Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134549 üzenetére
Simán elhiszem, hogy van sima is, csak azt mondom, én ilyenre gondoltam. Bigdady majd megmondja, milyen a gyári
-
bigdady
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Ma mar szepen fel lehetett melegiteni a gumikat es voltak is mar paran delutan Bajna-Heregen. Alakul a tavasz.
-
Topiccsendőr
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134554 üzenetére
Jobban ment ma már sokkal a rutin. A jobbraforgás multkor egyszer sem ment, ma csak az első alkalommal nem sikerült, és akkor is visszafordultam újracsinálni.
-
Micsurin
nagyúr
Ezt honnan? Vác környékére ránéznék.
Fent a bontott karbi a CB-n és hazafelé is a fülemig ért a vigyorom, sokkal finomabban reagál a gázra és érezhetően hamarabb, Kozma szerint most patika lett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #134558 üzenetére
CB-nél kiderült ki vannak kopva a súber tű fészkek. Sétált is a fogyasztása de nem tulajdonítottam neki soha nagy jelentőséget.
Kapott egy jó állapotú bontottat, egy felújító szettet és most érezhetően jobb a gáz reakció is.(lehet placebo idk)Kawa még ott van, azért azon gyújtás karbi is problémás. Arra annyit mondott az öreg, hogy majd jön.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lali81
tag
sziasztok, BMW F800 S/ST-n (is) gondolkozom, következő motornak. Van valakinek ilyen, vagy ha volt ilyenje, leírná a tapasztalatát? A szíjhajtás érdekelne főleg, hogy ez tényleg gondozásmentes, illetve a blokkja mennyire megbízható? ABS probléma szokott-e lenni vele? Mindenképp ABS-es mocit keresek a 600-800-as kategóriában: 1-1,3m közt. Thx.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
okés srácok, köszi. Most még olvastam egy totalbike népítéletes értékelést, ahol panaszkodtak a hátsó kerékcsapágyról, hogy az hajlamos beállni. Nah majd élőben gyűjtöm a tapasztalatokat, aztán meglátjuk. Mivel nagy nyomatékú, a motorrevüsök szerint alacsony sebességnél rángatásra hajlamos ez a rotax eredetű 2 hengeres. Mindegy, sor4-et vagy sor3-t nem akarok, nem vágyom visításra.
[ Szerkesztve ]
-
parijani
tag
Sziasztok!
Kawasaki ER6-F (2006-os) melyik oldalon van a tompított ha a motoron ülök jobb vagy bal?
Vagy létezik UK és EU változat is a lámpatestből (a búra E jeles). A foncsor nem egyforma a két oldalon. Szemből nézve a jobb oldali középen meg van törve és a helyzetjelző is ehhez van "fogva", vagyis mintha ez lenne a tompított, de videókat nézve pont fordítva van. Vagy lehetnek évjáratbeli eltérések is, azaz van amelyike a jobb a másikon meg a bal, vagy lehet a lámpatest UK?
Köszi! -
vlevi
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #134561 üzenetére
Messze jobb lett nem vicc mintha másik motort kaptam volna vissza.
Nem megy többet nem lett +2 hengere de nagyon érezhető, hogy messze jobban veszi a lapot gázra.Kawa még gondozás alatt, alkatrészekre vár. Nem sürgeti az idő az öreget csinálja csak meg és legyen egyben a kék is!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
parijani
tag
-
parijani
tag
-
parijani
tag
válasz JóGéza #134574 üzenetére
Bekötöttük fordítva, este megnéztem a vetítési képét és szerintem jó ez, már csak be kell állítani. Kicsit fura egyébként, hogy az angol hirdetésekben és ebay-en is pont olyanok vannak amelyekben a jobb oldali a tompított (motoron ülve), vagyis lehet eleve nálunk a balos a tompított Mindegy elvileg ma el tudom vinni egy műszeres beállításra ott megmondják a tutit, de azért szerintem jó lesz. Este végig gondoltam nekem logikusabb is, hogy a felezővonal felőli a tompított, mert így tudja a szembejövő, hogy ott van valami, míg ha a jobb oldali világítana, akkor az elférek még mellette gondolat okozhat meglepetést.
Itt a tegnap esti kép, a motoron ültem, azaz elvileg függőlegesen állt, a vetítési képen látszik, hogy jobbra emelkedik a fény, vagyis az út jobb szélét világítja jobban:
-
Somatom
veterán
válasz parijani #134577 üzenetére
Ezt nem értem. Maga a lámpa asszimetrikus. Az üvege, illetve síküveg esetén a foncsora. Azt hiába kötöd be fordítva, maga a lámpa más a jobbos, illetve balos közlekedéshez. Amit mutatsz, annak semmi köze a szabályos tompított fényvetüléséhez. Jobbra, 15 fokban kéne felfelé törjön a fény, miközben a bal oldala vízszintes. Valahogy ÍGY.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
parijani
tag
válasz Somatom #134578 üzenetére
Értem, nyílván nem teljesen függőleges volt a motor és közel sem biztos, hogy merőleges a falra (ami megint nem bitos, hogy sík). Viszont a képen azért annyi látszik, hogy jobbra felfelé megy a fény. Gondolom ha Uk verzió lenne, akkor ez balra menne felfelé, vagy tévedek? Egyelőre a cél az volt, hogy kiderüljön UK vagy EU a lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
parijani
tag
válasz Somatom #134580 üzenetére
Ez volt a baj, borult is az egész. Bekötöttük (motoron ülve a jobb a tompított, mint ahogy írták a fórumokon, de lehet angolok voltak így utólag). Este egy próbaúton ránk sötétedett, de nem láttunk közelre semmit, a szembejövők villogtak. Refit felkapcsolva látszott, hogy hopp már látunk magunk elé is. Na akkor fordítva van bekötve, de akkor meg nem a jobb, hanem a bal a tompított. Megcseréltük a bekötést és jobb lett, láttunk magunk elé a reflektor meg szintén teszi a dolgát. Végülis mostmár logikusabbnak tűnik, csak biztosra akartunk menni. Megnéztük balra vagy jobbra emelkedik-e a fény, hogy legalább ez tiszta legyen és úgy tűnik, hogy jobbra emelkedik, vagyis EU-snak látszik (nyílván a körülményekhez képest nem tudtunk olyan képet produkálni, mint amit linkeltél, lehet a falhoz közelebb tolva a motort már azért szebb lenne a kép, nem szóródna annyit a fény és nem lenne más zavaró tényező). Már csak be kell jól állíttatni, de addig nem akartuk elvinni, amíg nem tudjuk, hogy EU-nak megfelelő-e a lámpa. Egyre bíztatóbb a dolog, hogy nem kell másik lámpa után vadászni.
-
nagyúr
Reggel majdnem zakóztam egyet. 3 utcára otthonról átmentem egy fellocsolt aszfaltos részen, majd 20 méterrel később a kereszteződésben kis ívben jobbra megpróbáltam gyorsiba kifordulni még egy autó elé. Mondanom sem kell, hogy a gumi nem tapadt, rendesen kivágta magát a hátsó kerék a gép alól, alig bírtam összeszedni. Kurva nagy mákom volt hogy nem taknyoltam el. Nem is értem, még az eszembe is volt, hogy pocsolya -> okosan kéne menni, de a vizes rész után a féktávon nem volt semmi gond, így magabiztosan kanyarodtam ki
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz odipapa #134572 üzenetére
Teljesen normális. Az aszfaltról felszedi a gumi galacsinokat, az kenődik ki a szélére. A oldalán szélén a ragyás rész azért van, mert nem húzod neki lapon. Ha majd húzodn neki rendesen, akkor sima lesz ott is. A szélén a galacsinok mindig ott lesznek.
Húzzad kanyarban anyira hogy elkezdjen csuszkálni. Amíg nem mocorog alattad a motor kanyarban, lassan mész Ha van tempó, csúszik eleje hátulja. (persze azért csak óvatosan )
[ Szerkesztve ]
-
odipapa
senior tag
válasz yodamastah #134587 üzenetére
Jó lenne annyira húzni, de sajnálnám magam meg a motort is, ha véletlenül túltolnám. Csak ilyen tavaszi átmozgatás jelleggel szoktam pályázni egy keveset.
-
Polemius
aktív tag
Zsebbikát (jumper) tud valaki tapasztalat alapján ajánlani?
Olyat, amivel a kocsit is tudom indítani, ha szükséges. Szóval tudjon legalább 400A indítóáramot.Előny, ha lehet simán 12V áramforrásként is használni, pl szivargyújtó aljzattal, vagy valami normális csatlakozással.
-
bacus
őstag
válasz Polemius #134589 üzenetére
Évek óta használok egy einhell js8-t, nem adnak hozzá, de lehet venni szivargyújtó aljzatot, amit beledugsz a csipeszek helyett... (de nincs biztosíték, szóval itt a rövidzár végzetes).
A két nagyobb tesóját is csak ajánlani tudom einhelll js12 és js18, ezeknek van 12V és 19,5V.os kimenetük is, akár laptophoz is. A js 18 (az én laptopom) üzemidejét, max performance !! állásban (hiszen a laptop azt hiszi, hogy töltőn van), 3h20 perccel tolja ki..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz Polemius #134589 üzenetére
Pont a múltkori motor revuben tesztelték ezeket a kuytuket.
Tulajdonképpen mindegyik jó volt, motorral egyiknek sem volt gondja, talán 1-2 volt köztük, ami az autót csak 1x bírta bebikazni.
Érdemes lehet elolvasni, ha másért nem, akkor azért, hogy melyiknek milyen extra szolgáltatása van, mire lehet szükséged.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Somatom #134594 üzenetére
van 12V kimenete, 19.5V kimenete, USB kimenete, a nagy áramú (indításra is alkalmas) kimenete. De feltölteni az akkut azt egy dugasztáppal lehet 15V 1000mA, azaz ez egy 15W.os táp.
Ha engedi is a töltés melletti használatot, akkor is merülne 15W-nál nagyobb terhelésre, ezért szerintem ez erre nem alkalmas, amire szeretnéd.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #134597 üzenetére
képes rövid ideig 600A -t leadni . Igen, valószínűleg a töltés vezérlő nem tudja. Azt ne felejtsük el, hogy ez egy 18Ah- s akku, és van egy olyan gyanum, hogy ezt is nem 12V-ra adják meg, hanem az eredeti cella feszültségre, ami 3,7 V körüli. Ebből van szerintem 3 sorba kötve.
De még nem szedtem szét , egyelőre nem is fogom.
A kicsi js-8, az pl 12V körül tölthető volt, ahhoz van szivargyujtó adapterem, azaz indítasz és ha jó a generátor, akkor vissza töltheted az akkut, ez a nagy meg nem. Több indítást bír, extra kimenetek vannak a kicsihez képest, de tölteni csak a hálózati adapterrel.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #134598 üzenetére
Na, ez is vicc, hogy ha már bebikázta a verdát, akkor nem lehet vele visszatölteni. Az életmódomból adódóan van 12V és 24V inverterem is, de azért nem ez lenne az ideális megoldás (ráadásul kérdés, hogy nem igényli-e töltéshez a színuszos jelet).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
ebben azért biztos vagyok, hogy az nem kell neki, ez csak kapcsoló üzemű táp lehet ekkora méretben, az nem érzékeny, azaz a bemenő jelnek nem kell szinuszosnak legyen.
Szerintem szét offoltuk, 3. kerületben megnézheted ha érdekel még valami, vagy privátban még segítek.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Retro Kocka Kuckó 2024
- DIGI Mobil
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Jövedelem
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Június 12-én Európába is érkezik a most bemutatott Honor 200 és Honor 200 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest