Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    válasz yodamastah #26985 üzenetére

    Kecso ugy egy rovidpalya. Egy orat allt arnyekban, mar nem tudtam vele napra allni. Aszfalt 20 fokos lehetett, homerseklet szintugy. 2 kort mentem teligaz-telifek technikaval melegitve a gumikat, terdet csak 3ik korben tettem le de akkor egy kis srac kicsuszott, sarga zaszloval meg mentunk egy kort es talan a 4ik korben kezdtem el novelni a tempot, visszavaltottam 2-esbe (le van attetelezve), es az 5ik kanyarban ami egy hajtukanyar tul nagy gazzal gyorsitottam ki. Elotte nem csuszott meg, nem volt egyertelmu jele. Elol meg egesz jo allapotu a gumi de hatul jobb oldalt mar nem volt minta. amikor letoltuk a motort, egybol neztem a gumit, de kezzel kb 40-45 fokosnak ereztem, hatso gumi jobb oldalat akkor lattam hogy nulla profil, de mindenkitol azt hallottam hogy ezzel meg ilyenkor is boven lehet kenni. Persze
    nyaron volt 65-80 is es ennel joval kemenyebben gyorsitottam ki nagyobb dolesszog mellett.

    Szoval en szerintem elsosorban az aszfalt, de a gumi se volt eleg meleg. A gaz kezeles se volt tokeletes, ezen meg javulhatnek, de nem on/off allas volt :) Szerinted?
    Az atdobas hihetetlen gyorsan tortent. Amint megindult a hatulaj, reflexbol elvettem a gazt. Egy pillanatra remenykedtem hogy nem esem le, de amikor maar a testsuly a motor elott volt, nem tudtam elkerulni. Ugye mindenki tudja hogy ilyenkor tartani kellene az adott gazallast es maximum egy low side lesz belol, de rossi kaliberu pilotak is szoktak igy esni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák