- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz JoinR #136498 üzenetére
70-100e km-ről beszélünk, ez még nekem is csak 7 év, de sok ember ismerek, akiknek 3 év!
Ispán k5 dl650 -jében több mint 270e km van. 17 éves. Azért csak ennyi mert van még egy 2017 es dl650-e 40e km-el, meg egy 2008-as bmw 120e km-el...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136499 üzenetére
Nem azt irtam, hogy nem eletszeru. Bizonyos korulmenyek kozott az.
Azt kerdezed, ha szerintem ennyire alacsony az elettartama a motoroknak...
Milyen szamot mondtam, hogy mennyi egy motor elettartama?Megegyszer leirom. Az, hogy valami beindul, es megy, nem jelenti azt, hogy jo. Peldaul ha szetszednenk egy szepen jaro sokat futott motort, es cserelni kellene azt, ami mar gepkonyv szerint hataron tul van, az sokszor gtk lenne. A tulajnak ebbol nem feltetlen kell ereznie valamit. Foleg ha gyokkettovel turazik. Nem is fog belole sokat erezni.
A hasznalat modjaval rengeteget lehet hozni a futasteljesitmenyen, peldaul veszel egy sportmotort es lassan turazgatsz vele. Ezt csak a tipusspecifikus hibak tudjak keresztbehuzni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz hroberto #136499 üzenetére
Nemár srácok, tényleg nem értitek?
Akkor megpróbálom én, hátha más tollából jobb lesz...Vannak olyan motorok, amik üzemszerű használat mellett többet tudnak futni (pl. túraendurók, pl. légolajos R1200GS), és vannak olyanok, amik üzemszerű használat mellett kevesebb távig jutnak (pl. sportmotorok).
Aztán ehhez jön még az, hogy ki hogyan használja! Ha pl. Dodor hajtaná a 1190-em, és kihasználná a motor által kínált teljesítményt mindig, akkor az nem biztos, hogy 80ekm-nél még olyan állapotban lenne, mint amilyenben nálam lesz 100ekm-nél, mert én egyszerűen nem hajtom meg! Nálam ritkán van meghajtva keményenn, akkor is csak nagyon rövid ideig (értsd: másodpercekig)! Így nem csoda, hogy nálam elmegy majd 100+ekm-t a KTM!
Ééés, ha valaki ugyan így használná a motort, mint én, de szarna a szervizre, akkor a képlet megint változna!Ennyi! Ez miért olyan nehéz?
Árnyaljam? Az én 1190-em 2016-os, utolsó szériás! A gyárban a legtöbb hibát már javították, azt a pár maradékot meg már visszahívással megcsinálták! Bezzeg egy 2013-as példány! Na annak nehéz sorsa szokik lenni!
Típus-specifikus, sőt, azon belül is vannak eltérések!Ezek magyar fórumokon nem jönnek ki! Ott mindenkinek a saját motorja a legjobb, a legmegbízhatóbbb, ami a világból is kimegy! Há' nehogymár pont az övével legyen gond! Há' őt nem lehet átverni! A HAHU-n a legolcsóbbat vette, de mégis az volt a legjobb állapotú! A többi mind lehúzós, netuddmeg!
...amíg el nem adja. Utána meg...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
válasz bacus #136501 üzenetére
Ugye az egész téma onnan indult, hogy egy fórumtag 90e km-rel akart motort és aggódott a szervizköltségek miatt. Én erre sugalltam, hogy szerintem akkor ne vegyen olyat...nem biztos, hogy baj lesz, de a kockázat szerintem túl magas.
A hahu szűrőjével érdemes játszogatni:
50e km feletti motorok száma: 1381 (19.4%)
100e km feletti motorok száma: 116 (1.6%)
Most ebből vagy az szűrődik le, hogy ekkorra elfogynak a motorok, vagy hogy ekkorra járatódnak be és ezért senki nem akarja eladni őket!Amúgy a télen mikor megjött az új CB500X, azzal mentem a Safety-Hungary-s oktatásra, ahol még az előző szériás CB500X-ek vannak, 7-8 éves motorok, 10e km körül, elvileg karbantartva, tükörsima aszfalton tekeregve 1-es 2-esben. Elképesztő volt a különbség a használt és az új között, minden kezelőszerv, a kormányzás, a feszesség összehasonlíthatatlan. Nem volt bajuk, működtek, de mikor hazafele menet ráültem a sajátomra, teljesen elcsodálkoztam, hogy mennyire más érzés menni vele.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136503 üzenetére
Simsonnak jó tempó a 80, az valahol a max, akkor ezzel azt mondod, hajtani kell őket?
JoinR: ez azért csalóka ez a statisztika, mert nincs típusokra lebontva. Egyébként pl a túra endúrók tipikusan még cserélnek gazdát 100e km felett, sőt akár még több km-el is.
A mai napig keresnek (és nem kínálnak annyit) 1150-es GS-t, pedig öregek, sokat is futottak.
Az 1200-asból sincs akkora kínálat mint kereslet, fent is van az ára.Én pl tartok az öreg, de keveset futott motoroktól (is), mert ott valami gyanús, nepperduma ez a kihasználatlanság miatt, mert mindenkinek más mennyiségű km a kihasznált.
Egyébként is van ilyen ökörszabály, hogy motort - mindegy milyen idős - de max 40e km-el keresnek, autót meg 150e (esetleg 200e) km-ig, utána kezd eladhatatlan lenni, mert ebbe kurva sok km van.
Használtat venni mindig nagyobb rizikó, az mindig lehetett sérült, visszatekert, nem megfelelően karbantartott, stb.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #136504 üzenetére
Koszonom, kis kiegeszites.
A sportmotorok ugyanolyan "uzemszeru" hasznalat mellett, mint amit turamotorok szenvednek el- joval nagyobb futasteljesitmenyt tudnanak produkalni. Es forditva.
Ha egy turamotort ugy hasznalnal, mint egy sportmotort, annak is ki lenne a bele hamar. (Asszem ez volt a dodoros pelda?)Tehat nem feltetlen attol fugg, hogy milyen a motor felepitese. Bar vannak hatraltato tenyezok azoknal, amik nagyon sokat tudnak porogni, - a szeleprugojuk sokkal erosebb.
Tovabbi megteveszto korulmeny, hogy az 50 000 es motorrad teszteken a sportmotorokat termeszetesen kiviszik palyara, a turamotorokkal meg ugye turaznak. Hu de hatalmas terhelesek lehetnek ott.
Es akkor ebbol szurjunk le adatot.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136508 üzenetére
Nem, ez általában a magyar piac. Én nem vagyok ennyire parás, tavaly feleségemnek vettem először 0 km-es autót, de eddig az összes használt volt, sok sok km-el.. és nem ismertem a használt járműveim előéletét. (illetve egyik autót apámtól vettem meg, mondanom sem kell, hogy azzal volt/van a legtöbb gond, mert márka szervizbe hordta.)
OnRoad videó is volt két GS-ről 200e km felett. V-stromból meg rengeteg 120e-150e futott példányt láttam már.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
hroberto
veterán
válasz Geresics #136504 üzenetére
Értem én a lényeget, de akkor meg nem kell általánosítani. Maradjunk annyiban, hogy ha nem nyelezed a motort, és normálisan szervizelve van, akkor nem repül szanaszét még 100 ezer alatt sem.
Mondjuk erre is tudok ellenpéldát, mert tudok egy Z 750 - ről, amit ütött - vágott a gazdája, és 100 ezerrel adta el. Úgyhogy már tényleg nem tudom hol az igazság...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136510 üzenetére
Naneee. Ez gecc. Ez most komoly?
Hogy nem kell altalanositani? :DDD
Erre meg egy mondatba zanzasitod az egeszet es altalanositasz? :DDDHogy nem repul szanaszet 100 ezer alatt sem. Hat attol fugg melyik motor ugye?
Milyen bajai lehetnek, meg nalad mi az, hogy nem nyelezes. Illetve mi az nalad, hogy a motor jol mukodik :DEs azt ki merem jelenteni: aki ut vag egy z750 est. Az nem fog elmenni 100 ezret. Ez viszont fix.
Szoval vki nem mondott igazat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Ez a futasteljesitmeny a tervezestol a hasznalat modjaig terjed.
Egy motorot el lehet kuldeni keresore 30 ezerrel, es lehet hasznalni 300 ezer felett is.
Minden szaros rezlet belejatszik.
Vasarlaskor ezt nehez ellenorizni. De egy alapos atnezes megnyugtato lehet, de nem ad teljes vedelmet.
Egy hasznalt motornal mindig nagyobb a kockazat a zsebbe nyulos hibara. Uj motornal van garancia elmeletben.Sok e egy hasznalt motornal a 90 ezer?
Ezt innen megmondani sztem eselytelen.Tesomnak is benne volt az RT-be 145 ezer.
Gyari kompresszio, de a kuplungtol a generator csapagyig a sok sziriszart cserelni kellett.F650 GS. 170 ezer.
Megy. Zorog benne minden. Jon megy megall.CB500 330 ezer. Tesztelve szetszedve kimerve.
Honda Foresight.
Oraban 29 ezer. 3. javitomeretre furva, repedt hengerrel. :D.Phanteon. 21 ezer. ECU, uzemanyag ellatas elpusztult, 100 ezeres koltseg volt 6 eve.
Nem csak a km, de a roszabb tarolas is odateszi a maga nyomait.Oda kell figyelni, es ugy is kel hasznalni.
Vannak tipus bajos egyedek. Pl yamaha korai 850 blokkjai. De ott is vannak ellenpeldak. kimeletesebb haaznalattal a 100 ezres futas sem problema.
Szoval latni hallani kell. Aztan ha elment mar vasarlas utan 15 ezret, lehet hirdetni :D. 5 ezerrel km-el. :D
-
Topiccsendőr
addikt
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136513 üzenetére
Értem, és szerintem sokan értjük, lehet nem te vagy az egyetlen értelmes ember a topikban.
Igen, sok típus elmegy akár több 100e km-t, szerintem aki venni akar egy adott típust, az utána érdeklődve (itt is ez történt) a várható hibáknak költségeknek eldönti, hogy vállalja e az adott km-el a vásárlást.
Itt az volt az egyik első válasz, hogy már viheti is a méhbe, de csak ha már nincsenek rajta a műanyagok, mert úgy ott se kell. Ez így általánosan egy ordas nagy faszság, ezt meg én merem kijelenteni, de nyilván van olyan típus, amire igaz.Az én motoromban most 70e km van, márciusban lejár a garanciája, ha találok egy jó szerelőt, többé nem viszem márkaszervizbe és most azt gondolom talán már kiszolgál ez a motor a motorozási időszakom végéig a jelenlegi futásteljesítménnyel kalkulálva, a motor felszereltsége, tudása, stb még lehet 10-15 év múlva sem indokolja a cserét.
Mondom ezt most, de ki tudja nem jön e szembe egy olyan ajánlat a jövő héten, hogy azonnal lecserélem.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #136504 üzenetére
Pontosan ezt írtam én is. Hosszú futásteljesítményhez rendes motort kell venni.
Egyébként miért ne dícsérjem az enyémet? Most 60 ezer van az órájában. Eddig nem volt gyakran szervízben. Egy generátor, egy önindító behúzómágnes. Ennyi. Persze, nem a HaHu -n vettem, hanem a szalonban, újonnan.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
Most komolyan persuader-rel vitatkoztok? Hahaha... (ez egy nagyon gúnyos kacaj volt, merthogy annak nem sok értelme van)
-
V.Stryker
nagyúr
Hogy kizökkentselek benneteket a vitából, elmesélem, hogy tegnap az M5 kivezetőn találkoztam egy 3 fős csoporttal, mindnek Hells Angels Hungary felirat a mellényén. Természetesen Harleyval voltak, de ilyen régi gépekkel.
Amin megrökönyödtem, hogy a 3-ast vezető csóka intésére csináltak mindent. A karjával intette az előzést, sávváltás, hogy melyik irányba, kézfentartással és gépiesen követték a többiek. K.rva jól együtt mozogtak. Mentek amúgy, mint az állat még a város közt a kivezetőn is. És valahogy a mozgásukban volt egy határozottság, nem tudom leírni jobban, mert látni kell, de ha valamilyen irányba megindultak, akkor olyan ellentmondást nem tűrő megindulás volt.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #136519 üzenetére
Voltam par csoportos motoozason. Aztan arra jottem ra, nekem max 3 motor a plafon.
Persze a motorozast masthogy elik meg az emberek. :).
A seregbe eleg volt a vezenyzora egyszerre torteno vegrehajtasokbol. :). Rohadt latvanyos volt, de ennyi.
Ki kell probalni, lehet neked bejonne. -
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #136523 üzenetére
Klubonként eltérőek a szabályok. A Hell''s -nél csak a HD. Úgy tudom, hogy vmi kezdeti szabályzatuk szerint a Triumph is elfogadott, de én Angyalt még csak HD -n láttam. A Devils MC -nél minimum 750ccm, sötét tónusú motor a kritérium. A többi klubét nem tudom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
És van ahol nem csak a motor a kritérium. Van ahol van próba motorozás, ha ott nem tetszel a tesztelőnek, nem motorozhatsz velük csapatban, mondván veszélyezteted a többieket. Ha éppen antipatikus vagy, akkor fel is út, le is út.
A vstrom klub alapítói 2006 óta mind lecserélték a motorjaik, oda csak a klub tagsággá váláshoz kell aktuálisan vstrom. Ez szerintem is normális, motort könnyen cserélsz, barátokat nem!
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #136514 üzenetére
Tudom, hogy nem en vagyok az egyetlen ertelmes ember a topicban, megintcsak nem erre ment ki a vita, nem ertem ezt miert raktad ehhez hozza. Valakit sertegettem, hogy nem ertelmes?
Amugy meg ha erted, akkor miert hozod fel egy vitaban azt, amirol erted, hogy nem allja meg a helyet, meg te sem az alapjan cselekszel.
ennek nincs koze az intelligenciahoz, hogy valamit nem akar elfogadni az ember, mert kenyelmesebb csak hinni valamiben.
Nem csak tipusokon mulik. A tipus egy dolog. Ha 80-al mesz az etz-vel, azzal is kimesz a vilagbol. Pedig az aztan egy igazi hulladek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #136518 üzenetére
Oooghhoohoo, magas labda.
Hat nezd. Lehet valakinek az utes-vagas az is, ha 80 al megy, minden relativ, ebben az esetben nem hazudik, csak el van tevedve.
A neten, a tet nelkuli kommentek vilagaban azert el-el csattan egy kis loditas, kinek hany ismerose van, kit nevez epp ismerosnek az ervek erositesenel, ilyenkor nem ismerunk pardone-t ugye. aztan az ismerosnek bezzeg mennyi a fogyasztasa...
Nekunk mennyi a fogyasztasunk. :D
Hany km van a motorunkban. Mit nevezunk hibanak. Mit nevezunk nagy hibanak. Mit nevezunk megbontasnak. Azert ha belekerdez az ember az ilyenekbe, mindig kiderul valami. Amin megsertodik a kerdezett fel.Ugye sajnos arrol veled nem tudok vitatkozni, hogy egy motor hogy nez ki ilyenkor, pedig azzal tobbre mennenk, de sajnos az ismerosok motorjairol beszelunk, nem arrol, hogy mit tapasztaltal egy megbontas soran.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136528 üzenetére
Nem tudom, hogy Te hol tartasz és hogy téged idézzelek:
"Sajnos, elvesztettem az érdeklődésemet".[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #136532 üzenetére
Ooo, koszonom kerdesedet, mar regota vartam, hogy valaki megkerdezze.
engem erdekel, es megtisztel, hogy idezve lettem. Ez sokat jelent nekem.Rogton akkor komaba is dontenem az engem annyira nem szereto topictagokat, meg teged is. egy krvahosszu es viszonylag bonyolult ertekezessel. Mivel bonyolult lesz, remelem a valasz ra nehany szobol fog allni.
Szoval sokat beszelgettem az utobbi idoben ilyesmi emberekkel, mintahogy azt korabban emlitettem valamelyik hszben. Motorosok, akiknek olyan becsipodeseik, vagy egyszeru markabuzisaguk van, emelle rettentoen markans velemenyt kepviselnek. Ekkor gondoltam arra, hogy erdekel, mi lehet az oka. mi lehet ennek az oka, hogy annyira magabiztosan tudnak beszelni olyan dolgokrol, amikrol en megcsak hatarozott velemenyt sem mernek megosztani.
elegge fel vagyok porogve, mert ugyan egyaltalan nem jogosan, de valahogy kisse neheztelek azokra az emberekre, akik ennyire leegyszerusitik az amugy nem leegyszerusitheto dolgokat es nem azert nem kepesek befogadni informaciot, mert butak, hanem mert
1. az informacio ado (en) egy idegesito szemely, ami az ervek megkerdojelezesevel azt az erzetet kelti, hogy felsobbrendu, vagy tiszteletlen.
1a. Mivel az erveinket megkerdojelezi, a hitelessegunket is megkerdojelezi abban a mikrotarsadalomban, ahol epp vagyunk, meg kell vedenunk magunkat.
1b. Ha valaki tiszteletlenul viselkedik velunk szemben, azt mi sem fogjuk tisztelni, es teljesen mindegy, igaza van-e vagy sem, nem fogadjuk el a velemenyet
2. a regen is szarul mukodo oktatasi rendszer miatt, meg eleve a kultura miatt, olyan nincs, hogy vitakultura.
3. backfire effekt. (adott véleményt cáfoló tények, adatok és bizonyítékok csak ritkán ingatják meg az embereket saját hitükben.
Az esetek többségében azt tapasztalták, hogy a valós információk ellenére még inkább ragaszkodnak téves elképzelésükhöz.
4. Dunning-Kruger effekt
a jelenség, amikor minél kevesebbet tud valaki egy adott dologról, annál inkább hajlamos túlbecsülni a saját tudását.
Kruger és Dunning szerint számos tanulmány sugallja, hogy a legkülönfélébb területeken, az olvasott szöveg megértésétől a gépjárművek használatán át a sakkozásig és teniszezésig az amatőrök magabiztosabbak a szakértőknél. Azt feltételezték, hogy egy tipikus jártasság esetében a hozzá nem értők
- hajlamosak túlbecsülni a saját képzettségüket,
- nem képesek felismerni, ha más ért hozzá,
- nem képesek felismerni, hogy ők maguk mennyire nem értenek hozzá
- ha fejlesztenek a saját szakértelmükön, képessé válnak annak felismerésére, hogy korábban nem értettek hozzá.
Szoval ha az lenne a szandekom, hogy meggyozzek embereket, elsosorban kedvesnek kellene lennem. Tehat erdeklodnom kellene mondjuk nalad a harley davidson-os multaddal kapcsolatban hogy:
Tudnal esetleg meg ezekrol az erdekes kezjelzesekrol meselni tobbet?
- majd miutan lelkesen elmeselted a fenykorod anekdotait, ezutan kellene benyomni a kupot, ovatosan:
- a legnagyobb tisztelettel. De egy harley davidsonnak 90 e km a bejaratasnal kisse tobb kopast eredmenyez.Es akkor a megnagyobb marhasagokat nem emlitenembocsika, epp valtozok meg, azert tobb idore van nekem is szuksegem, legy belato.LOFASZT. Nem leszek kedves. Leszarom, hogy elhiszitek, vagy sem. En a topic lelkiismerete vagyok, es basztatni foglak benneteket ha faszsagokat irogattok :D
Es ami szembetuno. Mindenki akkor nyugodott meg a vitaban, amikor annyira egyszerusitette le az altalam mondott dolgokat (direkt nem tenyeket irok) amig szinte ugyanaz lett belole, amivel eddig is ervelt, vagy kenyelmes volt neki. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136533 üzenetére
Talán ha jobban figyelsz, akkor nem írod le ezt a kisregényt (bocs, nem olvastam végig). Már az elején tévedtél. Én ugyanis nem kérdeztem semmit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
válasz Topiccsendőr #136533 üzenetére
Jólmegmondtad! Hahaha..."topik lelkiismerete" Hahaha...
A Te stílusodban: maradj a kaptafánál! -
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #136529 üzenetére
Én nem akarlak meggyőzni, egyszerűen leírtam a tapasztalatom, és innentől kezdve mondhatsz amit akarsz! Elég sokat motoroztam a szóban forgó Z 750 tulajával, láttam mit művel vele, állandóan tiltásig forgatta stb...
Hihetetlen, hogy mindezt kibírta, és 100 ezer kilométer fölött számolták be egy új motorba (CB 650f), azzal is nagyjából ugyanígy bánik, igaz abban még csak 40 ezer körül van.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Topiccsendőr
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136537 üzenetére
Ember! Hol látsz te ott kérdést? Az egy kijelentő mondat. Az, hogy nem tudom, hogy hol tartasz, nem jelenti azt, hogy szeretném tudni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #136540 üzenetére
:DDD
Edesapa. Keso. Megirtam. Egy hulyebol mar nem tudsz hulyet csinalni, tok mindegy, milyen jel volt a mondat vegen :DDD
Ezen ne rugozz :DDD
De ugy hallottam, tovabb lehet gorgetni, ha valami nem erdekel. Nem vagyok benne biztos, en aztan minden fszsagra valaszolni fogok, mert most kivancsi vagyok, meddig lehet ezt csinalni :DDDNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Kérek mindenkit, hogy ezt a meddő beszélgetést itt hagyja abba. Pont. Mindenki elmondta a vélményét, innentől ugyanazt mondaná minenki. A topik többi tagja is elolvasta már amire kíváncsi a témából, és mindenki el tudja magában dönteni, hogy kinek ad igazat anélkül is, hogy ide leírná. Az eddigi kommenteket nem törlöm, nincs bennük semmi olyan, ami miatt törölni kellene (amiben volt, azt már úgyis töröltem).
Az ezt követő kommenteket viszont törölni fogom tekintet nélkül arra, hogy ki, mit, hogyan és miért mond a témával kapcsolatban, mert ez már nem építi a közösséget, hanem épp ellenkezőleg!
Megértéseteket köszönöm!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
Van vkinek tapasztalata a Pardival? Korrektek? Azt hírdetik, hogy náluk "jó áron" van olyan sisak, amilyet szeretnék. Ez csak 20 Euróval drágább a Louis -nál. De, mivel a Louis -ban eddig nem találtam, így felpróbálni sem tudtam, hogy L, vagy XL kell nekem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Pfiucska
aktív tag
-
bacus
őstag
válasz Somatom #136531 üzenetére
Ezeket a teljes életmódú klubokat nem ismerem, láttam egy régi dokumentum filmet (magyarokról), az alapján nem is vágyom közelebbi ismeretségre.
Konkrétan márka klubokra írtam, hogy van befogadó klub és van nagyobb zárt klub.
Bmw klubról (lehet több klub is van) hallottam nekem nem tetsző dolgokat, ami miatt pl meg sem próbálnék, próbáltam bekerülni. Pl nem mindegy a ruháztatod márkája, vagy milyen hotelekben szállsz meg a túrán, stb.
És még az is lehet, hogy ma már a fele sem igaz.Ezek a szigorú csapat posztok feleslegesek számomra. Pl épp ki van elöl, ha épp az kell, hogy én menjek elől, mert én ismerem az utat, nekem van gps-be, stb, akkor én megyek előre, ugyanakkor nem megalázó szerep hátul menni, sőt, ezért én szívesen vagyok záró ember is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Somatom
veterán
válasz bacus #136547 üzenetére
HD -nál is van ilyen. HOG (Harley Owners Group). Abból én nem kérek.
Ami a Road Captain -t illeti, neki az a dolga, hogy felkészüljön a menésre. A klub eldönti, hogy mikor, hova van gurulás, a többi a RC dolga. A hátul menésemet én a sorban elfoglalt helyemre értettem. Elöl a RC, utána a két biztosító ember (általában utas nélkül, dinamikus(abb) motorokkal. Nekik a kereszteződéseken áthaladás biztosítása a feladatuk). Utánuk a pénztáros (és/vagy a titkár), és a főnök. Majd sorban a tagok, aztán a prospectek, hangaroundok, supporterek, meghívottak. Leghátul pedig a két hangman, vagyis a záróemberek. Az ő feladatuk, hogy hátulról védjék a csapatot és hogy jelezzék, ha vki lemaradt. A RC és a Hangman szinte végig a szembejövő sávban mennek, hogy közvetlenül lássák egymást.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen