- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Jövő héten akinek van kedve pályázni vagy kipróbálni magát ilyen eseményen akkor:
05.04. Suzuki Motofest
A hardkóroknak is lesz happening:
05.03. Hungaroring Nyílt-Nap és MK / OB 2.
05.05. Motoros nyílt nap[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #106459 üzenetére
(#106459) Gaboman
Hm...sejtettem.
Na majd legközelebb.(#106477) tboldi
Jelzés értékű ívet húzok a kormányba, de én is átvágtázom a térkőn, persze mérsékelt, körforgalmi tempóval. Az indexet, viszont nem hanyagolom. Annál jobban nem utálok semmit, mint mikor körforgalomnál nem jeleznek. -
Doki16
addikt
Használ innen a topikból valaki motoros combtáskát? Van esetleg valami bevált példányt amit érdemes megvenni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zgospel
őstag
-
beci
őstag
Sziasztok.
Ezt a farmert néztem ki magamnak:
[Trilobite Parado]
Ha megrendelem,és nem jó a méret,vagy épp élőben nem tetszik a szabása,akkor 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhetem,és visszakapom az árát?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Annyi bizonyos hogy SM-re igen, kell a 600-700 cm3, a DRZ 400E is 100 fölött már nem olyan vehemens.
Ellenben a 600-620-660 gépek még nagyot lépnek onnan is.
Nem tudom milyen terepen motoroztok odakint, de a 130-140 végsebességet nagyon hosszúnak találom.
Így nem tudod rendesen kihasználni az összes fokozatot, ha abból indulok ki mi hogyan megyünk, milyen helyeken az áttétel 110 max 120 között legyen.
Az sem jó ha túl hosszú a sebesség mert a 4-5. fokozatot nem fogod tudni rendesen használni, pont az a lényeg hogy mindegyik fokozatban nagyot lépjen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
válasz Ferdzsoo #106498 üzenetére
Én meg most vettem online egy tökéletesen passzoló kupakot. Szerintem egy márkán belül ugyanaz a méret jó, nekem legalább is ez a tapasztalatom a Caberg és HJC bukósisakokkal. Volt mind a kettőből 3-3, ugyanaz volt a méret. HJC-ből az utolsó kettőt ráadásul online vettem. Minden márkát végig próbáltam már, nekem a Schuberth és a Nolan nem volt kényelmes, a többi rendben volt.
A felnyitható sisak a szemüvegeseknek ajánlott, meg menet közben cigiző futároknak. Nekem is volt egy amíg futárkodtam, utcára nem használtam, minek?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
Gyári konfigban, gyári kipufogóval, főleg utcán nagyon gyenge. De megfelelő okossággal (3x3 mod, nyitott cső), és áttétellel nagyon nagyon sokat javítható a teljesítménye, főleg ha valaki csak endurozni használja.
Persze, az is egyértelmű, h soha nem lesz belőle 60-65 LE-s KTM, sem futóműre, sem teljesítményre. Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
Csak ebben a 3 napban raktam bele 330km-t. Ami legalább 10-11 üzemóra. 80-90 óránál egy EXC-ben már hajtókarcsapágy csere van előírva..
Itt pusztán el kell dönteni h kinek mi fontos és ki mit hajlandó megfinanszírozni. Nekem az üzembiztonság és az olcsó fenntarthatóság többet ért, mint a 60 ló és a 2 évi 4-500.000ft-os kiadás felújításra (blokk, futómű..)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Gaboman
nagyúr
Terepen bőven tökéletes motorikusan, DRZ-nek soha nem a blokk volt a gyengesége terepen, hanem az orrnehézsége.
Köszi a tippet!
Nem volt még KTM-hez szerencsém!RM-Z 450, és az RMX 450 biztos jók, de az igazi férfias játékszer nem ez a kategória.
Igaz hogy a büdös életbe a 450 kategóriát sem tudnám kellőképpen megülni.
Azért jók mert jól mennek de még kezelhetőek, ezek után jön az a kategória ami nagyon megy de már nem is kezelhető, utána meg az inkább gyalog megyek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #106515 üzenetére
Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
Azért ez közel sem fedi a valóságot!
Nem csak az EXC/SX létezik az osztrák cégnél.KTM típusok között is vannak annyira megbízhatóak mint a DRZ, az LC4 SC620/625 vagy SXC 625, simán tudja azt megbízhatóság oldaláról.
A többiben (futómű, súlypont, fékek, blokk) meg nagyon túlnőttek a DRZ-n.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
#25954560
törölt tag
válasz Doki16 #106519 üzenetére
nekem givi van, de mar nem hordanek ovtaskat, mint elotte.
vannak elonyei es hatranyai is, persze.
hatranyok:
- tipikusan kisebb, mint egy jo ovtaska tud lenni, tehat szerszamok, tartalek ruha nem igazan fer bele. uszogatya igen
- beleakadhatsz vele ebbe-abba. nem tipikus, de elofordulhat, foleg ha egesz nap rajtad van
- esesnel lehet kevesbe praktikus, mint egy ovtaskaelonyok:
- kenyelmesen hozzaferheto, megis sokkal kisebb az eselye h kilopnak belole valamit
- bukoban, jakeban is latod (ha szeretsz bukoban tankolni pl)
- nem kell forgatni, mint az ovtaskat elore, hatra, attol fuggoen epp micsinalsz, van-e utasod, stb
- ket csattal van rajtad, ha az egyik elenged, meg mindig van eselyed megmentenia korabbi givi combtaskaknak meg nem ilyen volt a felso felfogatasa, azok elegge elalltak a combtol, sokkal kevesbe volt kenyelmes. kicsi hazi tuninggal lehetett javitani rajta (odavarrni a pantot a taska felso felehez)
-
vendingo
veterán
válasz #25954560 #106522 üzenetére
Én övtáska méretű mágneses tantáskát használok. Könnyű le föl kapni, nincs útban, minden kéznél van. Navi, pénztárca, apróságok elférnek benne. Eleje átlátszó, navigáció mehet benne. Van hozzá madzag, amivel övtáskaként is használható.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dorian
félisten
Sziasztok,
Előre bocs, valószínűleg elég alap kérdéseim vannak. Jövő hónapban Szentendrére költözünk, onnan bejáráshoz (Batyi) kellene vmi motort vennem.
Alapból arra gondoltam, hogy lemegyek a HÉV állomáshoz (háztól 4 km) ott leláncolom, fel a HÉV-re, visszafelé ugyanez. Erre gondolom valami olcsó régi robogó teljesen megfelel.
De ahogy ránéztem a hirdetésekre, vannak egészen motornak kinéző 50 cm3-es motorok, nem is drágán, 250e körül. Ezekkel talán egészen a mh-emig is el lehetne jutni, de nem feltétlenül ez a fő cél, nincs bajom a hévezéssel.
(HÉV-ig lejutásra e-rollerre is gondoltam, de az egyik útszakasz minősége ezt nem teszi lehetővé)
MI a véleményetek, mit ajánlotok?[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106492 üzenetére
Mikor én "erdőztem", jó 20 évvel ezelőtt, akkor még nem nagyon voltak 4T gépek.
Az egész banda gyári krosszal nyomta (CR, RM, YZ, KX). Nekem egy 250-es KX-em volt akkor, brutális erővel, ha nyitott a power. Még most is megborzongok ha visszagondolok. Szép idők voltak. Csak aztán az erdeszek, a nemzeti parkosok elkezdtek csesztetni, kihegyezett fém karókat vertek be a földbe ahol jártunk. Volt olyan, hogy 5 km után már két defektem volt. Aztán lassan mindenki abbahagyta.
A DRZ-t már nosztalgiából vettem, de már nem adta ugyanazt az érzést, talán azért sem mert 20 évvel vagyok öregebb.
Utcára meg nem az igazi, úgyhogy lett helyette egy SM.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
canniball
nagyúr
Ha már táskázunk. Én se öv- se combtáskát nem vennék, ha neadjisten esik az ember egyiket sem szívesen viselném... Ellenben kéne nekem is valami kis méretű (pár literes), nem mágneses tanktáska amit egy mozdulattal le lehet kapni és ami flottul kezelhető akár kesztyűben is. Néztem a Kriega megoldását, de a pántos megoldás annyira nem begyere. Amit még találtam az a Givi tanklockja, ez olyannak tűnik amire gondoltam (csak az ára lehetne fele ennyi...) Kérdés hogy ezzel valakinek van-e tapasztalata, tényleg olyan fain mint amilyennek tűnik? Illetve ezeken kívül van-e olyan ami tudja a fentieket és nem láttam?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Dorian
félisten
A linkelt rollert néztem én is, nem megoldás. Túl kicsi és nagyon defektérzékeny kerekek.
Igen a motor ellopásától tartok én is, ez vmi jó zárral nem megoldható egy forgalmas nyilvános helyen?
4 km-ről lesz szó oda és vissza.
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Doki16
addikt
válasz Dorian #106532 üzenetére
Szerintem is simán bringa. Venni valami régi acélvázas 26-os eldobhatos bringát és azt annyira nem sajnálja otthagyni az ember a HÉV-nél. Én egy 250e-es robogónál már nem lennék olyan nyugodt. Nincs az a lakat/lánc amit nem lehet 10 másodperc alatt levágni.
És sajnos ez a szomorú, hogy már eleve ezzel kell kalkulálni ebben a a mai világban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
julius75
aktív tag
válasz canniball #106530 üzenetére
Givi ST602-őt használok jó ideje.
Minden szempontból elégedett vagyok vele. Könnyen kezelhető, levétel - felrakás egy mozdulat, stabilan áll.
Kézben, vállon is hordható. Fél literes ásványvíz + személyes cuccok (iratok, pénztárca) simán belefér. Hosszabb túrán egy EM-1 mark II + 12-40 van benne, tökéletes biztonságban, mégis kéznél. Hát igen, megkérik az árát..... -
emre
veterán
Ez talán mehetne az összefoglalóba:
"Kedves Motoros Társunk!
Kicsi országunkban, szerencsére bőven akad motorosbolt, és motoros ruházatból, felszerelésből a választék is nagy. Éppen ezért is nehéz kiválasztani a legmegbízhatóbb üzletet és a pénztárcánkhoz passzoló legjobb terméket. Azért hoztuk létre ezt az oldalt, hogy megoszthassuk tapasztalatainkat és segíteni tudjuk egymást ebben a témában. Segítsd te is a véleményeddel motoros társaidat!"A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat a korlátlan miatt... mindenképp az az opció van. Ha akarok se ülök idén már nagyobbra.
Reggel eltört így 5,5 év után a Sony notesz zsanérja.... 150 ezer be nem tervezett kiadás. Nagyon vágytam rá így kedd reggel....Ergo korlátlan és marad olyan 700-am... abból épkézláb ER6 / SV meg nem lesz....
Majd jövő tavasszal...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #106539 üzenetére
Miért 150k kiadás egy zsanértörés?
Bármelyik notebook alkatrészes shop-ban lehet venni bontott zsanért pár ezresért, de az új is szerintem max 15k .. Egy kis szereléssel pikk pakk cserélhető (yt is tele van how to anyagokkal)."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106539 üzenetére
Kicsikét túltolod már ezt az aggódást, majd meglátod tavaszig mi jön össze, teljesen felesleges addig azon izgulni mire lesz pénzed!
De lehet mindig jobb áron találni gépeket, pl ilyet is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106540 üzenetére
Egy öt és féléves Sonyról beszélünk, a Sony bő 2 éve vagy talán több befejezte a VAIO brandet és eladta. Plussz időszerű volt a csere, a laptop billzete nem működött (alulról megsütötte szerintem a gép) még pluszban így jobbnak látta egy cserét. Nem ért volna meg egy 20-25 közti ráköltést szerintem az a cucc.
@Gaboman: Talán sőt biztos túltolom, teljesen jogos. Igazából attól félek bejön valami ami miatt belenyúlok a pénzbe és az eladott felújított motor se lesz, meg a tartalék se lesz meg... huh ez nagyon baba ezt mikor tették fel?
És pont attól aggódok ha tolom bele a kilométereket, exponenciálisan csökkentem az értékét, 57 ezer van benne nem hiszem, hogy egy lesajnált kóreai 7X ezerrel elmenne értelmes áron hiába van számlám a felújított vezérlés stb-ről.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
senior tag
válasz Gaboman #106517 üzenetére
Nocsak mert a Suzuki szuperlativuszokban mesél az rm-z 450-ről, annyira hogy már kíváncsivá tett..
"Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette." - én valamiről akkor menet közben lemaradtam..
[link]Ugyanakkor emlékszem mekkora kiábrándulás volt a DRZ 400 - anno a Hungaroringen, Suzuki tesztnapon
Igaz, nagyon-nagyon nem odavaló volt. Nem a DRZ-seket akarom csesztetni, csakhát na, tapasztaltam..És egyébként tényleg ott az LC4 széria a KTM-nél, ami megkockáztatom tényleg kis odafigyelés és a gyári előírt karbantartás mellett hozza azt a megbízhatóságot mint a DRZ. Egy-két olajcsepp kíséretében, dehát ez tényleg már-már üzemszerű..
Persze sokat számít, ki mint hogy használja, nonstop nyélgáz, egykerék, gumiégetés, vagy ezek nélkül.. -
mm89
őstag
válasz hroberto #106499 üzenetére
Nem tudom pontosan miről van, de a sajátja elromlott (beázás, típushiba)
De ezt fentebb már írtam. Tudom így lutri a km, de most őszintén, egy 10+ éves motornál ami városban tudjuk mire való, szerintem mindegy is a km. Figyelni kell rá.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Gaboman
nagyúr
"amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette."
Le is írta amit én is mondtam neked.
450-es kategóriában szerintem egy kalap szinte az összes márka, minimális eltérésekkel.Ezekből szoktak utcára, pályára, átalakításokkal SM gépeket csinálni.
Amikről én beszéltem azok gyárilag kiadott SM gépek, mint a Husaberg FS650, vagy Husqi SMR570, SMC690R stb...."Egy-két olajcsepp kíséretében, dehát ez tényleg már-már üzemszerű.."
Sosem tapasztaltam olajfolyásokat, meg mások LC4 gépén sem akik karban is tartották őket.
Teljesen mindegy milyen típusú, márkájú géped van, egy kaptafa ha nem figyelsz oda rá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
Szerintem azért nem mindegy a km, mert ugye a régi LC4 640-es blokkoknál 50 ezer km körül esedékes egy motor generál.
Mondjuk azt nem tudom, hogy a 690-es mennyit fog kibírni, de gyanítom, hogy hasonló lesz a futásteljesítménye mint a 640-nek.
Egy motor generál meg ugye 300+ körüli összeg.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen