- SSD kibeszélő
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
ph A 114 hüvelykes képátlóval bíró 4K Mini LED QLED tévé árából egy egész korrekt autót lehet venni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Nekem sokat segített, hogy az Oem-Parts-on fent van a robbantott ábra és látszik, melyik idpmon hol van fül, ami törhet.
Amúgy látszó csavarokat ki kell venni, feszegetni finoman és látni fogod, hol fogja még valami.
Érdemes fotózni, hol volt csavar, melyik csavar. Esetleg egy kartonlapba beszúrhatod a csavarokat, a papíron tudod őket esetleg számozni, post-it-re felírt szám mellett tudod a helyét is fotózni.
Babra munka ilyen aprólékosan megcsinálni, de a képeket archiválva később nagyon jól tud jönni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
setup
tag
válasz macilaci78 #89901 üzenetére
Aha, ez tényleg hasznos, köszönöm szépen Lehet, hogy a szívatóból meg is veszem innen a gyárit, mert hidegen nagyon nehezen indul csak be, de ha járt akár csak 20 másodpercet utána meg már pöccre. Kár, hogy nem publikálják a service manual-t. Nem úgy volt, hogy x év elteltével kötelezően publikálja a gyártó, ha a jármű EU piacra készült? Na, mindegy, ne feszegessük.
A többieknek is köszi, meglett a motorszám is.
Ez a visszatérő ág, amit nyilaztam ez nincs a JOG-on, ez nekem új. Ezen kell csekkolni valamit? Illetve az a két darab 2x2 bilincses gumi(?) cső az gyári egyáltalán, vagy ez már valami gányolás ezen? -
nyogo83
Topikgazda
Az a szekunder levego rendszer. Teljesen gyari igy ebben a kialakitasban, maximum a ket altalanos bilincs ami nem gyari. A vibracio miatt van igy azzal a ket gumi csatlakozassal megoldva, ha gumizaskor leszedik a kipufogot, akkor szoktak a gyari bilincset elfelejteni visszarakni ra.
A legszurohazon levo idom(ahova csatlakozik a cso) alatt van egy membran, szemmel nehez rajta ellenorizni barmit, bar vannak jelei ha nem jo.
A lenyege, hogy gyorsitaskor/motorfeknel a kialakulo vakumnak megfeleloen friss oxigent vezessen be a kipufogoba a katalizator hatasfokanak javitasa miatt.Nyilvan ha jol mukodik a membran, akkor a kipufogogazt nem szabad visszaengednie a legszurohazba, ha megis, akkor annak van jele. Ez az egyetlen amit ellenorizni lehet.
-
setup
tag
válasz nyogo83 #89904 üzenetére
Ja, hogy ez egy katalizátoros dob még a 2T-n is. Ó de le vagyok én maradva. Ja hát akkor ezért cserélik le. Biztos a katalizátor maga is fojt valamennyit és akkor feltesznek a helyére egy általános dobot, amiben persze nincs és akkor attól már megindul még ha nem is sportdob akkor is... aha és akkor ezt az egész hóbelevancot meg kikötik?
Most nézem az OEM-en, 195 ezer forint ez a gyári dob? Jáájhát visszük ávásbá tesvírem! Kátálizátor? Hátezé jópénzt ádnák nem?
-
setup
tag
válasz FeniX- #89907 üzenetére
Maradtam a 2T-nél. Ez a hirdetés keltette fel a figyelmem. Úgy láttam ennek a motornak a képét nézegetve, mintha egy öreg JOG-nak a dobjára felhegesztette volna az elkövető egy Aprilia torkát és a hirdető állítása szerint ez így tud 80-at. Persze ennek valóságtartalma kevésbé érdekelt, csak felhívta a figyelmem erre a típusra. Láttam, hogy 80-ig van skálázva az óra, szóval fojtás nélkül ez a 2T remélhetőleg 60 fölé megy, ha úgy hirdetik, hogy 80, hurrá. Itt kezdtem el jobban nézegetni főleg, hogy ennek mintha nagy(obb) lenne a kereke. Aztán rákeresve láttam, hogy tényleg 14" és elég ballonos a gumi is. Volt itt a közelben ebből a típusból egy eladó gyári kipufogóval, ráírtam, hogy megvan e még. El is hozták megmutatni az érdeklődésemre.
Élőben a JOG mellett tényleg kétszer akkora gumistul. Persze nagyon foglalkozós. Olasz import, óra szerint nyolcezerrel, de totál az a konténerszökevény.
Nincs olyan műanyag elem a motoron, amivel ne lenne valami és ha egyet mégis találnál rajta, abban meg örök menetben forog a csavar.
Ez az, amit tuti nem hozok el egy kereskedésből, illetve leginkább sehonnan. Így viszont, hogy itt volt a háznál és a srác mondta, hogy ha már elhozta mondjak már rá valamit. Számolgattam, hogy minden elemre elkér egy ötöst a műanyagos, mire ráteszi a fület, ami vélhetően belül le van törve. Mondtam neki, ha 220-ért itt hagyod ... itt hagyta.
A gumik szőrösek, azok jók, miután elsőre nagy nehezen beindul, utána indul pöccre, de nagyon sokat kellett forgatni hidegen. Viszont így kiderült, hogy az akksi jó. Szóval remélem csak a szívató és némi retek lesz és fogom tudni orvosolni magamnak. A műanyagos 2 utcányira van tőlem.
Így lett két motorom. Jövő héten megrendelem a gyári szívatót hozzá, azt beleteszem. Ha azzal sem indul jól hidegen, akkor kitakarítom az egész rendszert, meg átnézem a csöveket, szívócsonkot stb. nem szív e falsot valahol. Ha utána is szar tovább adom, aztán szívjon vele az, akinek 6 anyja van. Hengerfejtömítést pl. már nem fogom megnézni, hogy ott szív e falsot, mert annyira nem érdekel. Ha viszont utána tart már ott, hogy stabilan beröffen bármikor, akkor a műanyagossal megcsináltatom az elemeket, hogy a gyári hézagokkal a helyére téve mindent tudjam összerakni, hogy tényleg szakadó esőben se folyhasson víz sehol elem alá, vagy repedésbe. Annyit még rászánok. Aztán befogom naponta bejárni és teszek bele pár métert.
Arra jó lesz, hogy kiderüljön, hogy tényleg elég e nekem a nagy(obb) kerék a boldogsághoz, mert ez tényleg van akkora, mint sok 125-ös és legalább nem egy száz éves Scarabeo, ami ilyen nagypapa horgászmotorja. Nem tetszik. Ha bejön a nagyobb kerék, akkor jövő nyáron leteszem a korlátlant, aztán kapják be. Ha nem, akkor meg veszek valami bontószökevény kisautót egy öregasszonytól.
Nem pont így terveztem, de még lehet, hogy így is jó lesz. -
nyogo83
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
Nem ismerem a típust, van pár évjárat, lehet köztük eltérés. Sokszor az eladó sem tudja, mit árul.
A műanyag idomok belső felén szokott dátumjelölés lenni, az mankó lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
setup
tag
válasz nyogo83 #89909 üzenetére
A légszűrőt megnéztem elég tiszta is volt és be is volt fújva. A gumi 2017 októberi gyártású, azt mondjuk feltehették akár 2019-2020-ban is, megesik hogy raktáron van ennyit, de még szőrös most 2023 végén, szóval tuti nem futott a motor télen. Ebből raktam össze, hogy az óra szerinti nyolcezer akár még valós is lehet. Hiányoznak is, meg össze is vannak keverve csavarok. A motor csavarja, de nem az oda való van behajtva helyenként... a légszűrő egyik csavarját is máshol találtam meg Nem zárnám ki, hogy kisgyerek lehet a háttérben, akinek üzemanyagra sincs pénze. Nem, hogy szívatóra. Anya meg aggódik és ha nem indul be a motor még örül is neki és szegény gyereknek nem vettek alkatrészt.
#89910macilaci78
Ez elvileg 2009-től indul és csak '12-ig, mert '12-től lehet csak 4T van én sem tudom és a fura, hogy ehhez képest látok hirdetve 2008-ast többet is. Talán kiszórták karácsonyra az első terítést, ég tudja. Az enyém egyezik a képpel, illetve annyi a különbség mégis van, hogy nekem fordítva, a villán van a színtelen prizma és az indexen sárga a burkolat. Ezzel együtt tudok élni. -
Madball
csendes tag
Az évjáratnak nem sok jelentősége van, inkább az állapotnak. Mivel nincs forgalmijuk, sok eladó nem is tudja, valójában mikori is a gép. Nekem pl. F12R-em van, amit csak (ha jól emlékszem) 2008-2010 között gyártottak, ehhez képest a hirdetésekben sokkal nagyobb szórásból találni
Motorszám és alvázszám alapján, ha szerencséd van, be lehet lőni a váz ill. a blokk gyártási évét (netes lekérdezőket keress, angolul VIN az alvázszám). -
macilaci78
nagyúr
Még egy dolgot elfelejtettem. Az enyémnél az Oem Parts már nem hozza a gyári karbit és sallangjait, nincs, nem létezik már új belőle, olyan régi. Egy Dellorto karbi és annak sallangjai vannak felrakva, ami persze nem kompatibilis a gyárival. Ezért lett kikötve a külön olajozó, mert a most kapható a Dellortora valo, nem a gyárira...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #89913 üzenetére
De ha kompletten felraksz egy odavaló dellortot-t a gyári helyére, akkor miért kéne kikötni a különolajozást?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
setup
tag
válasz macilaci78 #89913 üzenetére
Na, ez pont érdekes lehet nekem. Az enyémen az ülés alatt ez a matrica van. Ez akkor nem jelenti, hogy az Oem Parts-on lévő Dellorto automata szívató a gyári? Mert az enyém tetején a porvédőn ott a Dellorto felirat, így lehet, hogy azt vettek bele és innen a hidegindítási probléma, hogy az automata szívató tűje nem méretpontos. No, akkor segíts, mert nekem japcsi motorom volt eddig. Így néz ki a tiéd is felülről, vagy ez egy kompletten Dellorto karbi?
Meg lenne még kérdésem. Találtam egy a végénél kirepedt csövet ami az akksi alá megy és a másik vége a motor mellé van vezetve. Mintha valami túlfolyó lenne, de nem találom honnan vezet el és mit. Meg van ez a vastag gumicső, ami a hengerfejtől jön a karbihoz, de üres, ez így gyári? -
setup
tag
válasz Madball #89912 üzenetére
...háhht nem az évjárat a legnagyobb bajom. Találtam egy olyat, ami a megdöbbentő gépek topicba is esélyes lehet. A műanyag tartályon valami "javítás", de nem tudom mire gondolt a művész. Itt egy kép másik szögből is. Az elektromos vezeték miatt felteszem ott lehet a szenzor, hogy van e benne olaj. Isteni. Kb. rettegek, amióta ezt megláttam, hogy vajon mihez nyúlt még hozzá az elkövető. Ez így? Most komolyan?
-
setup
tag
válasz sityupityu #89914 üzenetére
Na, most elültette a fülembe a bogarat, pedig lusta akartam lenni, de most így nem merem megrendelni a szívatót. Ahhoz hogy meggyőződjek milyen karbi ez, ahhoz akkor csak ki kell vegyem, pedig nem akartam ezzel elszarni a vasárnapot.
Azóta kiszúrtam, hogy a légszűrő felől gyorskötöző van a gyári megoldás helyett a karbin is, szóval a művészem lehet ezt is megszerelhette. Mondjuk oda talán az is elég lehet, ha rendesen meghúzta nem? Vagy attól még tudhat onnan falsot szívni? Inkább a szívató lesz az, persze ezt most minek kérdezgetem ahelyett, hogy inkább szétszedném? Áhh, kár volt nézegetnem ezt a tartályt. Elment a kedvem. Inkább hagyom, mára elég belőle. Ezt fel kell dolgozzam, Jéézusom. -
FeniX-
aktív tag
Annyira nem kell megijedni. Szerintem ez az általános kétütemű állapot, amit bármelyik vásárlás magában hordozott volna.
Ezeket egyesével szépen kijavítod, és lesz egy jó kis robogód.én is vettem egyszer egy twingót, ami nagy valószínűséggel két autóból lett összerakva.
Addig tartott a lelkesedésem, amíg egy kollégám - aki ilyeneket hozott be sokat a 2000-es évek elején - megnézte és megmutatta nekem is, hogy hol/ milyen pontokon kellett volna nézni a vásárláskor.:-D
Szerintem jó vétel volt ez a robogó. Ahhoz képest, hogy hány tulaj kezén mehetett át, nem is olyan vészes.
én mondjuk tutira nem vinném műanyagoshoz, mi a francnak? Pláne, ha nem is tetszik, mint ahogy írod.
Karbi meg a gyújtás legyen rendben, aztán akkor tudod használni.
Persze, ami egy olasz motornál 70km/h az gps-szel mondjuk 55. -
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #89914 üzenetére
Úgy számoltam, hogy a komplett Dellortotól olcsóbb a kanna és a mérőedény.
Jövőre nagyobbra ülök át és ennek a sorsa még nincs eldöntve. Asszony elhasználja-e...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
Ha nem akarsz kesobb a "feleslegesen koltottem ra, de meg mindig szar" utra lepni, akkor addig ne rendelj semmit amig biztosra nem mentel, hogy az-e a baja. Karbitakaritas, beallitas, pont.
Ha meg mindig szar, akkor sem vagy elkesve a szivato rendelessel.A gyorskotozos megoldas mondhatni szinte altalanos dolog a hazai hasznalt/kokanyolt 2T 50-eseknel. Falsot ott nem tud szivni, azt mindig csak a karbi utan levo szivoter felol lehetseges(legtobbszor szivotorok, fotengely szimmering)
Szerintem agyverzest kapnal ha meglattad volna milyen Libertyt vettunk havernak 75 ezerert es milyen megoldasok voltak Egy 2-3 oras melo es kb 40e forintbol a szij, gorgo, olajpumpa szij, csuszkak, szivotorok, szivocso, legszuro, csovek, bilincsek szinte gyarira meg lett csinalva, karbi takaritva/beallitva.
Aki talalkozott mar hazai hasznalt 50-es robogoval, az tudja hogy kis tulzassal ez a minimum amivel szamolni kell, barmit vesz. -
#TOTTI
őstag
Ha mégis szivató rendelés mellett döntesz, ez jó választás a kép alapján jó a tiédhez, jó minőségű és piaggio kapcsolatos az elektronikus csatlakozója is. Ne keserítsen el a kókány, ha nagyon zavar, cseréld egy bontottra, a karbi környékét pedig pillanatok alatt le tudod takarítani egy féktisztítóval, ecsettel.
-
setup
tag
válasz FeniX- #89918 üzenetére
Jó vételnek inkább azt mondanám, amit nem dobtak el. Szétszedtem az orrát is. A km óra plexi mindkét pöcse le van törve, a műszerfalkeret is kókányolva volt rá, valójában nem a két csavar fogta. Műanyagos ragasztópisztoly, szilo és pillanatragasztó hármassal alkotott a mester. Csodálatos az is.
Az indexkapcsoló mellett a kormányon az idom repedt sajnos, a fejidomon is van egy letört pöcs, az egyik első index pöcse is törött belül. Oldalt a lábtartó is törött a csavar mellett, de nincs mély horzsolásnyom sehol a motoron, még a lábtartó szélén is csak minimális karcok. Szóval a sok törés miatt egyértelmű, hogy ezzel buktak, méghozzá földúton. Újabb kisgyerekre utaló jel.
Az idom alatt az első villa, rajta a holmik, minden gyárinak néz ki, bár a kábelkötöző olyan helyenként, mint a karbin lévő, de használhatott fekete kötözőt a gyár is, semmit nem jelent szerintem. Nincs letüsszentve a váz, illetve egyelőre nem szúrtam ki.
Hátsó lámpabúrán is fedeztem fel repedést. Megfordult a fejemben, hogy ha ennyire kókányolt a km óra plexi, akkor akár visszatekert is lehet az óra, de egy futármotoron nem szőrös egy 5-6 éves gumi, meg nem elöl-hátul egyforma dátummal szoktak lenni a gumik, meg a Michelin nem is a legolcsóbb, a futárok meg nem szokták szórni a pénzt a motorra. Nem stimmel. Inkább tippelek kisgyerekre, akinek a szülei megveszik a jót, aztán bukik. Anyuka utána aggódik és azért kevés a méter a motorban, mert sokat áll. Majd a blokkból ki fog derülni, csak annyira tele már a garázs a robbantott motorral, hogy azt még nem bontom meg. -
setup
tag
válasz #TOTTI #89921 üzenetére
Igen Dellorto a karbim, köszi, ehhez a 17,5 (RD) karbihoz melyik felújítókészlet ajánlott? Nem akarok úgy járni, hogy kitisztítom, aztán két hét után olyan az úszóháztömítés, mint a rágó a benzintől… Ha meg nem rendelek az tuti, hogy szétszedés közben valami elszakad.
Tényleg az automata szívató mellé egyáltalán csomagolják az O gyűrűt nem tudod? Vagy azt is rendelni kell külön? -
#TOTTI
őstag
válasz b_g_v2 #89924 üzenetére
A dugó felső holtpontja a hengerfejhez széléhez képest a távolság ne legyen nagyobb mint ~1mm, ami még fontos, hogy a beömlő csatorna aljához a lehető legközelebb, de semmiképpen sem a beömlő alsó pontja felett legyen a dugó teteje az alsó holtponton. Levett hengerfejnél ez látszik. Magát a préstávot egy dugóra ragasztott vastagabb cinnel, tudod mérni, de ugye ehhez le is kell húzni a hengerfejet, ha össze van rakva, akkor akár a gyertya helyén is be tudsz dugni egy L alakú cin darabot.
-
setup
tag
Ez mi?
Egyenáramú ellenállást érdemes rajta mérni? Ha igen, mennyi kell legyen ha jó? -
setup
tag
kiszedtem a szívatót hidegen (20 fokos garázs) 22mm a tű hossza, 12V-ot ráadva fűt és 27mm-ig tolta ki. Ami nekem a lényeg lenne, hogy a 22mm-nél megszorul és ez a baja a motornak, vagy ennyit mozog egy jó szívató? Mert a rugó még engedné visszább. A lényeget nem mondják sehol, hogy mikor jó. Mindenki kezdni, hogy hogyan működik
Van itt egy boltos, aki rá tud mérni nekem tolómérővel egy jóra? -
setup
tag
Egy marketing kép ből kiindulva a hengernek vissza kell menni a műanyagig, nekem meg ennyire kint marad mondjuk a fényképen még 23mm, amikor kivettem 22 volt lehet még nem hűlt vissza teljesen, de tökmindegy ha lehet hinni a webes képnek, akkor ez hibás. Asszem rendelek egyet, csak nem értem miért nem lehet ezeknek a fröccsöntött házformájába belenyomni egy referenciaszámot ettől eddig milliméterben, hogy a magamfajta jobbágynak ne találgatni kelljen, hogy jó vagy nem...
-
Gabis
őstag
Szia! Ez hátha tartalmaz új információt, segítséget.
Nyáron szedtem szét az enyémet is, és találtam is fotót róla, ahol pont úgy néz ki mint a tiéd (sajnos arra már nem emlékszem milyen állapotban készült a kép).
Arra fókuszáltam, hogy egyáltalán nyit-zár e, de ezek után ha lesz még jó idő lehet újra szétkapom. -
b_g_v2
csendes tag
Én ezt a videót használtam ellenőrzésre: https://youtu.be/oY8udggZb90?si=nYOGcx0DHXrIcRne
-
setup
tag
Nagyon köszönöm srácok, így már egyértelmű, hogy kint marad a szívatóm, tehát hibás, aminek furcsa mód most örülök. Sikerült az első fékkart a helyére hajlítanom anélkül, hogy eltörtem volna. Mahagóni színezőport keverve lakkal sikerült eltűntetnem a hátsó lámpán a javítás nyomát és a szívató miatt felcsillant a remény is, hogy megúszom a hengerfejtömítés cseréjét, ami úgy jön ide, hogy amióta biztosra veszem, hogy buktak a motorral kb. azóta attól parázom, hogy akár kaphatott egy tompát a blokk a földtől és mi van ha emiatt ott szív falsot hidegen, mert azt kicserélni (nekem) jó nagy szívás lenne, de így most van remény, hogy csak a szívató szórakozik. Ez most egy jó nap
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
A Dellorto PHBN és PHBG úszó házak megegyeznek?
Illetve a 16-os karbira a 17.5-ös jó lehet?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Gabis
őstag
Ha nincs ragasztva vagy egybe öntve akkor egy kis állítást megpróbálnék csere előtt.
-
setup
tag
Azt ki lehet szúrni valamiből, hogy ez pl. állítható e? Ha már veszek és létezik még állítható, akkor inkább állíthatót választanék.
Amit Totti linkelt, az esetleg azért kerül 2x annyiba, mert az állítható, amit én linkelek az meg nem vagy csak drága (Vespa) motorokon használják a hengeres érintkezőt a késes helyett és a dupla ár csak lehúzás és tök ugyanaz a kettő?
Egyébként semmibe nem tart nekem a régiről levágni a vezetéket a passzoló lengőcsatlakozóval együtt és a két kábelt összeforrasztani egy zsugorcsővel, szóval az majdnem mindegy is mivel van szerelve az új, csak tuti állítható legyen. -
Gabis
őstag
Annak kellene lennie, de érdemes megkérdezni a forgalmazót. Azonban az állítás inkább már csak egy utolsó lehetőség a csere előtt (olvasataim szerint). Csere előtt érdemes méréseket végezni (pl. tolómérővel) a mostani szivatóval. Nehezen indul, vagy a kelleténél többet fogyaszt?
Esetleg manuális szivató felé nem gondolkodtál?[ Szerkesztve ]
-
setup
tag
Most kapóra jönne, ha lehetne állítani és meg tudnék győződni róla, hogy "csak" ez a baj. Ezt néztem ha erre gondolsz, de én esőben is van, hogy csak magamra kapom a poncsót és megyek és nem tudom elképzelni, hogy abban megállok és a kerék fölött az út szélén elkezdek vakon matatni az esőben, hogy visszanyomjam a szívatót minden alkalommal kb. pont ugyanazon az útszakaszon. Pláne hidegben, kesztyűben...
Esetleg valami bowdenes kivezetés valahová, hogy menet közben elérjem, de azt meg már látom kéne egyet, hogy el tudjam képzelni, hogy pontosan mit kell ahhoz elkövetni, hogy tartós is legyen, esővíznek ne nyisson utat oda, ahová nem kéne, ne koszolódjon el a bowdenház stb.
Egyébként kint marad ez a vacak és hidegen nem indul. Percekig kell forgatni az önindítót, hogy elkezdje egyáltalán elkapkodni, de ha odáig kínozza az ember, hogy egyszer járjon csak 30 másodpercig, utána már visszaindul pöccre. Szóval nyáron ezzel talán még együtt is lehetett élni, lehet az előző tulaj emiatt nem is javíttatta, de nekem így nem maradhat.[ Szerkesztve ]
-
setup
tag
válasz #TOTTI #89939 üzenetére
Az pech, mert már megrendeltem és ki is fizettem kártyával
Persze mindegy, csak jó legyen.
Egyelőre jól zár, de én benzincsapból fogok kézit venni, miután a gyári elengedi magát. Ezek a membrános automata vackok nekem sosem voltak eddig tartósak. Ennél a motornál meg legalább végre be lehet nyúlni a kerék felett, így egy benzincsapot van hová tenni. Annak lenne értelme.Ha pöc-röff lesz az új szívatóval akkor már csak egy hátsó doboz kéne még guberálnom valahonnan. Újaknál horror árak vannak. Gondoltam két zárt sisak beleférjen méretűt keresek, de nagyon nagy a szórás árban.
-
Topikgazda
válasz b_g_v2 #89932 üzenetére
Sok mindentől függ, hogy meddig lehet lemenni a préssávval. Az sem mindegy pl, hogy vas henger vagy pedig alu. Vashengernél egy jobb/erősebb setup-nál 0.8-1 mm a tökéletes. Egy gyűrűs aluhengeres, 15 plusz lóerős hetvenes összeállításoknál anno lementünk 0.6-ra is, de az már rizikós volt. Elméletileg ott sem tanácsos 0.7 alá menni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Ha a légszűrőház karburátor felöli csonkjánál vékonyan, de ujjal érezhető benzin filmréteg érezhető, illetve ha leszerelt légszűrőháznál kisebb gázadásra enyhe permet látható a lyukacsos légterelő lapkán át, akkor az a membránház nem megfelelő zarására utal? Ez okozhat érezhető többletfogyászt is? -
b_g_v2
csendes tag
válasz sityupityu #89942 üzenetére
sima öntöttvas henger, akkor maradok az 1mm-nél, amit Totti is javasolt, köszi szépen.
-
FeniX-
aktív tag
Bocsánat, ezt nem bírtam szó nélkül hagyni.
Egyszerűen imádom az ilyen leírásokat a használtautón."Eladó jó állapotú {... 2019-es motor ...} Folyamatos használatban, ezzel egy időben természetesen folyamatosan karban is tartva. Garázsban tárolom. Harmadik tulajdonos vagyok, lekérdezhető. 2023 Márciusban vettem, innentől tudok róla nyilatkozni. Jelenleg műszakilag kifogástalan, én mindig költök rá, amikor kell. Apró sérülés a dob végén, és a műanyag hővédőn látható, ezzel nem foglalkoztam, nem is fogok. - képen látható. A hátsó sárvédőt elpakoltam valahova, de megvan, azt adom hozzá. Műszaki érv. {..} ... "
Egyszóval kábé 6 hónapról tud nyilatkozni, amikor nagyon költött rá, de van rajta sérülés, amivel meg nem foglalkozik. meg valami alkatrészt elpakolt, de már azt sem tudja, hova.
Egyébként egy pár éves motornál 6 hónap alatt mire kéne nagyokat költeni? Gondolom, nem vett rá a kínai gumi helyett újat, sem normális láncot.. szóval, max a guminyomást kellett ellenőriznie. -
setup
tag
válasz FeniX- #89941 üzenetére
Á gyenge ez a Piaggió most ahhoz, főleg ezzel a gyári katalizátoros dobbal. A fekvő Minarelliről átülve amikor kipróbáltam... alig éreztem ahogy húz és hát... nagy nehezen elérte alattam 60-at a gyenge lejtőn lefelé, persze csak a saját órája szerint, ami úgy hallom 80-at mutat 68-nál De még nem szólom le, mert nem lenne fair. A JOG kipufogójában nincs katalizátor meg fojtás. Csak aki úgy gányolja meg a tartályt, ahogy az én művészem az ki tudja mit önt bele. Hiába valós a nyolcezer, ha vacak olajjal ment úgy az sem kevés. Én csak szintetikus 2T Repsolt használtam a Yamahába. Erős is maradt a blokk, de most hogy látom mennyi lett az új ára ennek a narancssárga Repsolnak lehet én is leszokom róla és keresek valami más márkát. Ez már rablás egy liter olajért. A két sisakos doboz amiatt kéne, mert az elég széles és a tetejére tenném a csomagtartót, amihez gumipókozni lehet. A JOG-on van elöl kosaram, amihez oda tudom pókozni a mindent is. Ezen viszont ott a lámpa, ráadásul az ülés alatt is kisebb a doboz. Van itthon védőgázas hegesztőm, azzal faragok a gyári kapaszkodó helyére egy pöpec doboztartót vasból. Arra rá egy jó széles dobozt, a doboz tetejére meg egy csomagtartót és akkor ami nem fér bele a dobozba azt majd rápókozom a tetejére. Csak ez az infla kikészít, hogy egy fröccsöntött műanyag doboz többe kerül, mint amennyiért a 2,5 méter széles TV állványom vettem pár éve és a fizu meg szinte ugyanaz. Kinyír, hogy állandóan csak a csóróságot érzem. A státusztörvénybe meg a minimálbér 107%-át írták. Ha tényleg annyi lesz januártól a fizum abból megdöglök, szóval f.szák a kilátások. Lehet megtartom a JOG-ot is és valami másodállásban kifutárkodom belőle a métert, ami még maradt benne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs