- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
b_g_v2
csendes tag
válasz #TOTTI #89858 üzenetére
hú, köszi, akkor karburáció marag így egyelőre
hát volt egy pár köröm a járgánnyal, a 4,5 gr-ossal 7600ig tudtam pörgetni a kuplunggal ami benne volt
7600-nál furán megindult, aztán elfogyott a teszt út, na mondom akkor megnézzük ezt a kuplungot, vettem hozzá dugót, szétszedtem és benne egy rövid rugó volt (valami kínai volt a kuplung), amikor tekertem a kuplung tárcsákat, akkor érezhető volt, hogy a teljes nyitás előtt akad, na remek, elő az eredeti, abban remekül jártak a tárcsák, csak a kuplung pofák voltak nagyon kopottak, a kettőből összeraktam egyet,
1. kör sárga malossit + 4,5 gr 7200
2. megmértem a kuplungban lévő eredeti rugó erősségét mérlegen, 32kg-t mutattott összenyomásnál, volt nekem egy közép hosszú athene sárga rugóm, azt mérleg módszerrel mérve 36kg-os, beraktam, ezzel nagyon szépen teljesít, 7900ig pörögna most kérek szépen tanácsot, jól értem, hogy előbb a fordulatszám tartományt kell megtaláljam, ahol legjobban húz a motor, az alja már megvan 6600tól kezd fickóskodni, a felső, max fordulat az lesz, ami felett már nem gyorsúl?
és ha megvan ez a tartomány, akkor azt kell beállítsam, görgővel és rugóval, hogy mindig ebben a tartományban dolgozzon, fölé ne pörögjön?
és ha ez is megvan akkor lehet a kuplung rugóval beállítani, hogy a tartomány alsó határa alatt ne indítson, és akkor mindig repülni fog?
ha mindez így van, akkor arra kérek még tanácsot, hogy hogyan találom meg a fordulat felső határát?
(azért az extra cső már 7500 felett elég hangos )előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest