- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KubanitoS #19552 üzenetére
"Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!" Szakáll már van, csak igen rövidke: kukkants az adatlapomon szereplő weblapra...
Ha esetleg mégis robesz lenne, akkor ehhez mit szólnátok? Malaguti Madison 125. Bazi nagy csomagtartó, Yahama - Minarelli blokk, 14LE, szerintem 11 éves kora ellenére nem rossz kinézet. Tesztek szerint 110km/h a végsebessége, csak kijöhet a 80-90 utazó, nem?
Bocs a láma kérdésekért, de még motoros ismerősöm se nagyon van....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Már nagyon rég nem láttam Romet Pony-t, ezért nem emléxek a méreteire, csak azt tudom, hogy kicsi.
Szerintetek 5 éves gyerekeknek jó lenne?
Fos kínai gyerekmotort nem vennék, amihez alkatrész sincs illetve ami van az is okádék minőségű.
Normális pit bike-ot meg alapból nem vennék gyerekeknek, arra nem futja.
15-30 ezerért már láttam ilyen Pony-kat.Unokatesóim gyerekei olyan motort szeretnének amin nem nekik kell brümmögni, hanem olyan igazit mint az enyém, ami brümmög magától és fekete.. Ja meg cápás és krokodil mintás sisak is kell hozzá, mert az félelmetes XD
A sisakot megoldom egy kis kreativitással, de a motorral kapcsolatba zsákutcába vagyok.
Jó lenne ha néha én is rápattanhatnék, ezért is gondoltam a Romet-ra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19553 üzenetére
Szerintem nem megy az 110-et. 180-200ccm tudnak 120-at kb. Ettől függetlenül a 80 utazót simán tudni fogja.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19553 üzenetére
A 80 kijöhet. De javaslom a váltóhoz való hozzá nyúlást. Ha nagyobb sebességet nem is, de kisebb fordulaton üzemelést el lehet érni ami élet tartamot növel. Mivel olasz motor, a töltést ellenőrizd le vásárláskor. Nem erősségük a vezetékelés, ebből adódóan szokott probléma lenni velük. Ha tisztán szeretnéd kezdeni a motorral, egy szerviz is kell neki. Olajok, folyadékok fékbetétek, szűrők variátor görgő, szíj. Amivel nem foglalkoznak a tulajdonosok a szelep hézag állítás. erősen javaslom. Nagyon ritka az robogó amibe valóban annyi kilométer van mint, amit az óra mutat. Kb duplájára kell számolni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vendingo #19554 üzenetére
Jó lehet, de azt erősen kétlem , hogy te is és gyereked is tudja használni. Mivel a kormányt ki kell cserélni. Akkor viszont te fogsz orra bukni vele
Egy kis romet elemzés -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19556 üzenetére
A Malaguti olasz?! Abban a tévhitben éltem eddig, hogy az valami indiai, stb. járgány, amibe veszik az olasz blokkot! Töltöttem le teljes gépkönyvet az este (vagy 400 oldal), és nézegettem a motor javításának lépéseit. A szelephézag állítást nem biztos, hogy be merném vállalni (bár autón csináltam többször is), a többi szervizmunkát valószínűleg meg tudom csinálni. Alkatrészeket hol lehet ezekhez rendelni? Kalocsán még motorszerelő sincs, nem hogy alkatrészbolt.... A vázszerkezete nagyon tetszik (gépkönyv alapján), hogy komplett térhálós váz, nem csak a szokásos egy darab görbe vascső! Miket nézzek meg vásárláskor, hogy ne essek totálisan pofára? Még egyszer bocs a sok kérdésért, de anyagilag nem engedhetem meg magamnak, hogy nagyon mellé nyúljak, pedig a pénztárcám miatt a kínálat "aljáról" kell válogassak.
Egy 125-ös régi négyütemű utcai motor (Yamaha SR125, Suzuki GN) sem igen képes nagyobb tartós utazósebességre, ugye? Tehát azzal sem járnék jobban hosszú, magányos túrázásokon? Mert ha rábólintotok a nagyrobeszre, akkor az egyéb kategóriában már nem is keresgélek tovább. Kényelemre, praktikumra biztosan jobb a robogó, bár nálam nem ez a fő szempont...
200-250k között másból nemigen van válogatási lehetőségem, az egyetlen olcsó túraendurót az éjjel levették a hirdetésből (CitiFly 125, 220k-ért)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #19558 üzenetére
Tavaly nézegettem én is robogókat. Kipróbáltam vagy 8at. Igaz 250est néztem, de még 300k-ért is csak szarok voltak. Nem használhatatlanul szarok, hanem félig lelakottak. Ráadásul a menettulajdonságaokkal egyáltalán voltam megelégedve. Bár ezekkel már legalább utazóban megy a 90km/h. A probléma a gyorsulással (fos), meg a váz futómű fék együttessel volt. Főleg a kis kerekűek voltak idegenek.
A legjobb állapotú egy 250es leonardo volt 350ért. Szinte hibátlan állapot, de annyira nem ment, hogy teljesen kiszerettem a Leo-ból. Összességében azon maradtam hogy vagy veszek egy 400as burgmant egyszer, vagy hagyom ezt a robogózást Azzal legalább fotel kényelemben lehet 2en menni, és jól tele lehet pakolni.
Ja és ha már Malaguti, akkor melóba járós motornak ajánlom a Ciak-ot. Ritka ronda egy motor, de a nagy kerekei miatt egészen motorként viselkedik.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz yodamastah #19560 üzenetére
X9 180ccm (Amalfi) ? Ilyen van csajomnak és qurva jó kis robogó. 100 utazóba, 2 személyes használatban is tűrhető, és szerintem 250k simán kijön. A mienk 200k + forgalomba helyezés volt. A vége 300k lett, de ennek már 3 éve. Az a lényeg a Piaggio-nál hogy az elektronika rendben legyen, ahogy minden olasznál.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
boogie84
veterán
Szombat délelőtt cseréltettem ki az első gumim, erre ma ezt látom:
Ezzel mit tudok csinálni? Legrosszabb esetben feljelentem őket a fogyvédelemnél.
Nem az első h elb....nak valamit, de egy k.....a gumicserében???[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
lujo10
aktív tag
válasz boogie84 #19563 üzenetére
Jól kibabráltak veled, de ha ott nem szúrtad ki, akkor így utólag mindent lefognak tagadni (sunyi kontár bagázs).
(#19568) vendingo: jó ötlet, a párom többek között műkörmös és virtuózként bánik (szerintem) a körömlakkal, lehet még kövecskéket is rakna rá, vagy esetleg valamilyen virágot
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Steven
addikt
Én is ma vettem meg a gumit m5 interact csak nemtom még kivel fogom fel rakatni hogy ne basszák szét a motoromat és a gumimat
Más:
kéne navi ..teló jó is lenne hozzá csak kéne tartó meg töltés ,hogy lehet ezt igényesen értelmes áron megúszni...
pl givi 934 tartó konzol (csak konzol) 15k nah ez nálam nem értelmes ár... még lehet kérdés nélkül meg is venném ha lenne hozzá usb töltő de 15k csak egy műanyagért az mokás...[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
.mf
veterán
válasz Steven #19570 üzenetére
Headset és zseb.
Nézni is akarod? Megállsz, előveszed, megnézed, majd mész tovább.
Csak nem menet közben akartad nézni? Na ezt gyorsan felejtsd el. Az utat nézzed. De komolyan, elég balesetveszélyes.---
Gumi-szezon van? Én is a jövő hét elején cserélek, mert a hátsó elkopott, és az első is határán van. Egész jól tartotta magát a BT-003RS, 6k-t mondanak rá, de 10-11k km-t kibírt nálam. Ennyit számít, hogy nem "húzom rá parasztból", meg várostól és lámpáktól lehetőleg távol, így kevesebb a kigyorsítás is.
---
Ha már Mecsek szóba került: júniusban arrafelé leszek egy hetet, milyen útvonalakat tudtok ajánlani?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz thEndeR #19576 üzenetére
Szerintem pedig k...ára nem szórakoztató, amikor a kedves gyalogosok már rég pirosban (nekünk már sárgul vagy zöldül) vagy egy zebra nélküli útszakaszon körülnézés nélkül lelépnek elénk az útra... én már dobtam el motort így, kanyarban kilépett elém. A piroson átmenők teljesen megérdemlik, amit csinál, én néhánynak még egyet le is kevernék.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz thEndeR #19580 üzenetére
Ezért írtam hogy "adott esetben figyelmeztetésnek jó". A másik felét meg arra az esetre értettem amikor a gyalogosnak van elsőbbsége. Mert bőven van ott olyan helyzet amikor csak heccből húzza oda neki...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #19563 üzenetére
ez csak egy felni. nem magnéziumból van, hogy ártson neki ha le van ütve a festék, meg lesz rajta még gumicsere sokszor. ha valami OZ kovácsoltalu lenne kékre eloxálva és y küllős lenne, akkor talán, de nagyon talán én is szívnám a fogam, de használati értékéből semmit nem von le. Nem tudom sikerült e megnyugtatnom
én hagynám a pcsába.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19556 üzenetére
bocs, de nekem volt elég sok robogóm, és elég sokat is foglalkoztam a dologgal. még ditechez is volt közöm, tuning szinten is.
a váltóhoz hozzányúlás az alacsony fordulatért egy cvt hajtásnál, egyszerűen butaságnak tűnik. görgők nehezebbre cserélése egy igazi hulladékot csinál a robogóból. pont ott fog csukni a varió, ahol sosincs nyomatékmaximum. akkor simán lehet venni egy gyengébb robogót is. ha végáttételről beszélünk, minek ruházzon be egy új hajtóműre, ha egyáltalán kap kisebbet.egyébként ezeknél a hibajelenségeknék ha lehet beszéljünk konkrét példákról, mitől van ez a sztereotípia. mik szállhatnak el egy adott modellnél. konkrét tapasztalatok kellenének. mert így egy nagy kalap alá véve valami. ez nem elég.
ez olyan, mint a rotaxra rámondani, hogy elég rossz blokk, mert mindig megragad, holott a sok gyök 99 százalékban a karburátort nem tudja beállítani, a kompresszióviszonyt nem számolja ki, aztán csodálkozik hogy ez van.a másik ami megtréfált, az a töltés. ha egy halott akku van bent, ami nyáron melegben egy indításnyi kapacitással rendelkezik, és az ember rámér a manualban megadott fordszámon a töltésre, akkor az akku miatt sosem fog annyit mérni. csak tökéletes állapotú akkunál lehet ilyet mérni, ami ugye elég ritka aztán jön a szívbaj, hogy szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz boogie84 #19563 üzenetére
Tescoban ~1k-ért lehet venni ilyen ecsetelős javító festék, azzal nagyjából el lehet tüntetni.
125-ös téma: nekem volt a kis CBR, kb. 180 centi vagyok meg 75-77 kiló, 90-es utazót simán vitte, 100-ig el lehetett vele menni, ment volna még tovább is de ott már közel volt a piroshoz. Persze ez sík területen értendő, nagyobb emelkedőket nem nagyon csípte. 100-150 km-t különösebb megerőltetés nélkül el lehetett vele motorozni, fölötte már azért kényelmetlen volt. Nyilván pörgetni kellett de ez van, erre tervezték. 40-50e km-es tulajok is voltak fent a fórumon, a kötelezőkön kívül mást nem kellett rá költeni. Jó, ez már kívül esik a 200k-s összeghatáron csak a téma kedvéért írtam, hogy azért kompromisszumokkal de síkabb vidékeken el lehet 125-tel is motorozgatni. Igaz az valami 120-130 kiló volt mindennel feltöltve, ezek a 25-ös chopperek meg vannak vagy 150.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #19586 üzenetére
No de a CBR125 az ~15 paci fejidommal, szemben pl. az én CG125-ömmel ami 11LE és csupasz (és ha jól láttam a kategória többi résztvevője is 10LE körül tud), ez kb. kiadja a különbséget hogy ne lehessen úgy tekerni vele mint a kis sportgéppel.
Ráadásul a CG-n sajna nincs fordulatszámmérő, így fogalmam sincs mikor vagyok "közel a piroshoz".[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
mindjárt kezd a moto2
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
vajon ez a moto2 kipuff rendszer rendelkezik utcai engedéllyel?
gabi miért nem megy? sérült még mindig?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Steven
addikt
ma voltam Rétságon , megebédeltünk jó volt...brutál jó idő van... motorozáshoz tökéletes... DE ma megint egy szerencsétlen le zúzta magát az m2-n szerintem ki csúszott mert amit a rendőrök rajzoltak csikot az a felező vonalnál kezdődött és a szalag korlátban végződött.... respect a srácnak...
kerekembe meg még mindig van 1 cm eres csík amit nem bírok le koptatni .... lehet jobb is
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
zack
nagyúr
válasz Steven #19591 üzenetére
Miért kellene eltüntetni? Volt olyan aki méltatta a gumim állapotát a széleken, aztán 2 személlyel körbemotoroztam a Mátrában... Semmit se jelent. Külsőség. És erősen függ az útviszonyoktól is. Nekem sem volt peremig kopva utcán. Az már túl van azon a határon ami vállalható közúton.
Ráadásul én mindig a /60 vágott slicket használtam ott meg még csalókább a dolog.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19585 üzenetére
Burgonyámon sikerült 1000rpm-el vissza venni a fordulatot utazó sebességnél. És nem éreztem, hogy annyira a teljesítmény maximum alatt működött volna. Jelenleg is sikeresen vissza vettem, az Atlantic 500-on Kb 600rpm-et. Annyira rossz hogy 4 liter alatt fogyaszt.Tény hogy lassabban gyorsul, de valami valamiért. Mivel nem városi motorozást akar, így a teljesítmény "Csökkenés" nem hinném hogy eget verő lenne. Ellenben hosszútávú használatkor nem mindegy hogy 7ezret vagy 6 ezret pörög a motor. Nem mondtam neki hogy cseréljen váltót. Csupán annyit hogy hozzá kell nyúlni, ha 125 robogóval szeretne 1-200Km-t folyamatosan gurulni.
Én meg elég nagy butaságnak tartom szét forgatni, mert úgy annyira gyorsul, és jaj de jó. Később meg megy a sírás hogy alig mentem és máris eszi az olajat.
Sztereotípiáról annyi ha vissza olvasol, akkor konkrét szívásomat írtam le. Elég sok olasz robogóssal előfordult az elektronika gyengesége. Nekem azért állt le menet közben, mert a töltés nem volt elég.Nem mondtam hogy hány V-nak kell lenni a töltésnek. Ez is jó pát tényezős kőr. Mivel nem jártas benne, ezért kár lenne részletekig belemennie. Megméri, ha jó akkor jó ha kevés akkor alkut képező tényező.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
nyilván a hátsó hát ,nemtom már mik a határok most is két személlyel hiába toltam a kormányt éreztem hogy az eleje csúszik kicsit ... még nincs fent az új gumi... aztán ennyire sikerült... mire megérkeztünk néztem ilyen dbkák estek le az oldaláról... lehet elmelegedett nem vágom nyomást nem is néztem mennyi van...
amúgy meg ki hívás persze értelmes határokon belül nem vagyok egy állat jobban szeretek élni...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19594 üzenetére
nyomatékmaximumon használni egy blokkot nem szétforgatás, azért nyomatékmax, mert oda van megtervezve a gázcsere, és minden más is. fajlagosan a fogyasztás is ekkor a legjobb. de ezen nem veszünk össze, ha a fülednek fáj ha sokat pörög. nem ettől fogja enni az olajat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #19582 üzenetére
Lehiggadtam. Bár hányadékul néz ki. A körömlakk lesz a megoldás azt hiszem.
(#19583) Tüzi: Újrafújni az egészet nem kell...
(#19586) Archer: Jaja, de azért kiba....ott bosszantó h elcsesznek egy hibátlan alkatrészt a gépen. Mit szólna a cég ha véletlen megkarcolnám az udvaron álló valamelyik motort, és mikor a tulaj megy vissza érte akk meg néznének mint a fa...ok.
Más: Jól mértem le a teleszkóp fényes részét (mittomén h melyik része ez) h 43mm az átmérője, és h ezt az adatot kell megadnom akkor amikor szimeringet szeretnék venni?
Ill hol tudom kiolvasni a gyári adatokból h mekkora kell? Le van ez rögzítve vhol?[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali fotós kérdések órája
- Okos Otthon / Smart Home
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Autós topik
- Bittorrent topik
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami Unreal Engine
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen