Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz mocsanisi #19300 üzenetére
Tudod milyen szar motoros szezonba 1-2 hetet várni alkatrészre + akár napokat a beszerelésre?
Én szar időbe vittem el a mocit szerelőhöz, még mondtam is neki, hogy ráér, trágya az idő. Rá pár nappal megjött a tavasz és azóta hívogatom a szervizest, hogy mikor lesz már kész.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #19296 üzenetére
Biztos vannak ilyen vevok is, amit te irtal.
De 90% ban a motortulajoknak nincs fogalmuk arrol, h mi a gyari allapot, alapvetoen az a futomu, ami nem folyik az jo, az a lanckerek, ami nem kakastarejos, az jo. Ilyen igenytelen a legtobbje. Azt nem erzi, ha szorul a nyakcsapagy, es eletveszely a motor! Tokmindegy mennyiert arulja. Dobbenet.
Es teljesen joszandekuan eladja a szart.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz vendingo #19306 üzenetére
Van a családba pár autó, ha esetlegesen nem tudok motorozni nem fogok belehalni. Jó nem fog jól esni, meg nem lesz jó, de én nem akarok 1-2 hengeressel motorozni. Ismerettségi körbe van 1-2-4 hengeres motor. Ami nekem tetszett és fekszik az a sor4, és ilyet is szeretnék venni. Nem igáslónak veszek motort, hanem hobbycélra, az élményért
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
válasz mocsanisi #19300 üzenetére
Amikor a 400-asom elé bekanyarodtak, és fejreálltam, elhajlott a tükörtartó konzol (többek közt)
6 éve (kb) mondtak rá 55 ezret. Két darab vas, középen összeheftölve.
eBay-en van sok minden, csak a fele kínából jön... az meg...
Azért gondold át ezt a 400-as sztorit. Engem már akkor is intettek tőle, de piszok mázlim volt (a felhozatal ismeretében), hogy sikerült egy hibátlant kifognom... de a piacon lévő 400asok 90%-a húzza maga után a véres belét.
Az elektromos rendszer meg szinte mindegyiken egy rakás szar. Itt legfőképp a kábelezésre-érintkezőkre gondolok.
Ha mégis veszel ilyen gépet (brutál jó a fun-faktoruk!), akkor két dolgot azonnal csinálj meg:
1: az alternátor-fesszabi közti csatlakozót azonnal szüntesd meg, és forraszd egybe. Ez úgy kb mindegyik csatlakozóra igaz, ami nem létszükséglet.
2: a többit cseréld le jó csatlakozóra. sok szopástól kímélheted meg magad... (legégett alternátor tekercs, elpukkanó fesszabi-trafó, stb)VFR800-ban made in japan csatlakozó. az a baj ezekkel, hogy egyszer összerakod, akkor jók, de az első széthúzás után kontakt-hibás lesz mindegyik... hiába nyomod össze a sarukat, akkor is szar marad.
3 évig nem volt ezzel a csatlakozóval bajom, 400km alatt (kb) így szétégett, pedig tiszta volt, és ápolt (mint mindegyik)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
őstag
válasz mocsanisi #19298 üzenetére
Ez ugye akkor kiesik a felújítás miatt ugyan az a helyzet mint a másikkal. Vagyis mégsem, mert ez leinformálható elvileg: [link]
Még egy karburátor szinkront kell rajta csinálni (ami kb. 80000 Ft )és szezonra teljesen készen áll.
Azért ezt remélem elírás...........
Az 8000-nek kéne lennie az elég baráti ár.
80000ból kapsz két karburátort is....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19291 üzenetére
sajnos ez tipikus. kolteni nem koltenek ra, mert 'alig megyek vele', rossz esetben 'ez honda, ugysem romlik el'. de forumokrol rettentoen kimuvelik magukat, lehetoleg a szemellenzos haverokkal pontosan ugyanazt a balgasagot hajtogatva, egymasban erositve a hitet.
hangos a blokk? tokom. szerintem egy masik olajjal is lehet mas hangja. ez a felujitott dolog meg... azert ez nem johiszemuseg hanem genyasag. lehet h o is beszopta valamivel, aztan ugy van vele h masnak is jo lesz rosszul. szakerto nelkul vasarolni nagy lutri. meg szakemberrel is lehet hogy, de az lenyegesen kisebb -
válasz Topiccsendőr #19314 üzenetére
nem lötyögött. direkt néztem, ráadásul direkt ezért kívülről fújkálom kontakt-sprével, nem húzom szét teljesen.
ezek ilyen szarok sajnos, mindegyik, kivétel nélkül.
gyárilag összerakják úgy jó, egyszer-kétszer szétszeded, kitágul a saru, hiába nyomod össze fogóval, amint összerakod, megint túl-tágul, és ez lesz a vége.
cimborám 400-as rvf-jén ugyanez volt, haverom 400-as vfr-jén szintúgy, most nekem is előjött a 800ason, pedig mindegyik made in japan, a többit nem is mondom.az a baj, hogy kazalnyi tennivalóm van, nem értem rá szórakozni vele, hogy összerakjam... majd talán ma.
mod:
de mondom, ebben az a durva, hogy tavaly kevés volt a töltés a gépen, alapjáraton 11.7-8 környéke. ez miatt meg is sz.ptam egyszer, alapjáraton paff, leállt a gép, mondom mifaszom. szerencsére pont dolgoztak a közelben jókondis autóút építők, ők készségessen segítettek betolni a gépet, majd szétvágtam egy ellenállási kábelt a fesszabin, ami adott ~0.6v-ot. utána már nem volt ez a baja, jó lett a töltés, de még akkor sem láttam, hogy baja lenne az érintkezőnek.
vágás után kb 400km-t ha mentem, annyi idő alatt szétégett az egész.
faszért nem lehet generátort tenni egy motorra, alternátoros-túlfeszelfűtős dióda monnyon' le.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
A csuszosaru tagulasa azert is lehet, mert olyan aramok mennek at rajta, amik felmelegitik rendesen.
Ez akkor van, ha alapbol szar az akkud, es nagyonnagy aramot vesz fel. Sajnos nagyon erzekenyek a motorok legtobbje az akkura ilyen szempontbol. Aprilia RSV nek is altalaban az akku miatt eg le ugyanigy a faziskabel.
Az ellenallasi kabelt nem pontosan ertem, h mi, illetve hogy adott meg 0,6V ot.
Mindenesetre szimplan egy leszopott akku fel tudja melegiteni a kabeleket, sarukat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #19316 üzenetére
ez a kábelt úgy képzeld el, hogy egy 4-5 ventis vékony tyúkbél kijön a fesszabiból, majd ott vissza is megy.
ezt ha akarod (kevés a töltés, etc) elvághatod, ez kiiktat egy ellenállást, és cirka 0.5v-al többet enged át a fesszabi. (amúgy a kitágult saru (ahogy írod is), a megnövekedett ellenállás miatt felmelegszik, és meg jobban kitágul/ellágyul)
mecseki féle magyar termék. hibátlan. akinek kell feszabi, tőle vegyen. az a tipikus csendes zseni az ember, tatabányai lakhellyel.
akku nem hiszem, hogy rossz, 2 éves yuasa, köznyelvileg "zselés" típus.reklám helye:
támogasd a magyar ipart!!!
Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14
reklám vége.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
na tegnap mentem egy kört, elvittem bnőmet egy körre a városban, nagyon élvezte a dolgot, csak mikor fékeztem mindig lefejelt a sisakkal meg mozgott is rajta a sisak, mert fateré a sisak, kicsit nagy volt rá, de majd veszünk neki egyet ha megyünk hosszabb túrára. meg kell neki majd vmilyen mocis cucc is.
jó idő volt, pulcsiban sem fáztam, igaz max 100-al mentem városon kivül. azt mondta jó gyorsnak tűnik, mintha 200-al mentünk vna. mondom ennek az órája 100-ról indul
de jól esett már csapatni kicsit, még műszaki meg szerelő, aztán góóóó![ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
csongi
veterán
Ugyan ezzel vagy majdnem ezzel szivtam. En is tole vettem a szabalyzot. Korrekt es toredeke a gyarinak. A hutesere figyelni kell hogy jo legyen. A csatlakozot hiaba huzod szet es fujogatod nem lesz jobb. Egy-ket szethuzastol tagulni fog tuti. Alapbol nem ertem miert ilyen szarokat tesznek bele. Az erintkezesi felulet kisebb mint a veuetek keresztmetszete. Ki kell szedni a csokibol a kabelsarut, es ra kell forrasztani, mert gyarilag csak ra preselik, es ott ki oxidalodik a vezetek es mar olvad is a muanyag.Nah ezzel szivtam meg, pedig az erintkezo a muanyag hazba tiszta volt, csak arebb mar nem. Vagd le es szerelj at hengeres kabelveget, azt zsugorcsovezd le. Amikor szet akarod szedni a zsugort le tudod vagni es szethuzhato marad. Igy para mentesen zarodik, es az erintkezesi felulet is nagyobb lesz. Ez a szivas 16ezresemben fajt.
-
Djuree
félisten
válasz KoVee84 #19323 üzenetére
kell teneked boxolni. nekem abba kellett hagyni a kendót (persze nem örökre, azt csak hiszi ), mert nbőm basztatott h mindig kék zöld foltos vagyok. pedig én már meg se éreztem ezeket, de őt ez nem hatotta meg
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KoVee84
senior tag
válasz Djuree #19325 üzenetére
asszony nekem is így nyitott, ráadásul csak másnap mentem el dokihoz, mert először azt hittem, csak egy sima mokkát szedtem össze. De most egy életre megtanultam, hogy ne edzek kesztyű nélkül, mert az edzőpartner lehet szerencsétlen...
Na ez komoly méretű kép lett... bocsesz
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
-
csongi
veterán
Én is ezt vezettem volna fel otthon, ha sisak nélkül gurulnék, mint Tom Cruise a Top Gun-ba Érezni akartad feelinget mi? Elég régi film,és még gyerek koromban láttam, da ha jól emlékszem napszemüvegben tolta. Nem figyeltél eléggé, az megvédte volna szemed a darázstól
Amúgy meg gyors gyógyulást, a szemedre nagyon vigyázz, Hogy igazán értsd a súlyát menny el a Minerális parkba és nézd meg a láthatatlan kiállítást nagy tanulás -
KoVee84
senior tag
válasz csongi #19329 üzenetére
Már másodjára szopom be ezt... Egyszer 14 évesen vízilabda meccse kaptak bele olyan szinten, hogy akkor szétszakadt a könnycsatornám, akkor műtöttek is. Tavaly voltam ráadásul látásjavító műtéten, amire elméletileg qwara kellene vigyázni, erre összekerülök egy szerencsétlennel, aki a szememet a vállamnak nézi! (mert nem én hajoltam bele, hanem alapból rossz helyre ütött) De nem para, edzünk mi még együtt
-
senior tag
válasz Szakbarbár #19284 üzenetére
Nekem erre az a tanácsom, hogy ilyen 2T 250-es motort már csak olyan illető vegyen, aki pályára hordja ezeket.. Elvégre oda is találták ki, tervezték meg őket..
Utcára, csak közlekedni nem ezeket a típusokat ajánlanám.
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19295 üzenetére
én már csak röhögtem volna ... azt hittem a múlt heti óta meg edződtél kár hogy nem voltam ott .. hatalmas mikor lebuknak és át változnak állattá
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vendingo
veterán
Most beszéltem a szerelővel, még mindig nincs kész a motorom.... (11 napja van nála)
Állítólag az első hengerbe nagyon szar a szelephézag.
Elvileg ha van hézagolója, akkor holnap kész, ha nincs akkor rendelnie kell... fasza....
Mitől változik a szelephézag, illetve miért van szükség rá, mit befolyásol?Az első telóból bő 1dl olaj hiányzott, ráadásul már jó szar is volt a benne lévő, nem csodálkozok, hogy olyan szar volt a csillapítása.
Ha jó lesz a szelephézag illetve a karbiszinkron, akkor elvileg simábban fog járni meg kevesebbet fog enni?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Steven
addikt
válasz #25954560 #19336 üzenetére
voltam vele múlt héten meg haverral motort nézni és pl volt egy arc aki előadta hogy nem ért a motorokhoz mindent megkérdeztünk telóba volt e törve ,hogy ,hogy eladja stb.. mondta hogy nem volt szerinte törve meg hogy csak azért lesz eladva mert a tulaj megbetegedett és segít eladni fz6-s ét ... nyájasan kedvesen viccelődve fogadott minket mint valami fogadós... persu elkezdte átnézni a motort... kb kockára volt törve ... erre miután lebukott a csávóból kitört az állat úgy beszélt mint a kocsis velünk.. ki találta hogy bontóba mindent olcsón lehet szerezni (kiderült ,hogy goldwingje van és azt is törve hozta be az államokból és hogy az milyen fasza business (szvl mégis ért hozzá )) meg hogy ezek filléres javítások stb. Szóval a story vége az lett hogy mi voltunk a hülyék
Konkrétan fossá volt égetve a kuplung el volt hajolva a fék tárcsa szét voltak bontva a kábelek.. le volt szedve az oldal dekni össze volt törve a tank... szét volt ütve első hátsó felni stb... volt baja na
haza fele viccelődtünk ,hogy haverja biztos azért betegedett le mert bele betegedett abba hogy nem javították meg normálisan : D stb ... sírtunk röhögéstől, hogy a csávó ,hogy át alakult kedves vidékiből egy szörnyé
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
stifi
senior tag
válasz Steven #19341 üzenetére
én azt nem értem hogy mi a picsának rabolják ezek a másik idejét? tényleg el tudják ezeket a bontószökevényeket sütni valami baleknak? vagy ha látják hogy ÉRT hozzá aki megnézi, akkor minek beszélnek mellé? hátha meggondolja magát?
ostoba hülye szakbarbárok, még szélhámosnak sem jók...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Daywalkerrel már beszéltünk a témáról, ő nem tudott lebeszélni, így jövök hozzátok egy kis eszmecserére.
Elgondolkoztam, hogy kéne a két bringám mellé () egy kis motor, valami öregebb fajta, amivel adott esetben tudnék motorozni és akár melózni járni (25km, előváros, gyakorlatilag ~3km 90-es szakasz, többi város és 70-es Soroksári út), és hát régi vágyam volt egy MZ / Simson, az utóbbi a termetem miatt (inkább közelebb vagyok a 150-hez, mint a 100-hoz, és magasságban is 2 méter köré kell nézni, ha a fejem búbját akarja valaki látni) kiesik az 50 ccm-re miatt, így marad két opció: 125-ös MZ és B125 jogsi, vagy 250-es, és akkor A korlátlan jogsi.
Első opció perpill jobban "esne" anyagilag, második talán életszerűbb. De talán jobb kicsiben kezdeni, és onnan (akár) felfelé.Tehát adott lenne egy 125-ös MZ. ETZ-ket néztem, azok amik már korban fiatalabbak, és jobban bejövős is (banántankos, 1990 körüli).
Nem vadulásra kell, nem döntögetni minden kanyarba
A sz.pófaktor megvan, ezt tudom, talán jobban is örülnék, ha vennék egy "leharcoltabbat" olcsón, aztán megcsinálom (ill megcsináljuk Daywalkerrel ) frankóra. 2 Kadettot (27 és 36 évesek) ápolok itthon, ha be kell olajozni a kezem, az inkább öröm számomra, mint nem, szóval a szerelgetés is belefér a képbe, ez nem riaszt el.
Kérdés: hülye vagyok, hogy ezt akarok, és felejtsem el, vagy életképes lehet az ötlet?
-
#25954560
törölt tag
válasz Steven #19341 üzenetére
voltam en is kocsit nezni mostanaban.
ember leirta hirdetesben h hibatlan muszaki allapot, csak tankolni kell bele, semmi javitanivalo.
ehe.
amikor elmondtam neki ot perc nezelodes utan a hibakat/cserelnivalokat meg volt sertodve es azt magyarazta h ha hibatlan autot akarok, akkor vegyek ujat kereskedesbol pedig csak a nyilvanvalo hibakra hivtam fel a figyelmet.
elbucsuztunk.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ha az anyagi helyzeted ezt engesi meg akkor ez van. De 100 kilo felett es 2meteres magassaggal kell a 250 es az is korlatozni fog. A forgalom tempojat is nehezebben veszed fel. Szoval gondold at szerintem. Lehet erdemes elgondolkodni egy 1980 evjaratu japan valamin ami belefer Az A2 be. vagy egy k0 suzuki 400 burgonya 33kw.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #19348 üzenetére
Tomi, ez már a múlt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen