Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
válasz tboldi #129100 üzenetére
Hát régebben nézegettem, hogy jó lenne egy hobbinak, amit használhatok majd B-s jogsival. De jelen állás szerint szerintem rendbe lesz rakva az 50-es Babetta 210. Tesóm használta kezdő motornak, nekem jó lesz majd hasonlóképpen. Annyival többet nem tud sztem egy váltós 50-es, hogy megérjen ennyi felárat.
Ui.: Te minden topicban jelen vagy?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #129101 üzenetére
Csak gondoltam, hogy ha autó mellé szeretnéd, akkor a helyedben inkább azt a pénzt is a 4 kerekűre fordítanám.
Te minden topicban jelen vagy?
Majdnem. -
IMIIKE1998
őstag
válasz tboldi #129102 üzenetére
Csak elgondolkodtam, hogy lehet autóból inkább a használhatóságra kellene rámenni, ezzel meg szórakozni, mert azért jóval olcsóbb. De amíg ilyenek az árak, szerintem jobban járok, ha a Babettát használom majd. Utánanézegettem, még egy 20 éves kisautónál is iszonyat összeg az átiratás+biztosítás(+havi szinten a fenntartás olyan 30-40 rugó, még egy Suzukinál is, mindezt úgy, hogy jó állapotú az adott példány). Na de nyitott szemmel járok, aztán majd ősszel meglátom, mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz IMIIKE1998 #129103 üzenetére
Fenntartas az az uzemeltest jelenti nalad?
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #129103 üzenetére
Azt ne hidd, hogy a motorozas sokkal olcsobb.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz csongi #129104 üzenetére
Igen, ha egy év költségeit havi szinten leosztom, beleszámolva az üzemanyagot, a javításokat(alkatrészárakkal együtt), illetve az éves gépjárműadót. Ehhez extra még a biztosítás, ami évente tuti lesz 50-70k.
Xero: De ha szabadidőben szeretnék tekeregni egy kicsit, akkor egy 50-es robi/moped/váltós kismotor olcsóbb lesz, mintha mondjuk a 90 lovas Suzukival csinálnám ezt(egyenesekben odapörölésről ne is beszéljünk ). Tesóm annak idején egész napokig tekergett a városban, a Babetta filléerkből elvan, alig fogyaszt, pedig pörgette rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz IMIIKE1998 #129106 üzenetére
Az mar uzemeltetes. A fenntartashoz nem kell kiallni a garazsbol. Max300as motor ami ebbe az uzemeltetesi savba belefer. Afelett nem olcsobb. Rendbe kell rakni a babettat, erre valo, olcsobb kozlekedesre.:)
-
-
Somatom
veterán
válasz IMIIKE1998 #129108 üzenetére
Attól már csak egy kerékpár lehet drágább. Eddig 2000Km -t tekertem. Taxival olcsóbb lett volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #129108 üzenetére
Sry, már nem tudtam szerkeszteni.*
Annyi talán, hogy a motoron kevesebb az alkatrész, nem kell lakatolni a karosszériát meg nem nyal be 10-12 lityót, még akkor sem, ha cibálják neki.(Mondjuk egy 500-as motor.) Legalábbis én ennyivben gondolnám, hogy olcsó(bb) lehet.)Somatom: Na ien, még kinézetre is inkább bringa, mintsem motor.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz IMIIKE1998 #129110 üzenetére
10-12L? Mi van abban a Suzukiban? V8?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz IMIIKE1998 #129106 üzenetére
"Ehhez extra még a biztosítás, ami évente tuti lesz 50-70k."
Milyen biztosítás ez?
Egy 650es v-strom 10-15 kgfb, az 1200 bmw 20e, a teljesítményadóra nem emlékszem, de sztem 10e körül van.
Casco-ra gondolsz? Én olyat még sosem kötöttem, eddig már megspóroltam egy vadonat új autó árát, ha minden járművemre kötöttem volna.
"ha szabadidőben szeretnék tekeregni egy kicsit"
attól függ merre akarsz tekeregni, mert a max 40 km/h megengedettel, de a babetta ennek lehet csak a felét tudja, emelkedőn még tolnod is kell, az nem nagy élvezet.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz Geresics #129096 üzenetére
Jogos egyébként. Ahogy végülis írtam anno privátban is, (meg ide is korábban) a kismocikkal már van tapasztalat téli használatban, amit rosszul írtam le, vagy nem lényegretörően, az a súlykülönbség-beli vezetés különbségek. (105 kilós kismotor VS 180+ nagyobb)
Tehát, hogy ebben mekkora különbség van?
(mondjuk bármilyen óvatos kezelés ellenére ősszel így is, úgy is borulsz a legkisebb csúszásnál, stb.)Nekem térdvédelemre még mindig bejön télen a farmerra húzott asesso térdvédő + dekatlonos ákcijós sínadrág. Vagy 4 éve használom és valóban, ha nem kell hosszabb időre megállni, nem izzadok bele, és a hideget sem érzem alatta.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz FeniX- #129118 üzenetére
hogy mennyire érezni a súlyt, az nagyon-nagyon motorfüggő! A 660-as Pegaso 180kg volt, hasmagasságga 27cm, ülésmagassága 82cm, és simán le tudtam tenni a lábam teli talppal egyszerre mindkét oldalon. Simán tologattam motor mellett állva, vagy rajta ülve. Soha nem volt gond a súlyával sem tologatva, sem csúszós úton, sem esést követő felállításkor.
Ehhez képest a KTM 1190 már 230kg (217 dry), hasmagasságga 22cm, ülésmagassága 86cm, és pipiskedni kell vele. Mellette állva, és rajta ülve is sokkal szarabb tologatni. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy a súlypontja is magasabban van!
...és a lényeg itt a súlypont! Van olyan motor, ami nehezebb a KTM-nél, mégis kezesebb ilyen szituációkban, mert jelentősen lejjebb van a súlypontjuk!A hangsúly nem is annyira az össztömegen van, hanem a súlyponton. Szerintem egy 1 hengeres súlya mindig ideálisabb lesz, nem csak tömegben, hanem súlypontban is, de ha tévedek remélem a többiek kijavítanak!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FeniX-
aktív tag
válasz Geresics #129121 üzenetére
Oh, bocsánat. Tényleg.
Na, ehhez még hozzátartozik, hogy előbb el kell adnia szinte eladhatatlanYBR 250-est.
(Mert kicsi, mert csak olyanok jönnek el megnézni, akik - hozzám hasonlóan [csak 1 kategóriával lejjebb] - még teljesen határozatlanok, és mindenki rá akar ülni, meg kipróbálni, de aztán vagy túl sokat alkudnak, vagy hazamennek lamentálni rajta, hogy mégis inkább egy CBF 250-es hondát néznek meg, az mégiscsak '6 gangos', stb.)De uszkve ilyen 1 mill. -t szánnék rá, ha elmegy a mostani. (vagy 1 mill, + kis részlet, hitel)
Ha belátható időn belül megint nem veszik meg, akkor megmidlife crisiskezelésére tényleg megcsináltatok ezen mindent, és fityiszt mutatok mindenre. :-)(De ez már ilyen nagyon felesleges pénzkidobás kategória:
Gondoltam, szerzek rá egy 300-as hengert, és akkor már bőven tudja azt, ami a vágyam, meg a futóművet megcsinálom erősebbre. Fejben legalábbis ez tök jól hangzik és az megvan olcsóbban is; és az érzés is megvan, hogy foglalkoztam vele)Szóval, így!
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Srácok... A shark bukók ennyire hulladékok, vagy csak én vagyok nyerő szériában?
Vettem egy Spartan-t, kényelmes, egész halk, szellőzésre azért nem akkora mondás mivel hátul nincs megfúrva, így a felső légbeömlő a tarkóig tolja -ha tolja- a levegőt... De...
Vásárlás után 3 nappal a felső szellőztető mechanikája széthullott, össze vissza lötyögött, nem akadt meg... Nyilván lepattintottam az elemet, láttam hogy eltört mind a 4 kis pöcök ami a mechanikát tartja a helyén, úgyhogy vissza... Hümmögtek, aztán 2 hét kb és kicserélték egy újra.
Fincsi új szag meg minden ami kell -az első a polcon volt ki tudja mióta-, nyilván megmozgattam a boltban on off on körben a szellőztetőt, működik, boldogság. Ezzel is egy karikát tudtam menni... Ugyanaz... Nyilván meg lehet ragasztani mert ezt már nem viszem vissza hogy megint hetegik üljenek rajta, de ebben az árkategóriában ez valahogy nehezen értelmezhető számomra... Shit happens, egybe bele lehet futni, de hogy két ugyanolyan sisaknál ugyanolyan hiba legyen úgy, hogy konkrétan hozzá se nyúlok az azért elég meredek nekem... 30k-s mttől se hiszem hogy normális ez... Nyilván nem egy gt air 2, de na... -
Khaosz55
addikt
válasz #56573440 #129123 üzenetére
Nekem és a csajomnak is üvegszállas spartan van. Már 3 éve. Illetve az enyém 2 év után cserélték mert lejött a lakkozás allul elég nagy részen. Minden évben eltörik a plexi oldalt ahol a mechanikába van csatlakozva. Tehát minden évben kap garanciában új plexit. A bukóra 5 év garancia van ami csak a kártyával lehet érvényesíteni.
Tehát kizárólag Magyarországon normális motoros boltba érdemes venni. Nekem minden alakalommal mormálisan intéztek mindent. A plexi a spartan tipushibája 20 eze egy új szóval gari szigorúan kell.
Különben nagyon szeretjük a sisakot nagyon kényelmes naked bikeon 160-ig simán tudunk beszélni sisakkomunikációval. A napszemüveg része nagyon jó mivel nem túl sötét es olyan mélyre ereszkedik, hogy olyan mintha a plexi lenne sötétített. Korábbi bukómon egy vékony csíkba bejött a napszemüveg alatt a fény, alig láttam amikor szembe sütött a nap.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Khaosz55 #129125 üzenetére
a napszemüveg az valóban parádés, az egyik selling point volt mellette, meg a becsukható rovarháló is elég extra...
Viszont így nem vagyok boldog, ennél minőségibbnek hatott a márka a tesztek alapján... Nyilvánt hazai boltban vettem, meglátjuk mit csinál nálam a plexi...
Zajszintet passzolom, nálam a plexi pont a fejem tetejére vágja a turbulenciát, így azért 90 körül sem épp kellemes, de nyilván ez egyéni szoc problémám, ha behajolok picit akkor már egész vállalható, csak úgy meg nem megyek messzire
Így viszont valszeg veszek valami másik sisakot ez meg marad tarcsinak... Fel kellett volna köhögni a shoei árát, jobban jártam volna -
Geresics
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #129128 üzenetére
Scorpion nálam is big no no, főleg így most a polcon a régi IS17 és az FGST közt. Egyező ársáv és meglepő a difi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Ursache #129131 üzenetére
Engem meg a fejformám miatt pont a hjc-ről beszéltek le, az enyémre jobban illik a scorpion. Ami igaz is, kényelmes, sehol sem nyom és mindenhol passzentos, tényleg mintha fejemre öntötték volna. Csak hát hangos, ami lehet a felnyitható mivoltának is köszönhető, de a szemüveget fel-le venni felnyitható sisakkal sokkal kényelmesebb.
-
Methionyl
senior tag
válasz Ursache #129131 üzenetére
Szintén első sisak és Pardiba pont az exo1400-re "beszéltek" rá
Mondtam, hogy a szélzaj is szempont, tudom hogy nincs halk sisak, csak halkabb mint a másik. Erre válasz az volt, hogy mind1, mindegyik zajos. lehet 200-300k ár sávot kellet volna mondanom..És +1 az exo1400-re, tényleg zajos..
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
vicces
addikt
válasz Methionyl #129133 üzenetére
szisztok,
csak megerősiteném amit mindenki ír...
én is vettem egy exo1400-et, robogóhoz de gondolván, hogy esetleg rendes motorra váltanék közben. a sisak nagyon kényelmes, felhőszakadásban sem ázott még be, viszont füldugó nélkül elviselhetetlen a zaja, még ha egészen be is húzom a fejem szélvédett plexi mögé a robogón. szóval én is szigorúan füldugóval használom.
a következő bukóm lehet megint shoei lesz. volt egy xr-1000-em, na ahhoz nem kellett füldugó. igaz az ára sem ez a kategória, viszont évekig füldugózgatni... akkor lehet megéri inkább a zsebbenyúlni kicsit jobban.:)
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #129132 üzenetére
akartam kérdezni, hogy melyik scorpion sisak lesz az? mert nekem az exo1400 eléggé halk. habár a szélzaj attól is függ, hogy milyen magas vagy, milyen a motor, satöbbi. ugyanaz a sisak lehet, hogy bejön egy 165 centis embernek lehet, hogy pont tök zajos, így egy 190-esnek tök jó ugyanazon a motoron. nincs egy darab egyetemes igazság sisakkal kapcsolatban
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #129132 üzenetére
HJC-nek több fazonja van pl az egyező héjú FGST és FG17 sem azonos, nagyon nem ahogy az i70 és a C70/IS17 is nagyon eltér.
Azért ezek nagy kijelentések. Ilyet a shoxban kaptunk legutóbb, az üvegszálas kevésbé véd mert túl merev és rideg higgyük el jó az a thermoplastic, rá is kérdeztem, hogy műanyag? Neeem az nem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Erdekes ez az Exo-1400 zajossag kerdes. Valoban nem halk, sot, viszont nem tartom hangosabbnak mint a 10+ eves Shoeim volt. Igaz azota mar tortent ez az technologiailag.
Nekem kb 110-120-ig elviselheto teljesen nulla szelvedelemmel, folotte viszont fajdalmas lesz nagyon gyorsan. Ha tudom, hogy hosszabb az ut es vannak benne tartosan 120+-os reszek akkor nalam is beugrik a fuldugo. -
Khaosz55
addikt
válasz Micsurin #129138 üzenetére
A bárnőmnek vettem előtte egy thermoplastic Nolan N85 sisakot. Nagyon nem szerette. Nagyon zajos volt nagyobb tempónál úgy deformálodott hogy a plexinél süvített a szél. Két kézzel kis erővel összenyomható volt össze vissza torzult. Kajakra gagyi érzése volt. A régi LS2-m is jobb volt.
Most kérdeztem meg a csajomat azt mondta egyik a fapados a másik meg az első osztály kb ez a különbség. -
Geresics
addikt
BMW Driving Experience - KÖZÉPHALADÓ tréning - a HALADÓ SZEZONKEZDŐ?
A BMW licencelt Driving Experience palettáján megjelent egy új Középhaladó szint, annak, aki már elvégezte az Alapszint feladatait. A több mint 20 éve működő BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning több lépcsős program keretén belül segíti a motorosokat, lássuk mi is a KÖZÉPHALADÓ SZINT!
#MotorosVandor
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
Meg is jött a dob. Azért a csütörtöki ászakit megvárom vele
-
bacus
őstag
válasz Geresics #129144 üzenetére
Ez mikor volt? Mármint a tréning. Mert így június végén elmenni egy olyan tréningre ami arról szól, hogy visszarázódj, nem sok értelmét látom, ha az eddigi 4-5 hónap alatt nem rázódtál bele.
Nagyon csal a képi anyag, meg a drónos is, mert sem a szlalom, sem a kanyarodási technikák a nyolcasban, de még a furgon kikerülés sem látszik nehéznek.
Ha lenne ilyen nyílt nap, amin csak 1-1 kört mehetnék költség nélkül, hogy lássam, meg tudom vagy nem tudom megcsinálni, akkor lehet nem sajnálnék ennyi pénzt egy tréningre. (főleg évi 3-4-re)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zolee5016
őstag
válasz bacus #129146 üzenetére
Nincs ezeknek a világon semmi értelme...csak pénz pénz pénz.....Akinek nincs a motorozáshoz érzéke annak ettől sem lesz.Ráadásul valós élethelyzet 0. Szezononként 8-12k km...na ott lehet rutint szerezni.....Ismerek én is olyan tagot 5 millás gépével csak ilyenekre jár,meg Dodor meg mittudomén....oda-és hazafele meg gyökkettővel ,mert a szép motor jajjjajjjj.fokozatosság Óne mert egyből a nagyvad kell!!..az r 1200ese még nem járt 100 felett szerintem,meg 5 év alatt van benne 9k km....na ilyenek sose tanulnak..de duma az van....én szándékosan nem vettem újat most a visszaülés után egy darabig...tavaly,meg idén eddig 10k felett mentem,talán még 1x ennyi aztán váltunk .
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Berik bőrruhának ki a forgalmazója, hol lehet próbálni, esetleg magyarország déli része?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
#14787072
törölt tag
válasz BenQhunria #129148 üzenetére
Szia! Budapesten a Superzone forgalmazza, délen passz.
-
#14787072
törölt tag
válasz zolee5016 #129147 üzenetére
Én ezzel nem értek egyet.
Azzal igen, hogy aki fakezű és nincs érzéke a motorozáshoz, annak se a vezetéstechnikai tréningek, se a több tízezer megtett km nem fog segíteni.
Elhiszem, hogy az emberek egy része csak pénzlehúzást lát a tréningekben (magyar fizetésekhez képest nem olcsó), és azt is aláírom, hogy sokan csak annyit látnak, hogy baletozznak a motoron, bólyákat kerülgetnek, térdelnek az ülésen, mint egy karusszelen, bohóckodnak, fékezgetnek….
Pedig piszok hasznos ám egy ilyen tréning. Na jó, egytől senki nem lesz képzett motoros, de ha rendszeresen képzi magát, igenis lehet fejlődni. Ha csak annyit segít, hogy berögződik benned egy helyes testtartás (pl. kanyarban), egy vészhelyzetben előhívható mozdulatsor (pl. vészkikerülés, szerinted hányan csinálják tudatosan?) vagy egy hatékony fékezés (métereket lehet spórolni helyes fékhasználattal), már megéri. Főleg, ha nem éles helyzetben találkozik először valaki egy adott szituációval.
Nyilván vannak született tehetségek (én is ismerek ilyet ismerősi körben), aki úgy kezeli az 1000-es sportmotort, mint én a biciklimet, de nem ez az általános. Az átlagos motorosnak szerintem tud újat mutatni egy ilyen képzés.
Persze, nem tukmálok senkit, hogy menjen, minden el tudja dönteni, hogy igényt tart rá vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Házimozi belépő szinten
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs