- Milyen asztali médialejátszót?
- Dell notebook topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz csongi #32600 üzenetére
En is elmondom,mit utalok.: Pirosnal varakozni ismeretlen motorossal/robogossal.
Tegnap is 3-an allunk a pirosnal,egy robogos futar valami testesebb motorral,es egy dr supermoto.Mindenki atnez a masik motorjara es: ,,Hello! " ,,Hello" ,,Szeva" *nem ismerlek egyebkent dehat motorral vagyunk igy hat koszonni kell* aztan nema csond,es varjuk,hogy zold legyen.Komolyan mondom,olyan kinos mint liftben acsorogni ismeretlenekkel.Give me your cum,bull!
-
basel00
tag
hát nem tom nem olvastam még rosszat rolla és a HJC az jó sisak?
-
basel00
tag
hát ja az Arai meg a Shoei az télleg jó de meg is kéne fizetni
-
amdk7
aktív tag
válasz csongi #32600 üzenetére
Nem tudom, nálunk az asszonyé a Honda, az enyém Yamaha és nem utáljuk egymást!
Mondjuk szoktam "csapatni" mindkettővel.Egyébként Honda fórumon kérdeztem, hogy mehetek-e túrára velük, ha nem Hondával érkezem és senki nem kifogásolta, hogy nem márkatársként érkeznék.
Persze, ha előítéleteink vannak, ne csodálkozzunk ha más is furcsán néz ránk.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Van közületek olyan akinek 1997 utáni Suzuki TU250X vagy GZ 250 Marauder, vagy VL 250 van a birtokában? Szeretnék méretet egyeztetni a féktárcsámmal, nekem 1996-os TU250-em van, a boltban pedig csak 1997 utániakhoz tudnak alkatrészt. Nem szeretnék feleslegesen megrendelni egy olyan alkatrészt amit utána nem tudok felszerelni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Archer
őstag
válasz Szakbarbár #32608 üzenetére
Esetleg [link] Ott vannak alul a méretek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nyáron engem is meghívtak ismeretlenül a Suzuki Savage-esek (LS650) a kis 125-ös csótányommal a márkatalálkozójukra. Jó, kicsit röhincséltek, mikor meglátták a kis satnya chopperemet, na, de egyébként meg oltári bulit csaptunk, és vigyáztak rám a nagy felvonuláson is, pedig ott volt pár igen kemény arc is. Hozzáállás kérdése az egész...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
amdk7
aktív tag
válasz Bogyó bá' #32610 üzenetére
"kicsit röhincséltek, mikor meglátták," .... aztán rájöttek, hogy ez komoly.
Bocsi, ezt nem tudtam kihagyni.Persze. Normális felnőtt embereknél ez nem számíthat. Ezzel együtt is biztosan akad évadnyitó, vagy más zártkörű rendezvény, ahol csak azonos márkatársak sorakoznak fel, de ezt meg el kell fogadni és kész.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Archer #32609 üzenetére
Már 2 éve túrom az internetet tárcsa után, de eddig ez az egyetlen amit írják, hogy a 96-os modellre is jó. A vázszám is stimmel (NJ47A). Árban 20.000 FT-tal olcsóbb is, mint amit itthon mutattak. Közben csináltattam egy tárcsát, de az nem lett az igazi, így nem igazán mertem használni a motort.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Archer
őstag
válasz Szakbarbár #32613 üzenetére
Járulékos költségeket azért számold bele (+áfa, vám nem tudom, hogy van-e).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Archer #32614 üzenetére
A Suzuki szervizben mondtak kb 50.000 forintot, de a gyártási dátum és a típus nem stimmelt és ha nem jó, akkor nem veszik vissza. Egy másik boltban pedig 100.000 ft lett volna
Közben én is találtam egy németországi eladót, de az drágább, és szállítási költség is van. [link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
DigitXT
félisten
válasz Szakbarbár #32615 üzenetére
Azért az ausztrál "free shipping"-be ez esetben ne éld bele magad. Azt
írják, csak Ausztrálián belül, ráadásul más országba egyáltalán nem.
Szerk: a német legalább 10 EUR-ért tényleg leszállítja Magyarországra.Archer: vágom. Csak Szakbarbár írja, hogy az olcsóbb. Na így nem.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz DigitXT #32616 üzenetére
A szállítást már nem is néztem. Így már majdnem annyiba kerül, mintha megvenném az 50.000-es tárcsát. Főleg ha még kitalálják, hogy fizessek vámot, áfát és egyék hárombetűs adót
Itt még az sem játszik hogy "leugrom érte", akkor nincs szállítási költség
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
DigitXT
félisten
válasz Szakbarbár #32618 üzenetére
Hát EU-n kívül, és ekkora összegnél sanszos, hogy ezek lennének rá.
Ez a leugrom érte ez nagyon tetszik. Szó szerint: a déli féltekére. -
DigitXT
félisten
válasz Szakbarbár #32618 üzenetére
Amúgy én Csömörre ugrottam el ezért... Kemény 1350 Ft volt, de a
szállítás nem tudom, mennyi lett volna, legalább motoroztam.
Szóval nem számolom, hogy mennyit zabált be a motor, és mennyi
időt töltöttem ezzel, ha összekötöttem a kellemest a hasznossal. -
Szakbarbár
aktív tag
válasz DigitXT #32620 üzenetére
Nekem az ETZ-hez kellett 6 db kuplung acélszegecs 60 Ft-ért. Kétszer jártam meg Budapestet mert első alkalommal csak 5 db volt a boltban. A legrövidebb út 50 km lett volna, de az meg nem táv, így csináltam egy szép nagy kerülőt a Dunakanyarban.
"Szóval nem számolom, hogy mennyit zabált be a motor, és mennyi
időt töltöttem ezzel"
Napkollektor megtérülés számításnál volt olyan elvetemült, aki a saját hobbiját órabérben számolta kiEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Dexar007
veterán
Hasznal valaki lanc sprayt? Nalam mar nagyon kifenyesedett es gondolkoztam egy ilyen hokuszpokusz beszerzesen.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Nem,csak par honapja van nalam,es azota nem sikerult annyira kifenyesiteni.Csak mostanaban vettem eszre,hogy nem artana talan kezelni.
Ez nekem olyan dolognak tunik mint a ,,motor melegites".Mindenki
kecihokos,de 8-an 8 felet mondanak.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
Dexar007
veterán
Nem a markarol van szo,hanem vannak akik csak ,,uri szorakozasnak" talaljak a lanc spreket.Olyat is sikerult olvasnom,hogy eleg szappanos vizzel lemosni,aztan fradt olajjal bekenni. Nem arrol van szo,hogy nagy kiadas lenne hiszen egy tank benzin sincs talan az ara, csak kivancsi vagyok, ki hogyan csinalja.
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #32634 üzenetére
Hol is írta ezt?
"Aztán jöttek a "száraz" kenőanyagok, mint pl. a PTFE (politetrafluoretilén; a szimeringhez hasonlóan "magyarul" Teflon(R)). [...] Én szeretek a motorral vacakolni, de mostanában erre nem nagyon van lehetőségem, ezért én a száraz kenőanyagot használom."
== teflonos láncsprayt használ.
Mondtam már: láncspray, pont.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Dexar007
veterán
Nem magarol.
De.:
,,Van aki egyáltalán nem törődik a témával, így is elmotorozik 10-20 ezer Km-t egy lánccal.
Már akkor is sokat tettünk ha időnként (samponnal+vízzel, amivel a motor többi részét is) lemossuk és leszárítjuk a láncot és néhány csepp olajjal, vagy egy olajos ronggyal lekenjük.
Aki mindezt a fentebb említett módon teszi (gázolaj, stb), és utána bekeni/befújja valamivel (de nem borotvahabbal), az már többet.
Aki manuális vagy automata olajozót használ, az fogja elérni a leghosszabb láncélettartamot, lévén az olaj nagyon jól penetrál és ken, folyamatosan hűti és mossa (!) a láncot. Cserébe részben vagy egészben összekeni a motor hátulsó fertályát. "Mindegy,holnap veszek sprét.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32612 üzenetére
Jah Fele kymco cucc, es egy millaval dragabb a konkurens termekeknel. Mondom en hogy betegseg
De egesz jo, ha ossze lehet gyurni az N700-al az odabaszos lenne
Ugyan ez otthon 700as nevvel dobta piacra a Kymco, es ha jol tudom sajat fejlesztesu blokk. Az 500-as, Honda Licenc . Ennek a GT nek morcosabb hangja van a kipufogo miatt, Kymco foldon pedig majdnem vilanymotor hangja van. -
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #32615 üzenetére
Veletlen se rendelj olyan helyrol ahol nem veszik vissza. A torveny kotelezi ra. Melyik service ez? Csak hogy messzire keruljuk!!
-
KoVee84
senior tag
Nem nyert valamelyikőtök mostanában a lottón?
Egy gurigával valaki megtolhatna, mert erre még mindig eszeveszett módon gerjedek -
ALI_G
veterán
válasz KoVee84 #32643 üzenetére
Ezt en is hallottam, de amig ez nincs bizonyitva szamokkal, es a szervizkonyv is irja, addig en fujom ha kell. Nekem 28-29 korul kellett eddig lancot cserelni utcai hasznalat mellett. Van automata olajzo lancos motorhoz, ismerosnek 40000-et bir igy es sokat megy poros uton (foleg romaniaban turazik) ami fokozottan igenybe veszi.
-
Daywalker
addikt
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #32646 üzenetére
hogy takarítod le? nagyon nem szabad, mert leviszi a gyári kenőanyagot meg a gumigyűrűknek se tesz jót ha vmi erős anyaggal mosod le. nem tudom a brigéciol jó-e ilyen célra, az is elég erős.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #32648 üzenetére
Mit nem szabad egészen pontosan?
A gyári kenőanyagot az o, x (stb) gyűrű tartja bent. Ha ki tudod mosni egy sima láncpucolással, akkor rég baj van a lánccal.
Egyébként vettem anno erre egy Bel-ray lánctisztító spray-t (5 éve, azóta is van benne, szóval fajlagosan nem egy nagy kiadás), nem szoktam áztatni, és hatékonyabb, mint a brigó. Azzal lefújom, hagyom picit hatni és jól átdörzsölöm ronggyal a láncot. Ha koszos nagyon, akkor ezt kétszer. Nagyon ritka, hogy fogkefével is nekimegyek (kb. eddig 1x csináltam). Majd nedves ronggyal áttörlöm, utána szárazzal, hagyom száradni és megy rá a mol láncspray."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen