Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Vityaa #119041 üzenetére
Csak egy otelt.
Nem ismerem a tipust, de ha a viz szivattyu lapat nem szallit eleget, pont ilyen a jelenseg.
Melegszik annyira, hogy veszteseg legyen.
Sumak egy hiba :). Ha letort egy lapat, mar okozhatja a bajt szerintem.Mucsirin:
Tapasztalatom a kipufogo spray-el. Le fog szurkulni pikk pakk. A gyari festes sem birja, es lesz belole ez a rozsdacso. Ha meg takaritod, akkor a festek megint lejon. Abba az idobe a kromozast sporoltak meg, gondolom.
De ha mososzappanal, vagy fogkremmel plusz surolo femhalo mosgato szivaccsal neki esel. Akkor acel fenyes lesz. Es azt konnyen tudod karban tartani, ujra olyan lesz.
Ha meg nem tetszik, akkor lefested.
A fent emlitett kombo, szepen kiszedi a rozsdat, es anyagot sem koptatja, ugy, mint a csiszolo papir vagy ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz martonx #119013 üzenetére
A palfitom által említett NC 700 S és NC 700 X tényleg barátságos, jóindulatú, kis fogyasztású, tartós gépek, ha ilyen motor a cél. Ugyanennek vannak 750-es (újabb) változatai is ugyanilyen jellemzőkkel. A CB 500 F újan kicsivel 2 millió alatt van, nagyon megbízható, kiforrott típus. Fiatalon talán nem is érdemes megvenni, mert nagyon jól tartja az árát (mint a Hondák általában).
Látok a hahun Z650-et is 3 évesen, sokan veszik hozzá a 3 centivel magasabb gyári ülést is, mert anélkül a legtöbb európai férfinek kicsi. Élménydúsabb, klassz darab. Hasonló az MT-07, de az kicsit jellemzően drágább.
-
dellfanboy
őstag
válasz tboy93 #119024 üzenetére
kedvedert beleptem cbf csoportba, ez a 3 poszt jott szembe, ez alapjan kell-e felni a cbf termosztat/vizcso/benzincsap problematol? neked kijott? plusz egy vki aki vasarolt egy fejidomos cbf500-at avval a mondattal, hogy:Bassza meg megint nem sikerult szart venni!!!!![irtam neki, hogy erezze a torodest, hogy ez a motor irto ronda.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz dellfanboy #119053 üzenetére
Én részemről elengedtem a témát
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #119053 üzenetére
Szóval egy közel 20 éves motoron beszart az egyik vízcső? Kiábrándító. És ennek alapján mondunk ítéletet a fiatal CB-kről? Mi ez, valami ovi hátulgombolós kiscsávókkal?
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #119053 üzenetére
Ez egy életképtelenek gyülekezete de te ez alapján ítéletet mondasz GG.
Volt egy beszart vákum csap, egy vízcső meg egy termosztát de ja tutira szarok.
Az említett srác lassam a 4. CB-jénél tart....
Mod.: Inkább tetted volna be a 2 IQ fightert akik szerint nem is kell au a termosztát a motorba mert minek drága és amúgyis gond nélkül megy nélküle.
Egyébként én is az új CB-t venném. Mentem mindkettővel a CB áttétele jobb, hosszabb. A kis Duke egy ideg zsába de hamar elfogy ellenben a CB vállalható hosszabb pálya távra is nem éreztem azt mint a kis egyhengeresnél, hogy 120 fölött rohamos léptekben fogy el az ereje.
Econ az a cső mindig beszarik mert tünetet és nem okot kezelnek. Egy drót ív tartja a csövet el a hengerfejtől az elöregszik és tartóval együtt hozzáér a cső a fejhez és szépen kilyukad a cső a tartó mentén a hőtől. Lehet kapni oda új rögzítő ~7 ezerért de az okosok meg mondták csak szarok a gyári csövek.
32k-ért gyártanak az abgolok teljes akár egyedi színű szilikon cső szettet de a csoport felének a PayPal használata és az angol nyelv értelmezése rocket science. Az UK CB500 csoport fényévekkel jobb.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #119056 üzenetére
De ha csak annnyi esze lenne, hogy gyártson oda egy távtartot a lefogató és az öntvény közé többet nem lenne vele gondja. 5 percembe tellett elmondani az esztergásnak mit akarok, 5 perc múlva kész volt....
Egyébként nem CBF500-at hanem CB500S-t vett a srác aki a fejidomosat vette, becsipődése van neki pár ritkább idomszett is köztük 2 felé FiveStars is.
----
A CB és CBF meg egyébként ég és föld csak a blokk a közös pont. Az új CB500F meg egy teljesen eltérő konstrukció.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #119058 üzenetére
Visszaolvastam emiatt írtam mit és miért választanék inkább.
Még ha butább is a futóműve az új CB-nek az a soros 500-as jobban használható mint az egy hengeres jelentősen kisebb blokk. Az új kéthengeres Duke ellenben igen erős gondolkodásba ejtene már ha igaz a pletyka és 490-es Sor2-es lesz a 390-ből jövőre.
csongi akkor még egyszer lefestem majd ha kell, nem tudnám itthon olyan szépen felpolírozni, hog jól nézzen ki a végdobbal. A cél tavasszal úgyis a Delke vég megtoldása egy Delke leömlő szettel. Jó minőségű a cucc én bizalmat szavaztam a gyártónak. Aztán pár év múlva kiderül jó döntés volt e vagy lesz e.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz Micsurin #119059 üzenetére
Hosszú távon biztos jobb, komfortosabb az 500-as. Eleve 10%-kal erősebb, nyomatékosabb, még ha nehezebb is a motor, nagy tempónál kevésbé számít.
Viszont a 390 Duke és CB500F listaára között 30+% különbség van, a 390 Adventure és CB500X között majdnem 20%, ami azért már szemmel látható diffi. Én CB500X-et akartam, de számomra nem érte meg a felárat az Adventure-höz képest.
Szerintem szimpátia (nekem a KTM 1 hengere sem egy letaglózó élmény, de a Honda sor2 még unalmasabb) meg felhasználás (város vs. túra) kérdése, ki melyiket választja.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #119056 üzenetére
En ebbe annyira nem szeretnek belefolyni, de egy 390 es duke sokkal jobb, mint egy cb, es most nem fikazom a cb-t. biztos hogy duke ot vennek.
Onnan indultunk ki, hogy egy csoport alapjan itelunk meg egy markat, vagy annak egy tipusat, ami szerintem nem jo modszer.
Olvassunk utana a topicban a duke-nak. Egy legtelenito csavarral kezdodott, es meg a szervizben se ertenek hozza, a leirasok alapjan, de szivesen meghallgatnam a szerviz oldalrol a velemenyt is, mert lehet nem tudunk mindent.
Az eredmenye az, hogy mindenhova be lesz itogatva, hogy a duke egy szar, holott nem az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #119062 üzenetére
Értem amit mondasz, de felhasználói oldalról egy fiatal és keveset futott motortól azt várja az ember, hogy nem lesz vele gond, pláne ha csak márkaszervizbe hordja, ahol minden gyári dokumentáció, tudás és képzés rendelkezésre áll. Ha meg mégis valami gond van, akkor a márkaszerviz meg kéne tudja javítani az elvárt minőségben. Pláne 15 ezer / óráért, ami a márka színvonalához képest elég drága. Ennyiért már magasabb szolgáltatási minőséget várhat el bárki, joggal.
Lehet hogy a szerviz a hülye, de mivel ők a márkaszerviz, ezért ők a KTM képviselői, és ha nem tudják megoldani akkor valamilyen szinten érthető hogy az jön le végül, hogy a KTM szar.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119064 üzenetére
Teljesen egyetertek, hogy ez idegesito. Ezert nem ertem, miert nem tesz lepeseket a forumtars, ha valoban ugy tortentek a dolgok.
Valoszinuleg nem tudjuk a teljes igazsagot, mint mondtam, megkerdeznem a szervizt is, oszerintuk mi tortent, oszerintuk mit kommunikaltak a tulajjal. Altalaban mindket resznel vannak hianyossagok egy ilyen felrement ugynel, de te csak az egyik oldalt olvashatod.
En ugy ismerem a tipust hogy nincs baj vele, ezert csodalkozok az ilyen szelsoseges velemenyeken. magyarorszagon mondjuk eleg konnyu belefutni olyan markaszervizbe, ahol eleg lazan kepesek kezelni a dolgokat, de sajnos ez barmelyik markanal elofordul. Szoval en ebbol a velemenybol semmit nem tudok leszurni atfogoan a markat es modellt illetoen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #119061 üzenetére
Mentem mindkettővel 13-as CB-vel és 14 es Dukekal. Motorként a Duke jobb ezt nem is vitattam de használati faktorban mégis jobbnak érzem a CB-t sokkal jobban felvette pályán is a ritmust agglomerációba egyértelműen 390 minden máshova CB. 70-80km mentünk velük anno mikor haveri körben volt cserebere próbálgatások pálya, országút, város.
Persu olvasd el tboy mire válaszolt és az a hsz mire mutat vissza, anno nem a csoportokkal indult a téma hanem egy kérdéssel. Motorként az SXV-k is marha jók..., szervizháttér nélkül meg felesleges belemenni a megbízhatóságba. Kezdő gépnek szerintem sokkal jobb egy butább mindenes mint egy jobban kihegyezett sportosabb gép szűkebb használati tartománnyal, lehet kiegyensúlyozott a blokk egy kis egy hengerest akkor se zargatnék 1-2 órát a pályán.
Itt a krómszár, na ezt mi okozhatta? Körkörös nem egy oldalt jelentkezett de elől erősebb:
Szimering beütése volt jó mutatvány értelemes átmérőjű csövet nem találtam, tekertem egy centi vastag szigetelőszalagot a szárra és finoman úgy a helyére nyomtam a szimeringet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz fattyu #119067 üzenetére
Pfujj! Szégyen! Gyalázat! Miattad utálják a motorosokat! Meg fogsz halni! Másokat is meg fogsz ölni! A mások családját is, és az ő még meg sem született leszármazottaikat is mind egy szálig! Hangos kipufogó = kicsi cerka! A csupasz térded meg a véres csíkokkal fogja beborítani a megye minden utcáját! És, és, és...!
Most, hogy a kötelezőkön túl is jutottunk, olyan jó volt felhúzni a Sennheisert, kiküldeni fullscreenre, hátradőlni, és csak nézni...
De azért nyugtass meg: néha ugye el is húzod neki?! Értem én, hogy minden egyhengeresben megvan a *Traktor-Faktor*, de azért ennél még messze több pörgetést kíván ez a paripa! Vagy még mindig bejáratos talán?Szerk.:
gondoltam megnézem a többi videód is, hátha ott rendeltetésszerűen használod, de rákattintottam véletlenül a kutyás videóra, és ijedtemben úgy bezártam az ablakot, hogy azóta sem merek egyet sem megnyitni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119071 üzenetére
Nem, nagyon sok különbség van egy ilyen videó nézése közben, hogy ki hogy vezet. Ha valaki ugyan ezt "kevésbé rutinosan" csinálná meg, bizony nem tudtam volna élvezni.
Továbbá azt sem szabad nekem elfelejtenem, hogy én a saját videóimban nem tehetek közzé ilyet, de még csak hasonlót sem. Engem a Pécs-Orfű videóm miatt is szét ekéztek, mert volt, hogy átléptem benne a záróvonalat. Mivel én próbálok (inkább kevesebb, mint több sikerrel) megjelenni, és volt, aki már influencernek (pfujj) is hívott, így igyekszem a saját videóimban viselkedni.
Dodornál pl. az első kifogásom ez volt, hogy akit ennyien követnek, az legalább próbálja meg elmondani, hogy veszélyes 200-al a koszos úton csapatni, erre ő még biztatott is egy bevallottan amatőr srácot, hogy húzza el a Nikkennek, mert az mennyire jó már... Én elhiszem, hogy Dodor simán korrigál, ha gond van (vagy nem), de hogy egy srácot erre biztat, aki bevallottan nem ügyes?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zolee5016
őstag
válasz Geresics #119072 üzenetére
Engem a Pécs-Orfű videóm miatt is szét ekéztek, mert volt, hogy átléptem benne a záróvonalat.
Naja ebben a videoban vagy 10 szer megvolt ..Nameg bemenni 2 kocsi közé...mármint a szembe+ a párhuzamos közé.....de inkább nem folytatom.....Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
fattyu
veterán
válasz zolee5016 #119073 üzenetére
azért ha megnézed kockázatvállalás zéró.
elhiszem merésznek tűnik de akkor megyek be két autó közé amikor a saját sávomban levő egyértelműen jelzi tudja ott vagyok és lehúzódik, vagy a szembe levő helyet hagy, kanyarban nem variálok, nem megyek bele előzésbe ha nem hót egyértelműen látható be.
Elhiszem van akinek nem ez a kényelmes tempó, de nézd értő szemmel picit és láthatod hogy óvatos tempós közlekedés volt ez.
plusz hozzátenném hogy 1000 speedekről jövök.... ugyanezeket csináltam meg azokon csak 50el 100 al nagyobb tempóval. ennél a tempónál ezzel a roller könnyű motorral ez nem kunszt. Plusz a rövidgatya miatt is visszább fogott dolog volt ez. Szóval nincs ebben szerintem semmi vérlázító.
Meg ha figyeled mindezen közben még azért figyelek hátra is hogy nem jön e gyorsabb kétkerekű.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zolee5016
őstag
válasz fattyu #119074 üzenetére
Az kétségtelenül tetszett,hogy úgy járt a fejed,mint anno fater ladájában hátul a bólogatókutyáé...... sokan nem csinálják.pedig csak a tükörre hagyatkozni nem elég....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #119072 üzenetére
Hát én inkább be se másolom hogy miket szoktam kapni
Ez a két véglet a leggyakoribb amit megkapok dióhéjban:
- lassú vagy, balfasz vagy, technikás egyenesek, motorozz gyorsabban
- hova az anyádba száguldozol, donor vagy, köcsög motoros, miattad utálnak minkethttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
fattyu
veterán
amugy még az jutott eszembe összevagdosok egyszer egy videót hogy MENNYIRE nagyon udvariasak lettek az autósok. annyi de annyi van aki AKTÍVAN együttműködően segít figyel utat helyet hagy.
nyilván a nem halk motor segít észrevevődni, de nem azt érzem hogy kurvaanyád hanem hogy ja itt egy motoros hadd menjen.
szóval a hangos dob érezhető előny.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #119066 üzenetére
390 es duke-ot nem hasonlitanam egy sxv hez. Szervizhatter? Azert egy ktm nem egy royal enfield. Ezt barmelyik markanal beszophatod, hogy ennyire szarnak rad, HA tenyleg igy tortent szorol szora.
En azon huztam fel a szemoldokomet, hogy mar mindent felhoztunk, a feknyikorgast, meg az amugy folyamatos szerviznel checklistaban eloirt csavarmeghuzas elmaradasabol fakado csavarelhagyast. Ez magyarorszagon nagyon gyakran elofordulo szervizmagatartas, ez az egyik ok, hogy mindenki otthon csinalja a motorjat, legyen az japan, vagy europai.
Ertem en, hogy meg kell magyarazni a donteseinket, meg amugy aki ennyire haklis az europai gyartokra, es neki egy mashogyan szar masik gyartotol kell motor, az ne is vegyen ilyet, mert csak csalodas lesz.
Amugy nekem tenyleg mindegy, nem vagyok a ktm nagykovete, de ezektol az ervektol kivagyok.Te ez mi? hegesztettek a villaszar mellett? Ott a krom jon le, es ahol kezdodik azon a ponton valamilyen korrozio van?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #119080 üzenetére
Nem tudom az előző tulajt kellene megkérdezni róla. Igen vannak itt ott pontokban rozsda pöttyök de a hullámok (mert konkrétan mint egy hullám vagy barázda olyanok a vonalak) java nem ilyenből indul csak pusztán ott van. Ott a króm válna le?
Lehet megcsiszolom ennek már úgy is mindegy legalább kiderül van e rozsda vagy anyag változás valahol.
Az új szárakkal, olaj (sűrűbb) stb csoda nem történt de ez a szög egyszerű futómű is sokkal sokkal meggyőzőbb. De krómszárakat így elintézni... de nézd meg azt a szimeringet ismerő rozsda áll rajta ami belepergett és nem a kiszedéskor deformálódott így el.
Ezért a műveletért bűnt lett volna fizetni egy szerviznek... Azért volt két nap csak mert inkább többet vártam a festék és lakk száradással mint kevesebbet.Augusztusi projekt egy HEED bukócső, sokkal szebbek mint ezek a Hella-k.
SM projektet lefújtam inkább ezt a kis mindenest teljesen kipofozom megcsinálom ahogy akarom aztán majd 2-3 év múlva(de rohadt optimista vagyok )egyetem után valami.mod.: az alsó perselyek valóban jók voltak de a felsőknél belül mintha elfogyott volna ez a szürkés csuszka réteg főleg a balosban aminek a képen a becsuszószára.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #119066 üzenetére
Eleg eedekesen nez ki.
A kopas nyom alapjan olyan mintha kromozasi hibas lenne. A Feher csik, pont kiallt a sikbol, mellette pedig melyebb vonal alakult ki. Ott nem kopott meg.
Tegyel ra egy tolomerot vagy valami egyenest, pl gyorsacelt. Nezd meg mekkora hezeg a felszin es a melyebb resz kozott. Polirozd fel jol es ha nem engedi az olajat akkor hasznalhato szerintem. Idovel meg csereled.
De nem ezeket a rendelted lefutobb?
Vagy mibe volt teloszár csere ? :) -
palfitom
félisten
válasz Micsurin #119075 üzenetére
Valóban jól mutat, gratula!
(#119079) fattyu
Én is ezt érzem!
Nagyon sokan segítenek, figyelnek (talán egyre többen), és ugyanakkor van néhány, aki szinte direkt "hátráltat".[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #119084 üzenetére
Új TLT szárakkal lett összerakva. Csak érdekelne mi a franc ez mert érdekes sérülés, nem egészen értem a miképpen alakult ki részt.
palfitom köszi!
hugi0 amíg sulizok nem igazán akarok haza rángatni még egy gépet.
Utána már más kérdés, egy SM is kéne meg egy CB750 projektnek. Egész szép scramble lehetne belőle.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
Tegnap voltam a Fullgas-ban megnézni a két BMW S1000R-t. Mind a kettő keveset használt viszont régóta a szalon udvarán tárolt darab volt. Mind a két motor látszik, hogy akkor amikor bekerült szép volt. Viszont mind a kettőnél a fekete műanyagok ki voltak már fehéredve a naptól esőtől és a kapcsolók nagy része már szorult illetve érződött a műanyag elemeken pár év és szét fognak porladni olyan szinten tönkre voltak menve. A motorokon látszott hogy sok tologatás miatt apró karcok illetve tankon faridomon egyéb sérülések a gazdátlan állapotok miatt. Az egyiken folyt a teleszkóp a másikon le volt a gumi füstöltetve. Egyik sem ért még 2 millió forintit sem nem hogy 3,5-et.
Ezt követően elmentem Gyöngyösre megnézni egy másikat. 3,2-re volt mondva az ára. A Motor vastagon retkes/bogaras volt. A teleszkóp ennek is folyt és a hűtő körül minden idom olajos volt emiatt. A tankon a műanyag idom nem passzolt a helyére. Valaki kókány módon szerelte.
Szombaton néztem egy nagyon szépet Szécsényben. A motorban 7800km van. Mindene olyan mintha új lenne. Viszont kiírja a műszerfalon hogy szerviz egy nagy felkiáltó jel kíséretében. Elvileg csak az olajcserére hívja fel a figyelmet. Megalkudtam a motorra már az adásvételinél jártunk mikor mondtam az eladónak hogy ha lehet írjuk bele az adásvételibe, hogy a motor szerviz lápája ég és a műszerfalon is kiírja és ez olajcsere igény miatt lehetséges az eladó szerint. Az eladó nem értette miért akarom beleírni. Mondtam neki hogy azért mert ha nem az olajcsere a baja akkor ez egy rejtett hiba amit legalább ilyen szinten szeretnék előre megjegyezni az adásvételkor. Nem ment bele így otthagytam a motort. Azt látom, hogy nagyon sok ember igénytelen a motorjára.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Micsurin
nagyúr
Akkor irány be pestre indexekért....
Lánc állítás közben a vállam leszedte a good kvaliti csájníz indexet.
Rohadt anya kiszakadt alig tartotta bent valami... Kis locktite + szigi mára még elmegy most stabilabb mint a jobboldali.
Ilyenkor persze nincs itthon autó céges szerviz, Jazz anyummal, robi faterral... Pedig a klíma áldás lenne ma.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz jacis #119091 üzenetére
A szécsényi ezek szerint nem véletlen hogy a legolcsóbb találat még ilyen kevés km mellett is. Egyébként elképzelhető hogy jó vétel lenne, és hogy tényleg csak az olajcsere miatt világít. Valszeg sufniztak rajta egy olajcserét maguknak és ők nem tudják a computerbe beírni. El kéne vinni vásárlás előtt egy BMW szervizbe és ha szerintük rendben van akkor jó vétel.
A Full Gasosokat még én is néztem bő 2 évvel ezelőtt, és már akkor sem számítottak friss hirdetésnek. Az áruk forintra ugyanennyi volt. Nem értem mi ebben nekik az üzlet, hogy éveken át rohasztanak drága motorokat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
jacis
nagyúr
válasz Ferdzsoo #119093 üzenetére
Igen sajnos így van.
zgospel : A Szécsényes fickónak felajánlottam a félbehagyott vásárlás után hétfőn hogy rakjuk fel egy teherautóra a motort. Vigyük el a legközelebb BMW szervizbe és fizetem az olaj, olajszűrő, légszűrő cserét és akkor a kérdés le van tudva. Azt is felajánlottam neki, hogy ha más a baja akkor is állom a fent említett szervizelést, de a motor akkor nem kell. Az volt a válasz hogy gondolkodik rajta. Ekkor döntöttem el hogy akkor itt meg kell állni a témával mert valami sumákság van.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
jacis
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #119096 üzenetére
Ha nagyon jóhiszeműen állok hozzá akkor azt, hogy az eladó is lehet bizalmatlan ilyenkor. Például magamból kiindulva én is valószínűleg meggondolnék egy ilyen akciót, mert nem tudom hogy kik meg hányan jönnek majd oda és mi a valódi szándékuk.
Viszont részemről az is igaz, hogy én már a hirdetésben leírtam volna mindent, sőt, meg sem hirdettem volna javítás előtt.Furcsa az biztos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119099 üzenetére
Ezek szerint nem csak én vagyok bizalmatlan és alakul ki mindig random "grill party" a haverokkal ha autót vagy motort jönnek nézni és nem éppen szimpi az ember a telefonban...
Mod.:
Louis-os irányjelzők milyen minőségűek lehetnek?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen