- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
Hirdetés
-
Megjelent a RIPOUT című kooperatív horror FPS teljes változata
gp Az early access időszaknak vége, elérhető lett a végső verzió.
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
ma A telepadatok az FCC listázásában jelentek meg.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134099 üzenetére
Ez nem igy mukodik, hogy kompressziohoz allitod a karbit.
A karbiszinkront siman alapjaraton a vakuumhoz allitod, jobban megnyitod az egyiknel a fojtoszelepet, kesz. Nem fogsz kompressziot meregetni kvazi feleslegesen.
Veztengelyt meg szelepallitasnal latod meg eloszor amennyiben ez nem volt elvegezve, nem latod a veztengelyt sem. Csak ugy nem bontod meg a motort.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #134100 üzenetére
Ertem, csak megint rossz osszehasonlitas, mert a viszkozitas nem ettol fugg, hanem a csapagyaktol, es ettol meg a vekonyabb valahol rosszul mukodik, valahol meg nem. A vastag pedig ugyanigy. Valahol rosszul mukodik, valahol jobb lesz a motoron belul.
az autokban teljesen mas olaj is tud lenni, foleg a kozvetlenbefecs turbosoknal az LSPI jelenseg elkerulese miatt az olaj mashogy van adalekolva, ez pedig motoroknal egyaltalan nem elofordulo problema.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134101 üzenetére
Ha rommá kell tekergesd az egyik oldalt nem lesz gyanús, hogy ott valami nem jó?
Én értem, hogy hivatalból védjük most a szerelőket de valahogy megint az az érzésem mint autó téren... ha itthon a hazai átlaghoz mérten egy picit is alaposabb szerelő látja a szarjainkat akkor hirtelen kiderül az elmúlt évek kóklersága...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134102 üzenetére
Persze, teljes mértékben igazad van, ezeket nem is vitatom, én csak arra akartam rávilágítani, hogy nem szakmai, hanem sima felhasználói oldalról nézve van azért icipici hasonlóság. Sokan szándékoznak az előírtnál vastagabbat tölteni a járművükbe a meleg miatt, legyen az akár 2 kerekű, akár 4, és ennyiben ki is merül a dolog.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #134103 üzenetére
Nem hivatalbol vedem a szereloket, csak te nem csinaltal eletedben ilyen dolgokat, es szerintem rossz kovetkezteteseket vonsz le, azt viszont baromi magabiztosan, amire en mereszelem felhivni a figyelmedet. Peldaul ez a szerelo hibaja, hogy igy elkopott? Megis mit tud ez ellen tenni?
Ha az a bajod, hogy a szerelo nem bontotta le az egesz motort, egy szinkron alkalmaval, amikoris nem voltak gyujtasproblemak sem, a tulajdonos koltsegere. Nem tunik annyira feregsegnek.
Meg mit varsz. Tourmax tuszelepeket beszereli. Kiprobalja-jo. Honapok utan nem jo. Ugy szerelte be, hogy elromoljon?
Es honnan veszed, hogy romma kellett tekergetni az egyiket?Ezert vannak olyan szerelok, akik egy atfogo allapotfelmeres nelkul neki sem fognak motoroknak. Ennek viszont koltsege van, amiket az emberek nem szoktak bevallalni, hiszen a motorjukkal szerintuk semmi baj nincs, jon- megy- megall.
Nem azt mondom, hogy tokeletes a szerelo, aki csinalta ezt a motort, eletemben nem lattam sem a motort, se a szerelot, csak reagalok azokra amiket feltetelezel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134106 üzenetére
Tulajdonképpen igen.
De tényleg, ha nincs kézzelfogható információ vagy tudás a user birtokában, akkor mi másra támaszkodhatna, mint a hitre? 🤔
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134108 üzenetére
Az túl evidens lenne.
De tulajdonképpen onnan indultunk, hogy a hit felülírja azt, ami a kezelésiben szerepel, nem?
[ Szerkesztve ]
-
vik0717
tag
Szaisztok,
Vett már valaki behozott motort a grandemotortól, esetleg hallott már róla, mik a tapasztalatok vélemények ? -
gps76
őstag
válasz Topiccsendőr #134101 üzenetére
Karbiszinronról kollégám mesélt érdekes dolgokat, piezós szoftveres van neki, ami volt GS500-am hiába csak 0.5 volt a két hengerben a kompresszió eltérés a hengerfejet kellett volna a szelepek miatt megbontani. Úgy kellett összevissza csalni a szinkronnal hogy normálisan menjen, mert puffogott vissza néha, meg alapjárat ingadozott, van hogy fordulaton is be-be puffant a karbiba, pedig fel lett újitva a karbi is, szívócsövek is, stb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gps76 #134115 üzenetére
Ismerem, ez a prop-tech es vakuummero.
0.5 bar elteresnel szerintem nem kell hengerfejig lebontani, es szelepet csiszolni, mivel ennyi elteres nem hiba. Szinkronnal csalni felreertheto dolog. beallitod a szinkront, mast nem tudsz csinalni, vagy egyaltalan nem nezed a vakuumerteket, hanem amikor a legsimabb, ugy hagyod. A puffogas durogas nem szinkron hiba, hanem alapjarati keverek hiba. sornegynel 1 hengernel 7.5 baros hengert is beallitottam simara, ez nem nagy muvelet.
Emelle a szinkron vakuumertekeihez nem minden motornal kell ragaszkodni, peldaul valahol ennek a rovasara kell allitani az alapjarati kevereket, hogy a CO szint jo legyen. Vagy nehol nem szabad szinkronozalni a fojtoszelepeket, hanem bizonyos vakuumkulonbsegnek kell lennie a hengerek kozott.A szinkron csak alapjaraton erezheto, illetve csak ott van szerepe, ezert kisse el van tulozva, mert ha valami alapjaraton nem szepen jar, akkor minden ember a szivehez kap. De ez majdhogynem egy elhanyagolhato dolog, mivel amint a fojtoszelep megnyilik, semmilyen szerepe nincs a szinkronnak.
Elment szinkrontol nem lesz baja a motornak, csak az emberi fulnek zavaro, es nagyon latvanyosan "meg lehet javitani" ami miatt ezt a rengeteg prop-tech es keszuleket el lehet adni, es ezzel latvanyos videokat lehet kesziteni tobbek kozt, illetve laikusokat elkapraztatni ezzel, de kb ennyi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
Hali!
Feltűnt, hogy elfogynak az akkuk a motorban (CBR f4i). Elsőre azt hittem csak öreg akku, de a második most merült le egy kis gurulás után - visszafelé a benzinkúttól tolhattam haza -, pedig egész télen töltőn volt. Multiméter azt mutatja, hogy alapjáraton szép lassan lemerül és pár ezren forgatva se nagyon akar tölteni, csak pár századdal mászik vissza a feszültség. Szóval úgy néz ki, hogy vagy húzom a bajszát rendesen, vagy lemerül menet közben. Ezt egy halogén izzóval kell érteni.
Szóval szerelős kérdésem az volna, hogy létezik az, hogy a generátor csak "kicsit szar"?
Vagy ez talán a fesz. szabályzó lehet?Korábbi elektronikai projektből előfordulhat, hogy láthatott egy rövidzárlatot a motor, ahol elfüstölt egy DC-DC konverter egy 15A-s bizti után. Van rá esély, hogy ez megölte a fesz szabályzómat?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #134118 üzenetére
Aha, akkor azt vizsgálom ki először. Köszi!
Amint megtalálom a motoron.
Kontakt hiba meglepne, azt gondolnám azért ott akkora áramok vannak, hogy elmelegedne a csatlakozó, ha szar a kontakt. Bár... baszki. Menet közben mintha éreztem is volna egyszer vmit, de nem merem ráfogni mert még fűtési szezon van. Megijesztesz itt engem.
Szerk: most meg emlékszem, hogy vmelyik szerelő meg összeforrasztott nekem egy csokor vezetéket vhol még pár éve, szóval ha a kettőnek köze van egymáshoz, akkor fixen ki fogok gyulladni.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz Topiccsendőr #134116 üzenetére
Ezt jó részletesen leírtad, 2-szer futottam neki, mire a feldolgozottság elérte a 100%-ot...
Akkor maradjunk a fülre, érzetre kategóriánál, az alap beállításokon kívűl.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gps76 #134123 üzenetére
Nem. Annak a motornak nem a szinkronnal van baja, hanem a keverekkel. Szinkronnal nem tudsz olyan dolgokat megjavitani, mint peldaul fordulaton karbiba durrogas. Mivel fordulaton mar semmibe nem szol a szinkron bele. Ott valami nagyon nem jo a karbival, es a hibat kell feltarni, es megjavitani, mielott szinkront csinalnatok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
gps76
őstag
válasz Topiccsendőr #134124 üzenetére
A karbi szét lett szedve, beállítva, és időnként csinálta ezt, azért nem tudtuk hol a hiba. Ezért gyanakodtunk a szívószelepekre.
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Xero
nagyúr
BMW-s kerdes:
Unokatesom csak beleugrott a bizonyos 2015-os S1000RR-be. Eddig FullGas-hoz hordtak, de ha nem muszaj ezert nem hordana Boglarra allandoan.
Van valami jo, megbizhato BMW markaker/szerviz Pest megyeben a Wallison kivul? -
bigdady
nagyúr
Hali
Vittem volna olajcserére a fazert de aksi le van merülve ezért hármasba megpróbáltam betolni. Na azóta sebességben is gurul és kattog üresben is tolva
Szétment a váltó? -
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134134 üzenetére
Elektronika szerint ki tudok jönni de két sebességben maradt valahogy igen
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134136 üzenetére
Jelzi az üreset és nem üreset arra gondoltam (N). Aszerint minden rendben, csak hát nem így van a valóságban
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134138 üzenetére
Na ezt kipróbálom majd, mert igen álló helyzetben próbálok váltani mivel aksi miatt nem indult be köszi
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134138 üzenetére
Sajnos nem vált menet közben sem. Kicseréltem az aksit pöcre indul de levegőben vált, üresben marad hiába váltok guruló kerék mellett is akár. (Közben jelzi műszerfal mikor van vagyis kéne üresben lennie, az tökéletes)
Betolástól szétment volna a fogaskerék vagy az egész váltó? Tolni lehet de kattogó hangot ad gurulás közben[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134144 üzenetére
Erővel is próbáltam klattyan az ahogy kell de sajnos semmi nem történik. Hangra egyébként minden olyan mintha jó lenne az egész. Tényleg mintha nem lenne rajta lánc, simàn felvàltok 5-ösig meg vissza.
Rendesen nekifutásból hármasban ráindítottam és rádobtam magam utána lett ez. Vagy lehet léptető villa…Baccus: a videón is látszik marha laza lett, lóg. Előtte max pár centit lengett ki ahogy kell akkor sem ültem rajta
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134147 üzenetére
Fokozatokat beveszi hangra érzésre minden oké. Csak a motor meg se moccan egyik fokozatban sem... Ezen nem tudok mit benézni ez tèny
Kvázi csak tolással lehet A-ból B-be juttatni és akárhànyasban van, tolható a motor (csak kattogó hangja van ha van kuplung ha nincs)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bigdady #134148 üzenetére
-Csak a motor meg se moccan egyik fokozatban sem
-Kvázi csak tolással lehet A-ból B-be juttatni és akárhànyasban van, tolható a motor
Ezek igy ellentetes ertelmu informaciok.
Valamelyik yamahan szeria hiba volt a kislanckerek biztosito anya. Menettel egyutt le tudott jonni, de ahhoz, hogy semmilyen ellenallasa ne legyen, csak kattogjon, ahhoz az egesz bordastengelyt le kellene gyalulnia a kislanckereknek, amit nem tud. Akkor kattog, ha nincs rendesen fokozatban es a kapcsolokorom- ablak utik egymast. Tehat valtani sem lehet ilyenkor, hiszen nem tudod kapcsolni a sebessegeket.
Inlabb errol csinalj videotNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz bigdady #134148 üzenetére
Buta kerdes, de maga a kuplung nem akadhatott szet, vagy maga a szerkezet fosott be? Ha huzgalod a kart mozgatja rendesen a blokkon is? A kattogas nem a kuplung kosartol jon?
Az en fejemben siman lehetne, hogy a kuplung dezintegralodott es oldott allapotban befeszult.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elden Ring
- Futás, futópályák
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OTP Bank topic
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest