- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- OLED TV topic
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novics
senior tag
Szia Urak!
Van egy SW-Motech dobozszettem, sajnos az egyik záram tönkrement. Hol lehetne beszerezni újat? A gyár honlapján csak az újabb dobozokhoz van zár. Helyi zárboltból gyorsan elhajtottak, hogy nincs ilyen, nem is lesz, meg nem is tudja, hogy mi ez. Képek alapján neten nem találtam hasonlót.
Persze keresgélek tovább, de hátha volt már más is hasonló helyzetben, és van valami tippje.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
dellfanboy
őstag
válasz pellesmartin #136809 üzenetére
nah ha mar megvetted, akkor varjuk az elmeny/szerelesbeszamolot
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #136854 üzenetére
Hmm, nem hiszem, viszont ez inkább az elmúlt 10e km átlaga, mintha akku cserekor ez nullázódott volna.
Nekem 40% Budapest, ami lehúzza a túrán elért átlagokat. Rbiker képeken szoktam látni (adott túrákhoz tartozó) átlagokat, azok 70 felettiek. Az biztosan csak moving average.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Viktor89
aktív tag
Sziasztok! Vettem egy 2008-as Kawasaki Versys 650-est. Első (kb 40km-es) út után amikor megálltam de a motor még járt alapjáraton,elkezdett világítani a vízhőfok jelző piros led a műszerfalon. Leállítottam és pár másodperc után a hűtőfolyadék tartálytól furcsa bugybiorékoló hang jött mintha felforrt volna benne a víz. Megvártam míg lehűlt,a hűtőfolyadék félig volt. feltöltöttem maxig és ,beindítottam és nem világított a led. Elindultam haza,kb 30km,normálisan közlekedve. Hazaértem,nem kezdett el világítani a led,de miután leállítottam,megint elkezdte ezt a furcsa hangot kb fél percig csinálta,aztán lett 1 kattanás és abbahagyta. Ez így normális vagy valami baja van? Az első út nagy melegben volt ,a második már késő délután. Bocs,ha hülyeséget kérdeztem,de első motor.
A hangról készítettem videót.
[link] -
Micsurin
nagyúr
Egyre jobb a hét
Konzol min 70k itthon... erre most még jó eséllyel a kormánycsapágy is elment. Kistempónál erős elsőfékre érezhetően kottyan a kormány, ha tolom csak és hirtelen féket húzok akkor is érezhetően kottyan egyet, mikor összenyomódik a villa és mikor visszarugózik is mintha be és kikottyanna.
Egyedül vagyok bent nem tudtam rendesen megrángatni mert rohantam melóba, de járni szépen jár a kormány nem szorul meg a bowden el is húzza finoman ahogy mindig.
A megrángatáson túl lehet még valahogy tesztelni?
Mi más tud hasonló érzetet kelteni még?
Ezen a retken lehúzó nélkül cserélni sem lehet... az egyik távtartógyűrűnél nincs hely hagyva, hogy betudjon alá nyúlni az ember és csak kokányolni lehet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #136858 üzenetére
Ez az erno?
Ha kottyan akkor kottyan.
Kozep allvanyon tegyel sulyt a hatuljara. Ovatosan meg tudod mozgatni.
Lehet nem jol lett rogzitve a kormanycsapagy es meglazult.
A felso csapagyat konnyen lehet ellenoriizni, keves szerelessel. Az also a maceras.
Ha mar kint a felso akkor teli lehet nyomnyi zsirral, vagy valami magas Molibdenes pasztval mindkettot.
De fel is javithatod grafit porral. Ettol nem gyogyul meg, de egy darabig elmegy. Persze ez fugg a beverodes merteketol.
Aztan csere. De legalabb feltudsz ra keszulni.
egy-ket oras szerelgetes alatt megvan. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136860 üzenetére
CB.
Külföldre mennénk utassal 1 hónap múlva...
Most megy az SOS szerelő keresés csapágy húzó hiányában. Az alsó fém karikát nem tudnám ugyanis kiszedni, itt nem hagytak helyet benyúlni alá mint egy VFR800 vagy Bandi esetében.Ritka retek megoldás a CB, még csak értelmesen ráhúzni se lehet bontás nélkül azt néztem most az éjeli szolimban...
1-2 óra szerelgetés... van ma sum 6 vagy 7 órám pihenni aztán megint 12 óra éjeles. Benzin-gyufa
Haza értem rátornáztatom apum, nyomja le és erősen imádkozom, hogy a féknyereg csapja kopott és az kottyan.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136862 üzenetére
Csapágy... fura, nem lóg nem kottyan középtámaszon lenyomva de lábon ha tolod és ráfékezel ha a nyakra teszed a kezed érezni, hogy kottyan és mozdul.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz pakfong #136863 üzenetére
A melegedő víz térfogata megnő, majd mikor kihűl lecsökken. Ezt kompenzálja tágulási tartály. A felforrt vizet is itt tolja ki. Valamilyen nyomás többlet keletkezik, ezért tolja ki a vizet. Illetve bugyborékol bele.
Lehet szivattyú gyengeség is, keveset szállít.
Menet közben túlmelegszik ott valami nem stimmel. Akkor a legnagyobb a menetszél és hűtés teljesítménye is.
Valami nem stimmel, sztem. -
csongi
veterán
-
pakfong
tag
válasz csongi #136865 üzenetére
Ha eleve kevés víz volt benne is felforrhat. Termosztát nem nyit. Cserélve volt a víz, csak rosszul lett légtelenítve. Nem indul be a hűtőventi.
Így látatlanba elég sok minden lehet, csak kíváncsi voltam, ennyi videó alapján hogyan jutottál arra, hogy hengerfejes lehet.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136866 üzenetére
Úgyis kottyan, egyértelmű. Haverok szerelője legalább vállalja sos-ben, 60km-ert meg csak elmegy még addig.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz pakfong #136867 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy az. Csak gyanus.
A ketto nem ugyan az csak tippeltem. Ez lehet a legrosszabb forgatokonyv talan.Egy piros lampas felforralasnal amibe nincs eleg hutofolyadek, vagy levegos a rendszer, ez a hiba hamar bekerulhet a listaba. Mire egy ilyen menetkozbe bejelez konnyen komoly karok keletkezhetnek.
-
JoinR
senior tag
válasz pakfong #136867 üzenetére
Ja biztos eladás előtt cseréltek benne minden folyadékot, úgy szokás itthon.
Illetve ha tényleg felforr, akkor ahogy csongi írja, gyorsan jöhet a felújítás. Az is lehet, hogy a hűtősapka miatt nem tud kialakulni nyomás, és hamarabb felforr.
De amikor én legutóbb ilyen hangot hallottam, az bizony hengerfej volt. Az olajat érdemes lenne megnézni (szín, szint), hogy oda ment-e át a hűtőfolyadék esetleg. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Viktor89 #136857 üzenetére
Szerintem ez annak a hangja, ahogy a hutosapka azereszti a vizet a tagulotartalyba, de jaro motornal nem kellene 120 fok felett lennie a vizhomersekletnek, emelle ha fogy a hutofolyadekod, akkor valahol eszi a vizet. Amennyiben a hutoventillatorod mukodik, es ilyenkor egyfolytaban hut, semmikepp nem szabad felkusznia a homersekletnek eddig.
Ha nem megy a ventillator, attol felforrhat. Tehat a kerdes az, hogy megy egyfolytaban a venti?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #136858 üzenetére
Ha uszoagyazasu a tarcsa, akkor van egy jateka, kezzel is erezni. Ez nem feltetlen hiba. A nyakcsapagy pedig inkabb beragodik, lesz egy pont, ahol akad. De ennyire nem lazul ki, hogy kottyanjon.
Fel kell emelni az elejet, magadnak dontod a motort, es a kormanyt forgatod. Ha van egy pont, amibe beakad, akkor cseres. Igy tudod vizsgalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #136861 üzenetére
Minden motornak a nyakcsapagyat ki kell utni, es hidegvagoval le kell verni a villakiflirol, aminek mindig aldozataul esik a tomito alatet alul. Mindegyiken. Nincs olyan motor, ahol ne szerszam nelkul csinalnad ezt.
Es a csapagyat nagyon ritkan kell utanahuzni, elobb ragodik be. Tulajdonkepp enduro motorokon kivul sehol, soha nem talalkoztam azzal, hogy utana kellene huzni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #136871 üzenetére
Mivel mutatja a hofokot, hogy tul magas, ezert nem a hutosapka szelepevel lesz baj, mert tenyleg tul meleg a motor. Erre nincs hatasa a folyadekcsereknek, akarcsak a hengerfejtomitesre sem.
Ez leginkabb nem mukodo ventillatornal fordul elo, szoval amig nem kapunk valaszt arra, hogy mukodik-e, addig nem hengerfejeznek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Novics
senior tag
válasz Geresics #136853 üzenetére
Ha nem mondod, nem is veszem észre. Egyből a .com-ra mentem, nem is figyeltem, hogy van .hu is. Írtam nekik - legvégső esetben egyenesen a gyártónak írtam volna -, befotóztam a kiszedett zárat, hogy milyen is kell.
tboldi
Jah, legrosszabb esetben valami menő TUTTO lakattal zárom le.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Viktor89
aktív tag
válasz Topiccsendőr #136872 üzenetére
Megy a venti folyamatosan és nem fogy a viz.
-
#74459392
törölt tag
Sziasztok!
Szeretném kivonni a motoromat a forgalomból, mert nem használom, és előreláthatóan sokáig nem is fogom, viszont eladni nem szeretném.
Csak ideiglenesen tudom kivonni a forgalomból máskülönben bontási igazolás kell? És mi van azokkal, akik gyűjtik a járműveket, de nem használják? Nem csak az összeg zavar, amit fél évente ki kell pengetni az ideiglenes kivonás meghosszabításáért, hanem, hogy foglalkoznom kell ezzel.
Terveim szerint sok-sok évig állna a motor, így nem igazán szeretnék ezzel bajlódni, ha netán van más megoldás.És ezzel összefüggésben lenne egy másik kérdésem is: hogyan lenne célszerű tárolni sok évig?
Garázsban van jelenleg letakarva, fűtve ugyan nincsen télen, de fagy sincsen.
Kb. 4 éve van nálam, alig használtam, szóval idáig is állt tulajdonképpen, tele tankkal + liqui moly benzinstabilizátor. Keréknyomást szoktam ellenőrizni, ~ 2 havonta beindítom, kicsit megrugóztatom és fékekre is rápróbálok.Egy Yamaha XV250-ről van szó, 94-es.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #74459392 #136882 üzenetére
Kivonhatod ideiglenesen vagy véglegesen. Utóbbi esetben soha többet sehogysem helyezheted újra forgalomba, ergo neked ez nem opció. Marad az ideiglenes kivonás, amit jelenleg fél évente hosszabbítgatni kell, de pont nemrég olvastam valahol hogy meg fog szűnni ez a fél éves ciklus és nem kell majd ezzel maceráskodni.
Tárolásra elő illene készíteni, leereszteni a folyadékokat, valamit kezdeni a tankkal, felbakolni a motort stb. A helyben járatással csak ártasz neki.
[ Szerkesztve ]
-
#74459392
törölt tag
válasz dellfanboy #136883 üzenetére
A cél az lenne, hogy ~10 év múlva is használható motor legyen és vissza lehessen állítani a forgalomba.
Hát akkor rosszul csináltam eddig, valahol olvastam, hogy érdemes néha beindítani, ezek szerint ezt felejtsem el?#136884tboy93
A folyadék leeresztésen és tankkal kezdeni valamit alatt mit értesz? Le kellene ereszetni az üzemanyagot, a fékfolyadékot, motorolajat? Ezeket otthon meg tudom csinálni vagy csak szervizben aztán utánfutóval haza?
Alátámasztásra ilyen vagy ilyen típus lenne jó? És mi lesz vele, ha nem támasztom alá, hanem hagyom ahogyan van? -
nagyúr
válasz #74459392 #136885 üzenetére
Ezt nálam okosabbak fogják megmondani. Hosszú évekre én úgy gondolnám, hogy pl. nem szerencsés a fékfolyadékot benne hagyni, ugyanis felveszi a levegő páratartalmából a vizet, utána meg korrodálhat a fékrendszer. Ezért kell 2 évente cserélni. Üzemanyag tanknál meg lehet célszerű csurig tölteni 100-assal vagy valami más praktikát alkalmazni, hogy ne rozsdásodjon. Akkut kivenném. Bakolásra szerintem mindkét megoldás megfelelő. Bár én inkább vennék egy picit drágább, de gurulós emelőt, hogyha útban van a motor akkor könnyen arrébb lehessen tenni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #136886 üzenetére
a robit v a gixert?
megérheti 4-5 hónapra is kivonatni a triplát?[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Somatom
veterán
válasz #74459392 #136885 üzenetére
Sztem olyat kérdezz, aki muzeális járművekkel foglalkozik. De, sztem a komoly renoválást nem úszod meg. Én úgy tudom, hogy ledugózzák a blokk nyílásait és feltöltik olajjal. DE! Nem tudod úgy leállítani a motort, hogy valamelyik szelep ne legyen nyitva. Na, az a bütyök tíz évig fogja benyomva tartani a szeleprugót. Az semmiképpen sem jó. Plusz ezer más dolog lehet, amire nem is gondolnál. Az enyém is pár hete hosszú álomból lett felébresztve. Tegnap elkezdett csöpögni a benzincsap. Az állásban porózus lett a membránház tömítőgumija. Szerencsére ez Harley, így némi telefonálgatás és holnap reggel egy Bp. - Baja oda-vissza után, remélem, délutánra elhárul a probléma. De, egy ritka, régi típusnál necces az ilyen alkatrészbeszerzés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #74459392 #136882 üzenetére
A leheto legrosszabb amit tehetsz, hogy beinditod.
Csak akkor inditsd be, ha mesz is vele.
Televagod az olajat rengeteg paraval, amivel elsavasitod, es ha nincs normalisan felmelegitve, akkor ki sem tud parologni belole, ez legalabb 1 oras mutatvany, es nem alapjaraton.
6-8 havonta bikazoval csak az oninditot lasd el arrammal, hogy forgasson a motoron, ha egyaltalan nem akarsz vele menni, de ne inditsd be.
A kerekeket fujd fel 3.5 barra, es hagyd ugy a motort, ne basztasd.
Akkut vedd ki, benzinbe vagy 2T olaj, vagy stabilizator.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #136888 üzenetére
Gixxer 2016 óta nincs forgalomban. Lehet már nem is lesz. Tmax nincs kivonva, télen is használom. 4-5 hónapra megérheti simán.
-
#74459392
törölt tag
köszönöm a tanácsokat mindenkinek!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #136890 üzenetére
Gondolkoztam azon, hogy a teljes üzemanyagot leengedném. Karbiból, mindenhonnan.
És filteres zacskóba pára gyűjtő golyókat tennék, azt belógatnám.
A kifolyó csonkot és a szellőző csonkot vakolnám, a tanksapkánál meg folpakkal lefóliáznám.
Sztem így hosszú évekre el lehetne tenni egy vastankot. -
nagyúr
-
Somatom
veterán
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #136898 üzenetére
Szerintem fogaras
A 67C az keletre van nagyszebentől, a fogaras nyugatra.
Kerciora pedig a fogaras bejáratánál van.
Egy a lényeg, a kettő közötti főutat, (E81) kerüljétek el jó messziről.
Mivel az az egyetlen észak-déli útvonal a környéken, ezért a teljes kamion forgalom azon megy át. Normál 2x1 sávos útról van szó, képtelenség rajta haladni, még motorral is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- OTP Bank topic
- War Thunder - MMO Combat Game
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Hardcore café
- Diablo IV
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen