- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Egy termékcsaládra korlátozza az Auto SR-t a Microsoft
ph Az automatic super resolution még a Qualcomm megoldásain belül is csak egy sorozathoz lesz kötve.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #89200 üzenetére
Vettél nagyvasat? A motoros fórumba ritkán olvasok bele.
Tankoltam, fél alatt mutatott a műszer. Azért így, hogy 90 helyett 100-110-el mentem, felugrott a fogyasztás 3,5 literre.
Ha azt vesszük, hogy nem vagyok kis darab, 208kg a motor üresen, és fent van egy 43L-es doboz, nem sok. Pláne hogy sokszor hegynek fölfele mentem.
Beterveztem egy Balatoni gurulást, a déli parton szinte nem is jártam. Asszony is érdeklődik, úgyhogy autóval kell menni.
Na mindegy, azért egyszer körbemotorozom a Balatont. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89201 üzenetére
Nem még.
Fazer FZ6N oktatómotor, NC 750 volt, amin gurultam is. Versys keskeny, V-Strom DL650, ami méretben eddig a legjobb, de ezekkel nem gurultam még. Még egy TRK 502-re ad lehetőséget fórumtárs, csak érjünk rá mindketten.
A V-Stromot már meg merném venni, ennyiből lejött, hogy volna értelme elindulni vele akár 3 órás útra is. Az lesz a következő lépés, hogy bérlek egyet valamikor.
Még nem döntöttem el, hogy a bérlés alatt ismerős útvonalon és helyen menjek-e (szüleimhez vidékre, 200 km autópálya + 50 km országút) magányosan, vagy feleségemmel, aki autóval követ. Vagy tapasztalt és türelmes túravezetővel csoportban.A bérlés célja a típus eldöntése lenne, de egy csoportos motorozásban sokat tanulnék, illetve a tapasztalt motorosok is sokat segíthetnek. Viszont tényleg a jogsi megszerzésén kívül csak annyi tapasztalatom lenne, amennyivel a bérbeadótól elhozom a túrára...
Asszony miért nem ül föl mögéd, ha csak a Dél-balatoni gurulás a cél? Na jó, ha strandra is mentek, a 43 literes dobozban nem elfér a kettőtök strandcucca? Nézzetek ki olyan helyet, ahol van bérelhető oltöző, és a gúnyát tegyétek ott le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89202 üzenetére
Ez a bérlés tök jó ötlet, csak annyira rohadt drágának találtam őket az utóbbi időben, hogy engem pl. ez tart vissza.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #89202 üzenetére
Asszony...?
Fél. Két dologra tippelek, egyik hogy lánykorában elestek vele. Nem mondja, de azt igen, hogy párszor vitték motoron.
A valószínűbb dolog, ami rendszeresen kísérti, amikor intenzíves nővéri képzésre járt, gyakorlaton volt sokáig az intenzíven. Akkor került be egy 19 éves motor balesetes lány, utasként sérült. Örök életére lebénult. Ez mély nyomot hagyott benne. (30 éve volt, mai napig emlegeti néha)
Mindegy, nem erőltetem, őszintén szólva amiket látok, én is félek. De azt szoktam mondani, az élethez kell egy kis szerencse is.
Meg igazából én is nehezen tudnám helyretenni a lelkiismeretemet, ha leesnénk.
Lássuk be, lassan 30 éve nem motorozok, csak hébe-hóba. Vagyis, csak hébe, hóba soha..
Veszélyes üzem, idén rengeteg motoros baleset van. Egyre több az ökör az utakon, ahogy elnézem, minden második autós a telefonját nyomja. Nem telefonál, hanem NYOMJA, üzenetet ír.
Ja, szóval nem erőltetem rá. -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #89203 üzenetére
60-100k 2-3 napra, plusz matrica és mosás. Használtan 2mFt környékén veszek használtat.
Inkább kifizetem 2-3 típus próbáját típusonként párszáz km-rel, minthogy a megvett gépről pár hét alatt kiderüljön, hogy mégse jó a méret, üléspozíció.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89205 üzenetére
Nem akarom lelombozni, de egy Ignisben is meg lehet halni. Nem kell hozzá sokkal több segítség, mint motoron.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
beg
veterán
válasz Zoli bácsi #89201 üzenetére
Én kánikulában és esőben ezért kezdtem átszokni 4 kerék hibridre szégyenszemre (de csak nyáron, uborkaszezonban). A sima 50 CCM is simán benyal városban 2,7 litert százon. (gáz/fék/lámpa)
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89206 üzenetére
De akkor a két, három nap alatt rongyosra hajtod, remélhetőleg.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89207 üzenetére
Nem is tudom, ki írta melyik cikkben, de tök jól fogalmazott: kb. mindenki a saját szabályia szerint hajt /gyorsan/. Nincs semmiféle retorzió. Az Árpád-hídi baleset óta azóta már volt, akit 170km/h gyorshajtással kaptak el ugyanazon a szakaszon /police.hu-ról/.
Semmit nem számít, akárhány baleset történik, mert az emberekben ott van ez az "insert coin" szemlélet. Kicsit leporolom magam és megyek tovább, a GTA-ban sem történik semmi. -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #89209 üzenetére
Szüleimhez egy út oda-vissza 500 km. M5-M43, meg némi felújított országút, kevés kanyar.
Motoron elég monoton, szerintem ideális egy üléspróbára.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #86942 üzenetére
Üdv!
Majdnem egy évvel az őzzel való ütközés után sem találtam semmi használható nagyrobeszt.Így a szerelőm előállt azzal az ötlettel,hogy egy kínai klón robogót felhasználva (cruiser 125 tán a neve) helyrekalapálja a 250-s Jazz-t.A kínai robi majdnem 1:1 másolata a Honda Jazz-nek és futott 190 km-t,annyi alatt tönkre vágták a motort.De a külseje meg a plexi még egész jól nézett ki.Csak kicsit sokat állt a napon ezért itt-ott kicsit megfakult.Így most lett egy kínai-japán öszvér gépem. Menni továbbra is jól megy,de még kicsit túrázgatok vele a környéken teszt jelleggel.
u.i:a szerelőm simán leműszakiztatta,nem csináltatott új forgalmit.Viszont fekete volt és piros lett.Nem illet volna új forgalmit csinálni?
u.u.i: ha eladnám,nem is tudom mennyiért lehetne.Ez se nem kínai se nem japán.Gyári minden rajta de mégsem....
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Zoli bácsi
őstag
válasz szilchi #89213 üzenetére
Én azt csodálom, hogy simán átment műszakin. Szerintem ismerték a szerelődet....
A színbe legalább belekötöttek volna felénk.
Ha a szükséges alkatrészekben benne van a jelzés, és minden működik, elvileg nem számít hol gyártották az alkatrészt. Veterán vizsgára gondolom nem akarod vinni....
Eladásnál őszíntén elmondanám mi a helyzet, ennyi.
Tiédnél jobban legózott motorok is futnak a forgalomban, hidd el.
A szín miatt kéne új forgalmi, lehet egy alaposabb igazoltatásnál is belekötnének.
Vagy ha úgyis matt, vedd le az idomokat, és ha ügyes vagy fújd át feketére, festék spray-vel. Lehet olcsóbb lenne, mint a szín átírás. Szerintem 2 flakon spray-vel át lehetne 2x fújni mindent.. -
macilaci78
nagyúr
válasz szilchi #89213 üzenetére
Ha hirdeted, a kategória alsó harmadára árazd. Nekem is utángyártott elemek vannak fent, de őrizgetem még a gyáriakat is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szilchi
őstag
válasz macilaci78 #89215 üzenetére
Én is oda saccolnám.
Bár egyenlőre nincs tervben az eladás.Tavasztól őszig kell valami lótifuti gép ami alkalmanként kisebb kirándulásra is jó.Azért is csináltattam meg.Btw..a műszakin én is kicsit csodálkoztam.De a kínaiak jól tudnak másolni így azért elég gyáriasan néz ki.Az alkatrészekben nem tudom van e bármiféle jelzés.
Az eredeti kínai robesz így nézett ki,kb.
[link]Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89212 üzenetére
Na, Békéscsaba? Nekem is ott laknak az ősök.
-
FeniX-
aktív tag
válasz szilchi #89216 üzenetére
Csak idomcsere volt, ami kompatibilis volt a felfogatási pontokkal? Érdekes egy öszvér, az már tuti.
A forgalmiban milyen szín szerepel eredetileg? /Ha fekete, akkor tényleg érdemes lenne átfújni. Ha ezüst, akkor szerintem a sárvédőt meg - hagyományos motoroknál - a tank színét szokták csak nézni/ -
FeniX-
aktív tag
válasz szilchi #89220 üzenetére
Azért tök jó, hogy egyre több cikk szól arról, hogy mennyire megszigorodott a műszaki, meg nem mennek át a műszaki hibás autók, meg a szétesős, szétrohadt vacakok, aztán időről időre minden félét át lehet tolni mégis. /ezt most nem a Te robogódra mondom, hanem en bloc./
Arra lennék kíváncsi, hogy a műszakihoz készült képeken mi van. Mert ott látszik, hogy eltér a szín. Vagy azt hogy oldják meg? -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #89221 üzenetére
Ha van ügyfélkapud, és tudod a rendszámot, megnézheted a műszaki vizsgás képeket.
Én megnéztem a 0km-es motorom vizsgáját, meg az autómét is. Sőt, utánajártam a 10 éve eladott CBF125-ösömnek is, 2019-ben volt utólján műszakin, azóta nem, szerintem összetörték.....
Szerintem a fék, futómű, kormány rendben volt, világítóberendezések búráján megvolt az "E" betű, átengedték. Lehet a színeltérés nem buktató, de biztos szóltak, hogy át kell íratni, minél hamarabb.
HA ismerős szerelő viszi műszakira a járművet, engedékenyebbek, mintha a tulaj vinné. nekem mindig szerelő műszakiztatja az autót. Nem mintha gond lenne vele, de az elő műszakit a szerelőnek nem kell kifizetni, ha én viszem, akkor igen...... Ledes helyzetjelzővel is átvitte a szerelő az Ignist, bár szóltak érte, mondta. -
vendingo
veterán
Üdv
Szeretnék rendelni cbf 125-höz olajat, légszűrőt.
Tudnátok ajánlani webahopot? Én nem nagyon találtam légszűrőt, csak szivacsos változatban, azt meg nem szeretnék.Olajból milyet érdemes, motul, repsol..?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #89224 üzenetére
Itt vannak gyári alkatrészek, a robbantott ábrák miatt szoktam nézni ezt az oldalt: [link]
De ennyiért nem vennék gyári légszűrőt, kereső olcsóbbakat is dob: [link]
Olajat én Motul 5100-ast használtam bele, ha nagyon profi akarsz lenni, akkor 7100-ast, de még a Honda szerviz is az 5100-ast ajánlotta.
Arra figyelj, hogy van benn a blokkban egy fémhálós durva olajszűrő, azt már ki kellene takarítani, lehet sosem volt. Úgy emlékszem a blokk jobb oldalát kell levenni, a kuplungnál. Ha nem vagy biztos a dologban, vidd be szervizbe, aztán a sima olajcseréket otthon is meg lehet ejteni. Úgy emlékezem, 10e. km-enként írta a könyv ennek a durva szűrőnek a takarítását. Azért is megnézném a szervizt, hátha tudnak a motor előéletéről mesélni. Tudtommal a Salamon szervizel Hondát Sopronban, hivatalosan. -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #89225 üzenetére
Köszi. Sajna eddigi szerelőm már nem praktizál, most keresek új szakit. Salmonékhoz véletlenül se szeretnék menni, a salmonos rendszámtábla tartó van rajta, még azt is leakarom cserélni.
Erről a hálós szűrőről nem hallottam még, majd utánanézek.
Én is 5100-as motulra gondoltam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #89226 üzenetére
Itt van, az 5 számú alkatrész. [link]
Venni nem kell, tönkre nem megy, pár olajcserénként ildomos kitakarítani.
Itt egy videó, nézd meg itt is mennyi dzsuva van benne: [link]
Szerk: Hozzád viszonylag közel, Fertődön van motorszerelő, sokan oda hordják. Csornai srác is elég profi. Kollégám jóbarátja Jobaházán szerel, persze főállás mellett, állítólag nagyon jó ő is, meg nem szerviz áron dolgozik. Ha belefér Jobaháza, és érdekel, írj privit, megadom a számot. Én hozzá mentem volna, de eladtam a robogót, amit vettem az meg garis, szóval márkaszerviz.
Salamon nekem szimpatikus, meg úgy néztem elég profi, és lelkiismeretes a szerelő csapat. Persze garin kívül nem hozzájuk vinném, nem az én fizumhoz vannak az óradíjak.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #89227 üzenetére
Néztem videókat. Nem tűnik bonyolultnak, csak egy tömítést kell venni hozzá.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Woodslave
nagyúr
Van egy pár piaggo typhoon 50 robogóm tegnap még mentem bele bár az utóbbi időben észrevettem hogy alul elég gyengén húz első induláskor.
Ma nem indult be. Lámpa ég benzin van benne legalábbis tegnap tankoltam el nem folyt. Rocog a motor de gázra nem történik semmi. Berugókarra meg se nyikkan.
Nagyon analfabéta vagyok biztos szerelő kell de legalább vmi ötlet mi lehet?
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Woodslave #89229 üzenetére
Nehéz így látatlanban tippelni. Eldugulhatott valahol a karburátor, vagy az üzemanyag rendszer, erre tippelnék, tankoltál, és felkavarhatta az üzemanyagtartály alján összegyűlt szemetet.
Régen a hibakeresést úgy végeztük, először megnéztük van-e üzemanyag, eljut-e a karburátorhoz. Aztán gyertya ki, megnézni van-e szikra. A gyertyát kivéve ha nem benzines, akkor megint megvan a hiba, nem kap üzemanyagot a motor. Ezek alap dolgok, ennyit ha meg tudsz csinálni, ezeket megnézheted.
Olajtartályban volt 2T olaj, ugye, és működött a kenési rendszer? -
Woodslave
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89231 üzenetére
Olaj volt benne. Mekkora gond lehet ez amúgy? Mint mondtam full analfabéla vagyok azt nem tudom hol a gyertya
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Woodslave #89232 üzenetére
Akkor ne agyalj rajt, így látatlanban nem lehet megmondani mi a baja. Vidd el szerelőhöz, vagy aki ért hozzá.
Elterjedt típus, van hozzá minden alkatrész, ha kell.
Lehet valami egyszerű probléma, slusszos lett a gyertya, vagy valami dugulás.
Szerelő hamar megmondja mi van. Kétütemű, egyszerű szerkezet. -
macilaci78
nagyúr
válasz Woodslave #89232 üzenetére
Szerintem csak defektes a kerék.
Szikra, üzemanyag, olaj legyen az égéstérben.Írod, hogy újabban alul gyengén húz. Ez lehet a motortól és a CVT váltótól is. Lehet, hogy korán nyit a kuplung, még nincs megfelelő fordulat és nyomaték.
Lehet, hogy dús a keverék.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89234 üzenetére
"...de ha veszel könnyebb görgőt, meg sárga kontrasztrugót, vagy dr pulleyt, akkor biztos jobb lesz!" - szólt a soha véget nem érő, alapbeállításokat maximálisan elállító, tuning-szopás-spirál első mondata.
:-D[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #89235 üzenetére
Tényleg el kell vinni szerelőhöz, mert a monitor elől csak tippelni lehet.
De ugye első körben a tanksapka és a kipufogóvég közt legyen minden rendben, majd utána jön a főtengely és a hátsó kerék közti rész.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Woodslave
nagyúr
válasz macilaci78 #89236 üzenetére
tudom csak gondoltam felkészítenek itt lelkileg
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Zoli bácsi
őstag
Gondolkodtam valamin a tank védelmére, tankpad vagy fólia. Ezres szervizen is a fóliát javasolta a szerelő. Ma délutánra kaptam időpontot fóliásnál, szabálytalanul sisak nélkül átrotyogtattam..3 háznyira van a fóliás.
Fizettem 6 ezer forintot, nem sokallom, a tankpad többe került volna. Fekete fólia került csak az alsó részre, a mester eltávolított 2 kis gyári matricát is.
Így néz ki. Ennyire nem volt látványos az elkülönülés, de mondta a mester hogy leszedte a régi vax réteget fóliázás előtt, de átkenhetem nyugodtan, mehet a fóliának is.
Lehet nem volt jó ötlet, mert a fólia széle így látványosan elkülönül, eddig alig látszott. Mindegy, egy perc alatt eltávolítható, és véd, azt a részt is, ahova a tanksapkát felhajtva a kulcsok a tankra csapódnak.
Ha valakit érdekel ilyen beavatkozás. Kőfelverődés elleni fólia.
Csillog mint a Salamon....... töke, mondjuk ki, mert töklámpásra utal a mondás, nem mondtam csúnyát.
Én itt csináltattam, de minden városban van már szerintem ilyen szakember.: [link] -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89239 üzenetére
Nagyon jól néz ki!!
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #89187 üzenetére
Előzm.:
"Valamelyikőtök tapasztalt már olyat, hogy 55-ös tempónál 5. fokozatban nem tudok folyamatosan haladni, hanem mintha picit rángatna a motor? Mintha kicsit nagyobb gáz kéne neki."Megfigyeltem a jelenséget. Minden fokozatban, 4000-es fordulat környékén van.
Valamint ma állítottam lánc-feszességet és ha elengedem a gázt és motorfékkel gurulok, borzasztóan nagy karistolódó hangot hallok.
Kipróbáltam, hogyha középállványra teszem a motort és úgy felváltok 3.-ba, és játszok a gázzal, nem történik semmi, csak ha rajta ülök. ;-D -
#TOTTI
őstag
válasz Honda567 #89230 üzenetére
Nekem levegős mina+leo tt+stage6 betét 90-es alatt fulladt, 12 és 17,5-ös karbiban is. Min. 90 sztem.
Más: így állok, hajtóműolaj, hűtőközeg + bilincsek, üa. Csövek cseréje után indítható lesz (remélem). Minden tiszta, fékfolyadék új. Még hajtás és új szíj érkezik. Főtengely, henger gyári. Ma bepréselték a szilenteket is ahova kellett.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
A minap a kiskörúton egy rolleres mellé csorogtam a lámpánál. Kérdeztem, mennyit megy?
95 km/h. Mennyi?! Hát 100 van írva a könyvébe, de neki csak 95 jött eddig össze, de akkor már nagyon zabálja az akkut. De egy haverja alatt ugyanez a típus megfutotta a 110-et is. Mindezt 3 lámpánál vátakozva trécseltük.
Van, hogy egy keréken indul, ha nagyon siet ...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #89241 üzenetére
"Valamint ma állítottam lánc-feszességet és ha elengedem a gázt és motorfékkel gurulok, borzasztóan nagy karistolódó hangot hallok."
Figyelj oda, nem feszítetted meg túlságosan a láncot? Akkor hangos lesz, meg ugye feszül, idő előtt tönkremennek az alkatrészek. Terhelve kell beállítani a feszességet, ezt úgyis tudod gondolom, nem az első motorod. Csak az ember sokszor figyelmetlen.
macilaci78: Ma én is elmentem egy ilyen "rollerszörny" mellett. Valami széles, nagykerekű elektromos jószág volt, ment mint golyó.
Motorozgattam estefele, neki való idő volt. Érdekes, hogy tohonyának érzem a motort, úgy érzem hogy egy 125-ös odavágna neki gyorsulásnál. Aztán ha kifordulok valaki után a kereszteződésben, egyszerre utolérem, meg a lámpáktól indulva sem gyorsul le senki. Lehet hogy szubjektív érzés ez a tohonyaság, mivel nincs pörgés, nincs fordulat, az ember lomhábbnak érzi. -
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #89244 üzenetére
Az az Ő döntése, ha ilyent választ. Ha jól érzi magát rajta, akkor semmi baj. Mindig vannak, akik kísérleteznek. Amíg nincs baj, addig minden OK. Én kívánom neki hogy sokáig menjen vele.
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #89246 üzenetére
Egyszer 75-ig kigurultam a robogóval Budaörsről lefelé, de ott már szitált az eleje, remegett a váz, hangos is volt. Féltem, na. Messze nem volt stabil, pedig nagyobb kerekek, nagyobb tengelytáv, értelmesebb villaszög és csillapítás.
Amúgy a kerékpársávon kerülgette az úthibákat és kb a robogós futárok tempójával ment.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89245 üzenetére
Igen-igen, egy próbakör után még visszaálltam, hogy visszalazítsak rajta, mert túl feszesre sikeredett. Általában meg szoktam várni, míg a láncnak már lesz egy kis "hasa" és megfelelően laza, hogy tudjak állítani és olyankor is csak keveset szoktam, hogy ne legyen túl feszes. Fene tudja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
- Új bontatlan 4 db Polyrattan állítható háttámlás szék eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs