- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yubikey biztonsági kulcs
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
-
.mf
veterán
válasz Djuree #33030 üzenetére
35k-ért már láttam üvegszálas KBC-t a Superzone-ban és HJC is akad hasonló áron itt-ott.
Legalább látod, hogy gondolunk rád Te legalább feljebb tudtál lépni a szintről. Ők viszont meg vannak még ragadva, akárhányan mondjuk nekik, még mindig a saját bebeszélt hülyeségüket szajkózzák
Daywalker: kinek a pap, kinek a papné (), biztos jó darab, de én inkább elcserélném egy pályagép + tréler + kocsira... meg talán a maradékból még egy kisebb endurót is vennék.
Nauro: pont ezen az oldalon, kb. 20 hsz-szel feljebb emlegette Mizsala.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
35k még belefér. majd szétnézek akkor ott is, ott vannak jó kis mugen bőrrucik is, azt is tervezünk venni, egyformát, bár az nagyobb befektetés lesz. idén lehet az nem is lesz meg, csak jövőre.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Type-R
őstag
válasz Djuree #33030 üzenetére
nálam is téma idén sisakvásárlás
már felpróbáltam rengeteg sisakot, de még nem találtam meg az igazit ,
a legtöbb nyom, homlok részen, de volt olyan is, amitől viszketett a homlokom
ezt persze tudom orvosolni egy "fej-kotonnal"most berendeltem a Louishoz egy új Shoei NXR-t próbára, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz
-
Pocee
senior tag
válasz Dexar007 #33057 üzenetére
értem,hogy Magyarország,de ne ezzel kezdjük már...az én bringámban 2008as és 7000km van,nem készülök eladni kész,az előző tulajnak sem volt és nekem sincs időm motorozni.gondolom létezik még ilyen ember...
Agyrém,persze lehet csak nekem,de valaki betesz egy hirdetést,valaki egyből lecsap rá,hogy tuti tekerve van...[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
ALI_G
veterán
Békéscsabán keresek megbizható szerelőt. Hátsó futóművet kellene kioperálni hétvégén.
-
mocsanisi
senior tag
SV1000-ről vélemény, tapasztalat, akármi? Nagyon elgondolkodtam hogy arra cserélném le a 400-as banditot
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
vendingo
veterán
-
PoLizei
aktív tag
válasz Dexar007 #33065 üzenetére
Attól, hogy tekergették az óráját, még nem lett semmi baja Ha más szempontból bejön a motor, meg lehet venni. Az enyémben is 25 ezer körül volt 12 évesen, nem foglalkoztam vele, nem is firtattam a neppernek, tök mind1, mit mond. Műszakilag jónak tűnt, elhoztam.
P*L****
-
-Mosquito-
őstag
válasz Dexar007 #33065 üzenetére
A 4éves Varámba 14.700km volt,én 5hó alatt raktam bele 11ekm-t. Linkeltem 2éveset 74.000km is. Na most akkor mi van?! Úgy tűnik te a kákán is csomót keresel..
Vlevi:
Pontosan. Ezért és az ABS miatt sem vettem meg. Na meg a gyenge váz,xar fék. A 650-es sokkal jobb csak kevéske.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz PoLizei #33066 üzenetére
Hát a kopó alkatrészek szemszögéből baromira nem mindegy... Lehet, hogy elmegy hibamentesen párszáz km-t aztán ráfizetheted az apróságokra a motor vételárának jó részét. Az első motorommal volt benne részem...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mocsanisi
senior tag
A 650 biztosan gyengécske lenne... A 400-ast azért akarom cserélni mert szét kell forgatni ha haladósan akarok menni, öreg is már szegényke. 600-as hornettel mentem ami ugye sor4, azt is még lomhának éreztem. Az SV650 nem sokkal erősebb mint a mostani, nyílván nyomatékosabb de akkor is. Ha most veszek motort azt szeretném hogy legyen benne tartalék, ne kelljen 1 év után megint eladnom hogy kicsi, kevés, stb. Esetleg még 900-as Horneteket néztem, de azoknak az árával meg a ritkaságával annyira nem voltam kibékülve. Az 1200-as nagybandit meg már túlságosan nagy "hodály".
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
fattyu
veterán
válasz mocsanisi #33071 üzenetére
oké, csak amit leírtak hogy szenved legális tempónál azt lehet ám komolyan venni. városban kín és szenv. ahogy az összes nagyobb speed is. Nem erre van kitalálva utálja, nem érzi.
A 650 kéthenger meg lehet hogy spec sheeten gyenge de épp a szétforgatástól kíméled meg magad. korrekt közlekedőeszköz elég nyomatékkal.nyilván ha ereszd el a hajam kell arra az 1000res sokkal viccesebb. 2000 kilóméterenként hátsó gumit venni viszont nem vicces. szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #33073 üzenetére
Másik verzió a 750-es Sor4 Speed vonal esetleg... Vagy az erősebb haccázasok. Csak valami nagyon megfogott az SV-be habár még nem ültem rajta, lehet elszállna ez a dolog kipróbálás után. Nemtudom...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #33074 üzenetére
750-ből max suzukit kapsz speed vonalon manapság. Erősebb "haccázas" meg a Daytona 675, kawa 636, meg 1-2 van még.
Azért a v2-től sem kell leszívni magad, azzal sem olyan jó a város...alacsony fordulaton az is köhög, remeg, rezonál...viszont felül hamar elfogy. Városba robesz vagy SM kell, nem értem mit pöcsöltök ezen ennyit Minden más csak pótléknak jó ide
/Btw, idén kétszer motoroztam már, mindkettő nagyrészt város, és már most tele a tököm vele...a fos utak kikészítenek, nem való ide más, mint egy tank, vagy légpárnás/[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz mocsanisi #33071 üzenetére
Vegyél akkor egy Saturn V rakétát
Na de komolyra fordítva 600 sor4 nehogy már gyenge legyen átlag használatra. Nekem az RR valami 3s körül 100-on van, hová kéne még ezt fokozni? Hornet valamivel gyengébb de gondolom azért szedi az is a lábát. Persze nyomaték meg a "ne kelljen váltogatni" más téma (ez is túl van kicsit ragozva szerintem, 2-esben az összes sebességkorlátozást bőven túl lehet lépni, 3-4-ben simán el lehet tempósan mászkálni a forgalomban szabályokat kb. betartva), lehet méretre esetleg kicsi, kényelmetlen stb. de azért ne mondjuk már, hogy gyenge egy 600 sor4.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
-
vendingo
veterán
Nem tudom miért mondja mindenki, hogy alacsony fordulaton nyeklik nyaklik, rángat, rezonál a V2. Érdekes, én 2200-as fordulaton elszüttyögök vele a városban, és ha odahúzom neki, akkor 3000-től felgyűri az aszfaltot. Ezt melyik sor4 tudja utána csinálni? Ha valaki annyira alacsony fordulaton akar menni, az vegyen biciklit, na azzal nem lesz gondja a városban. Amúgy egyik nagy motor se a városba való.
A V2 inkább való városba, mint akármelyik speed gép.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #33081 üzenetére
Itt most kimondottan az SV1000-ről volt szó. Azt pedig nem szabad elfelejteni, hogy annak a blokkja valamikor a TL1000-es speedgép blokkja volt, senkit nem érdekelt az alacsony fordulaton való kezelhetőség. Ezzel szemben az SV650 blokkja egyfelől jóval újabb konstrukció, ráadásul a későbbiek karbi helyett elektronikus vezérlésű, injektoros szerkezetek, sokkal finomabban jár.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #33080 üzenetére
Ahhoz semmi köze nincs, nem is arra írtam, hanem, hogy ne mondjuk már egy ilyen motorra, hogy gyenge. Vagy hol mutatkozik meg a motorerő ha nem egy kigyorsításnál? Hogy most az a Hornet vagy akármi általános használatra mennyire megfelelő az megint külön téma de én nem is ezt firtattam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
Mondjuk ezt en sem ertem mitol gyenge egy 600 vas? Jo, ahhoz hogy eledjen es hu de szaggat erzeshez fordulat kell, de ettol meg kisebb fordulaton is motorozhato. En ezzel a 40Le vel boven elvagyok Par masodperc es szazzal megyek , varosban meg fihyelni kell, hogy ne legyen 70-80 pillanatok alatt.
Szoval kozuton miert is nem eleg -
Djuree
félisten
válasz mocsanisi #33071 üzenetére
egy 600-ast se fogsz tudni rendesen kimotorozni közúton, bőven elég lesz az neked hidd el. az is 100 ló majdnem, még autóban is elég lenne bőven közútra...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Pocee
senior tag
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #33086 üzenetére
Én is nézek itt hogy kevés a 600 vkinek Az enyim csak 55 lovas de hála a váltónak elég tempósan lehet vele zúzni főleg hogy váltanom se kell csak ráncigálni, mit tudna ez 80 lovason...omg
Pocee A gyorsulást szerintem előbb utóbb minden motoron megszokod, de szerintem nem ennek kéne a fő priónak lennie egy motornál. Ha nem találsz a motorban más izgalmat akkor minden motor előbb utóbb kevés lesz. Ha vkinek csak a gyorsulás/száguldás okozta mámor szerez örömet egy motoron az szerintem régen rossz. Egy mocit sok minden miatt lehet szeretni szerintem a sebesség sokadiknak kéne hogy legyen, tekintve hogy egy bármilyen 600-as motor olyan teljesítményt ad ami mindenhova elég.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Pocee
senior tag
válasz TommyGun #33089 üzenetére
nem prior a gyorsítgatás,azt mondom egy kettőben nem volt gyenge,de ott nem lehet ugye használni,7évig volt meg hidd el meg lehet szokni a 95 lóerőt. a mostani 125 talán és mégis hihetetlen erősnek tűnik,200 lóval nem mentem még de biztos az is vicces,bár lehet idegesítene hogy 200nál még jön fel az eleje.
Mr.Brightside
-
mocsanisi
senior tag
válasz csongi #33086 üzenetére
Te elvagy, nekem a bandit kevés a 60körüli lóerővel. 1-2-ben szépen megy, 3-ba már gyengül, a többi fokozat meg már semmi kb. M0-án vagy akármelyik autópályán hiába vagyok 6-osba pakolgatnám feljebb de már nincs hova, pörög mint az állat. Mikor még havert nem ütötték el a 2004-es R6-osával azzal mentem egy kicsit. Powercommander, kormánylengés csillapító, kicsit átmókolt felfüggesztés. Na az nagyon tetszett. Hornetnél meg lehet le volt élve, vagy rosszul voltak belőve a karbik, vagy nem tudom miért éreztem lomhának. De ezekkel az érvelésekkel közútra elég egy 1.0-ás suzuki alto, illetve elég egy 125-ös robogó is.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Én meg azt mondom hogy a kocsik bitangul alul vannak motorizálva mostanság... 1.4 2-es octáviát vezetek most, 75 lóerő, kín szenvedés. Eszik mint az állat, cserébe viszont nem megy. Cserélve is lesz 1-2 héten belül egy diesel SuperB-re...
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Van itthon 1.2-es opel corsa C, az se tetszik. Ez van. Havernak van Peugeot 206RC-je, 180lóerő a 3ajtós 206-os kasztnihoz. 2literes szívómotor. Simán eljárkál nyomatékból ha kell és elvan 7 literrel, ha meg menni kell akkor meg megy.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mocsanisi #33094 üzenetére
Az újabb autók szerintem teljesen jól vannak motorizálva és sokkal kevesebbet esznek mint az elődök. Benzinre gondolok. Egy modern benzines majdnem hoz egy dízeles fogyasztást, és megy is mint malac.
Persze szívótól ne várjunk sokat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #33099 üzenetére
A modern (kis) autóknak a környezetvédelmi előírások (Euro IV. és V.) az egyik baja, a másik meg a rettenetesen nagy saját tömeg, ezért is mennek olyan nagyon kelletlenül, pedig "papíron" 80-100-120 lóerősek.
De hát ugye a mai ember elkényelmesedett, van egy autóban 50-60 kg hangszigetelés, klíma, mifaxom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Xiaomi 13 Ultra - can't touch this
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kupon kunyeráló
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vírusirtó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs