Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Van a sportmotor.hu zx6r-es topicban egy tag, neve pereckirály... lassan én is megkaphatom ezt a címet, most 3 hónapban sorban mind elestem :)) (7.18 Lovasberény, 8.23 Euroring, 9.18 Pilisvörösvár után). De méghozzá ilyen hülyén... ááá... végre kiértem a dugós és piroshullámos városból, túl Pilisvörösváron, kezdődnek végre a kanyarok. Csakhát nagyobb sebességgel mentem be a kanyarba, s már a kanyarban látom, hogy egyrészt ez nem csak 60°, mint aminek a dombtetőről kinézett, hanem 90-100°, s ami még rosszabb, az az, hogy a kanyar kifelé dőlt, sőt, a külső szélén valami felmarásnyomok is voltak. Befékeztem, de már éreztem, hogy ebből baj lesz, s már meg is lett. Nem estem nagyot, már nem mentem sokkal, már csak a maradék lendület vitte ki alólam a motort. Viszont a váltókonzol letört, így nem tudtam váltani, és a váltó is beragadt. A fura az volt, hogy nem a váltópedál pedál-részéül szolgáló kb 10mm-es rúd tört le, hanem ez a több centis konzol. Pár motoros megállt segíteni motort felállítani és kitolni a kanyarból, adtak egy számot, így tudtam hívni autómentőt, akivel hazahoztuk a gépet.
    Már itthon, a konzol leszerelésénél láttam, hogy ahol eltört, ott forrasztva volt... át is alakult az anyag szerkezetileg alatta. Valamint ez a konzol valami ultrakönnyű alumínium ("habosított", létezhet olyan? Eszméletlen könnyű, és kicsit porózusnak is néz ki).

    Én jól vagyok, csak kis zúzódások, a vicc az, hogy balra estem, a bal lábamat úgy kellett kiszabadítanom a motor alól, viszont már itthon átöltözésnél vettem észre, hogy a jobb lábamon vádli-tájékon van egy véres seb, bal oldalt semmi... fene se érti...

    Na megyek alkatrészt vadászni :))

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák