mondj egyetlen "törvényt", amelyik tiltja. Nem tudsz, mert nincs!
-
nyogo83
Topikgazda
Ha lehet akkor ne kezdjuk ujra megint ezt a temat, szerintem elegszer be lettek linkelve az ezzel kapcsolatos Kohem rendeletek illetve jogszabalyok, akkor is pont amiatt, mert az a tevhit jott elo, hogy nincsenek szabalyok amik tiltanak. Azok ertelmezeset pedig ha kerdeses, akkor adott esetben bizzuk a hatosagra. Egyszer mar kifejtettem, ennel tobbet nem tudok a temahoz hozzatenni [link]
Jelenlegi allas szerint leegyszerusitve ledes fenyforrast hagyomanyos izzora tervezett lampatestbe szerelni semmifelekeppen nem szabalyos. Komplett ledes lampatestet elmeletileg lehet hasznalni, ha megvan a megfelelo tanusitvanya es megfelel az ECE szabalyozasnak.
Szoval ha esetleg ez merul fel legkozelebb, akkor erdemes erthetobben fogalmazni, mert onmagaban a "ledes vilagitas" kifejezes alatt sokmindent lehet erteni. Sajnos az utolagos "ledes vilagitas" alatt 10 bol 9 esetben ugyanarra gondol minden ember mint amikor utolagos "xenon vilagitasrol" beszelunk. Gyari, nem erre a fenyforrasra kialakitott lampatestbe utolag mas tipusu fenyforrast szerelni. Az pedig soha nem lesz se robogon, se motoron, se auton szabalyos.
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz tome0001 #82770 üzenetére
Bocsi átsiklottam a hozzászólásodon.
Membrán vagy visszacsapó szelep a neve,3-4K az ára.
Tegnap 2 heti állás után úgy indítottam a Typhoont hogy először önindítót megtekertettem néhány másodpercig,aztán gyújtás nélkül rárúgtam 6-ot,gyújtás ráad és 4.rúgásra beindult.
Ha kicserélném a membránt akkor gombnyomásra indulna mindig,de lusta vagyok nekiállni.
Inditás után 4-5 napig könnyen indul,nálam utána makacsolja meg magát. -
nagyúr
A szenderekhez kapható dupla rugók miért duplák? Van valami különleges funkció, vagy felszerelési trükk?
(Láttam, van szimpla is)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
teleahocipöm
senior tag
Sikerült kicserélnem a Dio AF27 vákuumcsövét valamint a benzinpumpa és a karbi közt lévő hosszabb benzincsövet (4,5x9 mm ). Jobb lett, 4-5 nap állás után első indításra már járt motor, viszont ahogy elkezdtem beöltözni szép lassan le is állt. Indítóztam vagy 15-ször, de ahogy beindult le is állt. Állítottam a karbin és jó lett, ezt a részét nem értem, mert nem állítottam el semmit rajta.
Azóta is elsőre indul, igaz kicsit gyenge első pár percben, és melegen indításkor néha kell gázt húzni neki, de ilyen is volt.
Csak azért írom le, ha valakinek olyan problémája lenne, hogy pár nap állás után sokat kell indítózni, akkor érdemes ezeket kicserélni. -
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #82805 üzenetére
Nem azért, hogy a vitát folytassam, inkább, hogy lezárjam:
Minden első lámpába gyárilag benne van az E jelölés. Ez utal a különböző szabványokra és vele együtt kiköti azt is, hogy az adott lámpatestben milyen izzó használható.Nem valószínű, hogy a rendeletekben úgy meg fogod találni, hogy segédmotoron mit használhatsz. Közúti járműre tesznek utalást, ami minden közúti járműre vonatkozik. És olyat meg pláne nem fogsz találni, hogy a segédmotoron milyen izzó használható. A lámpatestet a lámpatest, vagy a jármű gyártója vizsgáltatja be egy adott "izzó" típussal és az erre vonatkozó E betűt illetve sokszor az adott lámpatestre vonatkozó bejegyzés hivatkozási számát is beleírják, ami alapján le is lehet kérni az adott lámpatest paramétereit.
Szóval a megkötés nem jármű fajtára vonatkozik, hanem egy adott jármű (gyártmány típus) lámpatestére
Nem tudom, honnan vetted, hogy segédmotorba olyan lámpát raksz, amilyet akarsz.
Én 4 évvel ezelőtt a Jetforce-ba beletoltam a xenont. Úgy megbafftak 30000-re, ahogy illik.
Végül rájöttem, hogy közvetlenül az akksiról a lámpa sokkal erősebben világít, így közvetlenül onnan húztam előre egy szálat, a gyári lámpakiállás pedig egy relén keresztül kapcsolta a lámpára a közvetlen pozitívot. Na azóta is úgy van és olyan erősen világít, hogy sötétben lakott területen kívül is bátran lehet menni vele.
És gyári izzó.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
FeniX-
aktív tag
Hali, időközben írtam emailt az YSS supportjának az YBR hátsó lengéscsillapító miatt.
Dilemmázok: két terméket ajánlottak, de amelyikkel két személlyel is tudnék menni az ugyanúgy 100 rongy, mint a gyári eredeti.
"For this model we have 2 models.
95< kg ME302-280T € 168.19 incl btw deliverytime 1week
95> kg MZ366-280TR € 301.29 incl btw deliverytime 4weeks"
https://www.suspension-store.com/ME302-280T-11 ,
https://www.suspension-store.com/MZ366-280TR-14Most akkor ilyen erővel megvehetném a gyárit is, az is 100 rongy.
Ebből meg "utánratyit" nem akarnék, de nem nagyon ismerek még ezen kívül használható márkát.Ha van még olyan, amit érdemes megnéznem, írjatok. :-)
-
KTMHobby3
tag
-
tothferenc
senior tag
válasz KTMHobby3 #82814 üzenetére
Szerintem elbeszeltetek egymas mellett. A komplett lampa, jovahagyasi jellel, a gyarto altal eloirt fenyforrassal oke lehet, de az, hogy a sajat gyari izzoszalas lampadba egy 9 wattos ba20d ledes fenyt teszel, vagy kihereled az indexed, es beforrasztasz egy narancs power ledet, az mar nem okes ha a szabalyozast nezzuk.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
-
FeniX-
aktív tag
Újabb kérdés: szerintetek ilyen kuplung bowden porvédő gumit "miből" lehetne faragni? A típusomhoz való közel 8 ezer ft... egy kis darab gumiért.
Ez DIY megoldásért kiállt. -
Recon666
Közösségépítő
Sziasztok!
Piaggio NRG Power DT friss tulajkent irok. Sokat allt a motor, olyan gond volt vele elso korben hogy nehezen indult, ez orvosolva lett karbi tomites és uzemanyag cső cserével.
Viszont magas a fordulatszám es idokozonkent fulladozik. Szerelohoz most megy szerinte vagy szivocsonk gumi van kirepedve vagy a membránszelep kuka vagy mindkettő.
Mik okozhatjak a tuneteket meg?Valamint kap egy Malossi Multivar 2000 variator szettet, van tapasztalat valakinek.ezzel, mivel fog változni a motor karaktere?
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #82814 üzenetére
Akkor rendben van, ha nem a meglévő lámpatestbe van szerelve a hagyományos izzó helyére.
De azért azt csekkold le, hogy az E4 (Hollanadiában adták ki a jóváhagyási engedélyt) jelölésen kívül még mi szerepel rajta. Mert trükköztek ám nevenincs/kínai gyártók, hogy egy teljesen más felépítésű lámpa jóváhagyási jelöléseit tették rá. Például xenon projectorra simán ráütötték az eredetileg bevizsgált típust, ami HC volt. Csak az volt a baj, hogy a HC a halogén tompított fényt jelöli, nem a xenont.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
tamas_0123
újonc
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82822 üzenetére
Sok sok csavarlazito es probald megmelegiteni a perselyt mielott csapagylehuzoval neki esel.
Lehet, hogy a nyomolap mar ugyse fog kijonni serules nelkul.
Csavarlazito helyett jol johet meg, ha valahogy oldalra dontve fekfolyadekkal beaztatod a perselyt, van hogy az konnyebben bejut a persely/fotengely koze. -
nagyúr
válasz perge666 #82825 üzenetére
Köszi a kérdést, összerakták a gyerekek, működik, de még csak 400km-nél jár. Azt mondták, hogy 700km-ig óvatosan kell vele menni, csak utána lehet komolyabban terhelni.
(Én csak 5 km-t mentem vele)
Jó dús keveréket kap.
Szivató nélkül simán indul, könnyebb elindulni vele, mint előtte, ha egyesbe teszem, nem fullad le, mint előtte...
Na de azért van még vele feladat; pl. a gyerekek szétvégtak 1-2 kábelt szétszedéskor (index), azokat meg kell forrasztanom, me ilyenek. De azért rendesek voltak, összejelölték szigszalaggal, hogy melyik melyik pár (bal ill. jobb). Sztenderrugót elhagyták... Na persze ezek rám maradnak, és ahogy időm engedi a fűnyírás, duguláselhárítás, főzés, sütés, térkövezés mellett, néha van idő ilyenekre is .(Néha arra gondolok, hogy nekem is kellene egy ilyen motor, és akkor nem kölcsönkért motorral próbálgatnám a motorozási "képességeimet")
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Doki16
addikt
Van nekünk egy Aprilia Scarabeo 200 ie motorunk. Kellene bele olaj és szűrő.
2010-es évjárat 181 cm3 és 14kw, motorkód CB01-el kezdődik ha számítTudnátok benne légy szíves segíteni, hogy honnan és mit kellene bele vennem?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #82830 üzenetére
Bárdi ismeri a típust, hoz rá olajszűrőt és olajat is.
Olajwebshop-ot néztem még, de magát a típust nem ismeri, viszont a Scarabeo Light IE motorkód alapján jó és ezt az olajszűrőt dobja. Légszűrőt nem találtam.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
NYPD
aktív tag
Na, ha már ugye ilyen remek idő volt ma, le is tudtam délután az első rutin órámat A2 kategóriára. Vegyesek az érzéseim. Kaptam egy motort, hogy akkor nosza, menjünk körbe a pálya körül. Lefele van az 1-es, felfele a többi. Mehetsz. Ok, megyek, bénázok ott össze vissza, kezdtem ráérezni, mondom húzok neki egy kettest. Minden fasza, nem rángat, egész jól ment már a végére. Akkor mehet a kanyargás a bóják között. Az oktató nem nagyon mondta el sajnos, h annál a motornál amit kaptam pl van e vmi nyavajája, de egy csomószor lefulladtam, mert nem éreztem h hol fog a kuplung, kell-e hozzá gáz. Néha kellet, néha nem. Ezt még szoknom kell. A 360 as forduló meglepően könnyen ment, igaz csak alapjáraton gurulós, hátsó fékem megoldással. Ennél a feladatnál egy tapasztaltabb versenyző ment előttem, őt kellett követni némi csúszással. Na itt éreztem magam gyökerek, keveregtem ott össze-vissza, sokszor nem a jó nyomvonalon.. Csak én vagyok ennyire marha, v másnak is volt esetleg ilyen gond az elején? Képen pedig már sokat láttam a pályarajzot, de ott helyszínen nem volt mindig túl egyértelmű. Ezután kaptam egy nagyobb motort, azzal körözzek. Hát ezt a kuplungolást még nagyon meg kell érezzem. Oktató nem nagyon figyelt ahogy láttam amúgy. Kicsit olyan itt a motor menjél hülyegyerek érzésem volt, így az első alkalommal én vártam volt pl bemutatókört, vmi okosságot az alattam lévő vasról, stb. Legközelebb remélem jobb lesz. Így elsőre, hogy teljesen más kezeléshez vagyok hozzászokva ugye a robin, baromi szokatlan volt.
-
nod1
csendes tag
Akkor sok balesetmentes kilometert kivanok hozza. A jogsiig nagyon ne eroltesd, nehogy baj legyen. De persze tudom, hogy nehez kibirni. En most honositasig vagyok hasonlo cipoben, mar sokat adnek azert, hogy motorozhassak, de varnom kell a rendszamra, es meg alkatreszekre is, hogy osszealljon a sztori.
A por max. A lancnak tud artani, a tobbit siman moshatod, ha mar eleg osszegyult rajta.Es, hogy honnan gondoltam, hogy kinti? A rendszam, es allapot. Itthon nagyitoval kell keresni a 10 eves+ kategoriaban az ilyen allapotot. Foleg a 125 os kategoriaban. Ezeket sajnos hamar lelakjak.
-
ot93
senior tag
Ja értem, a rendszám alapján mondjuk ja. Amúgy láttam pár napja a városban az egyel kisebb rendszámot, nemtom ez mennyire ritka, hogy az egymás utáni rendszámok ugyanoda kerülnek.
Nehéz megállni tényleg, még így is, hogy már unalomig járkáltam azt a kis területet ahová kimerészkedtem.Egy kis sztori:
Ma megvolt az első "esés". Semmi komoly, előre láttam is. Mentem egy kavicsos úton, ahol a jobb széle elég lejtős volt kifelé. Lecsúsztam hát és bele a fél méteres árokba, ott meg eldőlt a motor . Sokat kerékpároztam, terepen is, így eléggé ismerem a kétkerekűek viselkedését, de sm gumikkal ha erősebben visszakanyarítottam volna a gépet, akkor kicsúszik a kerék és ott az úton esek nagyot. Így meg úgymond leugrattam az árokban és ott eldőltem. A tükör "rúdja" elfordult, plusz a váltó kar elhajlott. Nemtom mikor, szerintem mikor leugrattam az árokba. Szerencsére az árok nem volt olyan kemény, de valahol mégis elhajlott. Na ekkor jött a második megmérettetés, visszahozni az útra. Mivel az árok elég keskeny volt így keresztve fordítani esélytelen volt, ugye akkor fel tudtam volna kaptatni. Felhajtani srégen nem tudtam, mert elpörgött a kerék. 1x azért megpróbáltam, újabb eldőlés... Na most senki nem jött arra, felállítani a gépet azért sikerült, aztán elindultam az árokban reménykedve, hogy később lesz olyan rész, ahol alacsonyabb a partja. Mentem vagy 100m-t árokban amikor volt egy rész ahol szélesebb volt az árok + alacsonyabb a partja és ott az árokra merőlegesbe tudtam helyezkedni és kikaprattam az árokból.
Csak ezután észleltem, hogy a váltó kar hajlott, na meg ekkora már jött egy kis szag, szerintem a kuplungból. Remélem nem lett baja.
És a váltó kar tengelye, ami be megy a blokkba, az milyen könnyen hajlik meg? Mert a kart oké vissza lehet hajlítani, de a tengely már macerás. Amúgy mit okozhat még egy túl nagy erőhatás a váltó karra? Belül egyéb más is károsodhat?Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
nod1
csendes tag
hajrá!
Meglepően hamar bele lehet rázódni, ha megvan a megfelelő ismétlésszám, és nem esik ki idő, tehát legalább heti 2 alkalom meglesz.
És nyugi, az elején főleg váltós rutin nélkül nagyon szokatlan a dolog. Nekem is az volt. Ja, és a pálya. Az első alkalommal örültem, hogy a motort egyenesben tartom, később, mikor már ment a kezelés, akkor kezdtem el a pályát megtanulni. Bár érdekes, amit mesélsz, mert engem először egy mini rometre (Póni ) parancsolt rá az oktatóm, hogy összeálljon a rendszer. Aztán jött az 125-ös MZ, az volt a tanulómotorom. Persze már a Simsonos múltam bőven megvolt, tehát a váltási rutin adott volt, de a "nagymotor" még így is elvitt nagyon, rendesen megizzadtam rutin első óráján. A2-re CBF 250 nagy A-ra meg GS 500 volt a harci szekér. Persze ez 2006-ban volt, azóta már eltelt pár év, de nem is értem, hogy valami kínai 4T-t (mondjuk skyteam 50 vagy 125, vagy bármilyen pitbike) miért nem rendszeresít az oktató, hogy legalább a váltás, kuplung, holtjáték meglegyen. Borogatják a motorjait, aztán ha valami van, akkor meg kiesnek, és nincs vizsga..
És még valami, mondtad, hogy az Agility után felülsz a kanapéra. Nem találtál olyan sulit, ahol automatával oktatnak, ha nem cél a váltós motor, vagy azért benne van a pakliban? -
nod1
csendes tag
Okmányirodák sorozatot kapnak, ezért lehet, hogy szembe jön egy közeli.
Na, akkor rendeltetésszerűen használod a gépet, árokból ki-be. :-)
Szerintem nem kapott akkora ütést, hogy a váltókar a tengelyt elhajlítsa. De ha bármi elment a váltási érzet azonnal megmutatja. Egyébként tuti, hogy 2-3 ezer Ft-ért kapsz komplett váltókart hozzá, én ennyiért nem állnék neki hajlítgatni.
Minden motorikus alkatrész gombokért van ehhez a blokkhoz, ezért is nagyon jó választás szerintem. -
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #82832 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes tájékoztatást
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tamás9x
őstag
Szintén zenész, de hamar meglett a korlátlan. Az oktató nem nagyon tudja elmagyarázni, mit kell érezned, ezt tapasztalni jobb, és gyorsabb is. Rengeteg oktató videót nézegettem testhelyzetről, plusz megvolt a váltós gyakorlatom, így azzal nem kellett pluszba szívni. CBF500-600, de az 500-ast a 2 henger miatt jobban szerettem a 600 nyúlós lomha.
Mindenki balfasz, ezen felesleges izgulni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #82840 üzenetére
Biciklizek, robogózok és autózok 25+ éve, tervezem a nagymotor jogsit váltóssal.
Azért én is többet várnék attól, hogy lent az 1-es, fent a többi...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #82841 üzenetére
Járni, egyensúlyozni nem fognak megtanítani, egy alapvető tudásnak lennie kell, ez benne van az online, és tantervi oktatásban is. Engem sem távolról néztek ölbe tett kézzel, és nem is futkároztak utánam, hogy jajj ne úgy így ne így úgy.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tamás9x #82842 üzenetére
Szerinted akkor rendben van, hogy youtube videókról tanul az ember motorozni, mikor oktatónak fizet?
Amikor oktatóval tanultunk autót vezetni, akkor átszállt mellőlem a kollégájához beszélgetni, de akkor nekem volt 6 év rutinom. Üljek nagymotorra is földúton és sajátítsam el a magabiztost kezelést legalább 3 típuson, mire oktatóhoz kerülök?
A pályarajzot köszi, nyomtatom is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz macilaci78 #82843 üzenetére
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
LógaGéza
addikt
Üdv!
Van egy elektromos robogó nálam, aminek elengedte az egyik első lengéscsillapítója az olajat. Gondoltam kicserélem, de nem találok megfelelő méretűt. Ha jól mértem, akkor 365mm hosszú, 27mm-es befogatóval, a tengely a keréknél pedig 12mm-es - kép róla. Nem tudom ez mennyire speciális méret, esetleg jobban járnék, ha felújítatnám?
Ha valaki tud esetleg olyan boltot Dél-Pesten, ahol tudnának esetleg segíteni, azt is megköszönném"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz LógaGéza #82845 üzenetére
Felesleges lenne az egeszet cserelni. Valoszinu csak szimmeringet kell cserelni, illetve olajat.
Az olaj mennyisege lehet kerdeses, hogy mennyi kell bele gyarilag, igy vagy egy elegge tapasztalt szakival csinaltatod meg (pl Suri /motorszerelo.com/), vagy ha az egyikben amiben megmaradt az olaj, megprobalod az utolso cseppig kicsepegtetni es sacc/kb ugyanannyi mennyiseget szimmering csere utan beletolteni. -
LógaGéza
addikt
válasz tamas_0123 #82846 üzenetére
Hát, mivel egyik délután olajfolt ált alatta, és csupa olaj volt a szár, ezért gondolom, hogy olajos - máshonnan nem nagyon folyhatott rá.
nyogo83
Köszönöm, megkeresem Surit. 37ezret kaptam most ajánlatnak, annál csak jobbat fog mondani
Sose csináltam még teleszkópszerelést, mondjuk ha azt mondjátok itthon megoldható nagyon spéci szerszám nélkül, akkor lehet megpróbálom.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
ricsi8800gt
addikt
Sziasztok
Szerintetek az mitől van hogy gyertya csere után mindha kicsit lomhább lenne a kis Cpi 50-es sárkányom, ugyan azt a gyertyát tettem bele csak ez új,de mégsem úgy megy mind a régivel
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
macilaci78
nagyúr
válasz ricsi8800gt #82849 üzenetére
A hézag rendben van? Gyújtókábel?
Az én gyertyám végén van egy lecsavarozható toldat, ami a gyertyapipától függ, hogy kell-e.Biztos ugyanolyan? Méret, hőérték, stb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs