- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105549 üzenetére
Magyarországon nagy úr a márkabuziság. Egy f.szság. Villognak a csilli villi szarokkal, aztán sokaknál otthon üres a hűtő. Szerintem sem gáz a GS500. Ha lenne egy terepes verziója, már a garázsban állna. (Így marad a Freewind... pár éven belül. )
veze: Aki nem tud GS500-al élménymotorozni, az GSX-R 1000-el sem fog. De gyanítom,hogy ilyennek az élmény az egyenesben kihuzatás, kanyar előtt nagy fék az élmény...
Nekem van cimbim, aki mögé felülve még egy 250-es bármi nyergében is összefosom magam.
A márkabuziság kedvenc mondata nálam: Az én motorom a Motul olajat szereti, attól a legjobb! Ezért mindig azt veszem! ---- ettől olyan idegbajt tudok kapni, hogy van hely, ahova már emiatt nem hívnak.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veze
őstag
Senkit nem akartam megbántani, természetesen más motorok is megbízhatóak, nem csak ez a három.
na jó, a szarolaszaznemannyira
Nagyban függ ez attol is mennyire viselik gondját, milyen a karbantartás.
mzvel is szerettem motorozni, amikor csak arra telt. A motor változott azóta, de én nem, ugyanúgy nem tudnám elképzelni a kétkeréken lét nélküli életet -
csoki46
aktív tag
válasz V.Stryker #105551 üzenetére
Ez az olaj téma még csak a kezdet. 10 éve fogalmazódott meg bennem, hogy soha nem leszek igazi "motoros". Nem szoktam kanyarba két kilóval beesni, amikor megcsúszik a papucs nem szoktam kimozogni a vasat. Nem kívánok senkinek olcsó benzint meg gumifákat.. sorolhatnám reggelig. Én inkább maradok egy motorozni szerető ember, aki a kis 50-es motorjaival elmegy annyi km-t egy évben mint a nagy "motorosok".
-
whYz
addikt
válasz Bogyó bá' #105546 üzenetére
Koszi. GS500 szerintem meg epp megfelelne a celnak, pont jo meret, nem tul ronda, viszont epp nincs egy se a kozelemben.
geresics: Maradnek a motornak szerintem. Tarolora nincs szuksegem, bukot viszem ahova megyek. Ha nagyon esik akkor tudok busszal menni, ami 3x tobb ido, de parszor kibirom egy honapban. Fokepp ezert is keresek valamit, hogy ne 3 ora legyen a munkabajaras naponta. Meg hat nem autopalyara terveztek a robikat.
-
dellfanboy
őstag
válasz csoki46 #105553 üzenetére
ahany ember annyi fele szokas. inkabb veretek akarmilyen versenypalyan 120km-t minthogy a legnagyobb dogmelegbe lemotorozzak a horvat tegnerpartra oda vissza 1200km-t autopalyan, 2-3 dobozzal, a hatam mogott meg az aszonnyal..
bemondott, lemotorozott km alapjan megmondani ki a nagy(obb) motoros igen nagy okossagra vall
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csoki46
aktív tag
válasz dellfanboy #105556 üzenetére
Nyilván azért gyártanak ennyi féle motort, mert mindenkinek más okoz örömet, ezzel nincs semmi gond. Kívánom, hogy mindenki találja meg azt ami számára a legszimpatikusabb okoz és töltsön vele minél több időt.
Ha értelmezted volna amit írtam nem hasonlítottam magam senki máshoz, csupán a megtett távot. Sőt, mint írtam, nem is tartom magam motorosnak. Elolvasott, de nem értelmezett hozzászólásra így reagálni se nagy "okosság".
-
veze
őstag
én akkor már inkább nem is okoskodok
-
etnies
senior tag
Ezek buta emberek, nem kell foglalkozni velük, jót motorozni mindennel lehet.
Otthon van ez a kivagyiskodás a járművekkel, nevetséges.Amikor futárkodtam, olyanokat csapattam a szaros Innovával is, hogy csak vigyorogtam..
Jót motorozni minden motorral lehet, még robogóval is.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #105559 üzenetére
Értelemszerű, hogy a pálya- és terepmotorosokra nem értendő.
Szintén téma, a londoni motorosok fórumra felírta valaki, hogy ki mivel fényesíti a blokkot. Erre én megkérdeztem, hogy minek azt fényesíteni, erre leigényteleneztek.
Hát nem tudom, múltkor volt három hét, amikor esőben mentem, nem túl fényes a blokk, igénytelen vagyok.
Szóval, ti mivel fényesítitek?"önmagam hite vagyok magamban"
-
csoki46
aktív tag
válasz dellfanboy #105559 üzenetére
Látom még mindig nem megy.
Semmi gond, neked jó pályázást a továbbiakban, én is teszem azt amitől fülig ér a szám! -
Micsurin
nagyúr
Mindenesetre azért jó lenne haverokkal egyszer megpróbálni.
Nem az eredmény a célunk. De marha nagy poén lehet kompletten egy napot hajtani egy kis 50-es kétütemű vackot....Kis off, nagy off:
Na indul a stopper... tegnap leért a moci gandalfhoz. Sajnos nem saját lábán. Minden jel arra utal, hogy ugrott a vezérlés elől*, tippre 4 szelep + dugó lesz... önindítónál hallani lehetett már egyet forgatott hagytam is...
Fesszab biztosan cserés, szvsz az lett a döntés motor témában, hogy levisszük és teljes felújítás nem csak az ami feltétlen cserés; nézze át az öreg ha kellene valami a közeljövőben akkor az most csere. (Elől - Hátul vezérműlánc, elől ugye ha gáz van akkor a fentebbi, töltést megnézzük. Közben megjött hozzá egy új lánckerék takaró idom a karcos helyet és jövő hónapban jön két új faridom is a karcos napon picit merevvé váltak helyet.)
Hülyeségnek tűnhet, de ennek a mocinak legalább ismerem az előéletét tudom mennyi és, hogy van benne. Ha megkapja ami kellhet neki van még benne legalább 4-5 kellemes év.Míg 500-600 közt vehetnék valami a franc tudja honnan jött és kérdéses állapotú cuccot. A kis Duke meg hiába marha nagy királyság az árához arányaiban nem kell már nagyon hozzá tenni, hogy egy új SV650 is jöjjön akár. Így marad a kis sárgaság egyetem / a következő 4 évre közben félrepakol és a következőt már szalonból majd.*Jövő hétfő találkozó Pesten lehet korbácsolni ugyanis on my own f*szság eredménye kicseréltem a feszítő patront, mivel volt egy a régebbi szériából ami hosszabb 2mm-vel így jobban megtudja feszíteni a nyúlt láncot. Sikeresen kiugrott a tekerős végű csavarhúzó (ezért még ütni is lehet, hogy itt ilyen akadt a kezem ügyébe. ) és mint a későbbiekben kiderült amikor becsúszott a rugó erejével a feszítő megugrasztotta a láncot az az apró rácsattanás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
coccolino
aktív tag
Motoros társak, testemet adom egy Motorline törzsvásárlói kártyáért
[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
runner 125
nagyúr
válasz coccolino #105565 üzenetére
Figyu már, ez nem a retárdaltak gyülekezete, értő olvasásra minden topiktárs képes. Ha egyszer beírtad az igényed és nem kaptál rá választ, annak oka volt. Még hozzá az, hogy senkinek nincs.
Kérdezz másik forumon, facebook csoportokon, vagy alkudj a cégnél."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
(#105545) whYz
Egy ilyen Xciting 500 szerintem jó lenne Neked. Autópályára is elég, a ruhádat is védi, jól ki is szállhatsz belőle. Az ajánlott GS500 is jó.
(#105560) etnies
"Ezek buta emberek, nem kell foglalkozni velük, jót motorozni mindennel lehet."
Ez bizony így van. Nekem például a boldogságfaktor része, ahogy átfűzöm magam a városi dugókon, pedig csak egy SH300-on ülök.
-
runner 125
nagyúr
válasz #31733248 #105567 üzenetére
Az SH300 egy nagyon jó gép. Jelenleg szerintem nincs tömeg / méret / LE arányban jobb robogó a piacon. Ez mondjuk látszik a vételárán is, qrva drága.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #105568 üzenetére
Most örököltem egy céges sh300-at 😊 tavaly év végén akartam venni egy 500-as mp3-at (csak aztán szóltak, hogy nehogy vegyek, mert ezt használthatom), próbáltam is kettőt, de komolyan mondom a Honda megeszi. 4 éves eddig 2000 km van benne. Úgyhogy lett az autó mellé egy cégea robogóm is
[ Szerkesztve ]
-
coccolino
aktív tag
válasz runner 125 #105566 üzenetére
Figyu már, lehet, hogy valakinek egyrészt elkerülte a figyelmét, esetleg nem olvasott vissza a kérdésemig, így bátorkodtam egy nyílt fórumon feltenni még egyszer a kérdésemet, mert most aktuális
Azoktól, akiket esetleg sértett, vagy zavart, tényleg elnézést kérek
Ami a frusztrációdat illeti, megértem, de kérlek óvatosabban motorozz így, nem tesz jót a figyelemnek a feszültség''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
z123456789
addikt
válasz Bogyó bá' #105549 üzenetére
A napokban konfiguráltam magamnak egy BMW G310R-t játsziból.
Tettem ezt azért, mert az utcán megpillantva azt mondtam "akurva, ez jól néz ki, pedig tuti valami kicsi".
2004-es Z750-em van. Az első motorom, 3. szezonom jön. Tavaly mentem 2000 km-t. Nem kell mondjam, hogy nem tudok vele normálisan menni, ugye? (Ez azt jelenti, hogy nem is cibálom ökör módjára, csak simán piperkőcködöm vele. ).
A lényeg, hogy szerintem boldog lennék egy kisebbel is, és töröm is a fejemet azon, hogy kisebbre váltsak, mert a fokozatosság kihagyásával szerintem valami borzasztó torzulás keletkezik a motoros vezetési tudásomban.
Ez csak ez én véleményem, nem kell vele egyet érteni, és vitatkozni sem akarok róla, a mondanivalóm az volt, hogy én pl. visszaváltanék kisebbre, lassabbra, könnyebbre, pedig szeretem a motoromat. -
baboss
őstag
Lehet, hogy hülye kérdés. Mi van akkor ha elszakad a lánc ?
Simán lefut, vagy beakad hátsó keréknél és blokkolja,befékezi, vagy beakad a blokknál és ott blokkolja le a motort ?
Itt elesik a motoros. Itt csak 60-al megy kb, mi lett volna mondjuk 120-nál, vagy ha pont kanyarban döntés közben szakad el.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Videó 1:10
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #105574 üzenetére
Simán eleshetsz tőle, mondjuk úgy szakad el hogy begyűri a kerékbe, a küllőkbe, blokkolhat tőle a kerék és más megy is a motor ki alólad.
Másik hogy a blokkot is szétkaphatja, kiütheti az oldalát, endurós körben ez nem egyedi eset.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Értem a viccet, értem a feszültséget, értem, hogy süt a nap, és nekünk ma még dolgoznunk kell, de szerintem lassan engedjük el ezt a dolgot, és ami tegnap lezárult, azt kár volna ma újra felhozni.
Eddig nem törölgettem a napokban elszabadult kommenteket, mert úgy gondolom felnőtt emberek is kiengedhetik néha a fáradt gőzt, és tudják mikor kell abbahagyni.Tisztelettel kérek mindenkit, hogy egymás kóstolgatása helyett inkább örüljünk annak, hogy jó idő lesz hétvégén! Köszönöm az egész topik nevében!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #105573 üzenetére
szerintem tanulj meg motorozni azzal. van egy olyan motorod, amit tudod hogy van karbantartva, költöttél rá, eladni csak bukóban tudod (az is bukónak számít, ha ugyan olyan áron adod el mint amennyiért vetted). a másiknál fellépő költségek (eredetvizsga, átíratás, stb), annak rendbetétele kiad 2-3 motoros oktatást.
ha alapvetően szereted és jó neked az a motor, akkor magadba invesztálj, az mindig kifizetődőbb. -
z123456789
addikt
OK, megfogadom. A lustaság amúgy is legyőzi a vágyamat, pontosabban az idő rászánása, no meg persze a pénzt is sajnálom most rá. A motort élvezem, csak tudom, hogy azért tudok vele közlekedni, mert autóval meg marha sokat mentem már, és az onnan jött rutin segít. Ami tudom, nem ugyanaz, mint motorral közlekedni, de ha másban nem, a másik kiszámíthatóságában sokat segít.
Köszi srácok. -
zgospel
őstag
+1 tőlem is, és szerintem azzal a motorral pályaoktatásra (is) menj mindenképp, még akkoris ha se száguldozni se pályázni nem akarsz sosem. De ott legalább át tudod szakítani a fejedben a kanyarodással és fékezéssel kapcsolatos gátakat és sokkal kintebb tolódnak a határaid.
Ha szerencséd van akkor ezalatt a pályázást is megszeretedhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
gergobaby
aktív tag
válasz z123456789 #105581 üzenetére
Szerintem ha már túléltél 3 szezont a motorral, kicsi az esély rá, hogy a "nagysága" rontana a fejlődéseden
más
Ti hogy oldjátok meg ilyen tavaszi/őszi időszakban, hogy ne fagyjon le a térdetek? Ma reggel sikerült legyűrni 250+ km-t ilyen 2-6 fok közötti hőmérsékletben, előre felszereltem magam minden okossággal (nyak, vese melegítés, vastag zoknik stb.), de a térdem még nagyon fázott -
Geresics
addikt
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #105573 üzenetére
50 km után zsibbadni fog a kezed, városi szaladgáló motor. Ha kicsit akarsz, akkor Ninja 300 vagy Versys 300.
Ne lelkesedd túl az emblémát."önmagam hite vagyok magamban"
-
#74459392
törölt tag
válasz gergobaby #105583 üzenetére
én ilyet használok: http://asesso.hu/termekkategoria/terdvedo/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboldi #105590 üzenetére
Most komolyan: ti egy megfelelő protektorokkal ellátott cordura vagy bőrszerkó helyett farmerban motoroztok?
(#105591) canniball: én is a Shox-os szélálló téli aláöltözőt használom, és szintén csak dicsérni tudom!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
gergobaby
aktív tag
Köszi srácok, sok szavazat érkezett az asesso-ra, úgyhogy szerintem hétfőn felpróbálom valamelyik üzletben
Bogyó bá' Nem követendő példa, de én is inkább farmerban (+probiker cipő) megyek, ha nem húzom fel a teljes bőrruhát. cordura nadrágok sosem voltak kényelmesek eddig, amiket próbáltam/vettem
-
Xero
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105592 üzenetére
Na most ez érdekes kérdés. Pont a napokban nézegettem a protectoros farmerokat. Pannonia óta világ életemben egy-két részes bőrökben mentem.
Vajon mennyire van létjogosultsága egy ilyennek? Csak úgy mászkálni jobb lenne néha a dzsekivel. -
Mentolka
senior tag
válasz Bogyó bá' #105592 üzenetére
Rajtam csak egyszer volt bőrgatya, de elég is volt. Jellemzően, 5 Cfok alatt nem nagyon indulok el, a szezon nagy részében pedig 30 Cfok a jellemző. Már csak a próba alkalmával fogytam vagy 10kg-ot, illetve tiszta nedvesség (izzadtság) lett mindenem. Elszégyelltem magam, amikor visszaadtam a boltosnak a felpróbált cuccot.
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105592 üzenetére
Én csak papucs és rövidnadrág. Napolajjal protektorálom a bőröm.
Viccet félretéve 25 fok alatt teljes kordura szerkó, ha meleg van, akkor elkezdek leadni egy-egy réteget, városban simán mehet a rövid nadrág és póló, persze ilyenkor kicsi a tempó is. Túrázni 30 fok felett csizma, farmer + kordura kabát volt idáig, de most télen vettem szellőző nadrágot is, meglátjuk.
A kabátom egy Alpinestars Andes v2, tényleg iszonyat jól szellőzik, remélem a Bering nadrág is beválik, ezen is van szellőző.Cannibal, a bukóról: IS-17-hez hasonlítva:
-súlya hasonló, könnyű mind a kettő.
-RPHA-70 "prémiumabb", mindenén érződik, hogy jobb anyagot használtak.
-a napszemcsi mechanizmust szokni kell, fel és levételnél pont ott fogom meg a bukót, ezért néha akaratlanul is lenyitom.
-van az RPHA-70-en "emergency" funkció, kilehet rántani a párnákat egy mozdulattal, ezáltal könnyedén le lehet szedni a bukót, ha gond van.
-pinlock jó mind a kettőn, napszemcsi ugyanaz, talán az RPHA-70-é kicsit sötétebb.
-sokkal jobb az RPHA-70 szellőzése, a fején nem is tudom kinyitni 20 fokban teljesen, mert lefagy a fejem konkrétan. Elől is több levegő jön, majd nyáron kiderül mennyi az annyi, de egyelőre ebben sokkal jobbnak tűnik.
-zaj szempontjából nem tudom megítélni, mert Givi airflow plexim van, teljes csendben ülök
- RPHA-70-ben jobban elférnek a füleim, kicsit Dumbo vagyok és nem kellett belefaragnom az intercomot, 3 perc alatt beleraktam.
-az RPHA-70 tele van bogárszűrővel, ide bogár be nem jön lentről, az tuti. Ez nem hangzik fontosnak, de 3 éve Olaszországban 130-as tempóbál landolt egy darázs az orromon, nem volt vicces.Az IS-17 itteni ára 170 Font körül van, de akciósan 90 Fontért is elhozható, az RPHA-70 360 Font körül van, 220-240 az akciós.(nem tudom már otthon hogy van, de itt ugyanaz a bukó néha feleannyi egy kevésbé népszerű festésben).
Nekem megérte a váltás, de 360 Fontot szerintem nem ér, 240-et viszont igen."önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest