- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
norbert1998
veterán
Nálam a gyári nyári 205/55-16, a téli meg 195/65-15. Mindkettő egész olcsó. Bőven 20 alatt kapni télit és nyárit is ebben a méretben, normális gyártótól (tehát nem laufenn, kleber, matador meg linglong), és abból is a normálisabb mintát, nem az eco profil.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz bigdady #134248 üzenetére
gyárilag azért "szériahibás", mert az anyát rögzítő alátétet ki szokták spórolni lánckerék cserénél vagy épp ugyanazt hajtogatják vissza többször és egész egyszerűen elfárad az anyag --> letörik a ráhajtott rész --> letekeredik az anya. mindez egy 1.5€ alkatrész miatt.
#metszéspontok
-
Xero
nagyúr
Eloturtuk az oreg 1959-es Pannonia TLF-unket. Mivel van rajta ez-az hianyzo dolog (hatso lampa pl nagyon nem gyari mar ) es van amit talan erdemes is lenne cserelni/visszacsinalni (utolagos index), igy felmerul a kerdes, hogy van valami elhallgatott alkatresz forras, vagy bujjuk a jofogast?
Arra gondoltunk, hogy mi szetkapjuk, kromoztatjuk/fujatjuk es osszerakjuk elfogadhato es hasznalhato allapotura. Az OT meg talan meredek vallalkozas lenne.
Szerencsere motor atfordul, valtot vegig lehet rakni es legalabb a hatso fek meg fog is.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
egy van egy Intercom V8-am, ezt összepárosítom egy telefonnal, amire egy headset-et rakok, egy másik sisakba. Mindenféle intercom alkalmazás létezik android telefonokra, de egyikkel sem tudtam összehozni, továbbra is csak a médiát játssza át a telefonról a az intercomra. Csinált már valaki ilyet? -
bacus
őstag
Szóval nem telefonálni nem tudsz, hanem -beszélgetni akarsz ilyen módon?
Szerintem nem fog menni. Úgy gondolhatták a mérnökök, hogy egy ember egy intercom (és egy telefon), szerintem ezt egyik sem tudja ezt a spórolásos megoldást. ;)
Ami neked kell, az egy 2500 ft (ennyi volt) vezetékes intercom. Láttam ilyet használni, működik, de azért leszálláskor figyelni Kell...
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
Tegnap sikerült gurulni egyet, egy nagyobbat. 120 km jött össze nagyjából. Vittem a Suzukit, illetve egy haver jött velünk a tesója Mulhacén-jával.
Nem volt túl hideg, de a Hondára tuti rá fagytam volna. Ezen valahogy sokkal jobb a szél védelem. Bár elég zajos, azzal majd még kezdeni kell valamit. A markolat fűtés szintén a 10 dolláros kínai, ami a Hondára is került, de ez valahogy sokkal jobban fűt.
Sokat kell még szokni, nagyon csúnyán váltok vele. Elkészült az új ülés is rá, végre nem csúszik. Talán kényelmesebb is, mint a Honda.
Viszont a Hondához képest azért jelentősen dőlni kell előre, így első körben azért éreztem a csuklómat. Igaz, ketten voltunk a motoron. -
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Egyre jobban szemezek a Triumph Street Triple-lel, abból is az első, még kerek lámpás változattal. Tudja Isten, de nekem egyedibb, mint az utód, főleg így az ülés mellé felhúzott két dobbal. Találtam többet is, de ez a zöld színű gép ragadott meg a legjobban. Van valami különleges, amit meg kellene nézni, vagy amire jobban oda kell figyelni ekkora futásteljesítmény után. Bár nem félek a km állástól mert a Banditomban is több mint 70k van, de az ehhez képest mégiscsak egy őskövület.
Ha van tanácsotok szívesen veszem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Teasüti
nagyúr
válasz bigdady #134315 üzenetére
Elfúrtátok a központot? Hááát... Lehet jól kib.sztál most magaddal, ha a felfúrás most nem központos. Ha még bele is törtétek a menetfúrót, akkor ennyi. Ebből így már csak bontott tengely lesz, a mostani meg kuka. Vagy hát még hegeszteni lehet.
De azt is vmi hivatásos hegesztőnek kéne, aki elsőre oda tudja tenni jól a varratot, mert ha elmelegszik a tengely (kilágyul, ami a végén nem gond hegesztett lánckerékkel, de feljebb már nem kéne neki - bár az elvileg olaj alatt van, nem?), meg utána a szimmering, akkor nem lesz motorozás.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Teasüti #134316 üzenetére
Áhh esélytelen annyira kemény. A menetfúró nem is lett erőltetve felesleges
A tengelycsere kezdetektől alternatíva csak az utolsó a sorban
Ha más sem tudja megfúrni akkor rendelek egy gyári anyát és az lesz oda hegesztve a vègéhez azzal elmegyek pár évet aztán ha kell új tengely lesz vagy eladom alkatrésznek az egészet, vagy megy a méh-be[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz Somatom #134318 üzenetére
Csak a méret miatt gondoltam mivel nincs rajta a menet így pont jó rà méretben de ok. Most 16.75mm a csonk. Mekkora anya lehet a jó?
Egyébként a lànckereket mennyire nyomja neki általàban az anya a motornak? Mert ha teljesen be tolom falig fogaskereket akkor ezen e végén kint a tengely foga. Vagy ez azért csúszik valamennyit a fogakon?
[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz bigdady #134317 üzenetére
Ha az a tengely középen is annyira kemény lenne, mint a külső átmérőn, már rég eltörött volna a ridegsége miatt. Többféle felületi hőkezelés is létezik, de mindegyik után "puhább" marad a belső rész, hogy rugalmassága is legyen az alkatrésznek.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Somatom
veterán
válasz bigdady #134320 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy mi való oda gyárilag. Ha az egy rálapolós biztosító alátét, akkor
1. Annak belül ricnisnek kell lennie, amik beleillenek a bordákba, különben elforoghat az anyával együtt.
2. Nem lehet vastag, különben nem tudnád rálapolni.
Szvsz oda kéne tenned egy alátétet, ami a ricnik külsejére ráfekszik. Aztán a natúr vas anya, aminek a belsején esetleg reszelsz egy kicsit, hogy felmenjen a tengelyre.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bigdady
nagyúr
-
norbert1998
veterán
válasz bigdady #134326 üzenetére
Nem lehet, hogy a fúró volt szar? Pl. egy szénacél fúró fixen nem viszi el, főleg, ha életlen is mellé, de azalapján, ahogy mondod, még lehet a HSS is bajban van vele. Keményfémet viszont már nem illik kézi gépbe fogni. Az meg gondolom természetes, hogy amúgy is csak egy nagyobb teljesítményű, hálózati áramba dugható géppel próbáltátok, s nem egy 12 voltos aksis géppel.
-
norbert1998
veterán
Lenne egy egyéni kérdésem is: Caberg Duke II - pinlock
Párásodom a pinlock alatt, nem zár jól az orromnál az alsó része. Ekkor pinlock csere? Akkor azzal együtt már a plexit is kéne, ugyanis a "pin" ki van repedve belőle
-
bigdady
nagyúr
válasz norbert1998 #134332 üzenetére
Nem. Kobaltos csigafúró. Teljesen új volt. 220v
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz bigdady #134334 üzenetére
Ejj battyameg. Akkor marad a hegesztés... Aztán ellenőrizd gyakran. Ha ennyire kemény, akkor lehet, hogy a hegesztés se fog neki nagyon tetszeni, viszont szerintem ne a lánckereket hegesszétek oda, semmiképp se, hanem az alátétet, hüvelyt, vagy anyát, nem is csak a cserélhetőség miatt. Hadd legyen "szabad" a lánckerék.
Vagy ha ki tudod venni, akkor a gépműhely váltólapkás késsel olyan menetet csinál bele, amit szeretnél, akár külsőt, akár belsőt. Persze az ár nem mindegy. Ezt neked kell mérlegelni. -
martonx
veterán
Komolyan nem értem az embereket. Adott egy rossz váltó tengely, amit bontott alkatrésszel vélhetően munkadíjastól 100K környékén ki lehetne cserélni, és egy jó hosszú távú, nem kókány megoldás lenne, nulla saját energia befektetéssel.
Erre X-edik napja Y munkaóra / szerszám lett elcseszve a kókányolással, hogy aztán a végén mégiscsak egy bontott tengely legyen beleépítve. Abba meg belegondolni se merek, ha sikerülne a kókányolás...
Ha pár évente 100K-t nem ér meg a nyugodt motorozás, akkor minek erőltetni a motorozást? Komolyan ki merne egy szarrá kókányolt váltó tengelyes motoron ezek után nyugodt szívvel motorozni?Én kérek elnézést!
-
bajnokpityu
félisten
válasz martonx #134338 üzenetére
Maximalisan egyetértek. Plusz még ott a végén az eladás. Nyilván el kell mondani a vevőnek, hogy hol volt ganyolas. De onnantól nem szazzal hanem sokkal nagyobb bukoval lehet csak eladni...
Oo de jó az új gumi. Kicsit kopott Road4 után új m7rr. Elkepeszto...
Steven: ha így beszélget, akkor nyugodtan mondhatsz igazat...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Steven
addikt
Ma életembe előszőr megállított a rendőr azt mondja miközben beszélgetünk mondja, hogy ez 10 ezer Ft.
válasz:
- ok
- tudja miért kapta ?
-nem ,de megfelel .
- azt mondja mehetünk feljebb is . (Azt mondja alig értem utol mikor mentem 200 al .)
- nem képzeli , hogy bevallok bármit is mondtam . Mondom akármi is legyen elfogadom ,de magamtól nem kezdem el bevallani a tetteimet , mondom magam ellen nem vallok
Azt beírt valami kamu szöveget jobbra tartás megszegéssel .(amúgy jó fejek voltak )
Azt hiszem olcsón megúsztam.
Nem tudom mióta követtek mert tükörbe semmit nem láttam körforgalomnál értek utol
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #134305 üzenetére
akkor tévedtem. feltételeztem, hogy ezek azért 10-15 éves motorok, már mindegyik túl van a gyári lánc cseréjén és utána kezdtek előjönni a lecsavarodó anyák (gyári láncot eredeti lánckerékkel már sok éve nem láttam fazeren. mea culpa)
#metszéspontok
-
bigdady
nagyúr
válasz norbert1998 #134337 üzenetére
Semmiképp. Ahogy a képen is volt igen, bazi nagy alàtètet.
Egyébként anya eredetileg mennyire szorítja be a lánckereket azon a meneten? Amin ugye van Mert a tengely fogak simán làtszanak ha teljesen be van tolva a lànckerèk[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Somatom
veterán
válasz martonx #134338 üzenetére
A válasz egyszerű. Tudomásom szerint nincs bontott tengelye. Valamint, egy motor szétborításnál még ki szokott derülni ez-az, amiket meg kell rendelni. Ezekre is várni kell a szétbontott blokkal. Sztem nagyon nem mindegy, hogy ebbe március közepén, vagy november végén kezd bele az ember.
Runner 125:
Egyszer biztosan szükség lesz arra a gyári alátétre. De most miért? Lapolni fölösleges, onnantól a ricni is fölösleges és mivel nincs menet, szorítani nem tud az anyával, ezért a vastagsága is mellékes. Most bármilyen alátét tudja helyettesíteni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Whist
aktív tag
Üdv!
Próbáltam visszaolvasgatni, de konkrét választ nem találtam a kérdésemre.
Elég lenne egy 125cc melóba járáshoz? 30km oda-30 vissza külvárosból külvárosba.
Nincs még motoros jogsim, szeretném leváltani a tömegközt, az év végi költözés lehetőségei is kinyílnának illetve szeretném megúszni az autós költségeket.B jogsi mellé a B125 elég olcsó, kipótolnám plusz órákkal, természetesen.
Vagy akkor már A2 és esetleg egy 250cc motor?
Nem vagyok egy nagy ember, 170cm 75kg, így fogalmam sincs, hogy milyen kaliberű gépállat lenne nekem megfelelő.Segítséget előre is köszi!
-
bigdady
nagyúr
válasz martonx #134338 üzenetére
Kinek írod?
Mert itt 100 csak a szerelő munkadíj maga, alkatrész és nélkül... Új tengely 130, szimeringek új olaj stb stb, honnan veszel olyat 100-ban megàll…
Nem lett elcseszve semmilyen szerszám nem
mondtam ilyet.. nem tudni honnan szedted
Nem lesz bontott sem beépítve nem mondtam ilyet sem…nem tudni honnan szedted
Gyárilag leeső anya helyett új lánckerék lesz co-val odakötve ami erősebb mint bármilyen csavar. Ha meg nem lehet szétszedni majd akkor jöhet a szerelő meg a új tengely kérdés de csak majd akkor, most felesleges előre majd ráérek akkor gondolkodni rajta.
Ja és nem tervezem eladni semnorbert1998: bocs nem neked címeztem, törölhető
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Whist #134345 üzenetére
a B125 tapasztalatom szerint városon belül tökéletes megoldás, de Nálad ha jól értem városon kívüli rész is lenne bőven abban a 30km-ben. Oda én már 250-nel ugranék neki. (Én 5km-t megyek minden nap, ebből hármat városon kívül, és nem mertem bevállalni a 125-ös röbeszt, mert a kamionok legyilkolnának! A 250-essel amikor megyek ilyen gond már nincs, pedig az egy enduro, szóval nem erre van beállítva...)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz martonx #134338 üzenetére
Elhangzott, hogy alsó hangon 220 és kitudja mennyi idő. Szezon eleje van. Van még kérdés?
A helyesen/szakszerűen végzett monyákkal nincs semmi baj. Ha működik, és megbízható, akkor miért van ennyiőtök ellenére, főleg, ha bigdaddy állítása alapján nem megy egyből utána a hahura a gép, és adjuk már meg neki, hogy megbízunk benne etéren? Kérdem ezt úgy, mint mérnök.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Renault, Dacia topik
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen